ttoommiiSV
Poissa
|
 |
Vastaus #3550 : 02.09.2015 klo 13:03:10 |
|
Mitäs kautta tuohon lokakuun puolenvälin Spurs-Liverpool matsiin saisi helpoiten lippuja? Jäsenyys vaikuttaa kalliilta (ja se pitäisi hommata erikseen kaikille lipunsaajille?), joten lähinnä kysymys on että riittäisikö 2-4 lippua vierekkäin yleiseen myyntiin? Myös vierassektioon asettuminen olisi mahdollista, mutta mitään käryä ei ole miten se bisnes lädeissä skulaa. Jos joku osaa jeesata, niin kiitos.
Jäsenyys on varmin tapa. (olettaen että aikaisempaa ostohistoriaa ei vaadita). Tottenhamin viimekauden kotipeleistä Pool pelissä oli suurin yleisömäärä. Täynnähän WHL ei silloinkaan ollut, about 150 vajaa max. kapasiteetistä. Hankala varmaksi sanoa tuleeko niitä vierekkäisiä paikkoja saataville. Melkein varmaksi sen voi sanoa että jonkin verran niitä lippuja general saleen tipahtaa. ainakin kannattaa olla hereillä huomenna, milloin yleinen myynti alkaa. Vierassektion lipuista mulla ei satavarmaa tietoa ole mutta (korjatkaa joku jos väärässä olen) aika varmasti luulen että ne tiketit pitäisi ostaa Poolin kautta.
|
|
|
|
maxmikko
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Chelsea, Bursaspor
|
 |
Vastaus #3551 : 02.09.2015 klo 17:34:56 |
|
Jäsenyys on varmin tapa.
Millä joukkueilla on käytössä ns. "ilmainen jäsenyys" jonka avulla pääsee hieman nopeammin varaamaan lippuja kuin yleisestä myynnistä?
|
|
|
|
ttoommiiSV
Poissa
|
 |
Vastaus #3552 : 02.09.2015 klo 18:35:29 |
|
Millä joukkueilla on käytössä ns. "ilmainen jäsenyys" jonka avulla pääsee hieman nopeammin varaamaan lippuja kuin yleisestä myynnistä?
' Nyt heitit pahan Ei tuu jengin jengiä mieleen.
|
|
|
|
maxmikko
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Chelsea, Bursaspor
|
 |
Vastaus #3553 : 02.09.2015 klo 18:41:04 |
|
' Nyt heitit pahan Ei tuu jengin jengiä mieleen. Kuulemma Tottenhamilla ainakin. Spursin pelit ei kuitenkaan hirveästi kiinnosta
|
|
|
|
DB17
Poissa
|
 |
Vastaus #3554 : 07.09.2015 klo 14:37:48 |
|
Kokemuksia Millwallin kotimatseista? Itse Lontoossa 19.9 ja vaikuttaisi parhaalta matsilta kys. päivänä (raha, sijainti, taso). Tarvitseeko ostaa etukäteen lippuja (2kpl) vai saako hyvin matsipäivänä stadionilta? Myös Leyton Orient, AFC Wimbledon, Brentford ja Barnet pelaavat tuolloin, mutta heidän stadioninsa sijaitsee sen verran kaukana majapaikastamme, etten usko saavani naista lähtemään niin pitkälle futiksen takia...  Chelsea-Arsenal peliin en missään vaiheessa edes ajatellut yrittäväni hankkia lippuja.
|
|
|
|
Tipi553
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool FC
|
 |
Vastaus #3555 : 07.09.2015 klo 14:41:00 |
|
Kokemuksia Millwallin kotimatseista? Itse Lontoossa 19.9 ja vaikuttaisi parhaalta matsilta kys. päivänä (raha, sijainti, taso). Tarvitseeko ostaa etukäteen lippuja (2kpl) vai saako hyvin matsipäivänä stadionilta? Myös Leyton Orient, AFC Wimbledon, Brentford ja Barnet pelaavat tuolloin, mutta heidän stadioninsa sijaitsee sen verran kaukana majapaikastamme, etten usko saavani naista lähtemään niin pitkälle futiksen takia...  Chelsea-Arsenal peliin en missään vaiheessa edes ajatellut yrittäväni hankkia lippuja. Kyllä noihin Millwall-peleihin yleensä saa ihan portilta. Käsittääkseni yksikään peli ei ollut loppuunmyyty viime kaudella (joku voi tarkistaa jos haluaa varmuuden). Ja nettikaupasta tilaamalla saa helpoiten.
|
|
|
|
Lilywhite
Poissa
Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.
|
 |
Vastaus #3556 : 07.09.2015 klo 14:54:35 |
|
Kokemuksia Millwallin kotimatseista? Itse Lontoossa 19.9 ja vaikuttaisi parhaalta matsilta kys. päivänä (raha, sijainti, taso). Tarvitseeko ostaa etukäteen lippuja (2kpl) vai saako hyvin matsipäivänä stadionilta? Myös Leyton Orient, AFC Wimbledon, Brentford ja Barnet pelaavat tuolloin, mutta heidän stadioninsa sijaitsee sen verran kaukana majapaikastamme, etten usko saavani naista lähtemään niin pitkälle futiksen takia...  Chelsea-Arsenal peliin en missään vaiheessa edes ajatellut yrittäväni hankkia lippuja. Aivan varmasti saat liput ovelta. Kannattaa pyytää tiketit mahdollisiman läheltä pientä, mutta intensiivistä kotifanijoukkoa, sillä stadionin tunnelma on kehno, mutta nuo tuovat sentään edes pientä komedia-arvoa tapahtumaan. Pienenä vinkkinä kehoitan myös käymään syömässä ennen peliä jossain muualla, sillä yhdelläkään stadionilla en ole yhtä paskaan ruokaan törmännyt, kuin The New Denillä. Paska paikka, mutta siitähän se tunnetaankin. Mitään poltetta ei uudemman kerran tuonne ole, mutta tietynlaista kulttuuriaanhan se tuokin sisällään pitää, joten kaipa se pitää jokaisen Lontoossa ravaavan jossain kohtaa tämäkin rasti seinäänsä vetäistä. Teinä antaisin kuitenkin naisille hieman "vapaata" ja suuntaisin idylliselle AFC Wimbledonin stadionille, vaikka matkaa hieman onkin ja vaikka naiset tulisivat mukaankin, niin vähemmän sitä runtua tuolta reissulta tulee, kuin Millwallin peliin viemisestä.
|
|
|
|
DB17
Poissa
|
 |
Vastaus #3557 : 07.09.2015 klo 15:13:40 |
|
Aivan varmasti saat liput ovelta. Kannattaa pyytää tiketit mahdollisiman läheltä pientä, mutta intensiivistä kotifanijoukkoa, sillä stadionin tunnelma on kehno, mutta nuo tuovat sentään edes pientä komedia-arvoa tapahtumaan. Pienenä vinkkinä kehoitan myös käymään syömässä ennen peliä jossain muualla, sillä yhdelläkään stadionilla en ole yhtä paskaan ruokaan törmännyt, kuin The New Denillä. Paska paikka, mutta siitähän se tunnetaankin. Mitään poltetta ei uudemman kerran tuonne ole, mutta tietynlaista kulttuuriaanhan se tuokin sisällään pitää, joten kaipa se pitää jokaisen Lontoossa ravaavan jossain kohtaa tämäkin rasti seinäänsä vetäistä.
Teinä antaisin kuitenkin naisille hieman "vapaata" ja suuntaisin idylliselle AFC Wimbledonin stadionille, vaikka matkaa hieman onkin ja vaikka naiset tulisivat mukaankin, niin vähemmän sitä runtua tuolta reissulta tulee, kuin Millwallin peliin viemisestä.
No, mutta tämähän kuulostaa oikein hienolta valinnalta matsiksi  Kiitos paljon vinkeistä. Huomasin kyllä juuri, esim. Griffin Parki, Kingsmeadow ja Brisbane Road ovat miltei yhtä nopeasti saavutettavissa julkisilla, kuin The Den. Hämäsi vähän, kun nopeasti sijainteja kartalta katsoi. AFC Wimbledonia tosiaan on kaikki suositellut ja Leyton Orientin peliin myös muutama vinkkasi, että kannattaisi mennä. Täytyykin ilmeisesti sitten arpoa Brentfordin, Leytonin ja Wimbledonin väliltä, kun ei tuo Millwall enää houkuta niin paljoa 
|
|
|
|
AriFerra
Poissa
|
 |
Vastaus #3558 : 07.09.2015 klo 15:25:36 |
|
Aivan varmasti saat liput ovelta. Kannattaa pyytää tiketit mahdollisiman läheltä pientä, mutta intensiivistä kotifanijoukkoa, sillä stadionin tunnelma on kehno, mutta nuo tuovat sentään edes pientä komedia-arvoa tapahtumaan. Pienenä vinkkinä kehoitan myös käymään syömässä ennen peliä jossain muualla, sillä yhdelläkään stadionilla en ole yhtä paskaan ruokaan törmännyt, kuin The New Denillä. Paska paikka, mutta siitähän se tunnetaankin. Mitään poltetta ei uudemman kerran tuonne ole, mutta tietynlaista kulttuuriaanhan se tuokin sisällään pitää, joten kaipa se pitää jokaisen Lontoossa ravaavan jossain kohtaa tämäkin rasti seinäänsä vetäistä.
Minähän en mitään brittifutiksesta tiedä, ainoastaan viime kaudella Loftus Roadilla kävin, ja hieman jopa tykästyin. Brittifutis toki kiinnostaa, ja siksi tähän ns puutunkin (siis vilpittömästi tietämättömänä kysyn). Olen ollut siinä luulossa, että Millwallin ultrat tuovat mahotonta tunnelmaa joka leviää koko stadionille, meikäläisittäin sanottuna tuulareillekin? Ilmeisesti olen väärässä, vai onko Lilywhitellä jotain kaunaa ko. seuraa kohtaan?
|
|
|
|
B Watson
Poissa
Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo
|
 |
Vastaus #3559 : 07.09.2015 klo 15:39:36 |
|
Brittifutis toki kiinnostaa, ja siksi tähän ns puutunkin (siis vilpittömästi tietämättömänä kysyn). Olen ollut siinä luulossa, että Millwallin ultrat tuovat mahotonta tunnelmaa joka leviää koko stadionille, meikäläisittäin sanottuna tuulareillekin? Ilmeisesti olen väärässä, vai onko Lilywhitellä jotain kaunaa ko. seuraa kohtaan?
Kenelläpä Denillä käyneellä ei olisi kaunaa Millwallia kohtaan  Taitaa olla hieman vanhaa mainetta mukana Millwalliin liittyvissä mielikuvissa, etenkin nyt kun ovat taas kolmannelle sarjatasolle tippuneet. New Denillä ei ole tainut olla useampaan vuoteen edes katsomot puolillaan ja heikon menestyksen mukana kiima tainnut kadota. Paikallispelit toki asia erikseen.
|
|
|
|
Lilywhite
Poissa
Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.
|
 |
Vastaus #3560 : 07.09.2015 klo 15:42:57 |
|
Minähän en mitään brittifutiksesta tiedä, ainoastaan viime kaudella Loftus Roadilla kävin, ja hieman jopa tykästyin.
Brittifutis toki kiinnostaa, ja siksi tähän ns puutunkin (siis vilpittömästi tietämättömänä kysyn). Olen ollut siinä luulossa, että Millwallin ultrat tuovat mahotonta tunnelmaa joka leviää koko stadionille, meikäläisittäin sanottuna tuulareillekin? Ilmeisesti olen väärässä, vai onko Lilywhitellä jotain kaunaa ko. seuraa kohtaan?
Ei allekirjoittaneella ole mitään kaunaa yhtäkään seuraa kohtaan ja jokainen seurahan profiloituu omanlaisekseen. Millwallin mottohan on "No one likes us, we don't care." ja ainakin omaan makuun tuo menee ihan stadioninkin puolesta. Silloin kun itse kävin matsissa, pelasivat nuo Championshipin puolella, mutta nyt sarjatasoksi on vaihtunut League One. Nuo mahotonta tunnelmaa koko stadionille levittävät ultrat olivat toki kovia riehumaan omassa katsomonosassaan, mutta niitä siellä oli noin kourallinen. Toki ultrilla on voinut myös olla vapaapäivä hulinoinnista tai jotain muuta tekemistä tuolloin, mutta eivät ne kyllä ainakaan muualle stadionilla mitään tunnelmaa levittäneet. Huvittava se kuitenkin oli seurata noiden muutaman "ultran" touhuamista, vaikka hyvin vähän heitä olikin. Jos mielikuvasi on rakentunut tuollaiseksi, mitä se Millwallin kohdalla monella onkin, kuten itsellänikin oli, niin sitten joutuu pettymään pahasti. Totuus on nimittäin lähempänä jossain FC Lahden kotipeleissä aikoinaan hallinnoineen Da Mutkan sekä HJK:n Astana-vieraspelin vieraskatsomon välimaastoa, kuin ympäri The New Deniä tunnelmaa levittävää ultrien porukkaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.09.2015 klo 15:47:20 kirjoittanut Lilywhite »
|
|
|
|
|
B Watson
Poissa
|
 |
Vastaus #3561 : 07.09.2015 klo 16:03:39 |
|
Jos mielikuvasi on rakentunut tuollaiseksi, mitä se Millwallin kohdalla monella onkin, kuten itsellänikin oli, niin sitten joutuu pettymään pahasti.
Eniten tuossa ärsyttää se, että itse yrittävät seuran puolelta vielä ratsastaa tuolla vanhalla maineella vaikka samallla pyrkivät seurana rasisti- ja huligaanileimasta eroon. Olin muutama vuosi sitten Denillä Palacen vierasporukoissa ja matsin jälkeen meidät suljettiin katsomon taakse ja samalla kuuluttelivat pateettisia "tämä on teidän omaksi turvallisuudeksi"- jorinoita. Aiemmilla kerroilla Denillä olen aina onnistunut livahtamaan sulun alta ulos eikä siellä koskaan ole ollut mitään tavallisuudesta poikkeavaa nokittelua.
|
|
|
|
JaJaJe
|
 |
JaJaJe
Vastaus #3562 : 07.09.2015 klo 17:01:46 |
|
Ehdottomasti vaan Millwallin peliin! Niin paska joukkue ja paska stadion, että onhan se joskus nähtävä livenä. Itse diggaan. 
|
|
|
|
AriFerra
Poissa
|
 |
Vastaus #3563 : 07.09.2015 klo 17:02:26 |
|
Ok, kiitos infosta eli hyvä tietää jos vaimo vielä joku kerta päättää että hääpäivämatka suuntautuu saarelle saappaan sijasta. 
|
|
|
|
Tipi553
Poissa
|
 |
Vastaus #3564 : 07.09.2015 klo 18:33:11 |
|
Olin muutama vuosi sitten Denillä Palacen vierasporukoissa ja matsin jälkeen meidät suljettiin katsomon taakse ja samalla kuuluttelivat pateettisia "tämä on teidän omaksi turvallisuudeksi"- jorinoita. Aiemmilla kerroilla Denillä olen aina onnistunut livahtamaan sulun alta ulos eikä siellä koskaan ole ollut mitään tavallisuudesta poikkeavaa nokittelua.
Tuo on ihan standardi Englannissa että vierasfanit päästetään lähtemään vasta kun kotiyleisö on päässyt alta pois.
|
|
|
|
bunga bunga
Poissa
Suosikkijoukkue: Maakuntien Suomi, tekonurmet
|
 |
Vastaus #3565 : 07.09.2015 klo 19:16:12 |
|
Tuo on ihan standardi Englannissa että vierasfanit päästetään lähtemään vasta kun kotiyleisö on päässyt alta pois.
Samoin keväällä Leverkusen-fanit päästettiin Vicente Calderonilta vasta kotifanien lähdettyä.
|
|
|
|
B Watson
Poissa
|
 |
Vastaus #3566 : 07.09.2015 klo 19:35:21 |
|
Toki on, mutta ei muualla tuolla lailla provoavilla kuulutuksilla vittuilla tai egoa paisutella.
|
|
|
|
Tipi553
Poissa
|
 |
Vastaus #3567 : 07.09.2015 klo 19:38:26 |
|
Toki on, mutta ei muualla tuolla lailla provoavilla kuulutuksilla vittuilla tai egoa paisutella.
Ei kyllä yllätä Millwallin kohdalla. 
|
|
|
|
Merel
Poissa
Suosikkijoukkue: Gert Remmel
|
 |
Vastaus #3568 : 07.09.2015 klo 20:08:03 |
|
Mistä saisi helpoiten liput Charlton - Fulham matsiin, joka pelataan 4.10?
|
|
|
|
Tipi553
Poissa
|
 |
Vastaus #3569 : 07.09.2015 klo 20:11:51 |
|
Mistä saisi helpoiten liput Charlton - Fulham matsiin, joka pelataan 4.10?
Charltonin lippukaupasta netistä? The Valley on harvoin loppuunmyyty.
|
|
|
|
Jay Gooner
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal
|
 |
Vastaus #3570 : 10.09.2015 klo 08:51:29 |
|
West Hamilla ainakin pari vuotta sitten oli.
|
|
|
|
Tipi553
Poissa
|
 |
Vastaus #3571 : 10.09.2015 klo 10:26:52 |
|
West Hamilla ainakin pari vuotta sitten oli.
Ei ole kai nykyään. Stoke Cityllä ilmeisesti on/oli. E: Rekisteröidyin Stoken lippukauppaan jokunen vuosi sitten vain tarkistaakseni onko peleihin lippuja jäljellä. Seuraavalla viikolla yllätyksekseni minulle saapui seuran jäsenkortti. Ei tarvinnut mitään maksaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.09.2015 klo 10:34:20 kirjoittanut Tipi553 »
|
|
|
|
|
lentävä emiraatti
Poissa
Suosikkijoukkue: Football Club International Turku & Soton
|
 |
Vastaus #3572 : 11.09.2015 klo 17:34:15 |
|
Täällähän on ilmeisen moni menossa Länsi-Londonin Fulham-QPR:ää väijymään.
Kuin myös.
Oma keikkalista on: pe 25.9. Fulham - QPR la 26.9. Southampton - Swansea ti 29.9. Portsmouth - Exeter
Liput kaikki general salesta heti myynnin alettua, ilman mitään ongelmia. Pompeyn ja Sotonin liput sai printattua, Fulhamin kaupassa valitsin noudon pelipäivänä, mutta lähettivätkin lipun valmiiksi kotiin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.09.2015 klo 17:38:15 kirjoittanut lentävä emiraatti »
|
|
|
|
|
Pude
Poissa
|
 |
Vastaus #3573 : 11.09.2015 klo 18:51:11 |
|
Moi, Onko ketään suomalaisporukoita lähdössä seuraaviin peleihin: 19.9 ManC-West Ham 20.9 Liverpool-Norwich Itse olen työmatkan yhteydessä menossa noihon matseihin ja pubiseura ennen/jälkeen pelien kelpaisi 
|
|
|
|
linux
Poissa
Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray
|
 |
Vastaus #3574 : 14.09.2015 klo 01:53:48 |
|
Viikon päätteeksi tulee suunnattua itselle tänne täysin tuntemattomiin maisemiin. Jäi vähän epäselväksi saiko tässä kysyä myös Lontoosta yleisesti vai vain jalkapalloon (ilmeisesti) liittyvistä asioista maassa?
|
|
|
|
|
|