Uge
Poissa
Suosikkijoukkue: Seablues
|
 |
Vastaus #975 : 01.10.2006 klo 14:18:26 |
|
Viimisest pelist näki hyvin et jos olis ollu samanlaista taistelua koko kauden ajan ni olisitte taistellu aivan tosissanne noususta ettekä putoamista vastaan. Se on vaan asenteesta ja halusta kiinni.  on toi tottakin, mut olis saanu aika sataprosenttista onnistumista sitten olla koko kausi. Toivottavasti saadaan Ilarikin ens kaudeks takasin ehjänä. Ja Arzidane laukomaan kuuluisia vapareitaan ja rikkomaan peliä 
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
Suosikkijoukkue: Seablues Seniorineuvoston Tiedottaja
|
 |
Vastaus #976 : 01.10.2006 klo 14:20:51 |
|
on toi tottakin, mut olis saanu aika sataprosenttista onnistumista sitten olla koko kausi. Toivottavasti saadaan Ilarikin ens kaudeks takasin ehjänä. Ja Arzidane laukomaan kuuluisia vapareitaan ja rikkomaan peliä  Kuitenkin hyvän joukkueen merkki, että kauden tärkeimmässä vaiheessa peli kulkee parhaiten. Varmasti joukkueessa vallitsevalla hyvällä hengellä on tässäkin asiassa osansa.
|
|
|
|
ArtZidane
Poissa
|
 |
Vastaus #977 : 01.10.2006 klo 14:27:42 |
|
En tiedä kyl yhtään missä ens kausi menee, mut tekis enemmän mieli pelata RP:ssa ku saada sata ilmast rullakebuu tai naista et siitä voi kukin tehdä omat johtopäätöksensä...
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
 |
Vastaus #978 : 01.10.2006 klo 14:28:32 |
|
En tiedä kyl yhtään missä ens kausi menee, mut tekis enemmän mieli pelata RP:ssa ku saada sata ilmast rullakebuu tai naista et siitä voi kukin tehdä omat johtopäätöksensä...
;D
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #979 : 01.10.2006 klo 17:21:05 |
|
eli taistelet tulevalla kaudella peliajasta Seabluesin organisaatiossa
|
|
|
|
lottner
Poissa
Suosikkijoukkue: MSV Duisburg
|
 |
Vastaus #980 : 01.10.2006 klo 17:31:19 |
|
 korkki kiinni...
|
|
|
|
Mr. Johnson
Poissa
|
 |
Vastaus #981 : 01.10.2006 klo 17:33:06 |
|
Tuota tuota, onks täs jotain neppailuja ennen saunailtaa? Vai pitäiskö mun koittaa hommata se tutka niin et pääsis ennen saunaa kokeilee? Itellä 2 viikkoa arjet vielä Lohjalla mut sen jälkeen ois arkenakin aikaa. Ehdotuksia?
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #982 : 01.10.2006 klo 18:14:47 |
|
Mitä kenttään tulee,niin vuorot on kuulemma olemassa tän vuoden loppuun,joten mikäli vaan säät sallii,niin mielellään käytäis neppailemassa edelleen.mulle sopii et mentäis lokakuu ti ja to höntsätessä.Tosiaan se sauna on varattu 27.10,lehtola ei sinne pääse kun se on Helsingissä niin pidetään ilta omin päin.Oli puhetta Mourinhon kanssa et varattais täs kohtapuoliin jostain ravintolasta kabinetti,ja käytäis syömässä yhdessä ikäänkuin kauden päätöksenä.Ehkä hyvä näin,niin kenelläkään ei oo kiire keitolle...  Risteilyä voi olla vähän vaikeaa vääntää tähän saumaan.Saunailta on siinä mielessä parempi,ettei tuu kuppikuntia...joukkueen rahatilanne ei oo kovin hyvä,joten nää jutut ovat omarahoitteisia.
|
|
|
|
campos
Poissa
|
 |
Vastaus #983 : 01.10.2006 klo 20:05:22 |
|
Mitä kenttään tulee,niin vuorot on kuulemma olemassa tän vuoden loppuun,joten mikäli vaan säät sallii,niin mielellään käytäis neppailemassa edelleen.mulle sopii et mentäis lokakuu ti ja to höntsätessä.
kyl mul ainaki kävis et käytäis neppailees, jos jotai nyt sattuu kiinostaa mun mielipiteet 
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #984 : 01.10.2006 klo 20:27:37 |
|
mietinpä tässä vaan sitä, et meillä jatkuu Camp0ksen kanssa toi junnuvalmennus, tiistaisin ja torstaisin 17.-18.30. vuoroa aikaistettiin sen vuoksi et ehtii jotain tekee ennen pimeää. misä välis sit meinattais äijien kans käydä neppailemassa, jos jo tuohon aikaan on vissiin junnuillakin puol kenttää käytössä joukkueenjohtajan puheiden mukaan. pimeä tulee auttamatta koko ajan aikaisemmin, joten pitääks meiän sit siirtyä kaljasaareen neppailemaan ja pistää kenttävalot päälle? silleen homma ainaki onnistuis vähän myöhemminki, tai siis mulle parhaiten sopis just noitten junnureenien jälkeen tämä oma neppailu. eli siinä klo 18.30 tiistaisin ja torstaisin.
|
|
|
|
Nallipyssy
Poissa
|
 |
Vastaus #985 : 01.10.2006 klo 20:33:53 |
|
Mietittiin vähän että jos jätettäis ti ja to väliin ja mentäis vaikka ens lauantaina aamupäivällä ottamaan hyvät neppikset. Miltä kuulostaa?
Kun ei oikein innosta mennä sinne pimeeseen huhkimaan. Koska ne salivuorot oikein alkaa?
Ja niin, Zidane... ;D eieieieieiei... Nyt taas ne valot päälle. Mietipä itse sitä kommenttias...
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.10.2006 klo 20:36:09 kirjoittanut Nallipyssy »
|
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #986 : 01.10.2006 klo 20:43:20 |
|
Mietittiin vähän että jos jätettäis ti ja to väliin ja mentäis vaikka ens lauantaina aamupäivällä ottamaan hyvät neppikset. Miltä kuulostaa?
sanonpa suoraan etten kyllä joka kerta viitti ajella 120km pelkkien neppailujen vuoksi ellei joku maksa mulle jotain bensarahaa. ei oo tuloja näin opiskelijana ni on turha ajella koko ajan edes takas, sen vuoksi yritänki sijoittaa mahdollisimman monta juttua samaan päivään. eli mulle passais ti ja to just noiden valmennuskuvioiden vuoksi. lauantait on muutenki vähän niin ja näin yleensä porukan kanssa, kohta tilanne on taas se et siellä on lauantaina 4v4 kun muilla on bileet tai muuten vaan kanuuna. tämä nähtiin jo viime talvena siinä lauantain futsalvuoron aikana. samat jätkät siellä oli kerta toisensa jälkeen ja muutamat loisti poissaolollaan.
|
|
|
|
Nallipyssy
Poissa
|
 |
Vastaus #987 : 01.10.2006 klo 21:22:30 |
|
siis ei muuten mitään väliä, mutta pimeellä on turha potkia. eikä se kaljasaaren hiekka oikein innosta. pistetäänpä postia kaikille niin saa selvyyden mikä olis paras aika kaikille.
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #988 : 02.10.2006 klo 11:42:39 |
|
lauantait on muutenki vähän niin ja näin yleensä porukan kanssa, kohta tilanne on taas se et siellä on lauantaina 4v4 kun muilla on bileet tai muuten vaan kanuuna. tämä nähtiin jo viime talvena siinä lauantain futsalvuoron aikana. samat jätkät siellä oli kerta toisensa jälkeen ja muutamat loisti poissaolollaan.
Olen samaa mieltä,ei millään viitsi venyä sinne jos siellä on "pienpelit" jokaperjantaisen baariyön jälkeen.Ei se voi niin vakavaa olla,jos pari kertaa "joudutaan" hiekalle neppailemaan.Valoasia on kuitenkin ongelma,ja koska kht on aiemmin käytössä niin hiekka on ainoa vaihtoehto valoineen.Salia kyllä ehditään runttaamaan koko talvi.Jos kelit on tällaiset kuin tänään niin mielellään ainakin itse hiekallakin neppailisin jos vaan miehiä löytyy.Mut jos se ei jengille maistu,niin asia on tietysti eri.Pankaas siis kommentoiden.
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
|
 |
Vastaus #989 : 02.10.2006 klo 11:52:21 |
|
Mulle on täysin sama mikä päivä mennään, mutten hiekalle kyllä ole tulossa... Ja sitäpaitsi ketkä vitun amatöörit käy keitolla perjantaisin... :keskari: Mieluummin sitten viiden kanssa "krapula"neppailut kht:llä kuin muutaman jätkän kanssa saharaneppailua arki-iltana FFS 
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #990 : 02.10.2006 klo 12:07:28 |
|
Mulle on täysin sama mikä päivä mennään, mutten hiekalle kyllä ole tulossa... Ja sitäpaitsi ketkä vitun amatöörit käy keitolla perjantaisin... :keskari: Mieluummin sitten viiden kanssa "krapula"neppailut kht:llä kuin muutaman jätkän kanssa saharaneppailua arki-iltana FFS  mä ymmärrän ton pointin tietty sun uran katkaisevien loukkaantumisten takia, ja tietty hiekalla on suuremmat mahdollisuudet astua johonkin "sudenkuoppaan" kuin kumirouheella. kerroin aikaisemmin kuitenkin oman kantani asiaan ja se on satavarmaa että mua ei sitten tuu ainakaan näkymään lauantaiaamun neppailuissa ennen kuin voi taata sen et siellä käy jengiä, koska pelaaminen porukalla on kuitenkin siistimpää kuin se jatkuva pallojen haku kun ammutaan Campokselle vapareita. (okei Pete, viisastele tässä sitten et osutaan siihen maaliin  ) mä voin vapareita harjoitella koko talven tossa 50m päässä kun on lämmitettävä valaistu kumirouhekenttä auki koko talven. mut jos mä ruskol tuun neppailemaan ni sillon haluis et siäl on sit kans porukkaa ja saatais kunnon pelit aikaiseks. EDIT: tosiaan sitten kun alkaa se futsal kausi, ni ei oo niin väliä vaiks oliski samat 4v4 siellä hallilla joka kerta. ainaki saa sillon pelata enemmän. mut jos ulkona pelataan, ni parempi isommalla jengillä
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 klo 12:08:51 kirjoittanut Uge »
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao
|
 |
Vastaus #991 : 02.10.2006 klo 14:58:22 |
|
Mä luulen, että noi kumirouhepelit kuitenkin vois houkutella jengiä paremmin paikalle kun futsalit lauantaisin. ja niinku Pete jo sanokin, amatöörit ottaa sitä soppaa perjantaisin. Ellei tietty oo tuplien paikka...  mutta itse ainakin olen lauantaina paikalla. ja eikös se nyt kuitenkin mene niin, että nyt kauden virallisen osuuden loputtua porukka vertyy aivan huikeisiin suorituksiin? niitä odotellessa ja pohjetta parannellessa.
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #992 : 02.10.2006 klo 17:02:01 |
|
Viime talven osalta meillä taisi olla jonkin verran amatöörejä  Mitä treenivuoroihin tulee,niin vuoden loppuun oli varattu kaks vuoroa:ti klo 21-22 sekä la 14-15.30.Molemmat kokosalin vuoroja.Ainakin ti-vuorolla on toistaiseksi joku muu ryhmä kunnes me aloitetaan.Joten viikkoo ennen täytyy ilmoittaa koska aloitetaan säännöllisesti.Yks vaihtoehto on että otetaan tuo la-vuoro salista lokakuuksi ja marraskuussa aloitetaan myös tiistai.Kuitenkin ne pelit alkaa tod-näk.marraskuun alussa,cup ehkä aiemmin joten vois olla ihan hyväks saada muutama salikosketuskin ennen peliä.Tai sit sovitaan et tullaan porukalla la-päivällä kht:lle ja aloitetaan salit ja sarja marraskuussa.Mulle ei sillä niinkään väliä,hyviä neppailukelejä tuskin kuitenkaan kovin pitkälle jatkuu.Kommentoikaa tähän.
|
|
|
|
Higuita
Poissa
|
 |
Vastaus #993 : 02.10.2006 klo 20:51:17 |
|
Vois sitä futsaliakin tosiaan kokeilla ennen sitä cup-ottelua, joka on ilmeisesti 14. tai 15.10? Sais vähän tuntumaa, kun laji täysin eri kun futis. Henk.koht pääsen tulevana lauantaina kyllä vaikka, futsal meininkiä haistelemaan, neppailemaan tai ampumaan tutkaan palloja, jos vaan väkeä löytyy?
Niin...mitenkäs sen tutkan kanssa...?
|
|
|
|
Mr. Johnson
Poissa
|
 |
Vastaus #994 : 02.10.2006 klo 21:43:56 |
|
Tuota tuota, onks täs jotain neppailuja ennen saunailtaa? Vai pitäiskö mun koittaa hommata se tutka niin et pääsis ennen saunaa kokeilee? Itellä 2 viikkoa arjet vielä Lohjalla mut sen jälkeen ois arkenakin aikaa. Ehdotuksia?
Nii-i, ehdotuksia odotellaan....
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #995 : 02.10.2006 klo 22:35:42 |
|
Mitä treenivuoroihin tulee,niin vuoden loppuun oli varattu kaks vuoroa:ti klo 21-22 sekä la 14-15.30.Molemmat kokosalin vuoroja.
eiks tota tiistain vuoroa oo mitenkään mahdollista aikaistaa? toi on aika haista vittu aika.
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #996 : 02.10.2006 klo 22:54:57 |
|
Enpä usko että on.salilla kun on muitakin käyttäjiä.saadaan olla tyytyväisiä et molemmat vuorot on kokokentän.tammikuussa tulee kolmas kokokentän vuoro torstaille,joten ala-asteelle ei tarvii mennä ollenkaan  Muuten,cupin toinen kierros on 14-15.10.joten pari viikkoo enää aikaa.pitäiskö heti mennä saliin?sielt tulee varmaan vastaan 1.divarin PiPS ja peli on silloin ruskolla.syytä varmaan siis olis....
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 klo 22:55:58 kirjoittanut juntusen miika »
|
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #997 : 02.10.2006 klo 23:34:38 |
|
Enpä usko että on.salilla kun on muitakin käyttäjiä.saadaan olla tyytyväisiä et molemmat vuorot on kokokentän.tammikuussa tulee kolmas kokokentän vuoro torstaille,joten ala-asteelle ei tarvii mennä ollenkaan  Muuten,cupin toinen kierros on 14-15.10.joten pari viikkoo enää aikaa.pitäiskö heti mennä saliin?sielt tulee varmaan vastaan 1.divarin PiPS ja peli on silloin ruskolla.syytä varmaan siis olis.... mä olisin kyl nyt ainakin mukana jos mentäis lauantaina ruskotalolle treenaamaan. campos on saletisti mukana, sen tietää.
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #998 : 03.10.2006 klo 13:02:21 |
|
Futsal cupin toinen kierros pelataan meidän osalta sunnuntaina 15.10.Riippuen Lieto-PiPS-ottelun voittajasta,ottelu pelataan joko Lietohallissa klo 18 tai Piikkiön palloiluhallissa klo 16.Eli meidän ei tarvii hoitaa pöytäkirjanpitäjiä jne. järjestelyjä.Matsiin on kaks viikkoa eli kaks lauantaita aikaa,niin ehdotankin että jos mentäis kahtena seuraavana lauantaina Ruskotalolle klo 14-15.30 hämmästelemään futsalin ihmeellistä maailmaa.Jos jengillä riittää nälkää kht-neppailuihin,niin vois mennä keskellä viikkoa jonain aikana jolloin kenttä ei ole suuremmin käytössä.(tuskin kuitenkaan koko kenttää tarvittaisiin.)Miltäs kuulostaa?
Ilmoitin Sepolle,että näillä näkymin ti-vuoro otetaan marraskuussa käyttöön.Varmaankin heti kauden lopuks toi yks kerta/vko+mahd.höntsä on ihan sopiva palautus.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.10.2006 klo 13:05:23 kirjoittanut juntusen miika »
|
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #999 : 03.10.2006 klo 13:14:36 |
|
ehdotankin että jos mentäis kahtena seuraavana lauantaina Ruskotalolle klo 14-15.30 hämmästelemään futsalin ihmeellistä maailmaa. kuten jo aikaisemmin totesin, olen mukana lauantaina. lähetä juntunen joukkueelle mailia niin kaikki saa tiedon. mä ilmotan benille vaiks sit erikseen, kun hän ei tunnetusti mailia omista
|
|
|
|
|
|