Onpas tässä draamassa käänteitä, tuntuu joka päivä tulevan aiheesta uutisia. Uusia osapuoliakin näköjään peliin ilmoittautuu.
Kyllä tämä minunkin silmiini vaikuttaa aika vahvasti samalta kuin Espoon tykärilläkin. Taitavat olla jalkapallostadionin
rakentaminen ja rakennusliikkeen voitot jalkapallotoimintaa tärkeämpiä Hongan johdolle. Surullista. Mielelläni olisin
tässä väärässä ja mielelläni näkisin todisteita jotka kertoisivat muusta. Jos itse olisin Hongan johdossa ja aidosti
jalkapallotoiminnasta kiinnostunut niin aika myönteisesti suhtautuisin näihin uusiin stadionvaihtoehtoihin joita
nousee kuin sieniä sateella.
Hieman koetin googletella faktoja pariin kysymykseen mutta oikein tyytyväinen en tuloksiin ollut. Ehkä jollakin
on parempaa tietoa.
1. TUPin suunnitteluvarauksen kesto?
Näyttäisi löytyvän sekä Länsiväylästä että HP Infrasta sama tieto että suunnitteluvaraus olisi mennyt umpeen 31.5.2010.
Muuta tietoa ei pienestä yrittämisestäkään huolimatta silmiin osunut. Onko siis niin että tuo varaus onkin jo ehtinyt umpeutua?
Ainakaan minun silmiini ei kovin konkreettisia suunnitelmia osunut. Laajaa foorumi-inttämistä ja epämääräisiä uutisia pitkin mediaa
kyllä osui. Aika hyvin selittäisi tämän kuohunnan, tosin olisihan se voinut alkaa jo kesäkuussakin.
Nämä siis löysin:
http://www.hpinfra.fi/jousenpuisto/downloads/lehdistotiedote.pdfhttp://www.lansivayla.fi/Urheilu/Urheilukumppanit/FC-Honka/Tapiolan-urheilupuistoon-rakennettavan-jalkapallostadionin-suunnitteluvaraus-Pallohonka-Oy-lle2. Pallohongan ja FC Honka r.y:n suhde sekä edustusjoukkueen sarjapaikan omistusoikeus?
Minulla on muistikuva että Pallohonka Oy on vain vuokrannut tuon miesten edustusjoukkueen ja sen sarjapaikan jonkinlaiseksi määräajaksi mutta
ei siis omista sitä pysyvästi. Tietääkö joku paremmin kuinka tämä asia on? Muistanko väärin ja onko tuota sopimusta mahdollisesti jo
jatkettukin jossakin vaiheessa vai olisiko sekin mukavasti umpeutumassa jossakin vaiheessa ja aiheuttamassa lisäkuohuntaa tähän kaaokseen?
Tätäkin koetin googlettaa mutta mitään ei silmiini osunut.
E. Typo.