Nuori Werther
Poissa
|
 |
Vastaus #3650 : 21.10.2015 klo 15:48:26 |
|
Chelsea - Sunderland peliin oltais menossa 19.12, niin onko järkevintä ostaa membershipit vai onko mahdollista saada vielä genaral salesta lippuja? Ja pystyykö yksi memberi ostamaan muille membereille lippuja samalla eli saataisiin 4 lippua vierekkäin?
Tätä samaa kyselin täällä ja myös Chelsealta muutamia viikkoja sitten. Toki itselläni "vain" kahden lipun tarve (matkaseurana HH). Seuralta tuli nopea, mutta melko ympäripyöreä vastaus tyyliin, että "Viime vuonna yleiseen myyntiin jäi hyvin vähän lippuja" blaablaa membershipit blaablaa.
|
|
|
|
Stuback69
Poissa
|
 |
Vastaus #3651 : 21.10.2015 klo 20:08:45 |
|
Morjens,
Onko ketään Lontoossa 30.10.-2.11.? Itsellä liput la Crystal Palace - ManU, su Southampton - Bournemouth ja ma Tottenham - Aston Villa peleihin.
Jos joku menossa vaikka samaan peliin niin voisi käydä tuopilla ennen tai jälkeen pelin! Tietysti jos jollain sattuu olemaan ylimääräinen lippu U2:sen perjantain 30.10. keikalle niin sellaisenkin voin lunastaa!
|
|
|
|
Norppa
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS
|
 |
Vastaus #3652 : 21.10.2015 klo 22:03:06 |
|
Samat jutut yhä kuin tuolla tän sivun yläosassa on käyty läpi. Pelkällä rekisteröitymisellä ei anna ostaa, joten oletan että ei vielä general sale. Lisähämmenystä sitten tuosta Memberhip -osiosta, josta ei pysty ostamaan mitään + plus kysymys siitä tarvitaanko Membershipiä vai ei.
Jatketaan nyt tämän seuraamista jos joku täältä joskus informaatiota hakee. Nyt 31.10. Wat-WHU lipunmyynnissä on siirrytty vaiheeseen viisi tai kuusi eli lipun saa osta ilman ostohistoriaa, mutta jäseneksi rekisteröityminen on pitänyt tapahtua ennen 1.7.2015. Eihän tuolla ole enää kuin kourallinen paikkoja jäljellä muualla kuin family standissä, jonne onneksi itse olen lippuja hankkimassa. On se jännää seurata aukeaako se kuuluisa general sale ikinä. Che-Liv, CP-ManU matsit toki olisivat olleet alun perin marssijärjestyksessä edellä, mutta ensimmäinen ilmeisesti loppuunmyyty saman tein jo super-gold-deluxe tjms. jäsenille ja CP:n osalta lipunmyynnistä oli vielä vaikeampi ottaa tolkkua kuin Watfordin osalta ja sekin peli jo joka tapauksessa loppuunmyyty. Eli kuten jostain viesteistä voisi ymmärtää, niin ei se lippujen saaminen helppoa todellakaan ainakaan aina ole.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.10.2015 klo 22:14:24 kirjoittanut Norppa »
|
|
|
|
|
etutolppa18
Poissa
|
 |
Vastaus #3653 : 22.10.2015 klo 03:28:29 |
|
Jatketaan nyt tämän seuraamista jos joku täältä joskus informaatiota hakee. Nyt 31.10. Wat-WHU lipunmyynnissä on siirrytty vaiheeseen viisi tai kuusi eli lipun saa osta ilman ostohistoriaa, mutta jäseneksi rekisteröityminen on pitänyt tapahtua ennen 1.7.2015. Eihän tuolla ole enää kuin kourallinen paikkoja jäljellä muualla kuin family standissä, jonne onneksi itse olen lippuja hankkimassa. On se jännää seurata aukeaako se kuuluisa general sale ikinä.
Eli kuten jostain viesteistä voisi ymmärtää, niin ei se lippujen saaminen helppoa todellakaan ainakaan aina ole.
Muutaman viikon takainen Watford-Crystal Palace aukesi yleiseen myyntiin viikko vai oliko peräti hieman alle ennen ottelua. Eivät tästä edes heti ilmoittaneet, vaan ihan kokeilemalla huomasin että ostoprosessi meni läpi. Sympaattista aluetta ja hieno tapahtuma oli tuo Palace-peli, toivottavasti saat lippusi!
|
|
|
|
Norppa
Poissa
|
 |
Vastaus #3654 : 22.10.2015 klo 08:31:52 |
|
Juu seurasin tuota Wat-CP –ottelun lipunmyyntiä ja sitä ottelua edeltävänä perjantaina ainakin family standissa oli vielä vapaana about juuri nuo paikat jotka siellä nytkin vielä ovat WHU –matsiin, joten suht’koht luottavaisin mielin olen. Kiitoksia tuosta vinkistä että ostoprosessi voi avautua ilman että edes ilmoittavat siitä. Kaiken kaikkiaan jos jotain saisi toivoa, niin olisihan se ihan mukavaa jos kaikki seurat ilmoittaisivat lipunmyynnin avautumispäivät eri kategorioille JA myös sen kuka lippuja saa ostaa ja kuinka monta, kuten Chelsea tällä sivulla ilmoittaa: http://www.chelseafc.com/tickets-membership/tickets-home.htmlTavallaan kai mä ymmärrän että kun kysyntä on paljon korkeampaa kuin tarjonta, niin myyjällä on jonkinlainen oikeus hoitaa myyntinsä ihan miten huvittaa, mut silti.
|
|
|
|
JasonD
Poissa
|
 |
Vastaus #3655 : 23.10.2015 klo 12:28:34 |
|
Juu seurasin tuota Wat-CP –ottelun lipunmyyntiä ja sitä ottelua edeltävänä perjantaina ainakin family standissa oli vielä vapaana about juuri nuo paikat jotka siellä nytkin vielä ovat WHU –matsiin, joten suht’koht luottavaisin mielin olen. Kiitoksia tuosta vinkistä että ostoprosessi voi avautua ilman että edes ilmoittavat siitä.
Myös itse kyttäilen näitä lippuja. Laita tänne päivitystä jos onnistut hankkimaan 
|
|
|
|
Norppa
Poissa
|
 |
Vastaus #3656 : 23.10.2015 klo 14:58:48 |
|
No ei sinne sit enää monta lippua jääkkään  Äsken tuli taas kokeiltua, ei onnaa. e: On toi kyllä suoraan sanoen ihan saatanan ärsyttävää ettei viimeisiäkään hassuja paikkoja voi vapauttaa kaikille rekisteröityneille jäsenille myytäväksi. e2: No niin, jaksavat vielä 6 päivää ennen matsia, kun vapaana on about 16 lippua, vielä oikein uudestaan ilmoittaa et - häh-häh-hää - emme vieläkään myy kuin jäsenyyden 1.7.2015 omistaneille. Puhdasta vittuilua. Eikä paljon Championshipissä helpota; Brentfordin matsiin pääsemiseksi pitäisi täyttää yksi jos toinenkin kategoria.
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.10.2015 klo 19:37:22 kirjoittanut Norppa »
|
|
|
|
|
Jusma Kontula
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Jokerit
|
 |
Vastaus #3657 : 27.10.2015 klo 11:23:09 |
|
Eikä paljon Championshipissä helpota; Brentfordin matsiin pääsemiseksi pitäisi täyttää yksi jos toinenkin kategoria.
Laita niille mailia, ite en täyttäny ehtoja ku viime kaudella kävin, laitoin mailin ja homma hoitui. Griffin Park on groundhoppareiden suosiossa kun sitä ollaan kaiketi purkamassa lähitulevaisuudessa.
|
|
|
|
Norppa
Poissa
|
 |
Vastaus #3658 : 28.10.2015 klo 12:42:15 |
|
Sinne meni loputkin Wat-WHU liput eli kenelläkään jolla ei ollut jäsenyyttä ennen 1.7.2015, ei ollut mahdollisuutta ostaa lippua. Se vielä puuttuu et jatkossa sähköposti täyttyy Watfordin spämmistä kun sitä ehti jo kuitenkin jäseneksi rekisteröityä.
Vituttaa kyllä varsin reippaasti ettei sitä nyt pysty viemään superjunnujaan Valioliiga –matsiin. Kyllähän mä arvasin ettei se lippujen saaminen helppoa ole, mut en mä myöskään ajatellut et se täysin mahdotonta on, kun matsin kanssa ei niin nirsoa ollut ja pari kuukautta putkeen käy päivittäin sivuilla kurkkimassa tilannetta. Imekääpä lontoolaisseurat sykkivää. Paitsi ehkä sitten Millwall, jos sinne vaikka pääsisi.
Kiitos useammallekin forumistille neuvoista ja vinkeistä. Over and out.
|
|
|
|
AriFerra
Poissa
|
 |
Vastaus #3659 : 28.10.2015 klo 13:26:23 |
|
Vituttaa kyllä varsin reippaasti ettei sitä nyt pysty viemään superjunnujaan Valioliiga –matsiin. Kyllähän mä arvasin ettei se lippujen saaminen helppoa ole, mut en mä myöskään ajatellut et se täysin mahdotonta on, kun matsin kanssa ei niin nirsoa ollut ja pari kuukautta putkeen käy päivittäin sivuilla kurkkimassa tilannetta. Imekääpä lontoolaisseurat sykkivää. Käsittämätöntä, kun joukkueet ja liiga toimivat tuolla tavalla, että yleensä kukaan suht normaali mistään muusta maasta jaksaa fanittaa tuon saaren joukkueita? Ok, pari ns. tosifania tunnen ja ymmärrän heidän fanituksensa. Ovat tavallista rahvasta rikkaampia ja käyvät monta kertaa vuodessa saarella oman joukkueensa matsissa ja on mahdollisuus huvistansa maksaa maltaita ja hunajaa. Mutta me tavalliset tallaajat? Yllä olevan tapaiset kertomukset ovat osaltaan ainakin itseeni vaikuttanut niin, että ihan muualle euroopaan suuntaan futismatkani kuin tuolle sisäsiittoiselle karikolle.
|
|
|
|
B Watson
Poissa
Suosikkijoukkue: Crystal Palace, KuPS, Flamengo
|
 |
Vastaus #3660 : 28.10.2015 klo 14:00:26 |
|
Käsittämätöntä, kun joukkueet ja liiga toimivat tuolla tavalla, että yleensä kukaan suht normaali mistään muusta maasta jaksaa fanittaa tuon saaren joukkueita?
Niin, toisaalta tätä voi miettiä paikallisten kannattajien silmin ja ajatella kuinka niitä vituttaisi, jos trokarit imuroisivat kaikki liput netistä eivätkä itse pääsisi matseihin. Toki se, että jotain jämälippuja eivät osaa laittaa vapaaseen myyntiin vaikuttaa hassulta, on siihenkin yleensä ihan perusteluna se, etteivät halua vierasjoukkueen kannattajia kotijoukkueen katsojien sekaan. Watfordista en tiedä, mutta Palacen kohdalla tuo on ainakin kaikki tehty tietoisesti, jotta pitkäaikaiset paikalliset fanit saavat lippuja valjuturistien ja trokareiden edeltä hankittua. Siellä on sitten lisäksi myynnissä kansainvälinen jäsenyys, jolla saa etuosto-oikeuden yhteen matsiin per kausi.
|
|
|
|
das Hund
Poissa
|
 |
Vastaus #3661 : 28.10.2015 klo 14:02:31 |
|
Käsittämätöntä, kun joukkueet ja liiga toimivat tuolla tavalla, että yleensä kukaan suht normaali mistään muusta maasta jaksaa fanittaa tuon saaren joukkueita?
Ok, pari ns. tosifania tunnen ja ymmärrän heidän fanituksensa. Ovat tavallista rahvasta rikkaampia ja käyvät monta kertaa vuodessa saarella oman joukkueensa matsissa ja on mahdollisuus huvistansa maksaa maltaita ja hunajaa. Mutta me tavalliset tallaajat? Yllä olevan tapaiset kertomukset ovat osaltaan ainakin itseeni vaikuttanut niin, että ihan muualle euroopaan suuntaan futismatkani kuin tuolle sisäsiittoiselle karikolle.
Lasken itseni tavalliseksi tallaajaksi ja olen muutaman vuoden aikana käynyt katsomassa kymmenkunta valioliigamatsia, useampi matsi reissua kohti siis. Olen hankkinut liput aina suoraan seuralta ja jäsenyydet tarvinnut ainoastaan kärkipeleihin, joten ei tuo nyt niin kovin hankalaa luulisi olevan. Lontoosta löytyy West Ham ja Tottenham, aiemmin myös QPR ja Fulham, joiden peleihin pääsee lähes poikkeuksetta ilman jäsenyyksiä. Arsenal, Chelsea ja Palace ovat tosiaan lähes ellei jopa täysin mahdottomia, ilman jäsenyyksiä, kuten myös ilmeisesti Watford, josta minulla ei ole kokemuksia. Lippujen hinnat toki ovat suht suolaisia, varsinkin jos tarvitsee hankkia myös seuran jäsenyys. Niin ja on niitä seuroja toki Lontoon ulkopuolellakin, esim. Manchesterin lähistöltä löytyy useampi seura tunnin parin junamatkan päästä.
|
|
|
|
deif
Poissa
|
 |
Vastaus #3662 : 28.10.2015 klo 16:02:51 |
|
Kyllähän tuolle samalle viikonlopulle tai kierrokselle olisi saanut Tottenhamin peliin vielä joku aika sitten lippuja. Yleiseen myyntiin, kun tulivat niin lippuja oli ehkä jopa satoja ja olisi saanut, vaikka koko suvulle vierekkäiset paikat.
e. Saa vieläkin itseasiassa lippuja, jos vaan sattuu olemaan maanantaina vielä Lontoossa niin lippuja on vielä paljon vapaana.
|
|
|
|
Norppa
Poissa
|
 |
Vastaus #3663 : 28.10.2015 klo 16:30:57 |
|
Maanantai –illalla istutaan jo lentokoneessa. Mites tuo Spurs on noin epäkiinnostava muihin verrattuna? Onko niillä jotenkin kapeampi fanipohja? Onhan tuo hieman katkeraa et maanantain matsiin on sitten tietysti ihan saatanasti lippuja tarjolla (tosin en syventynyt onko tuohonkin kuitenkin koira haudattuna eli erilaisia ehtoja et pääsee ostamaan).
|
|
|
|
B Watson
Poissa
|
 |
Vastaus #3664 : 28.10.2015 klo 16:39:28 |
|
Maanantai –illalla istutaan jo lentokoneessa. Mites tuo Spurs on noin epäkiinnostava muihin verrattuna? Onko niillä jotenkin kapeampi fanipohja? Arki-ilta niin ei ne kaikki pääse jostain Essexistä matsiin raahautumaan, ainakaan kouluikäisten kersojen kanssa, joten menekki on yleensä heikompaa. Sama pätee melkein jokaiseen seuraan.
|
|
|
|
Norppa
Poissa
|
 |
Vastaus #3665 : 28.10.2015 klo 16:42:33 |
|
No tuon maanantain ymmärrän, mut edellä mun ymmärtääkseni viittattiin siihen Tottenhamin matsiin pääse muutenkin ”aina”.
|
|
|
|
janne#1
Poissa
|
 |
Vastaus #3666 : 28.10.2015 klo 17:07:33 |
|
No tuon maanantain ymmärrän, mut edellä mun ymmärtääkseni viittattiin siihen Tottenhamin matsiin pääse muutenkin ”aina”.
Eikös tuossa tilanteessa perinneseurojen ottelu Leyton Orient - Accrington Stanley ala kuulostaa kiinnostavalta.
|
|
|
|
Bruce Grobbelaar
Poissa
Suosikkijoukkue: röda
|
 |
Vastaus #3667 : 29.10.2015 klo 08:18:29 |
|
Vituttaa kyllä varsin reippaasti ettei sitä nyt pysty viemään superjunnujaan Valioliiga –matsiin. Kyllähän mä arvasin ettei se lippujen saaminen helppoa ole, mut en mä myöskään ajatellut et se täysin mahdotonta on, kun matsin kanssa ei niin nirsoa ollut ja pari kuukautta putkeen käy päivittäin sivuilla kurkkimassa tilannetta. Imekääpä lontoolaisseurat sykkivää.
Jos Championship kiinnostaa, niin Paddingtonin asemalta pääsee junalla puolessa tunnissa Readingiin. Brighton-peliin lauantaille saa lippuja. Junaliput kannattaa myös varata netistä etukäteen.
|
|
|
|
das Hund
Poissa
|
 |
Vastaus #3668 : 29.10.2015 klo 10:50:24 |
|
Tottenham-peleihin saa lippuja yleisen myynnin alkaessa 99,9% varmuudella, mikäli vastassa ei ole Arsenal, ManU, Chelsea tai Liverpool, kaikista paikallisvastustajista en osaa sanoa varmaksi. Esimerkiksi ManC-peliin sai lippuja vielä pari päivää yleisen myynnin alkamisen jälkeen. En osaa tarkemmin sanoa, mistä johtuu, mutta ilmeisesti pelit eivät kiinnosta suurta yleisöä verrattuna stadionin kokoon. Toki ottelut myydään loppuun tai lähes loppuun silti joka kerta, mutta ei samantien.
|
|
|
|
rieskarulla
Poissa
|
 |
Vastaus #3669 : 01.11.2015 klo 16:17:22 |
|
Osaakos joku sanoa, kuinka todennäköistä tiistaille 12.1 merkityn LFC-AFC -ottelun siirtyminen jollekin toiselle päivämäärälle on?
|
|
|
|
B Watson
Poissa
|
 |
Vastaus #3670 : 01.11.2015 klo 16:44:54 |
|
Osaakos joku sanoa, kuinka todennäköistä tiistaille 12.1 merkityn LFC-AFC -ottelun siirtyminen jollekin toiselle päivämäärälle on? Ei siirry, koska siirtoon ei ole syytä ellei sää tms. katstrofi tuota estä pelaamasta. Siellä on kuitenkin kierroksen matsit jaettu tiistain ja keskiviikon välillä ja tuo on lisäksi tiistain tv-matsi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.11.2015 klo 16:47:18 kirjoittanut B Watson »
|
|
|
|
|
Kolmeseiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Tomáš Souček
|
 |
Vastaus #3671 : 03.11.2015 klo 15:14:38 |
|
Kuka ikinä sanoikaan että West Hamin kotipeliin saa helposti lippuja yleisestä myynnistä niin voin kertoa että juuri hommasin 4 lippua Stoke -peliin kun aukesi myyntiin jäsenille niin molemmat pitkät sivut restricted view'tä ja pääkatsomon ihan ylintä piippuhyllyä lukuunottamatta sold out ennen ku ees myynti aukesi. Päätyyn joutu ottaa liput ja nekin sivusta ja ylhäältä.
|
|
|
|
Moby Dick
Poissa
Suosikkijoukkue: biggest club in Finland
|
 |
Vastaus #3672 : 03.11.2015 klo 23:07:15 |
|
Näinhän se menee kun perinteinen ison kannattajapohjan omaava seura menestyy sarjassa. Siihen vielä Lontoon ympärivuotinen turistiscene niin yleiseen myyntiin jää vähemmän lippuja.
|
|
|
|
Kolmeseiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Tomáš Souček
|
 |
Vastaus #3673 : 03.11.2015 klo 23:17:00 |
|
Näinhän se menee kun perinteinen ison kannattajapohjan omaava seura menestyy sarjassa. Siihen vielä Lontoon ympärivuotinen turistiscene niin yleiseen myyntiin jää vähemmän lippuja.
Tämä toki tiedossa, mutta nyt tuo kyseinen peli aukesi vasta jäsenille ja silti kaik' on männy. En sitten tiedä miten ja kenelle seurat noita lippuja myy ennen "yleistä" jäsenmyyntiä. Kausikorttilaisia ei noin paljoa pitäis olla. Varovainen arvioni että alle 1000 lippua tuli myyntiin ja ylivoimainen enemmistö hattuhylly/restricted view -osastoa. Tämä siis vinkkinä West Hamin matseja suunnitteleville, aika vaikeelta näyttää tän kauden osalta. PS. West Hamin osalta menestys ei vaikuta vaan se että on viimenen kausi Boleyn Groundilla.
|
|
|
|
das Hund
Poissa
|
 |
Vastaus #3674 : 04.11.2015 klo 10:13:41 |
|
Kuka ikinä sanoikaan että West Hamin kotipeliin saa helposti lippuja yleisestä myynnistä niin voin kertoa että juuri hommasin 4 lippua Stoke -peliin kun aukesi myyntiin jäsenille niin molemmat pitkät sivut restricted view'tä ja pääkatsomon ihan ylintä piippuhyllyä lukuunottamatta sold out ennen ku ees myynti aukesi. Päätyyn joutu ottaa liput ja nekin sivusta ja ylhäältä.
Minä väitin, että West Ham -peleihin pääsee helposti. Ilmeisesti tosiaan viimeinen kausi Boleyn Groundilla yhdistettynä hyvään menestykseen vaikuttaa lippumenekkiin melkoisesti. Viime kaudella tosiaan pääsi West Ham-Man Utd otteluun yleisestä myynnistä, vaikka siihenkään peliin ei jäänyt kuin satoja lippuja yleiseen myyntiin ja lähinnä piippuhyllypaikoille. Ensi kaudesta eteenpäin luulisi taas lippujen saannin olevan yhtä helppoa kuin ennen tätä kautta.
|
|
|
|
|
|