raxdsc
Poissa
|
 |
Vastaus #2325 : 07.10.2008 klo 16:11:37 |
|
Kabashi olisi kai päässyt maajoukkueen mukaan Pohjois-irlantiin, mutta kuulemani mukaan viisumia ei löytynyt.
|
|
|
|
Höpi
Poissa
|
 |
Vastaus #2326 : 08.10.2008 klo 14:29:16 |
|
Luulen, että jatsi voittaa sm:än ilman musalaisten apua. mä oon tota mieltä 
|
|
|
|
Rnuija
Poissa
|
 |
Vastaus #2327 : 08.10.2008 klo 14:40:46 |
|
Luulen, että jatsi voittaa sm:än ilman musalaisten apua. mä oon tota mieltä  Sulla on tosi hyvä nimi:Höpi. Sellaista höpinää näytät vieljelevän, että oksat pois. Ihan naurattais, jos en tietäisi sun vedättelevää tyyliä ja ilmeitäs, kun luet tämän. Minäkin luulen, että MuSa voittaisi SM:n, jos pääsisi pelaamaan kyseessä olevassa sarjassa (tai piirinmestaruuden, jos olis parempia pelaajia).
|
|
|
|
Sensaatio
Poissa
|
 |
Vastaus #2328 : 08.10.2008 klo 15:51:33 |
|
Luulen, että jatsi voittaa sm:än ilman musalaisten apua. mä oon tota mieltä  Kappas keppanaa ku on fiksu poika 
|
|
|
|
laiska-mies
Poissa
Suosikkijoukkue: Punanutut!
|
 |
Vastaus #2329 : 08.10.2008 klo 15:58:29 |
|
Sulla on tosi hyvä nimi:Höpi. Sellaista höpinää näytät vieljelevän, että oksat pois. Ihan naurattais, jos en tietäisi sun vedättelevää tyyliä ja ilmeitäs, kun luet tämän. Minäkin luulen, että MuSa voittaisi SM:n, jos pääsisi pelaamaan kyseessä olevassa sarjassa (tai piirinmestaruuden, jos olis parempia pelaajia).
Hah! Ei itselläsikään tuo nimimerkki oli mistään parhaimmasta päästä.  Ja MuSasta ei voi puhua, että jos se pääsisi pelaamaan Sm-sarjaa, koska kyseinen joukkue ei tule ikinä pääsemään lähellekkään tätä sarjaa.
|
|
|
|
Illusion
Poissa
Suosikkijoukkue: MuSa
|
 |
Vastaus #2330 : 08.10.2008 klo 16:02:34 |
|
Hah! Ei itselläsikään tuo nimimerkki oli mistään parhaimmasta päästä.  Ja MuSasta ei voi puhua, että jos se pääsisi pelaamaan Sm-sarjaa, koska kyseinen joukkue ei tule ikinä pääsemään lähellekkään tätä sarjaa. Noo, jazz taitanee olla 1. nyt keväällä  kyllä tolla porukalla pelaa vaikka isomissa sarjoissa ulkomailla
|
|
|
|
Illusion
Poissa
|
 |
Vastaus #2331 : 08.10.2008 klo 16:07:39 |
|
Kappas keppanaa ku on fiksu poika  yhdyn virteen 
|
|
|
|
Rnuija
Poissa
|
 |
Vastaus #2332 : 08.10.2008 klo 16:18:26 |
|
Hah! Ei itselläsikään tuo nimimerkki oli mistään parhaimmasta päästä.  Ja MuSasta ei voi puhua, että jos se pääsisi pelaamaan Sm-sarjaa, koska kyseinen joukkue ei tule ikinä pääsemään lähellekkään tätä sarjaa.  Mielestäni nimimerkkini on parempi kuin loistava. Ehdottomasti ylitin itseni tässä asiassa.
|
|
|
|
Pappi
Poissa
Suosikkijoukkue: Popa
|
 |
Vastaus #2333 : 08.10.2008 klo 16:40:37 |
|
Onko tietoa milloin nämä kyseiset joukkuuet kohtaavat?. Tarkoitan siis jazzin ja musan b - junnuja.
|
|
|
|
onc
Paikalla
Suosikkijoukkue: Ilves, FC Jazz, Huuhkajat.
|
 |
Vastaus #2334 : 08.10.2008 klo 16:46:13 |
|
Onko tietoa milloin nämä kyseiset joukkuuet kohtaavat?. Tarkoitan siis jazzin ja musan b - junnuja.
Ei luultavasti ihan heti, koska pelaavat eri sarjoissa. Ja piirisarjan peleissä tuskin ykköset pelaa. Talven aikana toki kohtaaminen on mahdollista harjoituspelin muodossa.
|
|
|
|
Illusion
Poissa
|
 |
Vastaus #2335 : 08.10.2008 klo 16:54:03 |
|
Ei luultavasti ihan heti, koska pelaavat eri sarjoissa. Ja piirisarjan peleissä tuskin ykköset pelaa. Talven aikana toki kohtaaminen on mahdollista harjoituspelin muodossa.
Toivottavasti
|
|
|
|
Benzoate
Poissa
Suosikkijoukkue: 100-unta
|
 |
Vastaus #2336 : 08.10.2008 klo 16:54:23 |
|
yhdyn virteen  Täytyy kyllä sanoa Illusion ,että jopa sinä olet hölmö kun puhut tuollaista. Aika mautonta.  Tulet kuitenkin pelaamaan ensi vuonna SM sarjaa Jazzissa.
|
|
|
|
Illusion
Poissa
|
 |
Vastaus #2337 : 08.10.2008 klo 16:56:12 |
|
Täytyy kyllä sanoa Illusion ,että jopa sinä olet hölmö kun puhut tuollaista. Aika mautonta.  Tulet kuitenkin pelaamaan ensi vuonna SM sarjaa Jazzissa. Ja mauttomuuta lisää se, että se ei tule tapahtumaan.
|
|
|
|
malgani
Poissa
|
 |
Vastaus #2338 : 08.10.2008 klo 19:06:22 |
|
musan -92 luulevat olevansa niiin "maagisia" että nousu onnistuu heti ja säilyminen sm:ässä myös. 5-6 pelaajaa lukuunottamatta musan b-junnut ovat aivan paskoja 
|
|
|
|
ziza
Poissa
|
 |
Vastaus #2339 : 08.10.2008 klo 19:46:02 |
|
musan -92 luulevat olevansa niiin "maagisia" että nousu onnistuu heti ja säilyminen sm:ässä myös. 5-6 pelaajaa lukuunottamatta musan b-junnut ovat aivan paskoja  Aivan samaa mieltä Malganin kanssa. Musalaiset leijjuvat jo, vaikka sarja ei ole alkanut  , mutta ainahan se on nähty miten siinä käy. Kyllä on itsevarmaa porukkaa  Pistäkääs nyt musalaiset se teidän tuleva "ylivoimainen" avauskokoonpano, joka tulee olemaan aivan suvereeni ja nousemaan sm:ään. Odotan innolla.
|
|
|
|
malgani
Poissa
|
 |
Vastaus #2340 : 08.10.2008 klo 19:51:49 |
|
Jazzilla on käytössään 3 porin parasta -92 ikäluokan peluria ensi kaudella  luotan jazziin, vaikka myönnän että vaikeeta on.
|
|
|
|
laiska-mies
Poissa
|
 |
Vastaus #2341 : 08.10.2008 klo 21:02:50 |
|
musan -92 luulevat olevansa niiin "maagisia" että nousu onnistuu heti ja säilyminen sm:ässä myös. 5-6 pelaajaa lukuunottamatta musan b-junnut ovat aivan paskoja  Asiallisin kommentti sitten eilisen! Aivan totta!  Kyllä siellä muutama hyvä pelaaja on mutta neki on päästänsä äärettömän tyhmiä kun jäävät ykköseen kyntämään ja luulevat, että voivat nousta sm-sarjaan - Ei ikinä kun tippuminen oli tälläkin kaudella kiinni vain yhdestä tehdystä maalista. Mutta Illusionille ja kumppaneille hyvästä kaudesta.  Koskas säilymis juhlat pidetään?
|
|
|
|
malgani
Poissa
|
 |
Vastaus #2342 : 08.10.2008 klo 21:27:56 |
|
Kyl illusioni isukki jotai väsää omil kullanupuillee säilymisen johdosta 
|
|
|
|
laiska-mies
Poissa
|
 |
Vastaus #2343 : 08.10.2008 klo 21:42:52 |
|
Kyl illusioni isukki jotai väsää omil kullanupuillee säilymisen johdosta  Sisäpiiritieto kertoo, että juuri tällä hetkellä on käynnissä MuSan B:n säilymisjuhlat Länsi-Porin Rita`s Place pizzerian tiloissa.
|
|
|
|
idänbetoni
Poissa
Suosikkijoukkue: Gulliver ja sen pienet kaverit
|
 |
Vastaus #2344 : 09.10.2008 klo 04:26:46 |
|
Voi niitä aikoja kun oli vielä seurauskollisuutta! Sitä ei nykynuoriso "teini"pelaajat ymmärrä! Eikä ymmärrä moni muukaan! Tänään kannustan manua ja huomenna sinisiä, jos johtavat valioliigaa. Ja jos on musa:n paras pelaaja ja satakunnan ehdoton talentti, niin miksi ei saisi pelata siellä? No tottakai täytyy päästä sinne seuraan joka on viimeksi näyttäytynyt veikkausliigassa. FC "veromätky/"ilmoitetaan 500 lippua myyty, paikalla 2000 katsojaa/ Porin tauti/ Ketola ja Ässätkin vielä" Jazz, tottakai sinne täytyy päästä! Siellä on tulevaisuus! Ja silti Sami Hyypiä on voikkaan poikia, ja Teemu Tainiokin on vaan pelannut Torniossa! Ja muuten jaska on Keravalta ja juuso Hakunilasta! Ja silti pelimiehiä tulee pienistä seuroista! Uskomatonta.
|
|
|
|
laiska-mies
Poissa
|
 |
Vastaus #2345 : 09.10.2008 klo 15:12:03 |
|
Ei ole kyllä nyt siitä kysymys, että ollaanko uskollisia jollekkin seuralle vaan se, että jos 2 joukkuetta tekisivät sen verran yhteistyötä, että toinen säilyisi SM-sarjassa eli saataisiin Poriin SM-tason junnujoukkue. Muuten erittäin hyvä kommentti. 
|
|
|
|
Illusion
Poissa
|
 |
Vastaus #2346 : 09.10.2008 klo 15:28:15 |
|
Ei ole kyllä nyt siitä kysymys, että ollaanko uskollisia jollekkin seuralle vaan se, että jos 2 joukkuetta tekisivät sen verran yhteistyötä, että toinen säilyisi SM-sarjassa eli saataisiin Poriin SM-tason junnujoukkue. Muuten erittäin hyvä kommentti.  Mutta kysymyshän kuuluu, kumman nimen alla pelataan.. 
|
|
|
|
onc
Paikalla
Suosikkijoukkue: Ilves, FC Jazz, Huuhkajat.
|
 |
Vastaus #2347 : 09.10.2008 klo 15:32:02 |
|
Mutta kysymyshän kuuluu, kumman nimen alla pelataan..  Sen nimen alla, joka kuuluu SM-sarjaan ?
|
|
|
|
er58
Poissa
|
 |
Vastaus #2348 : 09.10.2008 klo 15:33:50 |
|
Ei ole kyllä nyt siitä kysymys, että ollaanko uskollisia jollekkin seuralle vaan se, että jos 2 joukkuetta tekisivät sen verran yhteistyötä, että toinen säilyisi SM-sarjassa eli saataisiin Poriin SM-tason junnujoukkue. Muuten erittäin hyvä kommentti.  Tässä kohtaa tarvitaan neljän joukkueen yhteistyötä, kahdella joukkueella se ei onnistu!!
|
|
|
|
Illusion
Poissa
|
 |
Vastaus #2349 : 09.10.2008 klo 15:37:26 |
|
Vanhasta äänestyksestä: "Paskat yheistyöstä, hyvin tässä menee muutenkin" Syksyllä saa nauraa makeimmat naurut! 
|
|
|
|
|
|