JAK
Poissa
|
 |
Vastaus #1400 : 13.06.2009 klo 14:24:07 |
|
Vaikka nyrkkeilyn peruskurssi niin ei tarvi "come on! come on'" kaverinkaan juosta suoraan nyrkkiin... kahta kertaa peräkkäin. http://www.youtube.com/watch?v=wTj4x-nGhXkMutta helvetin iso käsi kaverille ittensä kovalla prosentilla likoon pistämisestä. Tosin hyvin sai takaskin annettua myöhemmin 
|
|
|
|
|
Norjalainen ruoppaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, FC KooTeePee, Manskun sankarit
|
 |
Vastaus #1401 : 13.06.2009 klo 14:31:46 |
|
Näkee ettei ollu ekaa kertaa lyömässä...
Joo aika rutiinin omasesti samaa takakättä heitti ilman turhaa sähläämistä.
|
|
|
|
|
Houston Laukko
Poissa
|
 |
Vastaus #1402 : 13.06.2009 klo 15:18:57 |
|
Muutaman pointin heittäisin keskusteluun.
Aika monessa viestissä väläyteltiin alkuketjussa, että Suomalaiset olisivat syyllisiä tappeluihin provosoivine "ryssä" huutoineen. Mikäli näin on niin velivenäläiset ovat sitten harvinaisen nopeata porukkaa. Uskooko joku oikeasti, että rauhanomaisesti paikalle tulleet itänaapurin pojat olisivat suuttuneet Suomalaisten huudoista, käyneet ostamassa hammassuojat ja alkaneet myllyttään. HALOO, kun jalkapalloa mennään seuraamaan hammassuojat mukana, niin tarkoitus on etukäteenkin tapella eikä siihen provosointia tarvita.
Toiseksi haluaisin kiittää näitä urheita miehiä, jotka puolustivat omia porukoitaan ja antoivat iskun iskusta. Varsinkin näihin 1vs5 tilanteisiin meneminen vaatii munaa. Lähes takuuvarmasti tietää saavansa iskuja päähän, mutta halu auttaa itselleen tuntematonta Suomalaista on upeaa asennetta. Mikäli nämä etu- ja takarivin kaverit olisivat myöskin juosseet karkuun niin sekasotku olisi ollut melkoinen. Tällä vaihtoehdolla moninkertainen määrä Suomalaisia olisi saanut turpaansa kun yhteisessä mylläkässä olisi tullut kompurointeja ja venäläiset olisivat saaneet rauhassa järjestellä 1vs5 tilanteita. Näistä maahan joutuneista olisi aika moni joutunut sairaalaan ilman näiden rohkeiden Suomalaismiesten väliintuloa.
|
|
|
|
|
hullu jannika
Poissa
Suosikkijoukkue: euroklubi
|
 |
Vastaus #1403 : 13.06.2009 klo 15:20:16 |
|
^OT: vitun kova nick 
|
|
|
|
|
guerrilla
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #1404 : 13.06.2009 klo 15:47:44 |
|
Täytyy vielä sanoa, että jo se, että skoudet vetelee tuolla myllyjen keskellä virka-aseet vyöllä, kertoo totaalisesta puuhastelusta jouha-hommissa. Missään sivistysvaltiossa ei mellakkapoliisilla ole tuliasetta beesissä jo ihan sen takia, että tommosessa avohässäkässä joku piripää voisi helposti viedä sen aseen.
Ai eikö...Göteborg 2001 j aruotsin mellakkakytillä saletisti mutkat messissä, ja ne vielä käytti niitä.
|
|
|
|
|
Houston Laukko
Poissa
|
 |
Vastaus #1405 : 13.06.2009 klo 16:31:00 |
|
^OT: vitun kova nick  Kiva, että tykkäsit:) Kun ori on kova niin se on.
|
|
|
|
|
Norjalainen ruoppaaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1406 : 13.06.2009 klo 17:45:31 |
|
Muutaman pointin heittäisin keskusteluun.
Aika monessa viestissä väläyteltiin alkuketjussa, että Suomalaiset olisivat syyllisiä tappeluihin provosoivine "ryssä" huutoineen. Mikäli näin on niin velivenäläiset ovat sitten harvinaisen nopeata porukkaa. Uskooko joku oikeasti, että rauhanomaisesti paikalle tulleet itänaapurin pojat olisivat suuttuneet Suomalaisten huudoista, käyneet ostamassa hammassuojat ja alkaneet myllyttään. HALOO, kun jalkapalloa mennään seuraamaan hammassuojat mukana, niin tarkoitus on etukäteenkin tapella eikä siihen provosointia tarvita.
Toiseksi haluaisin kiittää näitä urheita miehiä, jotka puolustivat omia porukoitaan ja antoivat iskun iskusta. Varsinkin näihin 1vs5 tilanteisiin meneminen vaatii munaa. Lähes takuuvarmasti tietää saavansa iskuja päähän, mutta halu auttaa itselleen tuntematonta Suomalaista on upeaa asennetta. Mikäli nämä etu- ja takarivin kaverit olisivat myöskin juosseet karkuun niin sekasotku olisi ollut melkoinen. Tällä vaihtoehdolla moninkertainen määrä Suomalaisia olisi saanut turpaansa kun yhteisessä mylläkässä olisi tullut kompurointeja ja venäläiset olisivat saaneet rauhassa järjestellä 1vs5 tilanteita. Näistä maahan joutuneista olisi aika moni joutunut sairaalaan ilman näiden rohkeiden Suomalaismiesten väliintuloa.
Samaa mieltä. Tossa edellisen sivun videossa on pari hyvää esimerkkiä miehistä/pojista jotka heräs siihen päivään tietämättä siitä että paukkuu... toisin kuin tää hammassuojineen marssia odottamaan jäänyt ryssäjoukko. No ensi kerralla Venäjää vastaan ei tule kelleen yllätyksiä. Samalla tavalla ne tipahtaa kun muutkin.
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #1407 : 13.06.2009 klo 18:07:01 |
|
Eihän hammassuojat välttämättä kerro siitä, että on tullut etsimään myllyjä. Hammassuojat kertoo vain oman terveyden kunnioittamisesta. Tullaan vieraaseen tuntemattomaan maahan ja ollaan epävarmoja tulevasta kohtelusta. Halutaan siis varmistaa että myös lähdetään maasta omien hampaiden kanssa. 
|
|
|
|
|
oman_elämänsä_marco_di_vaio
Poissa
|
 |
Vastaus #1408 : 13.06.2009 klo 18:07:51 |
|
Näin eilen tai toissapäivänä iltasanomien tai iltalehden etusivun kaupassa ja siinä oli joku otsikko "Fanit raivoissaan poliisille - Miten näin saattoi käydä?" tms. En sitten tiedä mitä tuo juttu sisälsi.
Oli paras juttu, minkä olen aiheesta lukenut - forumin ulkopuolella.
|
|
|
|
|
travis bickle
Poissa
Suosikkijoukkue: Operaattori
|
 |
Vastaus #1409 : 13.06.2009 klo 18:32:52 |
|
Eihän hammassuojat välttämättä kerro siitä, että on tullut etsimään myllyjä. Hammassuojat kertoo vain oman terveyden kunnioittamisesta. Tullaan vieraaseen tuntemattomaan maahan ja ollaan epävarmoja tulevasta kohtelusta. Halutaan siis varmistaa että myös lähdetään maasta omien hampaiden kanssa.  "  "
|
|
|
|
|
Ilmari Autere
Poissa
Suosikkijoukkue: 5,7 on suurempi kuin 94,3
|
 |
Vastaus #1410 : 13.06.2009 klo 18:40:22 |
|
Vittu mua hävetti, kun kotikannattajat joutuu kävelemään jostain pusikon kautta stadionille.
|
|
|
|
|
Houston Laukko
Poissa
|
 |
Vastaus #1411 : 13.06.2009 klo 18:45:39 |
|
Mikäli olisit itse käynyt nyrkkeilyn alkeita tai harrastanut jotain muita itsepuolustuslajeja et ikinä kirjoittaisi noin. Eikä myöskään pelkät katutappelijat kehtaa höpöttää nyrkkiin juoksemisista, kun tietävät mitä tilanne oikeasti on. Tietäisit silloin paremmin ja ennen kaikkea älyäisit, että taitavalle ja nopeallekin kaverille löytyy aina se vielä parempi. Nyt sattui TUOSSA tilanteessa kovempi kaveri vastaan, mutta naurettavaa kirjoitella nyrkkiin juoksemisesta. Samalla vielä nörttiydessäsi kehoitat nyrkkeilyn "peruskursseille". Itse olen "juossut nyrkkiin" SM-kehässä (ja muuallakin, olen saanut Svedultakin kuonoon), ja aina käynyt kipeää. Nyrkin antajat vain yksinkertaisesti olivat parempia. Silti olin käynyt nyrkkeilyä "peruskurssia" pidemmällekin. Myös minun nyrkkiin "on juostu" kehässä, mutta arvostan noita kavereita todella paljon. Heissä on miestä otella. On käynyt joskus niinkin, että olen saanut kunnolla turpaan ja seuraavassa ottelussa voimasuhteet olivat toisinpäin. Kumpaakaan meistä ei nyrkkeilyn "perusskurssit" olisi auttaneet enään yhtään niissä otteluissa. Hyvä kuitenkin, että arvostat kaveria. Älä kuitenkaan arvostele kenenkään tappelutaitoja, jotka NOISSA olosuhteissa päättivät otella. "come on! come on" miehelle suuret RISPEKTIT ja kiitokset. Olit isolla panoksella puolustamassa monia muita Suomalaisia ja tosi hyvin vedit. Olit kuulema pistänyt naapuria kuonoonkin oikein kunnolla! Kiitokset. Kaljat tulee jos kohdataan ja naamasta tunnistan. Lopuksi sanon, että olen todella paljon katutappeluita vastaan. Siellä ei pitäisi koskaan otella. En kuitenkaan osaa tuomita näitä Suomalaisia kavereita, jotka ottelivat tuon marssin aikana. Kun kymmeniä miehiä tulee päälle, niin jonkun pitää olla porttina edessä. Tuli turpaan tai ei.
|
|
|
|
|
_rok
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves
|
 |
Vastaus #1412 : 13.06.2009 klo 18:53:35 |
|
Mikäli olisit itse käynyt nyrkkeilyn alkeita tai harrastanut jotain muita itsepuolustuslajeja et ikinä kirjoittaisi noin. Eikä myöskään pelkät katutappelijat kehtaa höpöttää nyrkkiin juoksemisista, kun tietävät mitä tilanne oikeasti on. Tietäisit silloin paremmin ja ennen kaikkea älyäisit, että taitavalle ja nopeallekin kaverille löytyy aina se vielä parempi. Nyt sattui TUOSSA tilanteessa kovempi kaveri vastaan, mutta naurettavaa kirjoitella nyrkkiin juoksemisesta. Samalla vielä nörttiydessäsi kehoitat nyrkkeilyn "peruskursseille".
Itse olen "juossut nyrkkiin" SM-kehässä (ja muuallakin, olen saanut Svedultakin kuonoon), ja aina käynyt kipeää. Nyrkin antajat vain yksinkertaisesti olivat parempia. Silti olin käynyt nyrkkeilyä "peruskurssia" pidemmällekin. Myös minun nyrkkiin "on juostu" kehässä, mutta arvostan noita kavereita todella paljon. Heissä on miestä otella. On käynyt joskus niinkin, että olen saanut kunnolla turpaan ja seuraavassa ottelussa voimasuhteet olivat toisinpäin. Kumpaakaan meistä ei nyrkkeilyn "perusskurssit" olisi auttaneet enään yhtään niissä otteluissa.
Hyvä kuitenkin, että arvostat kaveria. Älä kuitenkaan arvostele kenenkään tappelutaitoja, jotka NOISSA olosuhteissa päättivät otella.
"come on! come on" miehelle suuret RISPEKTIT ja kiitokset. Olit isolla panoksella puolustamassa monia muita Suomalaisia ja tosi hyvin vedit. Olit kuulema pistänyt naapuria kuonoonkin oikein kunnolla! Kiitokset. Kaljat tulee jos kohdataan ja naamasta tunnistan.
Lopuksi sanon, että olen todella paljon katutappeluita vastaan. Siellä ei pitäisi koskaan otella. En kuitenkaan osaa tuomita näitä Suomalaisia kavereita, jotka ottelivat tuon marssin aikana. Kun kymmeniä miehiä tulee päälle, niin jonkun pitää olla porttina edessä. Tuli turpaan tai ei.
Erittäin sama kaikkeen, varsinkin boldattuun 
|
|
|
|
|
BEAT!!
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #1413 : 13.06.2009 klo 19:04:40 |
|
Eihän hammassuojat välttämättä kerro siitä, että on tullut etsimään myllyjä. Hammassuojat kertoo vain oman terveyden kunnioittamisesta. Tullaan vieraaseen tuntemattomaan maahan ja ollaan epävarmoja tulevasta kohtelusta. Halutaan siis varmistaa että myös lähdetään maasta omien hampaiden kanssa.  Kyllä ne taskussakin kulkee.
|
|
|
|
|
Norjalainen ruoppaaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1414 : 13.06.2009 klo 19:08:39 |
|
Mikäli olisit itse käynyt nyrkkeilyn alkeita tai harrastanut jotain muita itsepuolustuslajeja et ikinä kirjoittaisi noin. Eikä myöskään pelkät katutappelijat kehtaa höpöttää nyrkkiin juoksemisista, kun tietävät mitä tilanne oikeasti on. Tietäisit silloin paremmin ja ennen kaikkea älyäisit, että taitavalle ja nopeallekin kaverille löytyy aina se vielä parempi. Nyt sattui TUOSSA tilanteessa kovempi kaveri vastaan, mutta naurettavaa kirjoitella nyrkkiin juoksemisesta. Samalla vielä nörttiydessäsi kehoitat nyrkkeilyn "peruskursseille".
Itse olen "juossut nyrkkiin" SM-kehässä (ja muuallakin, olen saanut Svedultakin kuonoon), ja aina käynyt kipeää. Nyrkin antajat vain yksinkertaisesti olivat parempia. Silti olin käynyt nyrkkeilyä "peruskurssia" pidemmällekin. Myös minun nyrkkiin "on juostu" kehässä, mutta arvostan noita kavereita todella paljon. Heissä on miestä otella. On käynyt joskus niinkin, että olen saanut kunnolla turpaan ja seuraavassa ottelussa voimasuhteet olivat toisinpäin. Kumpaakaan meistä ei nyrkkeilyn "perusskurssit" olisi auttaneet enään yhtään niissä otteluissa.
Hyvä kuitenkin, että arvostat kaveria. Älä kuitenkaan arvostele kenenkään tappelutaitoja, jotka NOISSA olosuhteissa päättivät otella.
"come on! come on" miehelle suuret RISPEKTIT ja kiitokset. Olit isolla panoksella puolustamassa monia muita Suomalaisia ja tosi hyvin vedit. Olit kuulema pistänyt naapuria kuonoonkin oikein kunnolla! Kiitokset. Kaljat tulee jos kohdataan ja naamasta tunnistan.
Lopuksi sanon, että olen todella paljon katutappeluita vastaan. Siellä ei pitäisi koskaan otella. En kuitenkaan osaa tuomita näitä Suomalaisia kavereita, jotka ottelivat tuon marssin aikana. Kun kymmeniä miehiä tulee päälle, niin jonkun pitää olla porttina edessä. Tuli turpaan tai ei. Annoin ehkä väärän kuvan tolla mun postauksella. No, väärinkäsityksiä tulee kun täällä netissä selittää. Olet oikeassa siinä mitä sanoit. Lähinnä ajoin takaa sitä että ei välttämättä paras idea juosta leuka pystyssä kohti jos toinen on päätä pidempi ja ulottuvuus ihan eri maailmasta... jos se on tolla tavalla tilanteessa mukana niin aika varmasti pamauttaa tauluun ennen ku sä siihen. Varmaan ymmärrät mitä tarkoitin. Se "nyrkkeilyn peruskurssi" oli lähinnä heitto(vaikkakin ei ikinä huono vaihtoehto). Ei tässä ollut mitkään nörttistreetfighter filosofiat takana. Edit* ja vielä kerran iso käsi kaverille. Oli valmis tanssimaan kenen zenit hulin kanssa kokoon katsomatta.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.06.2009 klo 19:36:02 kirjoittanut Norjalainen ruoppaaja »
|
|
|
|
|
ahmad
Poissa
Suosikkijoukkue: käpa
|
 |
Vastaus #1415 : 13.06.2009 klo 19:41:16 |
|
Eiköhän tuo tilanne lähtenyt aika yllättäen, että sillä hetkellä kun nyrkit alkoi viuhumaan "gameplän" meni yhdellä jos toisella sekaisin. Helppohan se toki on jälkeenpäin arvostella. No "come on" mies antoi kuitenkin kunnolla takaisin. No ensikerralla sitten kaikilla peruskurssit käytynä ja hammassuojat messissä  ? Poliisin toiminta oli kyllä aika erikoista 10 vs 1 tilanne käynnissä ja siat seisoo tumput suorina. Aikaa kuitenkin oli lyödä allekirjoittanutta pampulla reiteen kun olin "tervehtimässä" igoria kevyesti lapasella.
|
|
|
|
|
|
maza00
|
 |
maza00
Vastaus #1416 : 13.06.2009 klo 19:46:32 |
|
Näkikö kukaan muuten sitä janaria joka heitti karhun lasipullolla jotain ryssää naamaan siinä hulinan alkuvaiheissa? Pahalta näytti mutta oikein sille, samainen venakko heitti muutamaa sekuntia aiemmin soihdun suomalaisten sekaan..
|
|
|
|
|
Houston Laukko
Poissa
|
 |
Vastaus #1417 : 13.06.2009 klo 20:32:59 |
|
Annoin ehkä väärän kuvan tolla mun postauksella. No, väärinkäsityksiä tulee kun täällä netissä selittää. Olet oikeassa siinä mitä sanoit. Lähinnä ajoin takaa sitä että ei välttämättä paras idea juosta leuka pystyssä kohti jos toinen on päätä pidempi ja ulottuvuus ihan eri maailmasta... jos se on tolla tavalla tilanteessa mukana niin aika varmasti pamauttaa tauluun ennen ku sä siihen. Varmaan ymmärrät mitä tarkoitin. Se "nyrkkeilyn peruskurssi" oli lähinnä heitto(vaikkakin ei ikinä huono vaihtoehto). Ei tässä ollut mitkään nörttistreetfighter filosofiat takana.
Edit* ja vielä kerran iso käsi kaverille. Oli valmis tanssimaan kenen zenit hulin kanssa kokoon katsomatta.
Et sinä väärää kuvaa antanut, nyt sitä selvensit ja ymmärrän kyllä mitä ajat takaa. Silti edelleenkin kehtaat arvostella kaveria tappelusta "leuka pystyssä juoksemisesta". Noissa tilanteissa en haluaisi millään arvostella ketään Suomalaista tyylistänsä vaikka turpaansa saisikin. Se näyttää aina tietenkin jollain tavalla huonolle kun saa 6-0 nokkaan. Nyt oli kuitenkin Mies isolla M-kirjaimella eturivissä ja täällä viitsitäänkin "opettaa"(nettipalstalla). Noissa keimeissä ei varmasti ole aikaa juosta karkuun vastustajan koon mukaan. Kun lähtee takaperin ensimmäisen kerran niin sen jälkeen on varmasti vaikeaa valita sitä "sopivaa" kaveria. Sen kovempi jätkä mitä isompaa ukkoa vastaan lähtee ottelemaan paljailla nyrkeillä, tietämättä vastustajan tasoa. Sekin pikkuinen sitten saattaa olla pirun paljon parempi tappelija kuin se ensimmäinen "mörkö". Juuri tästä kyseisestä tappelusta en enään vastaa kenellekään, mutta nyt tarjoan "come on" miehelle koko illan kun vain vastaan tulee.
|
|
|
|
|
BlueForce
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampereen futiksen väärin ymmärretty ylpeys RIP
|
 |
Vastaus #1418 : 13.06.2009 klo 20:40:55 |
|
Mä tykkään tästä Laukosta  Ei aliarvio väkivallan merkitystä ja muutenkin on soturihenkinen! 
|
|
|
|
|
rakkaudentukkumyymälä
Poissa
|
 |
Vastaus #1419 : 13.06.2009 klo 20:47:37 |
|
Pakko nyt sen verran vielä kommentoida sinänsä jo pitkään nollatasolla käynyttä keskustelua, että kyllä tässä joutuu lippiksen ottamaan päästä ja pokkaamaan niille jätkille (oli ne sitten Sakilaisia, lahtelaisia, vaasalaisia, tamperelaisia, espoolaisia, turkulaisia etc.) , jotka puolustivat omiaan siten, että ei tullut päihin tuon pahemmin. Hienoa, että tuossa tapauksessa seurarajat on unohdettu ja omia on puolustettu. Karkuun juoksemalla tuo olisi mennyt huomattavasti pahemmin vituiksi.
|
|
|
|
|
Fana
Poissa
|
 |
Vastaus #1420 : 13.06.2009 klo 20:50:32 |
|
Vieläkin vituttaa nämä ryssät johon toki vaikuttaa se miten matsi päätty, mutta toki myös se etten sitten myllyttänyt niitä kun olisi pitänyt kun kerran päälle tulivat. Tuli oltua tilanteista myöhässä. Yleisesti en niin myllyistä ala, mutta ryssää olisi kyllä pitänyt. Järkyttävää jengiä olivat. Avautumista, toki olisi varmasti hienoa ollut venäläisenä olla Helsingissä, ei onneks.
|
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, San Lorenzo, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #1421 : 13.06.2009 klo 20:52:03 |
|
Näkikö kukaan muuten sitä janaria joka heitti karhun lasipullolla jotain ryssää naamaan siinä hulinan alkuvaiheissa? Pahalta näytti mutta oikein sille, samainen venakko heitti muutamaa sekuntia aiemmin soihdun suomalaisten sekaan..
Heittäjälle  Hieno mies, Suomen the Killer.
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #1422 : 13.06.2009 klo 21:06:39 |
|
|
|
|
|
|
Vinnie
Poissa
|
 |
Vastaus #1423 : 13.06.2009 klo 21:27:25 |
|
""Suomi on hyvä maa. Se on paras meille suomalaisille. Se on puolustamisen arvoinen maa ja sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa."
|
|
|
|
|
Jackie
Poissa
|
 |
Vastaus #1424 : 13.06.2009 klo 21:29:35 |
|
""Suomi on hyvä maa. Se on paras meille suomalaisille. Se on puolustamisen arvoinen maa ja sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa."
miksi vitussa olet postannu tämän tänne kolme kertaa? mitä vittua ihan oikeasti?
|
|
|
|
|
|
|
|