FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.03.2025 klo 00:15:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: info@futisforum2.org

Huoltopäivitys torstaina 6.3. klo 10-12 välillä

Sivuja: 1 ... 97 [98] 99 ... 468

Kirjoittaja Aihe: Bolt Arenan olosuhteet, palvelut ja yleinen keskustelu  (Luettu 1851580 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
el_Diablo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: visio 2020

Vastaus #2425 : 19.07.2012 klo 07:48:50

nuo idän katsomonumeroinnit on kyllä täysin perseestä.

itsellä meni 10 vuotta tajuta, että se katsomo vaihtuu keskellä penkkiriviä, eikä siinä käytävän kohdalla. varsinkin kun siinä katsomon puolella ei ole enää mitään numerointeja. saattoi toki johtua siitä, ettei noilla katsomoilla ole kovinkaan usein ollut suurta merkitystä..

mutta ei siis ihme, että tuossa sekoaa harvemmin stadionilla käyvä.
IFM

Poissa Poissa

Vastaus #2426 : 19.07.2012 klo 08:23:42

Ite koen numeroimattomat paikat loistavana juttuna...

Olen samaa mieltä numeroimattomista paikoista. Olen itsekin sompaillut vuosikaudet itäkatsomossa ja istunut joka puolella katsomoa miten kulloinkin on huvittanut. Se että pitääkö siellä olla numeroimattomien ja kausaripaikkojen lisäksi vielä numeroituja paikkoja, on eri juttu. Tai oikeastihan se on tosi selkeä juttu. Kaikkia niitä voi olla, JOS opastus on kohdillaan.

Jos siellä olisi esim. pari kausarilohkoa, niiden vieressä yksi numeroitujen paikkojen lohko ja loput numeroimattomia niin se voisi olla ehkä ok? Tai sitten senkin uhalla että Jani-Petteri haluaa ostaa numeroidun paikan juuri 132sen 6. riville käytävän varteen, voitaisiin ne numeroidut jättää kokonaan pois kausareita lukuunottamatta ja antaa lopun kansan valita vapaasti.
Terry

Poissa Poissa

Vastaus #2427 : 19.07.2012 klo 08:28:55

Olen samaa mieltä numeroimattomista paikoista. Olen itsekin sompaillut vuosikaudet itäkatsomossa ja istunut joka puolella katsomoa miten kulloinkin on huvittanut.

Liigan yleisömäärillä tämä tuskin tulee jatkossakaan olemaan ongelma.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #2428 : 19.07.2012 klo 10:58:28

Kebua myyntiin!
Sama. Ja vanhat kunnon rullapizzat myös takaisin. Oli todellinen yhden kauden hitti.
Noita lihiksiä ja nakkeja nyt ei skruudaa kukaan.
Btw kai sentään kanakoreja on edelleen myynnissä?
petteri72

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool

Vastaus #2429 : 19.07.2012 klo 11:18:39

Numeroimattomat paikat ovat yleensä hyvä järjestely jos stadion ei ole täynnä. Kyse on nimenomaan tunnelmasta ja sosiaalistumisesta. Kun ihmiset saava itse valita paikkansa, myös äänekkäät kannattajat löytävät helpommin toisensa. Siirtyminen paikkanumerointiin aiheuttaisi nopeasti tunnelman romahtamisen stadionilla.

Olen käynyt katsomassa paljon urheilutapahtumia ja kaikkein paras kannustus on ollut paikkaliputtomisssa tapahtumissa, jotka ovat olleet kuitenkin melkein täynnä.

Toki jos stadion myydään muutenkin täyteen paikkaliput ovat ok, mutta muuten paikkalipuilla, joista vielä suuri osa jää käyttämättä saa helpommin aikaan hautajaistunnelman, kun ihmiset istuvat siellä täällä.

Laajassa paikkaliputtomuudessa on paljon enemmän hyötyjä kuin haittoja silloin kun stadion ei ole takuuvarmasti (lähes) loppuunmyyty ennakkoon.

Myös Reykjavik matsissa oli hyvä tunnelma, koska ne katsomot, jotka olivat käytössä olivat täynnä. Jos pohjoinen ja yläkatsomo olisivat olleet auki, tunnelma olisi ollut paljon vaisumpi.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2012 klo 11:20:47 kirjoittanut petteri72 »
Klinsi

Poissa Poissa

Vastaus #2430 : 24.07.2012 klo 17:36:47

Onko Soneralla minkälainen ravintola? Pääseekö sinne perusjanari lounastaman arkena?
Bulebule

Poissa Poissa

Vastaus #2431 : 24.07.2012 klo 18:25:28

Onko Soneralla minkälainen ravintola? Pääseekö sinne perusjanari lounastaman arkena?
Katselepa tuolta, ihan perusjarnokin saa käydä syömässä. Kaiketi Sodexon lounaspaikkojen tasoinen paikka.
Klinsi

Poissa Poissa

Vastaus #2432 : 24.07.2012 klo 18:30:22

Katselepa tuolta, ihan perusjarnokin saa käydä syömässä. Kaiketi Sodexon lounaspaikkojen tasoinen paikka.

Kiitokset :)
Dong

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: In Siilitukkabodarit we trust

Vastaus #2433 : 28.07.2012 klo 18:22:03

Siis onks noi Sonera Stadionin paikat nykyää numeroituja? Ja miten niitä noudatetaan jos on?
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #2434 : 28.07.2012 klo 18:24:10

Siis onks noi Sonera Stadionin paikat nykyää numeroituja? Ja miten niitä noudatetaan jos on?

Vain europeleissä
lakes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubin entiset kärjet

Vastaus #2435 : 29.07.2012 klo 21:51:44

pari kolme kertaa minun, tai vieressä istuvan kaverin numeroidulle kausaripaikalle on tullut janari näyttämään ostamaansa lippua: kas kummaa, kausaripaikalleni on myyty normilippu. En tiedä mitä sekoilevat toimistolla (Ellalle silti Ylos), ikään kuin tupa olis joka matsi täynnä ja pitäisi myydä ylikapasiteettia "Ylos"
Heiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: REMOULADE

Vastaus #2436 : 30.07.2012 klo 14:59:44

En jaksa edes vähää alusta. Mihin auto parkkiin ensi viikon keskiviikkona?
PG

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa

Vastaus #2437 : 30.07.2012 klo 16:13:21

Juna-asemalle on helpoin ja siitä junalla/sporalla.
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots

Vastaus #2438 : 30.07.2012 klo 17:06:42

Riippuu mistä suunnasta tulet. Tuo juna-asemalle parkkiin jättäminen on hyvä vaihtoehto ja onhan noita ilmaisia parkkipaikkoja läpi kaupungin. 2 minuutin googlauksella ja reittioppaan käytöllä löydät varmasti hyvin toimivan ratkaisun itsellesi.
Hevi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #2439 : 30.07.2012 klo 20:05:32

Jos on pakottava tarve saada auto stadionin lähelle niin Manskun toisella puolella Stenbäckinkadusta etelään löytyy runsaasti kadunvarsipaikkoja joista suurin osa maksullisia vaan 19:00 saakka. Pienellä etsimisellä joku vapaakin paikka yleensä irtoaa jos et ole juuri 30 min ennen avauspotkua tulossa paikalle. Lähtökohtaisesti toki auto jonnekin muualle ja julkisilla paikalle.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.

Vastaus #2440 : 30.07.2012 klo 20:22:25

Yksi vaihtoehto on viedä auto Jätkäsaareen 24h paikoille ja tulla kasilla ovelta ovelle. Tosin kesäisin siellä on aika paljon risteiljöiden autoja, mutta koska on suosittu, valvonta ainakin pelaa.
Kovalski

Poissa Poissa

Vastaus #2441 : 30.07.2012 klo 20:25:07

Auroran vieressä on kanssa ilmainen parkkipaikka. Nyt siinä tehään jotain siltaremppaa(?)
niin parkkipaikkoja taitaa olla vähemmän.  Sinne olen muutaman kerran vienyt auton parkkiin jos jostain syystä olen autolla peliin tullut.
Heiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: REMOULADE

Vastaus #2442 : 30.07.2012 klo 20:32:48

Auroran vieressä on kanssa ilmainen parkkipaikka. Nyt siinä tehään jotain siltaremppaa(?)
niin parkkipaikkoja taitaa olla vähemmän.  Sinne olen muutaman kerran vienyt auton parkkiin jos jostain syystä olen autolla peliin tullut.

Näitä sairaalan parkkipaikkoja itsekin kelasin. Kiitoksia vinkeistä. Kaakosta tullaan, voi toki olla että puksutan paikalle junallakin.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Vastaus #2443 : 05.08.2012 klo 08:10:07

Nyt oli katsomomyyntiä vaikka ja kuinka ja olutta sai käteistä vastaan erilliseltäkin kassalta. Oiskohan tuolla toimistolla töissäolevilla jollain rippikouluikäistä lasta (joukkuetta), jolle uskaltais antaa Kärcherin käteen ja pesisi vaikka kaksi kertaa kesässä penkit. Paperilla kun pyyhkii penkin, on se kuin nuohouksen jäljiltä. Tonni kouraan teinille (joukkueelle) suht isosta urakasta ja kaikilla on hauskaa.

Ainiin, tän Bollikselta tutun selostajan vois sitten samantien viskaa helevettihin. Mitähän ne skotitkin meistä ajattelee, jos tää jamppa siellä sönköttää?
amunt!

Paikalla Paikalla

Vastaus #2444 : 05.08.2012 klo 16:17:43

Ainiin, tän Bollikselta tutun selostajan vois sitten samantien viskaa helevettihin. Mitähän ne skotitkin meistä ajattelee, jos tää jamppa siellä sönköttää?

Täytyy sanoa, että jos etsisin kokonaisen iltapäivän Helsingin kaduilta ihmistä, joka olisi paskempi kuuluttaja kuin tämä, niin tuskin sellaista löytäisin. Hirveä S-vika ja kaikki kiima tipotiessään. Muutenkin eilinen tapahtuma oli kuulutusten sekä audion puolesta aika jäinen.  Toisella paikkakunnalla tehtävän maalin johdosta soitettavaa tunnusmusiikkia taisi tulla vähän väliä lyhyinä pätkinä, kuuluttaja kuulutti mainosten päälle, matsia ennen ei soitettu Klubin anthemia (?).

Lisäksi matsi taisi vielä alkaa muutaman minuutin etuajassa.   
Deadhead78

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #2445 : 06.08.2012 klo 13:34:39

Valitin kauden ekan liigamatsin jälkeen että sinne itäkatsomon keskivaiheille voisi sijoittaa infoa että kausaripaikat ovat vain kausikortin ostaneille ja numeroidut paikat niille numeroitujen lippujen omistajille. Mannila-Mikkola vastasi ja sinnehän laput ilmestyi seinille ja tarrat tuoleihin. Propsit siitä.

Niistä ei ole kuitenkaan suurempaa hyötyä ollut kun olen kausarinomistajana istunut tasan yhden matsin viidestä sillä omalla paikallani, vaikka olen tullut ainakin vartti ennen peliä joka kerta stadionille. Tuo ei minua juurikaan haittaa jos katsomossa on tilaa, mutta jos siellä joutuu alkaa pelaaman sitten jonkun toisen kausarilaisen kanssa tuolileikkejä niin sitten se alkaa vituttaa lähteä häätämään jotain 8 hengen seuruetta siitä 132sen keskeltä tai vaihtoehtoisesti etsiä toinen vapaatuoli ja odottaa seuraavan tuolileikin alkua.

Ongelma lienee kuitenkin siinä että itäkatsomo on nykyisillään aina melko täynnä ja kansa siellä on paikoin vielä ummikkoja sen suhteen missä ovat, mitkä ovat "numeroidut paikat" ja mitkä "kausaripaikkoja". Ja mitä ihmettä se "numeroidut paikat" edes oikeasti tarkoittaa? Kaikkihan niistä on numeroituja ja ne matsiliputkin ovat täynnä numeroita. Nuo kun ynnää yhteen, saadaan aikaan aika se iso tuolileikki.

Summa summarum = Suosittelen että jatkossa liput myydään ainoastaan numeroituina. 1 lippu per 1 tuoli. Sillä siitä selvitään.

Ja kyllä. Kerron terveisiä myös Mikkoselle.

Samaa mieltä kaikesta. Itsellä kausari itä/130:ssä. Kaikissa paitsi yhdessä kotiottelussa olen joutunut häätämään jonkun tuularin kausaripenkistäni. Joku voi luulla että tuulari lähtee nöyrnä poikana kun vilauttaa kausaria jossa on penkkinsä numero - käytännössä kuitenkin joka kerta saan kuulla jotain nillitystä tai nihkeilyä.

Koen kyllä saavani tässä kausarilaisena HJK:lta erittäin huonoa palvelua.

Sikäli mun nillityksestä ei kantsi välittää, että tästä perseilystä huolimatta ostan sen kausarin ens kaudellakin. Olisi kuitenkin syytä funtsia myös niitä tuulareita, joita mä joudun kiusaamaan ennen joka matsia. Ne on niitä potentiaalisia tulevia vakiokävijöitä/kausarilaisia HJK:n matseissa, ja nehän saa tässä paskat fiilikset HJK:n ottelutapahtumista.

Olen ymmärtänyt että tässä on kyse numeroitujen lippujen myymisen kalleudesta. Käsittääkseni kuitenkin täysin persaukinen läntinen paikallisvastustajamme kykenee myymään numeroituja paikkoja, joten siten tämä argumentti ei täysin aukea.
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots

Vastaus #2446 : 06.08.2012 klo 13:41:14

Samaa mieltä kaikesta. Itsellä kausari itä/130:ssä. Kaikissa paitsi yhdessä kotiottelussa olen joutunut häätämään jonkun tuularin kausaripenkistäni. Joku voi luulla että tuulari lähtee nöyrnä poikana kun vilauttaa kausaria jossa on penkkinsä numero - käytännössä kuitenkin joka kerta saan kuulla jotain nillitystä tai nihkeilyä.

Koen kyllä saavani tässä kausarilaisena HJK:lta erittäin huonoa palvelua.

Sikäli mun nillityksestä ei kantsi välittää, että tästä perseilystä huolimatta ostan sen kausarin ens kaudellakin. Olisi kuitenkin syytä funtsia myös niitä tuulareita, joita mä joudun kiusaamaan ennen joka matsia. Ne on niitä potentiaalisia tulevia vakiokävijöitä/kausarilaisia HJK:n matseissa, ja nehän saa tässä paskat fiilikset HJK:n ottelutapahtumista.
Olen itsekin avautunut tästä aiheesta sähköpostin välityksellä Mikkonen-Mannilalle(?) ja hän sanoi, että tähän järjestelyyn on tulossa uudistuksia ja tämän kauden aikana he ovatkin jo parantaneet mm. järjestyksenvalvojien ohjeistusta aiheeseen (tästä on jo omakohtaista kokemusta).
Kurditaistelijan päiväkir

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OPS

Vastaus #2447 : 06.08.2012 klo 14:49:11

Ravintolakatsomossa taas kaikki reilassa, siitä terassilta sai kaljaa koko pelin ajan ilman jonoja Ylos
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Vastaus #2448 : 06.08.2012 klo 14:55:19

Ravintolakatsomossa taas kaikki reilassa, siitä terassilta sai kaljaa koko pelin ajan ilman jonoja Ylos

Siihen kyllä vaadittais päällään seisovia mongoloideja, että noilla määrillä sais ruuhkan aikaiseksi.
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)

Vastaus #2449 : 06.08.2012 klo 14:56:05

oli kyllä varsin erikoinen selostaja... :) taisi olla ensimmäistä kertaa selostamassa (?) ja tietenkin se mikrofoni oli pitänyt tunkea puoleen kurkkuun eikä muutenkaan kovin vakuuttavasti selostukset sujuneet. En ainakaan muista, että aikaisemmin olisi selostajaan kiinnittänyt hyvässä tai pahassa mitään huomiota.

Sivuja: 1 ... 97 [98] 99 ... 468

Siirry: