El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #1075 : 12.07.2009 klo 20:48:43 |
|
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä ihmeen väliä tällä muka on? Vastata saa kuka tahansa - ja todella yllätyn jos joku keksii edes kohtuullisen selityksen.
Mä ainakin olen sitä mieltä, että Ronaldo on se yksi brassi, joka on Real Madridin paidassa tehnyt enemmän maaleja kuin minkään muun seurajoukkueen. Ja koska tämä kaveri on yksi suurimmistä nykyajan futislegendoista, voisi niin seura kuin pelaajakin osoittaa hänelle sen verran kunnioitusta, että pistäisi sen C:n siihen eteen tekemään eron. Asiaa vähän lisää avatakseni, olisiko sinusta ok, jos joukkueeseen liittyisi muutaman vuoden kuluttua vaikka Raul Garcia ja haluaisi paitaansa nimeksi pelkästään Raul?
|
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #1076 : 12.07.2009 klo 20:57:11 |
|
Asiaa vähän lisää avatakseni, olisiko sinusta ok, jos joukkueeseen liittyisi muutaman vuoden kuluttua vaikka Raul Garcia ja haluaisi paitaansa nimeksi pelkästään Raul?
Nyt kysyit väärältä kaverilta. 
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #1077 : 12.07.2009 klo 21:06:52 |
|
Totta kyllä 
|
|
|
|
|
Aero
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid Club de Fútbol
|
 |
Vastaus #1078 : 12.07.2009 klo 21:11:41 |
|
Tämä uppoaa muumille paremmin:
Padasjoen Junkkarien Jorma Gago tulisi ja ottaisi Kuninkaallisten paidan, jonka selkämyksessä pelkkä sukunimi ja numerona #8, #16 tai kenties tuleva #5?
|
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #1079 : 12.07.2009 klo 21:42:07 |
|
Asiaa vähän lisää avatakseni, olisiko sinusta ok, jos joukkueeseen liittyisi muutaman vuoden kuluttua vaikka Raul Garcia ja haluaisi paitaansa nimeksi pelkästään Raul?
Ei mikään ok, vaan märkä uneni. Jos tämä siis tarkoittaa sitä, että Raul on lopettanut. Edelleenkään en ymmärrä asiaa, mutta ei se haittaa. Ronaldoa varmasti kunnioitetaan Madridissa, mutta tuon C:n tekemää eroa en ymmärrä mitenkään. Kyse on kuitenkin vain nimestä ja numerosta - kaimoja ovat ja valitettavan rajallisia numeroita ei jalkapallossa ole tapana jäädyttää. Teiltä tsempparin faneilta voisikin kysyä, että minkälaisen kunnioituksen tuo Raulin pelipaita ja numero ansaitsee, kun herra suvaitsee vihdoin lopettaa uransa RM:ssa? Ilmeisesti ainakin sellaisen, ettei kukaan tulevaisuuden Raul niminen pelaaja saa kyseistä numeroa käyttää? Menee kyllä multa täysin ohi, mikä järki tällaisissa on. Saako Raul nimeäkään käyttää? Entä jäädytetäänkö Casillasin numero ja nimi peliuran jälkeen?
|
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #1080 : 12.07.2009 klo 21:44:59 |
|
Teiltä tsempparin faneilta voisikin kysyä, että minkälaisen kunnioituksen tuo Raulin pelipaita ja numero ansaitsee, kun herra suvaitsee vihdoin lopettaa uransa RM:ssa? Ilmeisesti ainakin sellaisen, ettei kukaan tulevaisuuden Raul niminen pelaaja saa kyseistä numeroa käyttää? Ei tietenkään mitään erityistä. Ei edes Real Madridissa aleta "jäädyttää" paitoja. Nämä ovat enemmän hengen asioita, sillä eihän eräidenkään keskuudessa ole kuin yksi todellinen número siete Real Madridissa, ja tuo pelaaja ei ole Raúl.
|
|
|
|
|
Aero
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid Club de Fútbol
|
 |
Vastaus #1081 : 12.07.2009 klo 21:54:26 |
|
Casillas on 2000-luvulta ainoa, joka kyseisen kunnian ansaitsisi. Suurempi pelaaja kuin Raúl ja itselleni ainakin se kaikkien aikojen suurin madridista.
|
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #1082 : 12.07.2009 klo 21:58:36 |
|
Ei tietenkään mitään erityistä. Ei edes Real Madridissa aleta "jäädyttää" paitoja. Nämä ovat enemmän hengen asioita, sillä eihän eräidenkään keskuudessa ole kuin yksi todellinen número siete Real Madridissa, ja tuo pelaaja ei ole Raúl.
No entä saako tulevaisuudessa Juanito tai Raul nimiset pelata seiskalla, vai onko tämä häpäisyä?
|
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #1083 : 12.07.2009 klo 22:02:13 |
|
No entä saako tulevaisuudessa Juanito tai Raul nimiset pelata seiskalla, vai onko tämä häpäisyä?
Eivät tietenkään saa. Se jos mikä olisi häpäisyä. Ronaldo Luiz Nazario de Lima ei ole mikään Madrid-legenda*, joten on se ja sama käyttääkö Cristiano pelkkää sukunimeään selässään. Toki se voi hassulta näyttää, kun Ronaldollakin oli yhdeksikkö, mutta tosin alunperin brassi pelasi Madridissa numerolla 11. * kun puhutaan "elämää suuremmista pelaajista", ei vain niistä, jotka ovat myyneet paitoja Aasiassa ja paukuttaneet maaleja.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.07.2009 klo 22:03:50 kirjoittanut el Blanco »
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #1084 : 12.07.2009 klo 23:57:39 |
|
Vai on Ronaldo Cristianon sukunimi? Mä olen luullut, että kaiffarin sukunimi, tai pikemminkin sukunimet, on/ovat dos Santos ja Aveiro  Edit: paidan selässä olevassa nimessä itseäni vissiin kaivelee eniten se, että minulle tulee sellainen mielikuva, että lusitaani haluaa tällä valinnallaan nostaa itsensä Ronaldon yläpuolelle, mitä taas pidän ansiottomana arvonnousuna. Käyttäähän yksi toinenkin Ronaldo muotoa Ronaldinho. Toki siihen osaltaan vaikutti se, että nämä Ronaldot pelasivat samaan aikaan samassa maajoukkueesa, mutta silti...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.07.2009 klo 00:02:33 kirjoittanut El Conejo »
|
|
|
|
|
Joey
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
 |
Vastaus #1085 : 13.07.2009 klo 00:18:48 |
|
Edit: paidan selässä olevassa nimessä itseäni vissiin kaivelee eniten se, että minulle tulee sellainen mielikuva, että lusitaani haluaa tällä valinnallaan nostaa itsensä Ronaldon yläpuolelle
Tuolle kyllä sama. Mielestäni saisi laittaa sen C:n siihen eteen, niin olisi kaikki hyvin minun ja Crissen välillä  Mikshän se piti perkele edes aikoinaan ottaa pois..
|
|
|
|
|
Caganer
Poissa
|
 |
Vastaus #1086 : 13.07.2009 klo 00:44:05 |
|
Puolet Espanjan futiksesta on tyhmää provoamista. Jaksamisia sinulle ja PuiU:n b-tytöille  Ei mikään ok, vaan märkä uneni. Jos tämä siis tarkoittaa sitä, että Raul on lopettanut.
Edelleenkään en ymmärrä asiaa, mutta ei se haittaa. Ronaldoa varmasti kunnioitetaan Madridissa, mutta tuon C:n tekemää eroa en ymmärrä mitenkään. Kyse on kuitenkin vain nimestä ja numerosta - kaimoja ovat ja valitettavan rajallisia numeroita ei jalkapallossa ole tapana jäädyttää.
Teiltä tsempparin faneilta voisikin kysyä, että minkälaisen kunnioituksen tuo Raulin pelipaita ja numero ansaitsee, kun herra suvaitsee vihdoin lopettaa uransa RM:ssa? Ilmeisesti ainakin sellaisen, ettei kukaan tulevaisuuden Raul niminen pelaaja saa kyseistä numeroa käyttää? Menee kyllä multa täysin ohi, mikä järki tällaisissa on. Saako Raul nimeäkään käyttää? Entä jäädytetäänkö Casillasin numero ja nimi peliuran jälkeen?
Noh, ainakin itse käyttäisin omaa nimeäni muilta kyselemättä, mikäli seura palveluksiani haluaisi. Tietysti Crisse tunnetaan jo Cristiano Ronaldona, ja Ronaldo (L. Nazario de Lima) tunnetaan Brasiliassa ikuisesti Ronaldinhona, ihan sama mitä siinä paidassa nykyään lukisi. Niin, ja Franco ei voi olla pelkkä Franco, vaan paidassa pitää lukea Leo Franco (??) Jeh... Ja el Blanco totesi jo, ettei "originaali" ole mikään varsinainen Madrid-legenda. ~4-5 sinänsä hyvän kauden aikana saavutuksina yksi mestaruus ja hieno maalimäärä. Eikä tosiaan tänä aikana ollut mikään joukkueen maskotti (kuten Raúl, Casillas, Zidane, jossain määrin jopa Beckham...) Itse en ainakaan yhdistä Ronaldo-nimeä mihinkään seuraan - maaleja mättävä freelancer...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.07.2009 klo 00:48:07 kirjoittanut Caganer »
|
|
|
|
|
Jii
Poissa
|
 |
Vastaus #1087 : 13.07.2009 klo 08:28:13 |
|
Herää kysymys: Miksi nimi paidan selässä muuttuu muotoon "Ronaldo" vasta kun paita on Madridin valkoinen jonka selässä sattuu vielä olemaan se ysikin? Kyllä tuon olisi varmaan saanut laitettua jo Manussa tuohon muotoon mikäli se on lähempänä sydäntä  Jotain huomiotahan tällä varmaan haettiin ja siinä on nyt onnistuttu kun kulmakarvat ovat täälläkin eräillä nousseet.
|
|
|
|
|
Kooma
Poissa
Suosikkijoukkue: Rocky Mountain Chocolate Factory
|
 |
Vastaus #1088 : 13.07.2009 klo 09:24:30 |
|
On siinä paidassa lukenut pelkkä Ronaldo jo ensimmäisestä MänJy-kaudesta lähtien ( kuva). Maajoukkueessa tosin ilmeisesti vasta 2008 kisoista tai niiden karsinnoista lähtien.
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #1089 : 13.07.2009 klo 10:36:26 |
|
Puolet Espanjan futiksesta on tyhmää provoamista. Jaksamisia sinulle ja PuiU:n b-tytöille  No sinne Espanjaan pääset tyhmästi provoamaan muutamalla satasella: http://www.ebookers.fi/Tällä suomalaisella foorumilla tuskin kovin moni jää kaipaamaan.
|
|
|
|
|
Jii
Poissa
|
 |
Vastaus #1090 : 13.07.2009 klo 10:39:24 |
|
On siinä paidassa lukenut pelkkä Ronaldo jo ensimmäisestä MänJy-kaudesta lähtien ( kuva). Maajoukkueessa tosin ilmeisesti vasta 2008 kisoista tai niiden karsinnoista lähtien. Oho  Jostain syystä olen aina luullut että siellä on ollut nimenomaan C. Ronaldo ..
|
|
|
|
|
Sirius
Poissa
|
 |
Vastaus #1091 : 13.07.2009 klo 11:22:48 |
|
Oho  Jostain syystä olen aina luullut että siellä on ollut nimenomaan C. Ronaldo .. Ei tietenkään ole.. Miksi olet tällaisia kuvitellut  ?
|
|
|
|
|
Jii
Poissa
|
 |
Vastaus #1092 : 13.07.2009 klo 11:50:17 |
|
Ei tietenkään ole.. Miksi olet tällaisia kuvitellut  ? Hyvä kysymys.. varmaankin nähnyt aikanaan Portugalin paidan selkämyksessä.
|
|
|
|
|
hombre
Poissa
|
 |
Vastaus #1093 : 13.07.2009 klo 14:03:59 |
|
Eikö tuota "Ronaldo # 9" paitaa voisi ajatella jonkinlaisena kunnianosoituksena näyttelyponilta Ilmiölle?
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #1094 : 13.07.2009 klo 16:19:15 |
|
Eikö tuota "Ronaldo # 9" paitaa voisi ajatella jonkinlaisena kunnianosoituksena näyttelyponilta Ilmiölle?
No näyttelyponin julkisuuskuvaan perustuvan luonneanalyysini perusteella ei kyllä voi... Ja jos niin olisi, niin kai poika olisi sen sanonut ääneenkin 
|
|
|
|
|
Caganer
Poissa
|
 |
Vastaus #1095 : 13.07.2009 klo 18:14:46 |
|
Olisivatko valittajat tyytyväisempiä, jos Crissellä olisi 7-paita? el Conejo (ja muumi) ehkä olisi
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #1096 : 13.07.2009 klo 18:22:49 |
|
Numerolla nyt ei ole niin väliä, minua haittaa vain keripukki...
|
|
|
|
|
Murheensa Natsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1097 : 13.07.2009 klo 21:50:15 |
|
Olisivatko valittajat tyytyväisempiä, jos Crissellä olisi 7-paita? el Conejo (ja muumi) ehkä olisi 69 Cristiano 
|
|
|
|
|
MJ
Poissa
Suosikkijoukkue: Jugadores del Käpylän Pallo, €uro-Klubi, Jam Tarts
|
 |
Vastaus #1098 : 13.07.2009 klo 22:05:20 |
|
Menee hyvinkin paljon off-topiciksi mutta en jaksaisi alkaa selvitellä että miten hyvin edustus ja muut joukkueet ovat nähtävillä. Ovatko kenties jossain treenikeskuksessa, lähden torstaina viikoksi Madridiin ja ehtisi hyvin käydä katselemassa miten treenaus poikkeaa täkäläisestä...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|