FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.08.2025 klo 12:54:56 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Futismatkoja Venajalle!  (Luettu 2709 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Danny10

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 03.07.2009 klo 10:51:32

annan viela yhden selkean esimerkin: hintoja en voi paljastaa valitettavasti.

1. Voit itse varata huoneen Sokoshotellista hintaan 200E yo

2. Voit soittaa matkatoimistoon ja pyytaa varaamaan huoneen sokoshotellista jolloin hinta on 180E yo

3. Mina varaan huoneen sinulle sokoshotellista hintaan 150E yo ja lisaan paalle prov. 30 E

Nain hinnaksi muodostoo matkatoimiston kautta 180E ja kaikki osapuolet hyotyvat.

Nama hinnat siis kuvitteellisia, mutta idean ymmarratte.
Danny10

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 03.07.2009 klo 10:59:16

Toimintaa taalla toki vaikeuttaa se etta esim. Moskovassa **** - ***** hotellien hinnat ovat tippuneet radikaalisti, taloudellisen tilanteen ja turistien riittamattomyyden seurauksena. Esimerkkina voin kertoa yhden nimelta mainitsemattoman hotellin jota mulle tarjottiin viime kesakuussa hintaan 270e/yo ja nyt vuotta myohemmin sama huone 170e/yo. Pietarissa tilanne ei toistaiseksi ole ajautunut vastaavaksi.
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 03.07.2009 klo 11:11:23

annan viela yhden selkean esimerkin: hintoja en voi paljastaa valitettavasti.

1. Voit itse varata huoneen Sokoshotellista hintaan 200E yo

2. Voit soittaa matkatoimistoon ja pyytaa varaamaan huoneen sokoshotellista jolloin hinta on 180E yo

3. Mina varaan huoneen sinulle sokoshotellista hintaan 150E yo ja lisaan paalle prov. 30 E

Nain hinnaksi muodostoo matkatoimiston kautta 180E ja kaikki osapuolet hyotyvat.

Nama hinnat siis kuvitteellisia, mutta idean ymmarratte.

Tai sitten sen voi varata vaikka booking.comista hintaan 160€...
Danny10

Poissa Poissa

Vastaus #28 : 03.07.2009 klo 11:59:11

Tai sitten sen voi varata vaikka booking.comista hintaan 160€...
taa provo meni ohi
Loordi

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 03.07.2009 klo 12:06:12

taa provo meni ohi

Helppohan se on väittää, että sinulla on tarjota halvimmat hinnat joka tilanteessa sopimuksinesi, kun "et voi niitä paljastaa" :D :keskari:

Lukkoon jo tämä ja onnea urheilumatkajohtajan uralle >:(
Danny10

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 03.07.2009 klo 12:20:41

Helppohan se on väittää, että sinulla on tarjota halvimmat hinnat joka tilanteessa sopimuksinesi, kun "et voi niitä paljastaa" :D :keskari:

Lue uusiks, sanoin etta hotellien tarjoamat sopimushinnat minulle ovat toki halvempia. Miten sita et pysty sisaistamaan.. Jos sa ostat kaupasta maitoo, niin paljastaako se siwa sulle milla hinnalla ne sita valiolta ostaa?
Kiitos sinun topikki on mennyt lapselliseksi vaittelyksi. Tata ei varmasti kukaan muu halunnut.
Minulle ei ole mitaan tarvetta todistella hintoja sinulle, eika siita tassa topikissa ollut kyse. Minun puolesta voit ihan rauhassa majoittua hostelliin tai mihin ikina lystaat.
Ja ymmarra jo etta en mina tassa silla yrita kilpailla etta tarjoan halvempia matkoja joka tilanteessa, niin ela siita aiheesta enaa mussuta. Massi on massii
Danny10

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 03.07.2009 klo 12:24:02

Yhta helppoa tuntuu sinun olevan vaittaa etta omatoimimatkasi on AINA edullisempi..

ot
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 03.07.2009 klo 12:49:12

taa provo meni ohi

Ei se ollut provo. Booking.comin takana oleva matkatoimisto Priceline.com on varmasti hotelleille vähintään yhtä iso asiakas kuin sinun takanasi oleva matkatoimisto. Booking.com toimii netissä, mistä seuraa selvästi pienemmät kulut ja suurempien volyymien takia ne voivat myös myydä pienemmällä katteella kuin sinä. Eli tuon sinun esimerkkisi mukaisesti, booking.com lisää sinun 30 euron provikkasi asemasta vain 10 euron provikan ja kuluttaja voittaa eikä hotellikaan häviä ja booking.com saa itselleen riittävän katteen. Ja monessa tapauksessa hotellin saa sen omilta sivuilta samalla hinnalla kuin booking.comista...
« Viimeksi muokattu: 03.07.2009 klo 12:51:19 kirjoittanut El Conejo »
Danny10

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 03.07.2009 klo 14:19:24

Ei se ollut provo. Booking.comin takana oleva matkatoimisto Priceline.com on varmasti hotelleille vähintään yhtä iso asiakas kuin sinun takanasi oleva matkatoimisto. Booking.com toimii netissä, mistä seuraa selvästi pienemmät kulut ja suurempien volyymien takia ne voivat myös myydä pienemmällä katteella kuin sinä. Eli tuon sinun esimerkkisi mukaisesti, booking.com lisää sinun 30 euron provikkasi asemasta vain 10 euron provikan ja kuluttaja voittaa eikä hotellikaan häviä ja booking.com saa itselleen riittävän katteen. Ja monessa tapauksessa hotellin saa sen omilta sivuilta samalla hinnalla kuin booking.comista...
ok. Joo noi luvut heitin vaan hatusta, mutta nain on. Ja kasittaakseni pricelinella pyyhkii ihan mallikkaasti.
Yrjänä

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 13.07.2009 klo 13:32:22

Onko Danny10:lla suhteita Venäjän VR:ään? Mikä on kustannusarvio Siperian junamatkasta Moskova-Peking muutamalla pysähdyksellä ja lento takaisin Suomeen?
Danny10

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 13.07.2009 klo 15:23:34

Onko Danny10:lla suhteita Venäjän VR:ään? Mikä on kustannusarvio Siperian junamatkasta Moskova-Peking muutamalla pysähdyksellä ja lento takaisin Suomeen?
joo on yhteyksia, mutta vaikee sanoa nain akkiseltaan, riippuu paljon siita etta milloin haluat matkustaa, ja missa haluat pysahtya ja kuinka pitkaksi aikaa?
Danny10

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 13.07.2009 klo 15:25:30

kannattaa toki katsoa transsiberian leffa ensin!
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M. Deianov ja Reilu-Jonin perintö

Vastaus #37 : 19.07.2009 klo 14:12:53

Mä en ainakaan puhunut kyllä mistään Sokos Hotel -kamasta, vaan esim. Moskova-hotellista (joka on ihan kiva Pietarin-matkalle). Jos Loordi tai joku muu järjestää mulle 3 yön Moskova-hotellikeikan (tai vastaava, huomioiden sijainti metroasemalla, palvelut, aamiaisen taso jne. perussetit) esim.139 eur matkoineen Helsingistä (isolla, tähän tarkoitukseen varatulla bussilla, ei 10 euron rautakaupat ja rajakaupat kiertävällä venäläisbussilla jolla toki itsekin reissasin jonkun kerran silloin, kun Pietarissa asuin), I stand corrected. Itse en ainakaan netin kautta sellaiseen hintatasoon pysty.

Pietarin hostelleja ja hotelleja lienen asunut kuitenkin enemmän kuin monikaan tällä palstalla, mutta silti yleensä suosin sinne viikonloppukeikoilla pakettimatkoja, kun ovat ihan aikuisten oikeasti halvempia turistitason hotelleissa kuin suoraan varaaminen ja reittimatkojen osto. Ei tämä tietenkään kaikkiin paikkoihin Venäjällä(kään) päde, mutta Venäjä on ainoita poikkeuksia siinä, että se pakettimatka tulee usein halvemmaksi kuin itse varaaminen. Toki ihan miellyttävä tapa on ollut matkustaa venäläistaksein Suomeen, kokemusta on Petroskoista, Pietarista, Sortavalasta, Novgorodista ainakin silläkin.
Djurgårdsjävel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, DIF, CFC

Vastaus #38 : 31.08.2009 klo 17:38:30

En tiedä olisiko pitänyt avata uusi topic kyssärille, mutta toivottavasti saan täältä vastauksen.

26.9.2009 pelataan Pietarissa Zenit-CSKA Moskova -peli ja satun silloin olemaan Pietarissa. Voisin kuvitella, että se on yksi niistä peleistä, johon ei välttämättä ole kovin helppoa saada lippuja. Tietääkö kukaan, miten tämä onnistuisi? Zenitin nettisivujen englanniksi kirjoitettu osio on näköjään kaatunut. Kyrilliset aakkoset eivät kovin hyvin taivu päässäni, joten sieltä ei paljoakaan apua olesaatavilla. Lippuja ei varmaan päivää ennen peliä enää saa, vai saakohan? Stadionhan ei ole järin suuri. Voiko mustaan pörssiin luottaa? Vai saako siitä vanhan liiton puliveivauksen lisäksi vielä miliisinkin ongelmakseen?

Oliko Danny10:n bisneksellä mitään rajapintoja tämän asian kanssa?
Axo

Poissa Poissa

Vastaus #39 : 31.08.2009 klo 19:27:46

En tiedä olisiko pitänyt avata uusi topic kyssärille, mutta toivottavasti saan täältä vastauksen.

26.9.2009 pelataan Pietarissa Zenit-CSKA Moskova -peli ja satun silloin olemaan Pietarissa. Voisin kuvitella, että se on yksi niistä peleistä, johon ei välttämättä ole kovin helppoa saada lippuja. Tietääkö kukaan, miten tämä onnistuisi? Zenitin nettisivujen englanniksi kirjoitettu osio on näköjään kaatunut. Kyrilliset aakkoset eivät kovin hyvin taivu päässäni, joten sieltä ei paljoakaan apua olesaatavilla. Lippuja ei varmaan päivää ennen peliä enää saa, vai saakohan? Stadionhan ei ole järin suuri. Voiko mustaan pörssiin luottaa? Vai saako siitä vanhan liiton puliveivauksen lisäksi vielä miliisinkin ongelmakseen?

Oliko Danny10:n bisneksellä mitään rajapintoja tämän asian kanssa?

Vastataan nyt kun osui viesti silmiin vaikka ehkä näitkin jo (pitkähkön) raporttini tuolta:

http://futisforum2.org/index.php?topic=81299.0

Minä löysin siis ratkaisun samaan ongelmaan (tosin helpompi peli, Tomsk) Kaleva Travelin kautta.
Kokemukset olivat hyvät mutta palkkio erittäin hyvästä lipusta oli reilu kolme kymppiä.
Luulisin ettei Kalevalla sen kummempia takeita ole: laittavat agenttinsa asialle kun liput
tulevat myyntiin ja agentti ostaa. Jos agentilla on kontakteja niin saattaa saada paremmin
kuin katukaupasta (= menemällä Zenit-kioskeihin).

Onnea lippujen saantiin ja hyvää ottelukokemusta.
Djurgårdsjävel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, DIF, CFC

Vastaus #40 : 31.08.2009 klo 19:41:40

Vastataan nyt kun osui viesti silmiin vaikka ehkä näitkin jo (pitkähkön) raporttini tuolta:

http://futisforum2.org/index.php?topic=81299.0

Minä löysin siis ratkaisun samaan ongelmaan (tosin helpompi peli, Tomsk) Kaleva Travelin kautta.
Kokemukset olivat hyvät mutta palkkio erittäin hyvästä lipusta oli reilu kolme kymppiä.
Luulisin ettei Kalevalla sen kummempia takeita ole: laittavat agenttinsa asialle kun liput
tulevat myyntiin ja agentti ostaa. Jos agentilla on kontakteja niin saattaa saada paremmin
kuin katukaupasta (= menemällä Zenit-kioskeihin).

Onnea lippujen saantiin ja hyvää ottelukokemusta.

Kiitos. Luin kyllä reportaasin. Oli erinomaisen informatiivinen. Saman palvelun saanee meidänkin matkanjärjestäjältä. En nyt muista mikä se oli, kun en itse vastaa järjestelyistä. Sinun maksama hinta kuullosti aika suolaiselta. Osaatko yhtään sanoa haitaria, millä vähän heikommankin paikan saattaisi saada?
Axo

Poissa Poissa

Vastaus #41 : 31.08.2009 klo 20:01:55

Kiitos. Luin kyllä reportaasin. Oli erinomaisen informatiivinen. Saman palvelun saanee meidänkin matkanjärjestäjältä. En nyt muista mikä se oli, kun en itse vastaa järjestelyistä. Sinun maksama hinta kuullosti aika suolaiselta. Osaatko yhtään sanoa haitaria, millä vähän heikommankin paikan saattaisi saada?

Joo, uskoisin että kaikilla matkanjärjestäjillä joilla on agentti Pietarissa löytyy vastaava palvelu. Tuo lipun-
noutopalkkio saattaa kyllä jäädä aika korkeaksi kaikilla... Tämä siis perustuu muutamaan kokemukseen maailmalta.

Itse lippujen hinnat eivät tosiaan Zenitin sivulta löydy helpolla. Tuo minun paikkani siis kuului aika lailla
kalleimpaan kategoriaan; sieltä otetuista kuvista nähnee että ihan kelvollinen oli paikkakin. Tällä hetkellä
Zenitin venäjänkielisellä sivulla on vain hintatiedot 27.8. pelatusta Zenit-Nacional-pelistä.

http://www.fc-zenit.ru/info/page.phtml?id=56

Siinä hintoja löytyy seuraavista kategorioista: 500, 700, 1000, 1200, 1500 ja 2000. Oma paikkani oli siis
tuolla 1500:n kategoriassa (sektori, lipan alla). Tomsk-pelissä lippuni nimellishinta oli 2300, joten jonkinlainen
ottelukohtainen hinnoittelu niillä on. Kuvittelisin että ZSKA voitaisiin hinnoitella Tomskin yläpuolelle.
Parin minuutin etsiskelyllä en löytänyt hintatietoja seuraavaankaan kotipeliin (Rostov 13.9). Ehkä päättävät
ne sitten vasta kun myynti alkaa.

Hieman ekstrapoloimalla siis: halvimman paikan nimellishinta on kolmasosa minun paikkani nimellishinnasta.
Jos agentin palkkio on prosenttimäärä lipusta niin agentteineen jäänee sitten kolmen kympin kieppeille (jos
ZSKA ja Tomsk siis yhtä arvokkaita).
Loordi

Poissa Poissa

Vastaus #42 : 01.09.2009 klo 08:45:04

Kyrilliset aakkoset eivät kovin hyvin taivu päässäni, joten sieltä ei paljoakaan apua olesaatavilla.

Kannattaa aina muistaa kuitenkin myös Google Translaten käyttö. Englantiin kääntäessä lopputulos on usein hyvinkin informatiivinen.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: