FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.03.2026 klo 05:05:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 7

Kirjoittaja Aihe: 24.5. VPS - RoPS Hietalahdessa - Nyt taistellaan sarjapaikasta!  (Luettu 6181 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Khynis

Poissa Poissa

Vastaus #75 : 24.05.2009 klo 17:59:58

Hohhoi, HH vieressä ihmettelee, miksi minä harrastan tämmöstä. Kun vielä keksisi hyvän vastauksen.

Samaa tässä itekin taas mietin
Speedi
Vastaus #76 : 24.05.2009 klo 18:00:00

Hohhoi, HH vieressä ihmettelee, miksi minä harrastan tämmöstä. Kun vielä keksisi hyvän vastauksen.

Minäkin tunnen itseni idiootiksi.
Joonas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS

Vastaus #77 : 24.05.2009 klo 18:00:30

Veikkaan, että Kiistalan pinna palaa sen verta pahasti, että Bondarenko saa lähteä etsimään duunia jostakin muualta.
Kukahan se sitten toimii käsinukkena jos Bondis pannaan pihalle ? Ei sitä mihinkään potkita.
alarima

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juntti rasisti

Vastaus #78 : 24.05.2009 klo 18:01:08

Kukahan se sitten toimii käsinukkena jos Bondis pannaan pihalle ? Ei sitä mihinkään potkita.
Olavi Tammimies!!!
Joonas

Poissa Poissa

Vastaus #79 : 24.05.2009 klo 18:02:32

Allekirjoittanut tässä seuraa itsekseen tätä peliä ja RoPS-fani katselee telkusta valioliigaa.

Noh, hulluja on monenlaisia =)
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS

Vastaus #80 : 24.05.2009 klo 18:02:52

Minäkin tunnen itseni idiootiksi.

Samoin. Näkee ehkä täältäkin:
http://forum.vps-vaasa.fi/Default.aspx?g=posts&m=4250&#4250
Woland

Poissa Poissa

Vastaus #81 : 24.05.2009 klo 18:03:00

Ei mulla sinänsä haittaisi, jos Bondarenko kenkää saisi, jos tilalle olisi tarjolla parempi, pitkäaikainen vaihtoehto. Nyt sellaista ei taida olla näköpiirissä. Pyykölä puoleksitoista kaudeksi?
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.

Vastaus #82 : 24.05.2009 klo 18:03:07

Kukahan se sitten toimii käsinukkena jos Bondis pannaan pihalle ?

Hape on ennenkin ollut sm-henkisessä valmennussuhteessa bottomina. Hintalappu on tosin eri luokkaa kuin Bondarenkolla - Hape ei ota remmiä alle ovh:n.
Joonas

Poissa Poissa

Vastaus #83 : 24.05.2009 klo 18:03:19

Olavi Tammimies!!!
Niin ja varmaan se Matti Wikmankin saadaan sinne myös leikiten mukaan =/
alarima

Poissa Poissa

Vastaus #84 : 24.05.2009 klo 18:03:51

Niin ja varmaan se Matti Wikmankin saadaan sinne myös leikiten mukaan =/
Ja Kuikkaniemi
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija

Vastaus #85 : 24.05.2009 klo 18:04:37

2001 RoPSin joukkue oli niin sekaisin ja huonosti kasattu kuin olla voi.Mutta nyt Jouko Kiistala on saanut kasattua vielä monta luokkaa paskemman porukan.Onnittelut Joukolle ja meille kaikille RoPSin kannattajille.

Miten mulla oli sellainen kuva, että joukkueeseen jäi lähes kaikki viime kauden avauksen pelaajat(eli avainpelaajien vaihtuvuus pientä) ja tulihan sinne liigatason pelaajiakin(no ainakin yksi).

Täytyy sanoa, että itseni tämä yllätti. Viime kaudella RoPS oli hyvä ja luulin joukkueen vain vahvistuneen. Vissiin sitten se korealainen ei ollut puheista huolimatta "aivan suvereeni" Veikkausliigaan, jne.....
Maccarone

Poissa Poissa

Vastaus #86 : 24.05.2009 klo 18:05:20

Radiosta kuunnellessani, on taas yksi RoPSin omiin päästämä maali ollut munatonta toimintaa puolustukselta. Mikähän tässä nyt on Kiistalan plan B? vai odotetaanko vielä kierroksia eteenpäin, vaikeata on
Speedi
Vastaus #87 : 24.05.2009 klo 18:05:56

Miten mulla oli sellainen kuva, että joukkueeseen jäi lähes kaikki viime kauden avauksen pelaajat(eli avainpelaajien vaihtuvuus pientä) ja tulihan sinne liigatason pelaajiakin(no ainakin yksi).

Täytyy sanoa, että itseni tämä yllätti. Viime kaudella RoPS oli hyvä ja luulin joukkueen vain vahvistuneen. Vissiin sitten se korealainen ei ollut puheista huolimatta "aivan suvereeni" Veikkausliigaan, jne.....

Joko tämä on vitsi, tai sitten et ole avannut esim. RoPSin kausitopikkia vielä kertaakaan tälle kaudelle.
Masap

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS ja Huuhkajat

Vastaus #88 : 24.05.2009 klo 18:06:08

Ja Kuikkaniemi

Kokeillaan jo jtn uutta, hoidetaan vaikka Meriläisen Jani Intterin molarivalmentajan paikalta tänne :D
« Viimeksi muokattu: 24.05.2009 klo 18:07:10 kirjoittanut Masap »
Nyrre

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Север Мурманск

Vastaus #89 : 24.05.2009 klo 18:07:01

Miten mulla oli sellainen kuva, että joukkueeseen jäi lähes kaikki viime kauden avauksen pelaajat(eli avainpelaajien vaihtuvuus pientä) ja tulihan sinne liigatason pelaajiakin(no ainakin yksi)
Nurmela, Titi, Uimaniemi, Bauer, Kulik jne. ->

Kwon on Suolapatsas-rönkköä vitusti parempi mutta se ei paljoa lohduta.
honkala

Poissa Poissa

Vastaus #90 : 24.05.2009 klo 18:07:23

Joko tämä on vitsi, tai sitten et ole avannut esim. RoPSin kausitopikkia vielä kertaakaan tälle kaudelle.

Nuo oli siis fiilikseni ennen kauden alkua. Toki olen tietoinen että jokin siellä kusee nyt ja pahasti.
Woland

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 24.05.2009 klo 18:07:31

Niin, surullisinta lienee, että Kwonin piikkiin ei voi yhtään kauden maaleista laittaa. Keskikenttähän tässä kusee, mutta en olisi uskonut Nuren (ja Titin) lähdön vaikuttavan näin dramaattisesti. Ehkäpä OPA-kaupan voisi avata taas ja napata Mahlakaarron ja Titi-herran takaisin Napapiirille.
alarima

Poissa Poissa

Vastaus #92 : 24.05.2009 klo 18:07:32

Kohtuu pientähän vaihtuvuus on ollut viime vuoteen,mutta kun menopuolella on Nuren,Titin  ja Bauerin tasoisia miehiä,ja tilalle tulee tusinatavaraa Sambiasta,niin tilanne on tämä.
Joukkueen paras pelaaja näkemäni perusteella on suvereeni maalivahti Koreasta.
Joonas

Poissa Poissa

Vastaus #93 : 24.05.2009 klo 18:07:55

Joo, sen ainoan pelin perusteella jonka olen livenä nähnyt, torjumisprosentti ei paljon Rönköstä poikennut =/

E. Tosin asiantuntija sanoi, että eipä se niille maaleille oikein mitään voinut.
Speedi
Vastaus #94 : 24.05.2009 klo 18:09:09

Oku - > Inkeröinen.
Woland

Poissa Poissa

Vastaus #95 : 24.05.2009 klo 18:09:43

Musta Okodugha tulee kuulemma pois. On ollut kauden vähänkään positiivisia pelaajia, lieneekö taktinen vai loukkaantumisista johtuva? Inkeröiselle roisk-roiskia?
Masap

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS ja Huuhkajat

Vastaus #96 : 24.05.2009 klo 18:10:00

Oku - > Inkeröinen.

Hyvä vaihto, omalle kasvatille näytön paikka :D
Joonas

Poissa Poissa

Vastaus #97 : 24.05.2009 klo 18:10:30

Aina säikäyttää tuo maalitunnari... Että vielä enemmän tulee lunta tupaan
honkala

Poissa Poissa

Vastaus #98 : 24.05.2009 klo 18:11:08

Nurmela, Titi, Uimaniemi, Bauer, Kulik jne. ->

OK, tuon Kulikin unohdin. Muistelin että Bauer oli koko kauden lasaretilla ja Uimaniemen luulin olevan vain yksi suomalaisista junnuista muiden joukossa jotka kuluttaa penkkiä zambialaisten pelatessa.
Speedi
Vastaus #99 : 24.05.2009 klo 18:12:38

Inkeröiselle roisk-roiskia?

Niin joo. Inkeröinenhän oli kärkimies nykyään.

Uunolan mukaan järkkäsi heti tilanteen, mutta epäilen tiedon oikeellisuutta. Yhtä hyvin tilanteen rakentelija saattoin olla esim. Mwamba tai Kuwon.

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 7

Siirry: