Paprika kuihtuu?
Ainakin hyökkäyspeli siitä tulee kärsimään. Nyholmin lisäksi Iirot sai vahvistuksen toisesta paluumuuttajasta, kun Kiinassa vietetyn vuoden jälkeen Eero ''Rehu'' Rantanen liittyi joukkueen rosteriin. Miehen vahvuudet löytyy loputtomasta kunnosta ja fyysisestä pelitavasta.
Laitetaan perään vielä tulosveikkauksia ja kevyttä ennakkoa ensimmäisistä peleistä.
Lauantaina 25. heinäkuutaMuSa - TPS/3
Porissa, tai tarkemmin sanottuna Musassa, kohtaavat keväällä nipin napin putoamisen välttänyt Musan Salama ja nousijajoukkue TPS/3. Tepsin kolmosporukasta ei liiemmin tietoa löydy, mutta ilmeisesti nuori, nälkäinen ja taitava porukka heiltä löytyy. MuSa sen sijaan omaa hyvän paketin tähän sarjaan, mutta miten ihmeessä sitä pakettia tulisi käsitellä? Keväällä se oli ilmeinen ongelma, joten nyt olisi peiliin katsomisen paikka ja aika aloittaa alusta. Mutta pystyykö se siihen? Uskon että pystyy ja lopputulos muodostuu lukemista 3,4 - 0,1
TPS/2 - Ilves Impivaara KHT
Kevään kolmonen TPS/2 ja viitonen Ilves kohtaavat Impivaarassa. Ennakolta ajatellen tulossa on viihdyttävä matsi, sillä molemmat joukkueet kuuluvat sarjan ylempään keskikastiin, jopa parhaimmistoon. Uskon että maaleja tullaan näkemään runsaasti, ottaen huomioon molempien joukkueiden maalimäärät kevään sarjassa (23-26 Ilvekselle). Ottelu pelataan Impivaarassa. Itse olen muutaman ottelun pelannut kyseisellä kentällä, ja luulen että se antaa kotijoukkueelle pienehkön edun, ja sen siivittämänä kotijoukkue hoitaa homman lukemin 3,4 - 2
NJS - Pallo-Iirot Klaukkala, nurmi
Syksyksi sarjaporrasta alemmas tippuneet Pallo-Iirot joutuivat toteamaan SM-sarjan silloisella materiaalilla aivan liian kovaksi mittariksi. Nyt edessä on ykkösen pelit hieman laajemmalla materiaalilla ja uusilla kuvioilla. Vastus on heti mielenkiintoinen, sillä kotijoukkue NJS pelasi hyvän sarjan keväällä ja oli lopulta neljäs. Maalisuhde (12-7) kertoo joukkueen hyökkäyksestä ja puolustuksesta melko selvästi jotain. Hyökkäyspäässä tarvitaan enemmän ratkaisijoita, mutta puolustuslinja hoitaa hommansa varmasti ja pitää joukkuetta pystyssä. Ennustan tasaista peliä, joka ratkeaa yhden maalin turvin vierasjoukkueelle 0-1.
Näillä avataan Ykkösen lohko B:n syksyn sarja. Kohta mennään!

Jos jaksan, niin ennakkoa on luvassa lopuistakin peleistä huomenissa.