Ennen kauden alkua olin varma, että Burnley putoaa. Sitten taas rupesi näyttämään siltä, että joukkueen alkukauden suoritukset saattaisivat antaa osviittaa sille, että Valjussa säilytään - vaikkakaan en uskonut tahdin jatkuvan loppupeleissä lähellekään samaan tapaan kuin alkukaudella. Nyt kun Coyle lähti, olen taas taipuvainen veikkaamaan, että alas mennään. Eli tarkoittako tämä sitä, että Burnley säilyy? Veikkaan koko ajan päin helvettiä, ja minähän olen tunnetusti se maailman napa...

Kiva on kuitenkin ollut nähdä, miten piskuinen seura on vavisuttanut kestomenestyviä Valju-jengejä. (Mitä muuta kivaa Valjun seuraamisessa muuten nykyään onkaan?) Hattuuntuneisuus Burnley:in on muutenkin vähentynyt. Sehän ei ollut viime vuoden karsintafinaalista itsestään johtuvaa (Burnley ansaitsi voittaa Bladesin), vaan siitä Burnley-fanien hattuilu-kampanjasta, jonka me Blades-fanit saimme ulkomaalaisilla message boardeilla kokea.
En oletakaan, että ketään kiinnostaa. Tuotan vaan tähänkin topiikkiin vähän lisää sisältöä...