FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.03.2026 klo 21:20:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 235 [236] 237 ... 279

Kirjoittaja Aihe: Liverpool FC 2006/2007: Challenge For The Title?  (Luettu 246540 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Saminaattori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter Turku

Vastaus #5875 : 04.12.2006 klo 14:41:17

Itsekin kaipaisin asiallista keskustelua Liverpoolista. On ikävää, että nämä teinijanarit ovat saaneet pilata hyvän keskustelun tällä tavalla. Jos olisin ollut mode, olisi banaania viljelty urakalla täällä minun toimestani.
Ikävää, mutta ei auta muuta kun taistella paremman topikin puolesta. Itse olen jo päätökseni tehnyt. Vaikka muut Pool-fanit ovat jo siellä, en etukäteissuunnitelmista huolimatta halua sinne lähteä. Osoitetta voivat toki haluavat kysellä tässä topikissa tai YV:nä.
Knight

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Reppana-modet

Vastaus #5876 : 04.12.2006 klo 14:42:43

Laitoin jo yv:tä shanksille, mutta joku muukin voi sen mulle laittaa.
temetainio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #5877 : 04.12.2006 klo 16:18:39

lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas

Vastaus #5878 : 04.12.2006 klo 16:43:26

Minusta tuo on turhan ennakkoluuloista. Kyllä dubailainen voi olla Kopite ja Scouser siinä missä suomalainen tai malesialainenkin. Liverpool ei ole sidottu maiden rajoihin vaan kaikki sitä kannattavat ovat osa yhtä suurta perhettä.
Hoplaa

Poissa Poissa

Vastaus #5879 : 04.12.2006 klo 16:44:43

Al-Qaida pyörittämään Liverpoolia? :o
p

Poissa Poissa

Vastaus #5880 : 04.12.2006 klo 16:57:59

Mulle voi kans pistää Pool-foorumin osoitteen.
Lions Club

Poissa Poissa

Vastaus #5881 : 04.12.2006 klo 17:10:35

Minusta tuo on turhan ennakkoluuloista. Kyllä dubailainen voi olla Kopite ja Scouser siinä missä suomalainen tai malesialainenkin. Liverpool ei ole sidottu maiden rajoihin vaan kaikki sitä kannattavat ovat osa yhtä suurta perhettä.
Kommentti joka täyttää klassikon tunnuspiirteet.  Ylos
Hoplaa

Poissa Poissa

Vastaus #5882 : 04.12.2006 klo 17:11:07

Mulle voi kans pistää Pool-foorumin osoitteen.
mulle kans
Lions Club

Poissa Poissa

Vastaus #5883 : 04.12.2006 klo 17:14:27

Al-Qaida pyörittämään Liverpoolia? :o
No ei:
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=433049&CPID=8&clid=14&lid=&title=DUBAI+GROUP+CONFIRM+REDS+TALKS

Ja mulle.
Honkkeli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bristol City

Vastaus #5884 : 04.12.2006 klo 17:19:37

Itsekkin odottelen rauhassa...
terwari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervarit, Liverpool, QPR

Vastaus #5885 : 04.12.2006 klo 19:57:04

Pool säästelee pelaajia CL:n alkulohkon päätösottelussa. Istanbulin reissulta pois jäivät Gerrard, Finnan, Hyypiä ja Reina. Erittäin hyvä ratkaisu, etenkin Gerrard on joutunut urakoimaan sen verran paljon viime peleissä että lepo on tarpeen. Saa sitten nähdä keitä on huomenna avauksessa, Guthrie tai Peltier voivat hyvinkin tulla kyseeseen ja uskoisin että Paletta on myös puolustuksen keskustassa. Ja todennäköisesti myös God on avauksessa.

Ja sen uuden Pool-forumin osoitteen voisi laittaa yv:nä myös minulle, kiitos.
Saminaattori

Poissa Poissa

Vastaus #5886 : 04.12.2006 klo 20:01:41

Ehdottoman hyvä veto Rafalta säästellä joitakin avainpelaajia tuossa ottelussa. Esimerkiksi Gerrard ja Finnan ovat urakoineet niin paljon, että pieni lepo tekee hyvää.
Jergo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kerava

Vastaus #5887 : 04.12.2006 klo 20:07:27

Ja sen uuden Pool-forumin osoitteen voisi laittaa yv:nä myös minulle, kiitos.

Tänne kans.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #5888 : 04.12.2006 klo 20:19:08

Ikävää, mutta ei auta muuta kun taistella paremman topikin puolesta. Itse olen jo päätökseni tehnyt. Vaikka muut Pool-fanit ovat jo siellä, en etukäteissuunnitelmista huolimatta halua sinne lähteä. Osoitetta voivat toki haluavat kysellä tässä topikissa tai YV:nä.

Hieno päätös Ylos Toivottavasti tänne jää edes joitain urhoollisia kirjoittajia pitämään topicin elossa ja tätä kautta ehkä ihan uusia naamojakin tänne siirtyy, miksei myös pois lähteneet Poolin fanit, jos tuo modeasia alkaa tuosta selkiintymään, toivottavasti näin - kuten olen jo sanonutkin niin ilo tätä(kin) topicia on ollut sivusta seurailla.
jami1982

Poissa Poissa

Vastaus #5889 : 04.12.2006 klo 20:33:53

Eli Liverpooliakin viedään virallisesti: http://www.eurosport.com/football/premiership/2006-2007/sport_sto1024537.shtml

Eli Liverpoolin taloudellista kuntoa tutkitaan ja ilmeisesti
jos kaikki on kunnossa niin tulee kaupat.

Ja takana on: Dubai International Capital (DIC) is the investment arm of Dubai Holding, owned by Dubai Crown Prince, United Arab Emirates Prime Minister and world's fifth richest man Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum.

Edit: olin myöhässä ::)
« Viimeksi muokattu: 04.12.2006 klo 20:36:35 kirjoittanut jami1982 »
JLCM

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi + satunnaista symppausta

Vastaus #5890 : 04.12.2006 klo 20:41:55

Eli Liverpooliakin viedään virallisesti: http://www.eurosport.com/football/premiership/2006-2007/sport_sto1024537.shtml

Ja takana on: Dubai International Capital (DIC) is the investment arm of Dubai Holding, owned by Dubai Crown Prince, United Arab Emirates Prime Minister and world's fifth richest man Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum.

Edit: olin myöhässä ::)

Mikäs siis kutsumanimeksi?

Kun meillä on jo Man USA, Manchester Buccaneers, Chelski, Lokomotiv London jne.

Ei keksi yhtään hauskaa nimeä tähän hätään. Harmi että saivat jo vierasmaaleja Wigania vastaan tehtyä, muuten olisivat voineet uuden johdon avulla perustaa "Oil for Away Goals"-ohjelman.
Saminaattori

Poissa Poissa

Vastaus #5891 : 04.12.2006 klo 20:42:26

Olen ihan tyytyväinen tän asian suhteen. Vaikuttavat jotenkin luotettavilta ja vaikken mitään rupla-Romaneita tänne kaipaakaan, olishan se mukava jos olis vähän enemmän rahaa siirtomarkkinoilla, niin voitais Alvesin kaltaisista pelaajista paremmin taistella.
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna

Vastaus #5892 : 04.12.2006 klo 20:48:42

Unohdit Soccer Club United of Manchester eli SCUM.

Mutta kysehän on kuitenkin sijoittamisesta, eli seurajohto jatkaa ilmeisesti tehtävissään. Joten ei kuitenkaan ole tulossa mitään Fantasy Football-joukkuetta tyyliin Chelsea. Silti en kauhean positiivisesti myyntiin suhtaudu, mutta ilmeisesti pakko näin oli toimia. Tässä tapauksessa parempi ratkaisu, kuin em. tai sitten vaan pelkkää bisnestä haluavan sijoittajan osto. Kun käsittääkseni ovat ihan aidosti kiinnostuneita jalkapallosta ja Liverpool FC:stä, perinteitä ja historiaa kunnioittaen. Aika sitten näyttää, miten oikeasti käy.
Lions Club

Poissa Poissa

Vastaus #5893 : 04.12.2006 klo 20:50:08

Ei keksi yhtään hauskaa nimeä tähän hätään. Harmi että saivat jo vierasmaaleja Wigania vastaan tehtyä, muuten olisivat voineet uuden johdon avulla perustaa "Oil for Away Goals"-ohjelman.
Mohamed bin dippers  Ylos
budha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA

Vastaus #5894 : 04.12.2006 klo 20:59:04

Mutta kysehän on kuitenkin sijoittamisesta, eli seurajohto jatkaa ilmeisesti tehtävissään. Joten ei kuitenkaan ole tulossa mitään Fantasy Football-joukkuetta tyyliin Chelsea. Silti en kauhean positiivisesti myyntiin suhtaudu, mutta ilmeisesti pakko näin oli toimia. Tässä tapauksessa parempi ratkaisu, kuin em. tai sitten vaan pelkkää bisnestä haluavan sijoittajan osto. Kun käsittääkseni ovat ihan aidosti kiinnostuneita jalkapallosta ja Liverpool FC:stä, perinteitä ja historiaa kunnioittaen. Aika sitten näyttää, miten oikeasti käy.

Kuten sanoit, eiköhän kyse ole puhtaasti bisneksestä - toisin kuin Chelsean tapauksessa, jossa uusi omistaja halusi real-life simulaattorin. Vaikea kuitenkaan uskoa, että mitään sen kummempaa sidettä sijoittajakonsortiolla olisi Liverpoolin, eiköhän kaikki vaihtoehdot ole punnittu ja jos esimerkiksi Arsenal olisi vaikuttanut paremmalta vaihtoehdolta (ja suostuvaiselta?), niin samat mahdolliset löpinät "olemme aina kannattaneet <tähän seuran nimi>" olisi kuultu Emiratesiltakin.

On ja off field sijoituksiin ainakin noissa tämänpäiväisissä nettijuoruissa on puhuttu rahaa löytyvän, joten eiköhän stadionin lisäksi rahaa pelaajahankintoihin tule. Kaupan tapahtuessa Arsenal jää ainoaksi suureksi (no, jos Newcastle lasketaan mukaan, niin kaupat pohjoisessa on vielä myös tapahtumatta) englantilaisomisteiseksi seuraksi, mikä on varmaan muukalaislegioonaksi haukutulle seuralle ihan mukava imagovoitto.
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna

Vastaus #5895 : 04.12.2006 klo 21:03:29

Mutta näillä siis on kyllä bisnestä jo tarpeeksi ja rahaa... Siis imagotemppu? Ainakin kuitenkin tuntuvat tajuavan jättää jalkapallopuolen osaaviin käsiin. Ja Chelsean tapauksessa varmaan lisäksi kysymys rahanpesusta.
budha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA

Vastaus #5896 : 04.12.2006 klo 21:13:33

Mutta näillä siis on kyllä bisnestä jo tarpeeksi ja rahaa... Siis imagotemppu? Ainakin kuitenkin tuntuvat tajuavan jättää jalkapallopuolen osaaviin käsiin. Ja Chelsean tapauksessa varmaan lisäksi kysymys rahanpesusta.

Tuskinpa rahaa koskaan tarpeeksi on. Dubain rahallinen mahti on täysin ulkopuolisten sinne tuomaa (turismi, vapaakauppa-alueilla olevat ulkomaiset yritykset), joten tuskinpa hieman omavaraisuudesta ja lisärahasta haittaa prinsseille on. Öljyä muistaakseni Dubaissa ei juurikaan ole ja eikös sekin tuossa muutaman kymmenen vuoden päästä lopu - jostain sitä rahaa on katujen kullalla päällystämiseen tulevaisuudessakin hankittava.
Lions Club

Poissa Poissa

Vastaus #5897 : 04.12.2006 klo 21:15:03

Vaikuttavat jotenkin luotettavilta..
Varmasti ovat luotettavia. Ja ihan vitun kiinostuneita jalkapallosta ja poolin perinteistä.  Ylos
Kuinkahan monta rättipäätä nähdään esim. vieraspeleissä, tai edes kotipeleissä?

Dubai International Capital on ostanut 1,3 miljardilla dollarilla yhdysvaltalaisen puolustusalan yrityksen (Doncasters), mikä valmistaa osia muun muassa hävittäjiin ja tankkeihin yhdeksässä Yhdysvaltain tehtaassaan. http://www.kauppapolitiikka.fi/netcomm/news/showarticle.asp?intNWSAID=52689

Eli pelimiehiä. Sijoittavat aseteollisuuteen, jenkkien meuhatessa ympäri maailmaa tuhoa kylväen. Minkä enemmän sotia, sitä enemmän vastinetta sijoitetulle pääomalle. 

Palaan asiaan myöhemmin häikäilemättömästä orjatyövoiman käytöstä, jossa Pakistanista ja Intiasta rahdataan kymmeniätuhansia lapsia, ah niin ihanaa paratiisia rakentamaan - hallituksen nyökkäillessä hyväksyvästi "työvoimapoliittisille" ratkaisuille.

humbold

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: if you cannot love us:then fear us

Vastaus #5898 : 04.12.2006 klo 21:46:07

tänne kans vois laittaa sen osoitteen.vaikkei oikeestaan tuu kirjoteltua,niin joka päivä tulee liverpool jutut luettua.
kretiini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Etelän Pellet

Vastaus #5899 : 04.12.2006 klo 22:26:04

Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee ;D

Huolisin myös sen linkin, jotta ei tarvitsisi noita kateellisten narinoita lukea...

Sivuja: 1 ... 235 [236] 237 ... 279

Siirry: