FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.10.2025 klo 01:13:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 128 [129] 130 ... 135

Kirjoittaja Aihe: Perparim Hetemaj, Brescian Herra Korvaamaton  (Luettu 502212 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bulebule

Poissa Poissa

Vastaus #3200 : 11.06.2011 klo 10:47:37

Päivän Hesari väittää myös AS Roman olevan Perpan perässä. La Gazzetta dello Sportissa oli vissiin kirjoitettu jotain tällaista, mutta itse en sen sivuilta mitään löytänyt.
turtle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK, Pacers, Saints

Vastaus #3201 : 11.06.2011 klo 13:03:19

Näin jo unta, että Perpa löytyi Violan sivuilta. :OO
JM-07

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: # 7 * * Jere Sr * * Suomen parhaat syötöt

Vastaus #3202 : 11.06.2011 klo 17:32:50

Conky, kai Sulla on se Jallupullo jo ostettuna? Voin lainata fyrkat ilman korkoa. ;-D
Conky

Poissa Poissa

Vastaus #3203 : 11.06.2011 klo 18:08:04

Conky, kai Sulla on se Jallupullo jo ostettuna? Voin lainata fyrkat ilman korkoa. ;-D

Vopite olla ettei tarvitse fyrkkaa kauheasti lainailla mikäli vedon häviän. Katsellaan nyt kuitenkin veto loppuun asti vielä ja mahdollinen siirtohan serie-a seuraan ei sitten vielä riitä. Väitän edelleen, ettei Perpa pelaa otteluakaan ensi kaudella serie-a:ssa 8)
TeflonDon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Associazione Sportiva Roma

Vastaus #3204 : 11.06.2011 klo 18:15:51

Päivän Hesari väittää myös AS Roman olevan Perpan perässä. La Gazzetta dello Sportissa oli vissiin kirjoitettu jotain tällaista, mutta itse en sen sivuilta mitään löytänyt.
Pätkiikö pää nyt kaljapäissään vai oliko joskus jossain juttua Perpan kovasta lazio fanituksesta.
JM-07

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: # 7 * * Jere Sr * * Suomen parhaat syötöt

Vastaus #3205 : 11.06.2011 klo 21:31:11

Vopite olla ettei tarvitse fyrkkaa kauheasti lainailla mikäli vedon häviän. Katsellaan nyt kuitenkin veto loppuun asti vielä ja mahdollinen siirtohan serie-a seuraan ei sitten vielä riitä. Väitän edelleen, ettei Perpa pelaa otteluakaan ensi kaudella serie-a:ssa 8)

OK, pidetään siis jännitystä yllä ja minä tarjoan sitten sikarit (jos satut vedon häviämään ;-D)
fuku

Poissa Poissa

Vastaus #3206 : 12.06.2011 klo 08:49:11

Siirto AS Romaan olisi mahtava uutinen. Enkä epäile, etteikö taso riitä. Verrattain vähän suomalaispelaajia pääsee kokeilemaan suurseuroissa. Perpa on Suomen top3 ja viime kauden positiivisin suomalaispelaaja maailmalla.
Joohmm

Poissa Poissa

Vastaus #3207 : 12.06.2011 klo 09:41:13

viime kauden positiivisin suomalaispelaaja maailmalla.

En tiedä mitä tarkoitat positiivisuudella, mutta mielestäni EL:n syöttöpörssin voittaminen on kovempi ja positiivisempi juttu kuin Serie A:n putoajaseurassa ajoittain pelaaminen. Lisäksi se vanhempi Eremenko oli skottiliigan toiseksi paras pelaaja, mutta tässä vaiheessa joku voi ihan oikeutetusti puhua heikosta sarjasta.

Pakko muuten kommentoida tota vanhahkoa Perpan fb-päivitystä Hakkaraiseen liittyen... Ottamatta sen enempää kantaa Teuvon sanoihin muslimeista, Perpa teki tässä itsestään suuremman pellen. Eikös Hakkarainen juuri perustele ulkomaalaisvastaisuuttaan näillä perinteisillä "ne hakkaa suomalaisia ja ovat aggressiivisia ja raiskaavat meidän naiset" -puheilla? Sillä päivityksellään, jossa Hetemaj uhkasi vetää Hakkaraista turpaan, Perpa vain todisti omalta osaltaan tuon aggressiivisuuden tavallaan oikeaksi. Omasta mielestäni Teuvo "mä oon uskovainen absolutisti mut mun kaksoisveli varastelee kirkosta ja vetää viinaa" Hakkarainen on täysi typerys, mutta vielä suurempi idiootti on kuitenkin Hetemaj. Tuskin se edes oikeasti uskaltais sille Teuvolle mitään tehdä, mutta uhoa kyllä riittää. Eikös se ollut juuri Perparim (vai muistanko väärin), joka ei uskaltanut Skotlantiin johonkin maaotteluun lähteä, kun siellä pelataan vähän kovempaa?
Conky

Poissa Poissa

Vastaus #3208 : 12.06.2011 klo 09:49:37

Tuli vahingossa väärällä nimimerkillä äsken. Sorry.
Julian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #3209 : 12.06.2011 klo 10:07:14

Perpa kieltäytyi pelistä Skotlantia vastaan, koska loukkaantui aikaisemmassa maaottelussa kyseistä maata vastaan melkoisen vakavasti. Ura Kreikassa oli muistaakseni lähtenyt ihan lupaavasti käyntiin, ja ongelmat alkoivat vasta loukkaantumisen jälkeen.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #3210 : 12.06.2011 klo 10:10:05

En tiedä mitä tarkoitat positiivisuudella, mutta mielestäni EL:n syöttöpörssin voittaminen on kovempi ja positiivisempi juttu kuin Serie A:n putoajaseurassa ajoittain pelaaminen. Lisäksi se vanhempi Eremenko oli skottiliigan toiseksi paras pelaaja, mutta tässä vaiheessa joku voi ihan oikeutetusti puhua heikosta sarjasta.

Tässä varmaan viitattiin siihen, että Roman pelasi niinkuin odotettiin. Perpan fantastiseen Serie A -kaudaan taas ei minun ja Jari Porttilan lisäksi uskonut kukaan.
Conky

Poissa Poissa

Vastaus #3211 : 12.06.2011 klo 10:10:35

Perpa kieltäytyi pelistä Skotlantia vastaan, koska loukkaantui aikaisemmassa maaottelussa kyseistä maata vastaan melkoisen vakavasti.

Eli suomeksi = Ei uskaltanut seuraavalla kerralla pelata.
fuku

Poissa Poissa

Vastaus #3212 : 12.06.2011 klo 10:32:52

Tässä varmaan viitattiin siihen, että Roman pelasi niinkuin odotettiin. Perpan fantastiseen Serie A -kaudaan taas ei minun ja Jari Porttilan lisäksi uskonut kukaan.

Täsmälleen näin. Ylos
Joohmm

Poissa Poissa

Vastaus #3213 : 12.06.2011 klo 10:53:27

Täsmälleen näin. Ylos

Eli siis Romalta ihan oletuksena EL:n alkaessa odotettiin, että hän tulee olemaan koko kilpailun paras syöttäjä? No huhhuh, kovat on oletukset. Ei ihmekään, että foorumilla tuli Venäjä-matsin aikana niin paljon "vitun ryssää", kun pelasi yhden pelin huonosti. :)

Eli suomeksi = Ei uskaltanut seuraavalla kerralla pelata.

Näin. Muistaakseni (siis vain muistaakseni) Perpalta tuli asiaan liittyen vielä joku ylimieliseltä haiskahtava kommentti, että emmä ny sinne lähe ku ne taklailee mua. Siis joo, aivan varmasti halusivat Hetemajn tahallaan loukkaantuvan. Muilla pelaajilla ei ollut mitään vaikeuksia lähteä taas pelaamaan Skotlannin terroristejä vastaan. Se ei pelaa, joka pelkää. Perpa tässä tapauksessa pelkäsi ja tavallaan ymmärränkin häntä, mutta sitä en ymmärrä, että miksi Hetemaj-fanien on niin vaikeaa myöntää tuota asiaa. Kuitenkin itse Perpa vielä kehtaa tuollaisen jänistämisen jälkeen jossain sosiaalisessa mediassa uhkailla turpaanvedolla (oikeen "tiputan ekalla"), vaikka tosipaikan tullen tulisi vain paskat housuun. Eikä se Skotlanti-peli edes mikään sellainen ns. tosipaikka ollutkaan. Tuollainen toiminta ei vaikuta oikein ammattimaiselta, kun muilla ei tosiaan mitään ongelmia ollut, mutta herra Prinsessalla kuitenkin oli.
Jii

Poissa Poissa

Vastaus #3214 : 12.06.2011 klo 11:02:14

Eli siis Romalta ihan oletuksena EL:n alkaessa odotettiin, että hän tulee olemaan koko kilpailun paras syöttäjä? No huhhuh, kovat on oletukset. Ei ihmekään, että foorumilla tuli Venäjä-matsin aikana niin paljon "vitun ryssää", kun pelasi yhden pelin huonosti. :)

Odotukset ovat luonnollisesti kovat Suomen tämän hetken ykkösfutaajalla. Romalta odotettiin, että hän on joukkueensa avainpelaaja ja sitä hän olikin. Syöttöpörssin kärkisija on tietysti hieno lisämauste, vaikkei tuollainen tilasto itsessään vielä kerro kauheasti. Voihan sitä syöttää kanssapelaajansa yksin läpi kolme kertaa ottelussa ilman että tilastoon jää siitä minkäänlaista merkintää.

Perpa puolestaan oli vielä varsin vähän aikaa sitten huutolainen Euroopan kentillä ja odotukset olivat sen mukaiset. Läpimurtokausi Serie A:ssa on huomattavasti suurempi yllätys kuin Roman odotetun hyvä kausi Dynamossa.
robinho10

Poissa Poissa

Vastaus #3215 : 12.06.2011 klo 12:35:22

Eikös Perpa vannonut silloin heti loukkaannuttuaan, ettei pelaa enää koskaan Skotlantia vastaan? Ja sitten siis heti arvottiin U21-karsinnoissa Skotilanti samaan lohkoon. Eikä Perpa ollut pelannut tuon loukkaantumisen takia yhtään karsintaottelua ennen tuota Skotlanti-matsiakaan.
Ehkä tuon päätöksen olisi voinut pyörtää.. mutta siitä oli kuitenkin kysymys, periaatteista ei pelkäämisestä.
Tai mistä minä tiedän mitä Perpa ajatteli.. itse olisin varmaan mennyt pelaamaan.

Asiat kuitenkin meni vähän eritavalla kun täällä nyt on huudeltu.
erno

Poissa Poissa

Vastaus #3216 : 12.06.2011 klo 13:04:30

Ainakin itse odotin, että Roman on Kiovan avainpelaajia sekä EL:ssä että Ukrainan pääsarjassa, ja niinhän se sitten olikin. Se, että maajoukkuepuolella joku tai jotkut tuuliviirit dumaa yhden esityksen perusteella kannattaa jättää omaan varjoonsa. Tällainenhan tämä forum on aina ollut. Ihan samalla tavalla San Marino pelin jälkeen tuolla kirjoitettiin, että Perpa on osoittanut tasonsa ja sitä ei ole, mutta Ruotsi -matsin jälkeen oli vähän toisenlainen ääni kellossa. Pelaajan jonka vahvuus on pallonriisto ja sen pelaaminen nopeasti omalle joukkueelle on pirun vaikea loistaa tuollaisissa San Marino peleissä.
Joohmm

Poissa Poissa

Vastaus #3217 : 12.06.2011 klo 23:26:21

Eikös Perpa vannonut silloin heti loukkaannuttuaan, ettei pelaa enää koskaan Skotlantia vastaan? Ja sitten siis heti arvottiin U21-karsinnoissa Skotilanti samaan lohkoon. Eikä Perpa ollut pelannut tuon loukkaantumisen takia yhtään karsintaottelua ennen tuota Skotlanti-matsiakaan.
Ehkä tuon päätöksen olisi voinut pyörtää.. mutta siitä oli kuitenkin kysymys, periaatteista ei pelkäämisestä.
Tai mistä minä tiedän mitä Perpa ajatteli.. itse olisin varmaan mennyt pelaamaan.

Asiat kuitenkin meni vähän eritavalla kun täällä nyt on huudeltu.

Jaa-a. En tiedä/muista mitä Perpa oli sanonut heti loukkaannuttuaan, mutta muutama kuukausi sen jälkeen antoi kuitenkin tämän haastattelun. Siellä sanotut "Totta kai loukkaantuminen suututtaa. Mutta kun palaan kentälle, tiedän olevani henkisesti satatuhatta kertaa entistä vahvempi" ja "Ja kun tapaan Thomsonin seuraavan kerran, minä en ole se joka lähtee kentältä paareilla" ovat vähän ristiriidassa tuon nössömäisen boikotin kanssa. Ei osannut tuolloin Perpa arvata, että juuri Skotlanti sieltä tulee U21:lle arvonnoissa samaan lohkoon. Tässä hyvä esimerkki tästä suuresta uhosta, joka kuitenkin jäi uhoiluksi. Ei siis siinä mitään, jos olisi suurisuinen ja tekojakin olisi sanojen jatkeeksi. Tai ei siinä mitään, jos neiteilee mutta ei yritä puheillaan luoda jotain muuta mielikuvaa. Mutta tälläinen tyhjä uhoilu on idioottimaista. Se nyt tässä lähinnä oli pointtini. "Tiputan ekalla" menee samaan kategoriaan näiden kanssa. Säälittävän noloa, kun on kuitenkin oikeasti vain todellinen nössö.

Perparim itse kuitenkin mielellään taklaa kovaa (mikä ei ole väärin), mutta kun häntä taklataan vähän kovemmin, siitä tulee hirveä itku ja boikotti. Joo, tiedän että se loukkaantui pahasti, mutta se nyt ei varmastikaan ollut sen Thomsonin tarkoitus. Yhtä hyvin joku voi loukkaantua Perpan taklauksien seurauksena. Näin ei vain ole vielä käynyt ja hyvä niin. Kaksinaamaista on kuitenkin vaatia muilta prinsessakohtelua itselleen, mutta samalla pelata itse usein sikamaisesti.
erno

Poissa Poissa

Vastaus #3218 : 13.06.2011 klo 00:12:10

Itseasiassa se oli Thomsonin tarkoitus, koska yritti päästä liukkarilla palloon Perpan jalan läpi. Tuli ihan suoraan takaapäin, eli tiesi ja näki tasan tarkkaan, että luun läpi on ainoa reitti palloon.
Arpin Lusène

Poissa Poissa

Vastaus #3219 : 13.06.2011 klo 00:16:50

Eikö Perpa hakeutunutkaan juoksulinjallaan taklauksen eteen...?
erno

Poissa Poissa

Vastaus #3220 : 13.06.2011 klo 00:17:49

Hah. Tuo oli muistaakseni The Real Wolfin teoria? :D
Panze

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United, Huuhkajat

Vastaus #3221 : 13.06.2011 klo 18:09:18

http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/2011/06/1344992/ainakin-nelja-serie-a--seuraa-hetemajn-perassa

Rooma, Fiorentina, Cesena ja Genoa ovat siis ilmeisesti kiinnostuneita Perpasta. En ole mikään Italia-asiantuntija, mutta mutu-tuntuma olisi se, että Genoa ja Viola olisivat sopivia harppauksia eteenpäin, Roma ehkä liian iso harppaus, toisaalta taas Cesena tulee kaiketi ensi kaudellakin pelaamaan lähinnä putoamista vastaan. Tilanne on kuitenkin sikäli hyvä, että mies on selkeästi vakuuttanut Serie A:ssa.
maagine

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC, SK Rapid Wien, Legia Warszawa

Vastaus #3222 : 13.06.2011 klo 18:18:42

Fiorentina olisi varmasti juuri sopiva askel eteenpäin. Tarpeeksi iso seura siihen, että asioiden luistaessa huippuseuratkin todella noteraavat otteet, seurat muuallakin kuin Italiassa. Toimisi myös itselle erinomaisena syynä lähteä käymään monien hehkuttamassa kauniissa Firenzessä Ylos
Wesley Sneijder

Poissa Poissa

Vastaus #3223 : 13.06.2011 klo 18:49:59

Fiorentina olisi varmasti juuri sopiva askel eteenpäin. Tarpeeksi iso seura siihen, että asioiden luistaessa huippuseuratkin todella noteraavat otteet, seurat muuallakin kuin Italiassa. Toimisi myös itselle erinomaisena syynä lähteä käymään monien hehkuttamassa kauniissa Firenzessä Ylos

Äläkä unohda Fiorentinan pätevää valmentajaa :)
Prince Domenech III

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Espoo & Sporting Clube de Braga & 曼聯

Vastaus #3224 : 13.06.2011 klo 21:47:14

Mielestäni Genoa saattaisi kuulostaa Fiorentiinaa paremmalta vaihtoehdolta. Kyseessä kuitenkin joukkue, jossa pääsisi "loistamaan" vähän helpommin kuin Firenzessä. Lisäksi Genoa on hyvä porras ennen siirtoa suurseuraan, kun katsotaan mm. Diego Militoa tai Houssine Kharjaa. Lisäksi peliaikaakin saattaisi tulla helpommin.

Sivuja: 1 ... 128 [129] 130 ... 135

Siirry: