FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.01.2026 klo 19:39:45 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 64 [65]

Kirjoittaja Aihe: F.C. Juventus 2009/2010: Molinaro sentään yritti  (Luettu 100553 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Michele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juventus, TamU

Vastaus #1600 : 13.07.2010 klo 13:56:14

Mikäs on Antonio Candrevan status? Wikipedian mukaan ei ole ainakaan Juven rosterissa, toisaalta Candrevan sivulla edelleen "loan 2010-". Juven sivujen squad list ei minulla toimi.. ???

Uutta kausitopikkia kohta(?) divin codino, kluru, casma...?
Palasi Udineseen..ja jatkanee sieltä tod.näk muualle mm. Viola ollut kiinnostunut.
kluru

Poissa Poissa

Vastaus #1601 : 13.07.2010 klo 14:06:56

.. Iivu voisi kaivautua maan alta ja tehdä joukkueelle arvoinsensa avauksen. Ylos
Smacker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gambizzazione, omaan polveen.

Vastaus #1602 : 13.07.2010 klo 14:08:43

Candrevan poispäästämistä tulee Juve vielä tulevaisuudessa katumaan rankasti. :(
Michele

Poissa Poissa

Vastaus #1603 : 13.07.2010 klo 17:59:26

Candrevan poispäästämistä tulee Juve vielä tulevaisuudessa katumaan rankasti. :(

Niin en kyllä ymmärrä miksei Candrevan puolikasta ostettu ja laitettu sitten vaikka jonnekkin lainalle jos ei kerta joukkueeseen mahdu.
Candreva kuitenkin nuori ja italialainen juuri sitä mitä Marotta ja Delneri yrittää ajaa Torinoon. Candreva myös tulee aivan varmasti jossain kohtaa lyömään itsensä myös Azzurri-ryhmään. Kenties tässä käy niin että Juve ostaa sitten Candrevan jollain 15-20 miljoonalla kun on ensin noussut kansainväliseksi "staraksi". :D
Heiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: REMOULADE

Vastaus #1604 : 13.07.2010 klo 22:05:40

Harmittaa itseänikin. Candreva sopeutui tammikuussa sirkuksen keskelle melko hyvin, ja saa Marchision ohella keskikenttäpelaajista edes tyydyttävän arvosanan.

Toisaalta, eipä tämäntyyppinen toiminta ole mitään uutta Torinon auringon alla, ja tuo Michelen maalailema "ostoskenaario" saattaa hyvinkin pitää tulevaisuudessa paikkansa.
divin codino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: The Artist Formerly Known as #33

Vastaus #1605 : 14.07.2010 klo 10:52:18

Mikäs on Antonio Candrevan status? Wikipedian mukaan ei ole ainakaan Juven rosterissa, toisaalta Candrevan sivulla edelleen "loan 2010-". Juven sivujen squad list ei minulla toimi.. ???

Valitettavasti duunikiireet vie kaiken ajan at the moment ja johan noita on kaksi tullut raavittua, joten uutta/vanhaa verta kehiin vain.
Pintu

Poissa Poissa

Vastaus #1606 : 15.07.2010 klo 15:16:25

Camon Olympiakos-diili ei onnistunut. Samaan aikaan Trez ja Poulsen ilmoittaneet halukkudestaan jäädä joukkeeseen, että ei tämä kovin hyvältä näytä. Kuinka pitkä sopimus sillä taanilla on kun miehestä ei tunnu pääsevän ikinä eroon? Luulisi jo pelaajan itsekunnioituksen heräävän kun joukkue yrittää vuodesta toiseen myydä pois haitolta. Mitä seuraavaksi, Tiago takaisin?

Ostopuolella sekä Krasic että Dzeko tuntuvat jumiutuneen. Näyttää siltä että Juven seuraavan kauden hyökkäyspään vahvistukset ovat Simone Pepe ja Jorge Martinez. Onneksi on del Piero.
Heiska

Poissa Poissa

Vastaus #1607 : 15.07.2010 klo 15:25:03

Tiago <-> Agüero ja Seba jää, niin olen tyytyväinen nykyiseen porukkaan. Sormet ristissä vielä, että Camo pakkaa kamansa siirtoikkunan viime metreillä johonkin Shaktariin.

e. Meneekö Storari nokkimisjärjestyksessä suoraan ykköseksi siihen asti että Gigin selkä on kunnossa?
« Viimeksi muokattu: 15.07.2010 klo 15:27:26 kirjoittanut Heiska »
PirloMAnia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ac Milan,As Bari, Azzurri

Vastaus #1608 : 15.07.2010 klo 16:00:29

Storari oli kauden jälkipuoliskon yksi parhaimmista veskoista, josta maksettiin n.5 milj. euroa, joten eikö paikanne Buffonia aika näppärästikin. Giovincoa huhillaan vahvasti Bariin ja pojan kannalta toivon, että sinne menee. Ventura antoi viime kaudella aika hienosti nuorille vastuuta ja Giovinco puhkeaisi todennäköisesti siellä kukkaan, kun Juvessa saumaa sellaiselle ei tule, ellei Del Neri sitten osaa lupailla jotain kivaa.

Juvessa ollaan ilmeisen tosissaan Forlanin perässä. Dzeko haluaa nimenomaan Milaniin ja on kallis
Pintu

Poissa Poissa

Vastaus #1609 : 15.07.2010 klo 16:26:41

Forlan kelpaisi. Onkos eu-kansalainen? Forlan ja Krasic sisään niin olen tyytyväinen, edellyttänee tosin myyntejä jotka tällä hetkellä vaikuttavat vaikeilta. Onhan se tietenkin selvää, että kaikki haluavat pelata Juventuksessa ja kun ovat kerran joukkueeseen päässeet niin eivät lähde hevillä pois. Jokainen siirto on automaattisesti askel alaspäin.
Michele

Poissa Poissa

Vastaus #1610 : 15.07.2010 klo 17:57:20

Forlan kelpaisi. Onkos eu-kansalainen? Forlan ja Krasic sisään niin olen tyytyväinen, edellyttänee tosin myyntejä jotka tällä hetkellä vaikuttavat vaikeilta. Onhan se tietenkin selvää, että kaikki haluavat pelata Juventuksessa ja kun ovat kerran joukkueeseen päässeet niin eivät lähde hevillä pois. Jokainen siirto on automaattisesti askel alaspäin.

Forlanilta löytyy espanjan passi joten ei veisi sitä EU-paikkaa joka on mitä ilmeisemmin varattu Krasicille. Myös Forlanin maajoukkue kaveri Jorge Fucile on vahvasti matkalla Juveen, agentin sanojen mukaan Serie A:sta on tullut kyselyitä ja Fucile itse olisi kiinnostunut pelaamaan Serie A:ssa. Aikasemmin tällä viikolla 4-4-2.com uutisoi että Juve ja Inter käyvät kilpailua puolustajasta. Fucilella on Italian passi joten ei hänkään veisi EU-paikkaa.

Mielenkiintoiseksi menee tämä kuukausi kun kukaan ei halua lähteä(agenttien mukaan) ja Delneri itse sanoi että Juve on hankkimassa vielä neljä pelaajaa. Laitapakin(Fucile?),topparin(Barzagli?),Laiturin(Krasic?) ja hyökkääjän(Forlan??). Alkaa olemaan kopissa pikkaisen tunkua :D
« Viimeksi muokattu: 15.07.2010 klo 17:59:49 kirjoittanut Michele »
Heiska

Poissa Poissa

Vastaus #1611 : 15.07.2010 klo 19:09:43

Mielenkiintoiseksi menee tämä kuukausi kun kukaan ei halua lähteä(agenttien mukaan) ja Delneri itse sanoi että Juve on hankkimassa vielä neljä pelaajaa. Laitapakin(Fucile?),topparin(Barzagli?),Laiturin(Krasic?) ja hyökkääjän(Forlan??). Alkaa olemaan kopissa pikkaisen tunkua :D

Uskon että Camo lähtee johonkin varmasti, sillä mikäli mies on jo Olympiakosille vihreää jossain välissä näyttänyt, niin side Torinoon ei ole kovin vahva. Leggro ja Brazzo saavat minun puolestani kopissa pysyä, kumpikaan tuskin kovin suurta palkkaa edes nauttii (tämä siis ihan mutuna), ovat kuitenkin kokeneita veijareita ja loukkaantumissuman iskiessä pärjäävät jotain Cesenoita vastaan.

Mikäli Fucile tai joku muu laitapakki saapuu, niin toinen kaksikosta Grygera/Zebina lähtenee (näin toivon hartaasti).

e. Mikäli joku Atléticosta on tulossa, niin Tiago on 100% varmasti osa kauppaa.
Casma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mole.

Vastaus #1612 : 15.07.2010 klo 19:16:33

Iso remppa käynnissä, ei midist saumaa keritä...

Zebina ja Grosso pitäisi saada hiiteen nostelemasta liksaa! Fucile? Doriatasoa edelleen...

Barzagli juuttui viimekaudella penkille, olisiko siitä haastamaan edes Legroa?

Krasic kelpaisi, vaikka Moggi totesi että muistuttaa Nedvediä ainoastaan tukanpuolesta. :)

Eljero Elia, Zaccardo, Aogoi voisi olla myös mahdollisia...
Heiska

Poissa Poissa

Vastaus #1613 : 15.07.2010 klo 22:04:20

Almíron näköjään lopullisesti Barin riveihin:

http://www.uefa.com/memberassociations/association=ita/news/newsid=1505216.html

Kassaan kilahti 5 miljoonaa Ylos Kaikkea hyvää ja valiojogurttia Sergiolle!

e. Harkkahöntsä Arabiemiraattien Al Nasria vastaan päättyi Juvelle 5-0, maalareina Treze(x3), Amauri ja Pasquato. nolla-nollaa oli menty ensimmäiset 45 minsaa.
« Viimeksi muokattu: 15.07.2010 klo 23:04:05 kirjoittanut Heiska »
Heiska

Poissa Poissa

Vastaus #1614 : 16.07.2010 klo 01:09:49

Noh, aloin nyt väsäämään tuota itse, jos kerta muilla on kiirettä ja Iivu lomailee. Otsikkoehdotuksia otetaan vastaan!
Casma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mole.

Vastaus #1615 : 16.07.2010 klo 11:31:01

Noh, aloin nyt väsäämään tuota itse, jos kerta muilla on kiirettä ja Iivu lomailee. Otsikkoehdotuksia otetaan vastaan!

Andrea Agnellin aikakausi, tai jotain sinnepäin...
Niin itse näen sen ainakin, Agnellin paluuna. :)

Ja ei muuta kun väsäämään. Ylos
viktoR

Poissa Poissa

Vastaus #1616 : 17.07.2010 klo 19:58:52

Andrea Agnellin aikakausi, tai jotain sinnepäin...
Niin itse näen sen ainakin, Agnellin paluuna. :)

Ja ei muuta kun väsäämään. Ylos
Sama.

Vittu sanakin jostai Camon tai Trezen paskuudesta, nii ei rispektiä heru ;)  Todellisia Juve-ikoneita, huikeita suorituksia ja ikimuistettavia hetkiä heidän kanssaan! Kaikkea hyvää heille ja hyvää jatkoa! Camo pysyy aina kaikkien aikojen Juve-suosikkeinani <3
kluru

Poissa Poissa

Vastaus #1617 : 19.07.2010 klo 13:09:57

Forlan & Fucile - KOVENEE! :o

.. nämä on niitä huhuiluja mitkä voisivat sitten vaikka toteutua.
OL

Poissa Poissa

Vastaus #1618 : 19.07.2010 klo 14:56:11

Trezeguet'n agenttihan oli sanonut, että David jäisi Juventukseen.

Sivuja: 1 ... 64 [65]

Siirry: