Viva La France
Poissa
|
 |
Vastaus #25 : 27.08.2009 klo 13:58:58 |
|
mites tää Tottenhamin lainajamppa Taarabt on alkukauden pelit pelannut? Joku ärrä fani voisi hieman valoittaa.
|
|
|
|
springbook
Poissa
Suosikkijoukkue: MuSa, QPR ja SUOMI
|
 |
Vastaus #26 : 27.08.2009 klo 15:52:42 |
|
mites tää Tottenhamin lainajamppa Taarabt on alkukauden pelit pelannut? Joku ärrä fani voisi hieman valoittaa.
Itsekkäästi.Luulee voivansa ratkaista CCC-kamppailut yksinään.Ei silti voipi tehdä vielä pahaakin jälkeä "pimpissä" kun kausi tästä etenee.Toivotaan ainakin.
|
|
|
|
springbook
Poissa
|
 |
Vastaus #27 : 27.08.2009 klo 15:54:07 |
|
Faktat kuntoon.
Accrington pelaa toki League 2:ssa. Ja on pelannut siellä kaudesta 2007/08 asti. Liiga-cuppiin, joka myös Carling-cuppina tällä hetkellä tunnetaan, osallistuvat vain liigajoukkueet. Näin on aina ollut ja näin lienee aina oleva.
I just get my coat....  ........
|
|
|
|
|
sammaluus
Poissa
Suosikkijoukkue: 27.10.2007-10.5.2010
|
 |
Vastaus #29 : 27.08.2009 klo 16:59:04 |
|
Toissa kauden laina Millwalliin toi 44 ottelua ja 8 maalia sekä valinnan league onen kauden pelaajaksi.
|
|
|
|
Tricky tree
Poissa
|
 |
Vastaus #30 : 27.08.2009 klo 18:48:13 |
|
I just get my coat....  ........ Mitäs näistä. Eihän näitä mikki-hiiri-cuppeja kukaan tosissaan ota.
|
|
|
|
Willer
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #31 : 28.08.2009 klo 20:43:01 |
|
1-1 tasuri. Laukaukset Ärrille 21-5, kulmat 10-1. Helgu jatkoi viime kauden malliin ja tuhlaili maalipaikkoja. Rowlands loukkaantui, ei hyvä. Yleisöä 14 tuhatta ja risat.
Vähän tulee myöhässä mutta tuli tämä sarja-avaus bongattua paikanpäältä. Tilastoista huolimatta todella tasainen peli ja Ramagen säkävedolla Rangers sai tästä edes pisteen. Eka 30 minsaa toki mentiin kotijoukkueen komennossa mutta joukkueen laukaukset olivat onnettomia, eikä yläripaa lähemmäs QPR päässyt. Helgusonin tilalle(muistaakseni) toisella puoliajalla tullut Agyemang oli oikeastaan surullisin tapaus. Peli ei siis mitään suurta viihdettä. No joo...sarja-avaus etc. Tunnelma oli ihan kohtuullinen ja tatskabritit vetivät ihan hyvää settiä kämäisellä Loftus Roadilla. No Chelski, No Dogs  Ehdoton suosikkini näistä Lontoon joukkueista jo pelkästään kotiyleisön habituksen takia.
|
|
|
|
springbook
Poissa
|
 |
Vastaus #32 : 29.08.2009 klo 12:40:18 |
|
Vähän tulee myöhässä mutta tuli tämä sarja-avaus bongattua paikanpäältä. Tilastoista huolimatta todella tasainen peli ja Ramagen säkävedolla Rangers sai tästä edes pisteen. Eka 30 minsaa toki mentiin kotijoukkueen komennossa mutta joukkueen laukaukset olivat onnettomia, eikä yläripaa lähemmäs QPR päässyt. Helgusonin tilalle(muistaakseni) toisella puoliajalla tullut Agyemang oli oikeastaan surullisin tapaus. Peli ei siis mitään suurta viihdettä. No joo...sarja-avaus etc. Tunnelma oli ihan kohtuullinen ja tatskabritit vetivät ihan hyvää settiä kämäisellä Loftus Roadilla. No Chelski, No Dogs  Ehdoton suosikkini näistä Lontoon joukkueista jo pelkästään kotiyleisön habituksen takia. Kämäinen Loftus Road on tosiaan paikka jossa voi hiukka ammantaa muistoja vanhoilta ajoilta.Kohtuu mukavia silti nuo "tatskabritit" joita viime kaudella tapasin Sprinbokissa (pubi aivan loftus roadin kyljessä).Pitävät tosiaan aivan huikeeta settiä "jäähallikatsomomaisella" loftus roadilla silloin kun peli kulkee.Toivottavasti alkaa kulkemaan pian tälläkin kaudella,Tänään Jay Simpsonin debyytti vieraissa Scunthorpea vastaan vieraissa.Arsu-pojastako apua krooniseen maalinteko ongelmaan....?
|
|
|
|
Willer
Poissa
|
 |
Vastaus #33 : 29.08.2009 klo 14:41:44 |
|
Kämäinen Loftus Road on tosiaan paikka jossa voi hiukka ammantaa muistoja vanhoilta ajoilta.Kohtuu mukavia silti nuo "tatskabritit" joita viime kaudella tapasin Sprinbokissa (pubi aivan loftus roadin kyljessä).Pitävät tosiaan aivan huikeeta settiä "jäähallikatsomomaisella" loftus roadilla silloin kun peli kulkee.Toivottavasti alkaa kulkemaan pian tälläkin kaudella,Tänään Jay Simpsonin debyytti vieraissa Scunthorpea vastaan vieraissa.Arsu-pojastako apua krooniseen maalinteko ongelmaan....?
Totta, erittäin aito paikka kun vertaa näihin uusiin. Ihan jees sakkia ja leppoisa meno kun vastassa oli tosiaan tunteita herättämätön Blackpool. Ja kyllä tuolle fanikulttuurille pitää nostaa hattuaan. Aika monella oli koko ylävartalo tosiaan täynnä QPR:n tatskoja ja muutamalla Stan Bowles kasvokuva olkapäässä. Samaisessa baarissa tuli tosiaan vierailtua juomassa parit pre-match pintit. Hieno homma tuossa Loftus Roadissa on myös se, että on keskellä asutusta...hmm...ehkä alempaa keskiluokkaa - keskiluokkaa kun nyt Britanniasta puhutaan. CP:n stadikka muunmuassa on muistaakseni keskellä ei mitään. Toivotaan, ja hyvin todennäköisesti syksyllä olen menossa katsomaan toisen pelin niin katsotaan missä silloin QPR menee.
|
|
|
|
Salvatore
Poissa
|
 |
Vastaus #34 : 29.08.2009 klo 14:53:38 |
|
15.9 ollaan Loftuksella kattomassa QPR-Crystal Palace ottelua. Elämäni toinen vierailu kyseiselle stadionille. Siellä tosiaan on vielä aitoa tunnelmaa johon kuuluu toki fish & chips kadulla olevasta kojusta.
|
|
|
|
W12
Poissa
|
 |
Vastaus #35 : 29.08.2009 klo 18:32:50 |
|
Mitäs näistä. Eihän näitä mikki-hiiri-cuppeja kukaan tosissaan ota.
Ei ota ei, mutta Shed End täyttyy taas seuraavalla kierroksella, loistava arpa.
|
|
|
|
terwari
Poissa
Suosikkijoukkue: Tervarit, Liverpool, QPR
|
 |
Vastaus #36 : 29.08.2009 klo 21:10:22 |
|
Ei ota ei, mutta Shed End täyttyy taas seuraavalla kierroksella, loistava arpa.
Olihan tuo hieno arvontatulos, ko. ottelu tulee herättämään tunteita ainakin Ärrien faneissa. Vaikka kyseessä onkin vihollisseurat niin tokkopa silti on odotettavissa samanlaista meininkiä kuin tiistaina itä-Lontoossa ja hyvä niin. Täytyy toivoa että Canal+ olisi hereillä ja näyttäisi ko. ottelun, ei noita QPR:n otteluita pahemmin vuoden aikana pääse näkemään. Seuraava TV-ottelu Chämppärissä taitaa olla lauantaina 24.10 kun Ärrät matkustavat Derbyyn. Saattaa olla että olen itse paikan päällä Pride Parkilla silloin. Tietääkö muuten kukaan miten noihin vieraspeleihin saisi lippuja nimenomaan QPR:n fanien katsomoon? Päivän hienoin uutinen tuli pelilliseltä rintamalta. Viisi kierrosta siinä meni, mutta tulihan se kauden avausvoitto lopulta. Taarabtin kolmannella minuutilla iskemä osuma riitti vierasvoittoon Scunthorpesta.
|
|
|
|
W12
Poissa
|
 |
Vastaus #37 : 01.09.2009 klo 10:07:44 |
|
Oletko Springbook nyt tyytyväinen, kun Ben Watson vihdoin saapuu? Minä ainakin olen.
|
|
|
|
springbook
Poissa
|
 |
Vastaus #38 : 01.09.2009 klo 17:28:54 |
|
Oletko Springbook nyt tyytyväinen, kun Ben Watson vihdoin saapuu? Minä ainakin olen.
Jep.Ensimmäinen varma laatuostos (tai laina) mielestäni briatore/ecclestone/mittall-aikana.Jos pysyy ehjänä paukuttaa tuollaiset 7-9 maalia ja saattaapi syöttää toiset mokomat.Lisäksi tuo jykevyyttä lisää keskikentälle.Kysymys vaan kuuluu ,mitä tapahtuu sitten rowlandsille........???Nyt vielä Gareth Bale lainaan spursilta ja Gary Hooper omaksi scunthorpesta ,niin tässä saattaa vielä nousutoiveet kohota.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.09.2009 klo 17:34:58 kirjoittanut springbook »
|
|
|
|
|
st patrick
Poissa
Suosikkijoukkue: kaikki paskat
|
 |
Vastaus #39 : 02.09.2009 klo 22:52:22 |
|
Tervehdys vaan suomalaiset Ärrät. Olen Lontoossa 26. syyskuuta ja ilmeisesti silloin olisi QPR-Barnsley. Se matsi tuskin on loppuunmyyty ja ajttelin käydä tsekkaamassa Loftus Roadin. Mihin katsomoon kannattaisi mennä tunnelman/pelin näkemisen kannalta?
|
|
|
|
springbook
Poissa
|
 |
Vastaus #40 : 03.09.2009 klo 13:58:04 |
|
Tervehdys vaan suomalaiset Ärrät. Olen Lontoossa 26. syyskuuta ja ilmeisesti silloin olisi QPR-Barnsley. Se matsi tuskin on loppuunmyyty ja ajttelin käydä tsekkaamassa Loftus Roadin. Mihin katsomoon kannattaisi mennä tunnelman/pelin näkemisen kannalta?
Itse olen käynneilläni katsonut pelejä South Africa Road-stand katsomosta mutta tunnelma on varmasti parempi vastapäisessä Ellerslie Roadin katsomossa.Sieltä Q-R katsomo-osan paikka niin saattaapi tunnelmaa löytyä.Käy ennen peliä vaikka Loftus Roadin vieressä sijaitsevassa Springbok-pubissa.Pubi on nykyisin vain kotikannattajille,asia jonka portsari sinulta varmistaen kysyy.Siellä on mukava jutustella joukkueen kannattajien kesken tuopposen ääressä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.09.2009 klo 20:47:24 kirjoittanut springbook »
|
|
|
|
|
Willer
Poissa
|
 |
Vastaus #41 : 03.09.2009 klo 23:00:32 |
|
Tunnelman kannalta kannattaa mennä tosiaan South Africa roadin vastapäiseen katsomoon. Itse olin U-katsomossa joka on päädyn kulmassa ja ihan vieressä olivat äänekkäimmät Rangers-kannattajat. Suosittelen itse ainakin tuota katsomonosaa ja muutenkin jos olet lippua ostamassa vasta luukulta niin tuohon nurkille joudut varmaan muutenkin. Yllättävää sinänsä, että tuohon osaan liput ovat kalliimpia kuin South Africa standiin. Peliä näkyi tuossa mielestäni ihan mukavasti. Ja tosiaan tuohon baariin vaan ostaa bisseä ja fish chipsit siitä viereisestä kaupasta. QPR:n peleissä on vielä arvot kohdallaan.
|
|
|
|
st patrick
Poissa
Suosikkijoukkue: kaikki paskat
|
 |
Vastaus #42 : 04.09.2009 klo 16:05:28 |
|
Tunnelman kannalta kannattaa mennä tosiaan South Africa roadin vastapäiseen katsomoon. Itse olin U-katsomossa joka on päädyn kulmassa ja ihan vieressä olivat äänekkäimmät Rangers-kannattajat.
Suosittelen itse ainakin tuota katsomonosaa ja muutenkin jos olet lippua ostamassa vasta luukulta niin tuohon nurkille joudut varmaan muutenkin. Yllättävää sinänsä, että tuohon osaan liput ovat kalliimpia kuin South Africa standiin. Peliä näkyi tuossa mielestäni ihan mukavasti.
Ja tosiaan tuohon baariin vaan ostaa bisseä ja fish chipsit siitä viereisestä kaupasta. QPR:n peleissä on vielä arvot kohdallaan.
Kiitos vaan kaikille vastaajille, velvollisuudet vievät kuitenkin juuri ko. päivänä pois Lontoosta ja säästän Loftus Roadin seuraavaan Lontoonreisuun.
|
|
|
|
Fred Perry
Poissa
Suosikkijoukkue: kaulahuivi pelin mukaan...
|
 |
Vastaus #43 : 13.09.2009 klo 20:46:59 |
|
Jälleen 1-1 kotitasuri. Tällä kertaa vastassa aina kova P´boro. Ärrät olivat tainneet olla pelissä pahasti jyrän alla. Hirvittää jo ajatella mitä kuraa lokakuussa odotettavissa kun pitäisi Loftusille raahautua. Ei näin pojat!
|
|
|
|
APOPHIS
Poissa
Suosikkijoukkue: Crystal Palace, FC Lahti
|
 |
Vastaus #44 : 15.09.2009 klo 17:43:56 |
|
Tänää saatte vastaanne kovakuntoisen Crystal Palacen. Mites nyt suu pannaan? 
|
|
|
|
maagine
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC, SK Rapid Wien, Legia Warszawa
|
 |
Vastaus #45 : 15.09.2009 klo 19:46:57 |
|
No eikös se hymyyn pitäis voiton jälkee laittaa :P
|
|
|
|
springbook
Poissa
|
 |
Vastaus #46 : 15.09.2009 klo 21:34:15 |
|
Ottelu peruttu!:(
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
 |
Vastaus #47 : 16.09.2009 klo 07:24:15 |
|
15.9 ollaan Loftuksella kattomassa QPR-Crystal Palace ottelua. Elämäni toinen vierailu kyseiselle stadionille. Siellä tosiaan on vielä aitoa tunnelmaa johon kuuluu toki fish & chips kadulla olevasta kojusta.
Lähdit sit peruttuun matsiin....
|
|
|
|
W12
Poissa
|
 |
Vastaus #48 : 16.09.2009 klo 17:47:48 |
|
Nyt kädet ristiin ja toivotaan, että samalla kun Fattio Briatore jättää Renaultin,
i) hän päättää lopettaa myös harrastelunsa Rangersin parissa; ii) jos ei lopeta, hän avaa rahahanansa (?), mutta pysyy kaukana käytännön toiminnasta.
Jälkimmäinen vaihtoehto ei tosin vaikuta kovinkaan todennäköiseltä, joten...
|
|
|
|
Fred Perry
Poissa
Suosikkijoukkue: kaulahuivi pelin mukaan...
|
 |
Vastaus #49 : 17.09.2009 klo 11:47:35 |
|
Niin, Lakshmi Mittal taitaa olla se jolla jotain haluaja olisi panostaa seuraan, bröm-bröm-miehet taitavat lähinnä polkea jarrua. Tämä nykyfudiksen ongelma on se että seuroista on tullut miljönääri miesten leikkikaluja. Oi niitä aikoja, kun rahakirstua availi Jim Gregory, mies joka oli kannattanut Ärriä lapsuudesta asti.
|
|
|
|
|
|