Uge
Poissa
Suosikkijoukkue: Seablues
|
 |
Vastaus #900 : 20.09.2007 klo 11:05:13 |
|
Tarjoon Minkille Fantasidukkaa ja pizzaa niin avauksen paikka on varma.  Pizzakulttuuri on siis tullut jäädäkseen Seablues-organisaatioon.. tarviikin varmaan seuran pj:lle kertoa. Taas yksi Mourinho saanut lähteä seurastaan... miten lienee ensi kaudella
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao
|
 |
Vastaus #901 : 20.09.2007 klo 11:14:08 |
|
Pizzakulttuuri on siis tullut jäädäkseen Seablues-organisaatioon.. tarviikin varmaan seuran pj:lle kertoa. Taas yksi Mourinho saanut lähteä seurastaan... miten lienee ensi kaudella Minkki - Runosmäen Rijkaard - vannoo hyökkäävän jalkapallon nimeen. Jos tulosta ei tule viihdyttävällä pelillä rupeaa kahdenkymmenen hengen yleisö heiluttelemaan tyytymättäminä valkoisia nenäliinojaan... 
|
|
|
|
|
Uge
Poissa
Suosikkijoukkue: Seablues
|
 |
Vastaus #902 : 20.09.2007 klo 11:23:22 |
|
Minkki - Runosmäen Rijkaard - vannoo hyökkäävän jalkapallon nimeen. Jos tulosta ei tule viihdyttävällä pelillä rupeaa kahdenkymmenen hengen yleisö heiluttelemaan tyytymättäminä valkoisia nenäliinojaan...
Sysääkö Minkki kaiken negatiivisen treenivastaavan niskaan, se jää nähtäväksi. Ai niin mut Minkki taitaa olla siinäkin mukana  Mielenkiintoista tosiaan nähdä, miltä Seabluesin peli näyttää tulevalla kaudella.. Haetaanko vain tulosta saksalaisella täsmällisyydellä, vai onko Rijkaardilla mielessä maaseudun Blaugrana, dominoivan jalkapalloilun Mekka. Uusi Estadio San Lauos nousee kohisten ja ensi kaudella pisteistä taistellaan sametilla. 
|
|
|
|
|
Sinisa
Poissa
Suosikkijoukkue: Blackburn Rovers
|
 |
Vastaus #903 : 20.09.2007 klo 12:16:56 |
|
Uusi Estadio San Lauos nousee kohisten ja ensi kaudella pisteistä taistellaan sametilla.  
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #904 : 20.09.2007 klo 12:56:30 |
|
Jos tosiaan meille tulee se samettinen Nou Estadio de San Lauos, niin saletisti on ens kaudella niin SISÄLLÄ, kuin ULKONAkin sarjan pienin kenttä...  Ja mitä tulee Minkin, tuon sympaattisen valmentajanalun, negatiivisuuteen... Niin kyllä siitä on tähän mennessä päässeet nauttimaan jokainen reeneissä käynyt. : "maaseudun Blaugrana" - reps... 
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #905 : 20.09.2007 klo 13:12:36 |
|
Jos tosiaan meille tulee se samettinen Nou Estadio de San Lauos, niin saletisti on ens kaudella niin SISÄLLÄ, kuin ULKONAkin sarjan pienin kenttä... :ylo s: Ja mitä tulee Minkin, tuon sympaattisen valmentajanalun, negatiivisuuteen... Niin kyllä siitä on tähän mennessä päässeet nauttimaan jokainen reeneissä käynyt. : "maaseudun Blaugrana" - reps... : D "Vaikka valmentajat vaihtuu, niin yksi asia pysyy: Hylje ei pääse pelaamaan" Näin mulle kertoi eräs ruskolainen jalkapallovaikuttaja taannoin. Tästä on hyvä jatkaa  Muuten mikäs vitun juttu tämä taas on? Täällä ilmeisesti mennään asioiden edelle aika innokkaasti, ja taas päälöylynheittäjänä yllättäen Hylje.  Jos kuitenkin pelattaisiin ensin kausi loppuun kunnialla ja sitten mietittäisiin tulevaa...
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #906 : 20.09.2007 klo 13:19:52 |
|
5 maalia. Kyllä mulle ottajia löytyy, jos kentälle ei mahdu.  Enkä mä oo mitään löylyä heittäny mihinkään. Eikö muka Uge ja Kaihlamo ole käyny jotain salaisia neuvotteluita, mjötaaaahhhh11111222? Koita vittu suolata muita! :keskari: :keskari:
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.09.2007 klo 13:20:53 kirjoittanut Hylje »
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #907 : 20.09.2007 klo 13:33:29 |
|
5 maalia. Kyllä mulle ottajia löytyy, jos kentälle ei mahdu. :red face:
Enkä mä oo mitään löylyä heittäny mihinkään. Eikö muka Uge ja Kaihlamo ole käyny jotain salaisia neuvotteluita, mjötaaaahhhh11111222?
Koita vittu suolata muita! :kesk ari: :kes kari:
UUH/UHH Nyt onkin odotettavissa "janikiviharjumaisia" selontekoja kaikista maaleista koko talven ajan... :keskari: Itsensä kehumiselle toki vahva Jos käydään läpi tämän päivän kirjoituksia niin kyllä se vesiastia ja kauha on aika lahjakkaasti ollut teikäläisen käsissä. Ja sitä paitsi ei kai ne nyt niin salaisia keskusteluja ole ollut jos koko joukkue on niistä tietoinen. Kaiken lisäksi ne on olleet !HUOM! alustavia keskusteluja kaiken varalta. Koko ajatus on kyllä ihan muualta lähtöisin kuin mun tai Ugen suusta ja juontaa juurensa jo vähän pidemmälle kuin tähän kauteen. Ja tämänkin hyvin tiedät, joten taas oli epätoivoinen yritys suolata meikäläistä. Tosin eipä sillä suolaamisella taida mitään merkitystä enää olla... Eiköhän tää ollut tässä vai onko vielä jotain lisättävää... 
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #908 : 20.09.2007 klo 14:03:43 |
|
Haluaisin lisätietoa vesikauhasta ja astiasta kädessäni tänään.
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #909 : 20.09.2007 klo 14:08:07 |
|
Haluaisin lisätietoa vesikauhasta ja astiasta kädessäni tänään.
Tarjoon Minkille Fantasidukkaa ja pizzaa niin avauksen paikka on varma.  Minkki - Runosmäen Rijkaard - vannoo hyökkäävän jalkapallon nimeen. Jos tulosta ei tule viihdyttävällä pelillä rupeaa kahdenkymmenen hengen yleisö heiluttelemaan tyytymättäminä valkoisia nenäliinojaan...  Tämä ei ole tosiaankaan se oikea paikka näille keskusteluille, vaikkei sillä mitään väliä toisaalta varmaan enää olekaan. Mutta nämä jutut voidaan käydä läpi muuallakin...
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #910 : 20.09.2007 klo 14:15:33 |
|
Aha. Kiitos kun ilmotit tässä vaiheessa kautta. Jos olisin ollut hiljaa forumilla, olisi peliminuutteja tullut enemmän. Nyt tiedän senkin. : 
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #911 : 20.09.2007 klo 14:19:10 |
|
Aha. Kiitos kun ilmotit tässä vaiheessa kautta. Jos olisin ollut hiljaa forumilla, olisi peliminuutteja tullut enemmän. Nyt tiedän senkin. :  En nyt varsinaisesti ajatellut mitään peliminuutteja, lähinnä sitä mikä on reilua itse kutakin kohtaan.
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Barca
|
 |
Vastaus #912 : 20.09.2007 klo 20:00:00 |
|
Paimion peli pelataan siis kht:llä, koska nurtsilla ei ole valoja. Joo joo, mä sanoin et on valot nurtsillakin, mut sama pää kesät talvet ni se on tällaista.
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #913 : 20.09.2007 klo 20:08:22 |
|
Paimion peli pelataan siis kht:llä, koska nurtsilla ei ole valoja. Joo joo, mä sanoin et on valot nurtsillakin, mut sama pää kesät talvet ni se on tällaista.
Vittu mitä puppelointia  Nyt näkee ihan uudessa valossa :  senkin, ettei Ruskon KHT:lle ole saatu valoja vuoden jälkeen...  Voisi asiat olla huonomminkin
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #914 : 21.09.2007 klo 00:34:33 |
|
Mitä mä sanoin...  :keskari:
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
|
 |
Vastaus #915 : 21.09.2007 klo 11:41:59 |
|
Onko nyt mitään varmistuksia pelaajista? Gnu?
Eri Didi on tulossa.
|
|
|
|
|
Kwanko
Poissa
|
 |
Vastaus #916 : 21.09.2007 klo 15:02:25 |
|
en oo tulossa peliin ku sukujuhlat painaa päälle... ei sit muuta ku luu kurkkuun niille paimion äpärille!  GO SEABLUES GO!!! 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.09.2007 klo 15:04:06 kirjoittanut Kwanko »
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #917 : 21.09.2007 klo 15:18:53 |
|
ei sit muuta ku luu kurkkuun niille paimion äpärille!
Ai Dinholle ja Higuitalle vai 
|
|
|
|
|
Djorkaeff
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #918 : 22.09.2007 klo 01:58:29 |
|
Jau vittu!!!! Parasta ikinä. Kunnon örinä on aina poikaa. Campos nähty hehkuttelemassa voittoa koko turulle. Rutiininomainen pakko voitto tänään. Sille Hylkeen itsekehun kokoinen  Ja Ugen maalille vaikka yksi  (oli kuulemma hiano) edit: Liinu bongattu yliopistonkadulla: Oih ja voih mitkä jalat : 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.09.2007 klo 02:03:29 kirjoittanut Djorkaeff »
|
|
|
|
|
kilu
Poissa
Suosikkijoukkue: 1.RoPS 2. Suomen A-Maajoukkue
|
 |
Vastaus #919 : 22.09.2007 klo 08:09:45 |
|
Nelosen homoin kaverikin löytynyt... Täältä pääsee kurkistamaan millaista paskaa suoltaa ympäri foorumia... Noh kaikki tietää, että tarkoitin eppujenbiisiä, joten voit jatkaa homofantasioitasi jonkun muun kanssa :keskari:  :keskari:
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
|
 |
Vastaus #920 : 22.09.2007 klo 09:22:11 |
|
Ai Higuitalle vai  Mitä vittua  Oisko kellää kyynärsauvoja lainata...?
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #921 : 22.09.2007 klo 09:57:19 |
|
Nelosen homoin kaverikin löytynyt... Täältä pääsee kurkistamaan millaista paskaa suoltaa ympäri foorumia... :kes kari: :: ) :tuo ppi: Noh kaikki tietää, että tarkoitin eppujenbiisiä, joten voit jatkaa homofantasioitasi jonkun muun kanssa :kes kari: : D :ke skari:
 Mitä vittua nyt taas?  :keskari: Olen kuullut että tämäkin olisi niin vanha, ettei siihen enää kukaan lähde. Olin väärässä. 4 kuukautta vanha postaus vielä 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.09.2007 klo 10:04:30 kirjoittanut Kaihlamo »
|
|
|
|
|
kilu
Poissa
|
 |
Vastaus #922 : 22.09.2007 klo 14:30:39 |
|
 Mitä vittua nyt taas?  :keskari: Olen kuullut että tämäkin olisi niin vanha, ettei siihen enää kukaan lähde. Olin väärässä. 4 kuukautta vanha postaus vielä  Noh tuskin olisin koskaan eksynyt tähän minulle ah niin tärkeään topikkiin ,jos et olisi kirjottanut asiasta äskettäin mystiksen avamaan itkuraivari topikkiin. Jos olen suoltanut sinun mielestäsi paskaviestejä tänne foorumillesi, niin tekeekö se minusta todellakin homon? Mieti nyt mitä skeidaa kirjoitat tänne.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.09.2007 klo 14:35:28 kirjoittanut kilu »
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
|
 |
Vastaus #923 : 22.09.2007 klo 14:40:18 |
|
Noh tuskin olisin koskaan eksynyt tähän minulle ah niin tärkeään topikkiin ,jos et olisi kirjottanut asiasta äskettäin mystiksen avamaan itkuraivari topikkiin. Jos olen suoltanut sinun mielestäsi paskaviestejä tänne foorumillesi, niin tekeekö se minusta todellakin homon? Mieti nyt mitä skeidaa kirjoitat tänne.
Ei vittu mikä luuseri  :keskari:
|
|
|
|
|
kilu
Poissa
|
 |
Vastaus #924 : 22.09.2007 klo 15:32:18 |
|
Ei vittu mikä luuseri  :keskari: Hakeudu hoitoon.
|
|
|
|
|
|
|
|