J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #1375 : 02.10.2006 klo 09:06:28 |
|
Se on eri asia, mihin hänestä on vaikkapa kolmen tai viiden vuoden kuluttua. Aivan eri asia on myös se, mikä on hänelle paras paikka kehittyä sille maksimitasolleen.
Edelleen - suht heikko vasen jalka ja pelaa vasemmalla sekä vasta muutama täysi ottelu Arsenalin kaltaisessa huippujoukkueessa takana. Antaa kaverin pelata se parikymmentä täyttä ottelua ja katsotaan tilanne uudestaan 
|
|
|
|
|
arsene knows
Poissa
|
 |
Vastaus #1376 : 02.10.2006 klo 09:11:04 |
|
Meillä jokaisella on oma tapamme katsoa peliä, poimia pelin kulusta esiin yksittäisiä välähdyksiä ja tehdä niiden perusteella päätelmiä pelaajista, joukkueista, taktiikoista ja jopa kansallisista erityispiirteistä. Minä esimerkiksi olen jo pitkään fanittanut van Persietä. Miehen tavassa käsitellä palloa on jotain hienoa, samoin hänen peräksiantamattomuudessaan. Toiset voivat nähdä hollantilaisen pelin eri vinkkelistä: lukuisia epäonnistumisia, lähes rikollisia otteita ja turhautumista. Oli mahtava huomata, että Wenger luotti puukenkään ja että tämä palkitsi luottamuksen kahdella maalilla. Juuri nyt näyttää siltä, että van Persiestä voisi kasvaa odotettu maalikone. Mikä lie tilanne seuraavan pelin jälkeen.
Hoyten suhteen en ole yhtä positiivinen. Luulen, että hän pakkaa kamansa ensi kesänä ja suuntaa johonkin valjun keskikastin seuraan. Siellä hän saa pelata paljon ja osoittautuu hyväksi liigapakiksi. Hän noussee välillä otsikoihin oikeista syistä, välillä vääristä, mutta pelkäänpä, ettei hänestä tule koskaan Arsenalin tarvitsemaa huippupakkia. Kuten joku täällä tai toisaalla jo kommentoi, uskon syyn olevan ennen kaikkea korvien välissä. Hoyte ei juurikaan ota roolia vasemmalla laidalla. Puolustuspelaamisessa hän on odottaja, joka melko passiivisesti peittää ja suojaa, muttei prässää ja aktiivisesti tee hyökkääjän eloa vaikeaksi. Ainakin minä pidän Clichyä huomattavasti parempana puolustajana - hän on aktiivinen, rohkea ja terhakka. Verratkaapa myös Clichyn ja Hoyten uskallusta pelata: heidän halunsa hyökätä, osallistua aktiivisesti peliin, vaatia palloa ja tarjota joukkuekavereille syöttömahdollisuuksia on täysin erilainen.
Jokainen pulustaja, varsinkin nuori, tekee virheitä. Olen valmis antamaan Hoyutelle osan virheistä anteeksi, sillä minun mielestäni virheistä oppiminen on tärkeä osa puolustajana kasvamisessa. Tärkeän pointin osoittaakseni vertaan jälleen Hoytea Clichyyn. Ranskalaisessa olen ihaillut ehkä eniten hänen kylmäpäisyyttään. Hän tuntuu pelaavan omaa peliään riippumatta siitä kuka juoksee vastassa. Samoin hän jatkaa omaa peliään, vaikka tekisikin virheen pelissä. Hoyte sen sijaan ei vaikuta siltä, että hän kokoaisi itseään, nostaisi suoritustaan virheen jälkeen.
|
|
|
|
|
Wilf Copping
Poissa
|
 |
Vastaus #1377 : 02.10.2006 klo 09:23:07 |
|
Hoytesta tulee mieleen Volz tasoltaan, saksalainen vaan saanut ainuttakaan näytönmahdollisuutta, mutta osoittautui Fulhamissa juuri Hoyten tyyppiseksi puurtajaksi. Paremmin nousuin, tosin. Ei mene jakeluun, miksei Hoyten lukuisilla Sunderland-peleillä tässä keskustelussa tee mitään. Tässä puhutaan nimenomaan hänen puolustuksellisista puutteistaan, joiden varmasti toivottiin parantuneen. Arsun valmennuksesta joku kehui Hoyten lainajaksolla lisääntynyttä aggressiota, mutta kun katselee nykyisten pelien lammasmaista peruuttelua, ei se oikein vakuuttavalta näytä.
Ihmeellistä myös suorastaan vaatia pariakymmentä matsia avaukseen kehittymään suurseurassa. Sitä varten on lainapestit. Kyllähän Kolo Tourekin silloin kolme vuotta sitten pelasi muistaakseni aika luokattomasti alkuun, mutta hänet pistettiin muutamien pahojen virheiden jälkeen pitkäksi aikaa sivuun treenaamaan ja kypsymään. Ei mitään lahjapelijaksoja.
Jos Hoyte parantaa ja kehittyy laitapakkina Jamie Carragherin kaltaiseksi molempilaitaiseksi, nousukyvyttömäksi mutta laitapuolustamisessa kohtuuvarmaksi kaveriksi, hän on hyvä varamies. Joo, tiedän kyllä ettei Carra ole nykyään laitapakki, mutta siellä kuitenkin uransa valiotasolla aloitti.
Ei Hoytesta kuitenkaan tule olemaan vakioavauksen mies mestarien liigaseurassa koskaan.
|
|
|
|
|
Fin_Gooner
Poissa
|
 |
Vastaus #1378 : 02.10.2006 klo 09:33:21 |
|
Tässä nyt on yksi hyvä pointti miksi itse olen lädien puolestapuhuja, maassa maan tavalla ja kovin usein voi tapahtua etenkin näillä etelänhetelmillä kuten Reyesillä niin ettei koskaan saa itsestään kaikkea Valjussa irti.
Ei minulla sinänsä ole mitään Espanjalaisia vastaan, mutta joskus esim. nuo UK:n näyttämät pelit vain menevät täysiksi farsseiksi. Eilisessäkin pelissä oli ainekset todelliseksi huippuotteluksi, sillä taitoa molemmissa joukkueissa kyllä riitti. Jotenkin vain meni maku koko hommasta, kun kaikki vastapuolen nopeat hyökkäykset katkaistiin rikkomalla puolessakentässä ja sitten kieriskeltiin näyttävästi päälle ja hankittiin vastustajille kortteja.
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #1379 : 02.10.2006 klo 09:57:36 |
|
Hoyten suhteen en ole yhtä positiivinen. Luulen, että hän pakkaa kamansa ensi kesänä ja suuntaa johonkin valjun keskikastin seuraan. Siellä hän saa pelata paljon ja osoittautuu hyväksi liigapakiksi. Hän noussee välillä otsikoihin oikeista syistä, välillä vääristä, mutta pelkäänpä, ettei hänestä tule koskaan Arsenalin tarvitsemaa huippupakkia. Kuten joku täällä tai toisaalla jo kommentoi, uskon syyn olevan ennen kaikkea korvien välissä. Hoyte ei juurikaan ota roolia vasemmalla laidalla. Puolustuspelaamisessa hän on odottaja, joka melko passiivisesti peittää ja suojaa, muttei prässää ja aktiivisesti tee hyökkääjän eloa vaikeaksi. Ainakin minä pidän Clichyä huomattavasti parempana puolustajana - hän on aktiivinen, rohkea ja terhakka. Verratkaapa myös Clichyn ja Hoyten uskallusta pelata: heidän halunsa hyökätä, osallistua aktiivisesti peliin, vaatia palloa ja tarjota joukkuekavereille syöttömahdollisuuksia on täysin erilainen. Tuskinpa kukaan Hoytesta odottaa huippupakkia ja vertailu Clichyyn on hieman ontuvaa, koska Clichy on vasenjalkainen ja Hoyte ei - eli vertailu tulisi tehdä esim. vasemmalla pelaavaan Gilbertiin tai oikealla pelaavaan Clichyyn. Ja jokainenhan varmasti muistaa miten häikäiseviä otteita esim. loistosyksyn viime kaudella pelannut Lauren esitti vasemmalla laidalla... Itse odotan että Lauren pakkaa kamat ensi kesänä ja tällöin oikealle on heittää Eboue, Gilbert ja Hoyte sekä vasemmalle Clichy, Gallas sekä Hoyte. Eli riittävän kokemuksen myötä perushyväksi rotaatiopakiksi kasvamista Hoytelta odottelen, voi toki olla että säännöllinen peliaika vie mielenkiinnon ja siirto hieman pienempiin ympyröihin on kuin onkin edessä. Gilbertistä puolesta odotan aikanaan jopa Eboueta parempaa laitapakkia ja seuraavaa omista junnuista kasvanutta tähteä. Clichyltä en odota oikeastaan yhtään mitään, lasinilkka mikä lasinilkka ja kuka tietää onko enää minkäänlainen pelimies kun jälleen lasaretista palailee. Ikävä kyllä.
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #1380 : 02.10.2006 klo 10:03:58 |
|
Hoytesta tulee mieleen Volz tasoltaan, saksalainen vaan saanut ainuttakaan näytönmahdollisuutta, mutta osoittautui Fulhamissa juuri Hoyten tyyppiseksi puurtajaksi. Paremmin nousuin, tosin. Ei mene jakeluun, miksei Hoyten lukuisilla Sunderland-peleillä tässä keskustelussa tee mitään. Tässä puhutaan nimenomaan hänen puolustuksellisista puutteistaan, joiden varmasti toivottiin parantuneen. Arsun valmennuksesta joku kehui Hoyten lainajaksolla lisääntynyttä aggressiota, mutta kun katselee nykyisten pelien lammasmaista peruuttelua, ei se oikein vakuuttavalta näytä. Koska on aivan erilaista pelata Sunderlandin kaltaisessa tappioautomaatissa kuin hyökkääviä laitapakkeja käyttävässä Arsenalissa ja mielestäni edelleen Hoyten terävät nousut ovat joukkueen kannalta olleet tärkeitä, koska tällöin yksi vastustajista on pakotettu pitämään Hoytea ja Hoyten nopeus noihin nousuihin hyvin riittää. Tosin usein nuo ovat menneet hukkaan, koska Hoyte pelaa väärällä laidalla noin hyökkäyspeliä katsottaessa. Lisäksi Arsenalin pelin tempo on aivan eri planeetalta kuin Sunderlandin ja tämähän on yksi asia, joka eniten vaatii totuttelua - toki myös puolustuslinjaan sopeutuminen. Ihmeellistä myös suorastaan vaatia pariakymmentä matsia avaukseen kehittymään suurseurassa. Sitä varten on lainapestit. Kyllähän Kolo Tourekin silloin kolme vuotta sitten pelasi muistaakseni aika luokattomasti alkuun, mutta hänet pistettiin muutamien pahojen virheiden jälkeen pitkäksi aikaa sivuun treenaamaan ja kypsymään. Ei mitään lahjapelijaksoja. Erittäin hyvä esimerkki. Aivan turha haukkua Hoytea muutaman pelin jälkeen, koska tiedetään miten Kolokin kohotti tasoaan.
|
|
|
|
|
arsene knows
Poissa
|
 |
Vastaus #1381 : 02.10.2006 klo 10:16:53 |
|
Tuskinpa kukaan Hoytesta odottaa huippupakkia ja vertailu Clichyyn on hieman ontuvaa, koska Clichy on vasenjalkainen ja Hoyte ei - eli vertailu tulisi tehdä esim. vasemmalla pelaavaan Gilbertiin tai oikealla pelaavaan Clichyyn. Ja jokainenhan varmasti muistaa miten häikäiseviä otteita esim. loistosyksyn viime kaudella pelannut Lauren esitti vasemmalla laidalla...
Itse odotan että Lauren pakkaa kamat ensi kesänä ja tällöin oikealle on heittää Eboue, Gilbert ja Hoyte sekä vasemmalle Clichy, Gallas sekä Hoyte.
Eli riittävän kokemuksen myötä perushyväksi rotaatiopakiksi kasvamista Hoytelta odottelen, voi toki olla että säännöllinen peliaika vie mielenkiinnon ja siirto hieman pienempiin ympyröihin on kuin onkin edessä. Gilbertistä puolesta odotan aikanaan jopa Eboueta parempaa laitapakkia ja seuraavaa omista junnuista kasvanutta tähteä.
Clichyltä en odota oikeastaan yhtään mitään, lasinilkka mikä lasinilkka ja kuka tietää onko enää minkäänlainen pelimies kun jälleen lasaretista palailee. Ikävä kyllä.
Kyllä kai vertailu pitää ensi sijassa suorittaa pelipaikan suhteen. Jalkaisuudet, kansallisuudet ja tähtimerkit tulevat vasta tämän jälkeen ja meistä jokainen panee näille seikoille juuri niin paljon painoarvoa kuin parhaaksi näkee. Eli niin kauan kun Hoyte pelaa vasempana pakkina häntä on mielekästä verrata muihin pelipaikalla viihtyviin. Ja koska en erityisesti välitä fantasy footballista niin vertaan häntä joukkueessa jo olevaan pelipaikan oletettuun ykkösmieheen. Itse asiasta olen samaa mieltä kanssasi. Hoytesta on kehittymässä kelvollinen varamies tai rotaatiopelaaja, jota aikanaan muistellaan sellaisten arvostettujen squad playereiden tapaan kuin Gilles Grimandi tai Pascal Cygan. Kaksi viimeistä olivat tärkeitä joukkuepelaajia, jotka täyttivät tehtävänsä seuransa. Mikäli Hoyte jaksaa harjoitella ahkerasti, hänen nimensä mainitaan vielä usein heidän kanssaan samassa yhteydessä.
|
|
|
|
|
Wilf Copping
Poissa
|
 |
Vastaus #1382 : 02.10.2006 klo 10:34:39 |
|
No hyvä. Maaotteluiden jälkeen vaan Gallas laitaan ja tervehtynyt Senderos keskelle, Hoyte Touren aiempaa kohtelua noudatten ressuihin treenaamaan muutamaksi kuukaudeksi. Clichyllä paikan erikoismiehenä on ilman muuta oikeus pelipaikkaan samantien ja hänelle annetaan anteeksi joitain heikompia pelejä, pelasihan supermies Ashley Colekin aika surkeasti viime kevään paluumatseissaan.
Itse odottelisin, että Arsenal hankkii jonkin tasoisen vasemman pakin jo tammikuussa, viimeistään ensi kesänä. Hoyte ei kestä pitkiä jaksoja paikalla, kuten ei Lauren, Eboue tai kukaan muukaan ehkä Clichyä lukuunottamatta. Clichy ei ole koskaan vetänyt kymmeniä pelejä kaudessa ja jalkojen terveys on horjunut. Olennaista on varautua ensi kauden Nation's cuppiin, jonka aikana Gallasia tarvitaan keskustassa ilman muuta. Sama turnaus voi parhaassa tapauksessa antaa Hoytella jatkoaikaa seurassa oikean pakin varamiehen roolissa, mutta luultavasti Gilbert vie jo senkin pestin.
|
|
|
|
|
GOB
Poissa
|
 |
Vastaus #1383 : 02.10.2006 klo 10:37:30 |
|
Hoytessa ei ole mitään samoja merkkejä verrattaessa cashleyn murtautumiseen avaukseen aikoinaan. Muistaakseni Silvinho luuti paikalla jopa perin hyvin ja "We've got Silvinho" laulut raikuivat lehtereiltä. Cashley tuli ja käytti tilaisuutensa ja näytti juuri siltä mitä kyseisen pelipaikan pelaajalta vaaditaan. Wenger teki kylmän ratkaisun ja laivasi hyvin pelanneen brassin espanjaan. Saattoi kai siinä olla ulkomaalaiskiintiönkin kanssa jotain-en muista. Kuitenkin kuten joku jo totesikin, niin Clichyssä tämä sama kylmäpäisyys näkyy kuin cashleyssä aikoinaan. Kestääkö paikat-aika näyttää.
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #1384 : 02.10.2006 klo 11:30:22 |
|
Kyllä kai vertailu pitää ensi sijassa suorittaa pelipaikan suhteen. Jalkaisuudet, kansallisuudet ja tähtimerkit tulevat vasta tämän jälkeen ja meistä jokainen panee näille seikoille juuri niin paljon painoarvoa kuin parhaaksi näkee. Eli niin kauan kun Hoyte pelaa vasempana pakkina häntä on mielekästä verrata muihin pelipaikalla viihtyviin. Ja koska en erityisesti välitä fantasy footballista niin vertaan häntä joukkueessa jo olevaan pelipaikan oletettuun ykkösmieheen. Nojaa, itse vertaan tosiaan mieluummin esim. Laureniin vasemmalla koska molempien pelipaikka on oikea laitapakki. Toisaalta pelasihan Flamini varsin hyvin myös tuolla pelipaikalla ja toistaiseksi ei Hoyte ole edes tuolle tasolle yltänyt ja Gallas on myös oikeajalkainen. Itse asiasta olen samaa mieltä kanssasi. Hoytesta on kehittymässä kelvollinen varamies tai rotaatiopelaaja, jota aikanaan muistellaan sellaisten arvostettujen squad playereiden tapaan kuin Gilles Grimandi tai Pascal Cygan. Kaksi viimeistä olivat tärkeitä joukkuepelaajia, jotka täyttivät tehtävänsä seuransa. Mikäli Hoyte jaksaa harjoitella ahkerasti, hänen nimensä mainitaan vielä usein heidän kanssaan samassa yhteydessä.
Vittumaiset esimerkit siinä mielessä etten kumpaakaan kaveria voinut ringissä sulattaa :  Mutta asia on toki selvä, en itse ja tuskin juuri kukaan muukaan odota Hoytesta avauspaikan arvoista miestä ellei jotain todella yllättävää kehittymistä tapahdu, paikka lienee maksimissaan tuota rotaatiota ja heikolta näyttää siinä mielessä että on tulossa Traorea vasemmalle ja Gilbertiä oikealle noin tulevaisuuden kannalta. Itse odottelisin, että Arsenal hankkii jonkin tasoisen vasemman pakin jo tammikuussa, viimeistään ensi kesänä. Hoyte ei kestä pitkiä jaksoja paikalla, kuten ei Lauren, Eboue tai kukaan muukaan ehkä Clichyä lukuunottamatta. Clichy ei ole koskaan vetänyt kymmeniä pelejä kaudessa ja jalkojen terveys on horjunut. Olennaista on varautua ensi kauden Nation's cuppiin, jonka aikana Gallasia tarvitaan keskustassa ilman muuta. Sama turnaus voi parhaassa tapauksessa antaa Hoytella jatkoaikaa seurassa oikean pakin varamiehen roolissa, mutta luultavasti Gilbert vie jo senkin pestin.
Paljon tosiaan riippuu tuosta millaisen paluun Clichy tekee ja miten paikat kestävät. Onneksi variaationa on myös Gallas, jolloin Senderos voi pelata keskellä. Tiedä vaikka tuo olisi se suunniteltukin avauspermanentti. Hoytessa ei ole mitään samoja merkkejä verrattaessa cashleyn murtautumiseen avaukseen aikoinaan. Muistaakseni Silvinho luuti paikalla jopa perin hyvin ja "We've got Silvinho" laulut raikuivat lehtereiltä. Cashley tuli ja käytti tilaisuutensa ja näytti juuri siltä mitä kyseisen pelipaikan pelaajalta vaaditaan.
Ashley on kuitenkin maailman parhaita ellei paras pelipaikallaan. Ei noita omista junnuista kuitenkaan ihan päivittäin tipahtele eikä kukaan Hoytesta varmaan mitään Ashleytä odotakaan vaan ennemminkin juuri sitä paikkansa täyttävää rotaatiopelaajaa, johon toki vielä on matkaa vaikka itse hyvinkin positiivisia merkkejä olen jo nähnyt - ilmeisesti sitten monista eroavana noiden positiivisten asioiden näkemisen suhteen.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 klo 11:35:19 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #1385 : 02.10.2006 klo 13:28:49 |
|
näköjään ykkösen puolella väännellään ja käännellään sanojani joten koitetaanpa paikkailla pari asiaa, vaikka eipä tuossa forumien välisessä huhuilussa sinänsä mitään järkeä olekaan: Hoyte kuulemma pelaa samalla tasolla Gallasin, Touren ja Ebouen kanssa. Samaan aikaan kitistään kritisoijien "ennakkoasenteiden" perään. Voin sen ihan hyvällä omallatunnolla sanoa, että mitään minulla ei ole Hoytea vastaan. Hän on vain pelannut erittäin huonosti, ja tätä viimeisintä ottelua hänen osaltaan en odottanut edes jp:n osaavan kääntää mukiinmeneväksi. Hoyte pelasi mielestäni viime ottelun puolustussuunnassa varsin haparoivasti kuten muukin puolustuslinja. Luetun ymmärtäminen? Mielipide-eroja kyllä, mutta numerosarja lopettakoon Senderoksen ja Djouroun dissauksen yksittäisten virheiden perusteella, kun oman lädipojan katastrofaalista tupellusta katsotaan riettaasti läpi sormien. Toivottavasti Hoyte ei tule koskaan pelaamaan ottelua, jonka jälkeen jp mollaa miehen esityksen. Voisi nimittäin olla varsin karseaa katsottavaa. Fakta nyt on vain se, että sopeutumiseen tarvitaan aikaa ja noita katastrofaalisia munauksia on sattunut Senderosille ja Djouroulle vielä suht säännöllisesti tuon mainitsemani 20 ottelun jälkeen. Itse en kuitenkaan ala Hoytea tai ketään muutakaan dissaamaan ennen kuin on kunnon näyttöpaikan saanut ja tilaisuuden totutella pelitapaan ja pelikavereihin, tuo parisenkymmentä ottelua oli esimerkki ja itse aion katsastaa tilanteen uudestaan sen jälkeen. Onneksi esim. Wenger oli samoilla linjoilla kanssani Kolon suhteen - muutenhan Kolo olisi varmasti heivattu hiuksista vittuun muutaman ensimmäisen ottelun jälkeen. Varsinkin Gallas kärsi suunnattomasti eilen jouduttuaan tutoroimaan virhemagneettia. Gallas pelasi mielestäni todella heikon ottelun, mutta tuon suon myös hänelle uuteen joukkueeseen totutellessa. Voi elämän uuh. Nyt numerosarja kaipailee 20 lahjamatsin rypästä Hoytelle, jotta Arsu saa tästä tulevaisuudessa (ehkä) rotaatiotason pakin. Eikö tämä sama mies ole puhunut jatkuvasti siitä, kuinka huippujalkapallossa on annettava merkitystä nykytilanteelle? Rotaatiopelaajiakin tarvitaan, kuten nyt Hoytea ilmiselvästi. Kuka mistään ryppäästä on puhunut mitään? Luetun ymmärtäminen? Miksi edes vilkaisin paskaa tuota paskaa En todellakaan tiedä. Toivottavasti et enää vilkaise, jos antisi on aivopieruja, kykenemättömyyttä ymmärtää lukemaasi sekä sanojen suuhuni laittamista. Olen samaa mieltä Teukan kanssa. Ei minullakaan ole mitään ennakkoasenteita Arsenalin pelaajia kohtaan. Toivon tasapuolisesti kaikille onnistumisia. Niitä kritisöidään jotka kritiikin ansaitsee. Jos suurin osa faneista kritisöi Hoytea ja yksi ainoa fani pitää Hoyten otteista ja sanoo muiden kritiikkiä ennakkoluuloksi, niin ehkä silloin voisi päätellä että kyse on lähinnä yhden henkilön lädilaseista. Kyllä minäkin olen nähnyt Hoyten huonot suoritukset, mutta myös hyvät suoritukset joita monet forumistit ilmiselvästi eivät. Toistaiseksi panen useat heikoista suorituksista totuttelun ja väärän pelipaikan piikkiin, mutta jos otteet eivät tuosta parane niin en minä aio loputtomiin Hoytea puolustella. Jokaisessa ottelussa on kuitenkin ollut hyvääkin sekä eteenpäinmenoa, joten pystyn kyllä Hoytessa ihan pätevän tulevaisuuden rotaatiomiehen näkemään. Aika näyttää, turha vielä vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Tässä jo yksi hyvä syy, miksi ei huvita kakkoselle siirtyä. Ei huvita lähteä taistelemaan tuulimyllyä vastaan. Ei minulla ole mitään syytä/tarvetta lähteä taistelemaan ketään forumisteja vastaan ja taaskin ihmetyttää miten kauan porukka jaksaa tuosta Hoytesta vääntää. Ei toki ole pelannut vielä erityisen mairittelevasti, itse olen kuitenkin nähnyt otteissa paljon positiivistakin ja teen johtopäätöksiä vasta kun on saanut kunnolla totutella rinkiin - muut ovat eri linjoilla ja se siitä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 klo 13:43:21 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #1386 : 02.10.2006 klo 13:31:59 |
|
Omalta osaltani tämä jankkaaminen Hoytesta saa jäädä tähän. Muutenkin pitäisi nuo Hoyten ja etenkin Beastin kritisoinnit jättää ihan omaan arvoonsa, kyllähän jokainen aivojaan käyttävä forumisti varmasti ymmärtää ettei kukaan hyppää Arsenalin avauskokoonpanoon päivässä ja sopeutuminen vie aikaa.
|
|
|
|
|
k98belvi
Poissa
|
 |
Vastaus #1387 : 02.10.2006 klo 14:13:01 |
|
Omalta osaltani tämä jankkaaminen Hoytesta saa jäädä tähän. Muutenkin pitäisi nuo Hoyten ja etenkin Beastin kritisoinnit jättää ihan omaan arvoonsa, kyllähän jokainen aivojaan käyttävä forumisti varmasti ymmärtää ettei kukaan hyppää Arsenalin avauskokoonpanoon päivässä ja sopeutuminen vie aikaa. Ongelma on siinä, että miten paljon Hoytessa on potentiaalia. Itse en usko, että tarpeeksi on jotta pystyisi koskaan taistelemaan avauksen paikasta muiden ollessa kunnossa. Oikealla hän lähellä neljättä sijaa ja vasemmalla edelle menevät Clichy ja Gallas. Traore on vielä liian nuori, mutta Flamini olisi myös todennäköisesti saanut näytönpaikan vasemmalla, jos olisi halunnut. Onko siis järkeä antaa Hoyten harjoitella, jos hänestä parhaimmillaan tulee kohtalainen laitapakki? Antaa jonkun Blackburnin, Fulhamin yms. tasoisen jengin tehdä itselleen Hoytesta pelaaja. Turha Arsun on tuhlata resursseja sen enempään Hoyteen, jos ei todella nopeasti pysty nostamaan tasoaan. Tietenkin on muistettava, että tällä hetkellä Hoyten on pelattava, koska muita vaihtoehtoja ei ole. Pahoin myös pelkään, että Hoyte pelaa ainoastaan sen takia, että ketään muita ei todellakaan ole. Sinänsä jännä, että mistään en ole lukenut onko Flamini loukkaantuneena, mutta ei näy kaveria edes vaihdossa enää. Olisiko Wenger vetänyt omat johtopäätökset haluttomuudesta pelata vasemmalla ja tämän takia ei sitten edes vaihtopenkille ole asiaa? Flaminin kilpailuetu on ollut oikeastaan tuo monikäyttöisyys. Saattaa tietenkin olla loukkaantunut, mutta kukaan ei ole jaksanut asiasta mainita. Mitä tulee noihin sopeutumisiin, niin ei Hoytella pitäisi hirveästi sopeutumista olla. Seuran, kulttuurin, sään, ruuan, kielen yms. pitäisi olla tuttuja. Enemmän tuo sopeutuminen koskee näitä reyesejä, hlebejä, piresejä jotka tulevat aivan eri kulttuurista yms. Kyllähän esim. Rosickyn sopeutuminen on tapahtunut nopeasti, toivottavasti pystyy vielä nostamaan pelitasoaan. Ebouella ja Hlebillä sopeutuminen kesti suht kauan, mutta nyt sopeuduttuaan näyttävät olevan ehdottomia avauksen miehiä, jotka nostavat koko joukkueen tasoa. Itse en usko Hoyten koskaan nostavan tasoaan lähellekään sitä mitä sen pitäisi Arsenalissa olevan.
|
|
|
|
|
seurailija
Poissa
|
 |
Vastaus #1388 : 02.10.2006 klo 14:20:01 |
|
Nojaa, itse vertaan tosiaan mieluummin esim. Laureniin vasemmalla koska molempien pelipaikka on oikea laitapakki.
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=325815&plid=16248&clid=3&cpid=8Created on 17 Nov 2005 "Gael Clichy has joined Ashley Cole in the Highbury treatment room after breaking a bone in his foot, leaving Wenger short of defensive cover.
Hoyte has been converted to left back this term by Black Cats boss Mick McCarthy and has impressed in his new role, despite Sunderland's struggles at the wrong end of the table."
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 klo 14:21:39 kirjoittanut seurailija »
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #1389 : 02.10.2006 klo 15:03:45 |
|
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=325815&plid=16248&clid=3&cpid=8Created on 17 Nov 2005 "Gael Clichy has joined Ashley Cole in the Highbury treatment room after breaking a bone in his foot, leaving Wenger short of defensive cover.
Hoyte has been converted to left back this term by Black Cats boss Mick McCarthy and has impressed in his new role, despite Sunderland's struggles at the wrong end of the table." Tuon kyllä varsin hyvin tiesin, mutta ei se sitä asiaa muuta että Hoyte on pelannut koko tähänastisen uransa oikeaa laitapakkia huolimatta jokusesta ottelusta Sunderlandissa ja alkukaudesta Arsenalissa. Ongelma on siinä, että miten paljon Hoytessa on potentiaalia. Itse en usko, että tarpeeksi on jotta pystyisi koskaan taistelemaan avauksen paikasta muiden ollessa kunnossa. Oikealla hän lähellä neljättä sijaa ja vasemmalla edelle menevät Clichy ja Gallas. Traore on vielä liian nuori, mutta Flamini olisi myös todennäköisesti saanut näytönpaikan vasemmalla, jos olisi halunnut. Onko siis järkeä antaa Hoyten harjoitella, jos hänestä parhaimmillaan tulee kohtalainen laitapakki? Antaa jonkun Blackburnin, Fulhamin yms. tasoisen jengin tehdä itselleen Hoytesta pelaaja. Turha Arsun on tuhlata resursseja sen enempään Hoyteen, jos ei todella nopeasti pysty nostamaan tasoaan. Tuosta potentiaalistahan tässä kai on lähinnä koko ajan ollut kyse. Itse olen nähnyt erittäin positiivisia merkkejä ja oikeastaan jokaisessa ottelussa parempaa perusesitystä verrattuna aiempaan. Mutta hulluhan minä olisin jos silmät kirkkaina väittäisin Hoyten pelanneen erinomaisesti tai edes hyvin alkukauden otteluissa. Potentiaali nyt on asia josta voi väitellä vaikka ikuisuuden ja kuten olen jankuttanut itse en muutaman ottelun perusteella ala vielä tekemään mitään lopullisia johtopäätöksiä. Myönnettäköön nyt tähän väliin että mielestäni Gilbert on pelaaja, jonka olisi pitänyt nämä alkukauden pelit saada pelata - jopa tuolla vasemmalla. Eli laina oli mielestäni virheliike, tosin pelaaja lienee loukkaantuneena..? En tosin yhtään varma tuosta. Jos oletetaan, että Lauren jää Ebouen varjoon tällä kaudella ja lähtee ensi kesänä niin rotaatioroolia olisi varmastikin tarjolla Hoytelle. Tiedä sitten tarttuuko tuohon vai jatkaako eteenpäin. Joka tapauksessa nöyriä rotaatiopelaajia joukkue tarvitsee ja itse uskon Hoytesta tähän aikanaan olevan, ei rinki voi pelkästään selkeitä avauspaikasta tappelevia pelaajia millään, täysin mahdotonta pitää tuollaista nippua kasassa. Joukkue vain tarvitsee näitä parloureja, nöyriä rotaatiopelaajia, jotka mieluusti näkisin omasta ringistä kasvatetuista lädeistä kuten Hoyte. Mitä tulee noihin sopeutumisiin, niin ei Hoytella pitäisi hirveästi sopeutumista olla. Seuran, kulttuurin, sään, ruuan, kielen yms. pitäisi olla tuttuja. Enemmän tuo sopeutuminen koskee näitä reyesejä, hlebejä, piresejä jotka tulevat aivan eri kulttuurista yms. Kyllähän esim. Rosickyn sopeutuminen on tapahtunut nopeasti, toivottavasti pystyy vielä nostamaan pelitasoaan. Ebouella ja Hlebillä sopeutuminen kesti suht kauan, mutta nyt sopeuduttuaan näyttävät olevan ehdottomia avauksen miehiä, jotka nostavat koko joukkueen tasoa. Itse en usko Hoyten koskaan nostavan tasoaan lähellekään sitä mitä sen pitäisi Arsenalissa olevan.
Kyllähän Englannissakin noita paellapaikkoja riittää :  Hoyten kohdalla ajoin takaa sitä, että matka on pitkä tappiokoneesta ja täysin erilaisesta pelitavasta (Sunderland) Arsenaliin ja ikävä kyllä pakon sanelemana tuo hyppäys on jouduttu samantien ilman minkäänlaista sisäänajoa tekemään ja tottakai tuo näkyy. Väittäisin jopa jostain Sunderlandista olevan hyppäyksen suuremman kuin vaikka sitten Baptistalla jostain Realista - vaikka sopeutumisvaikeuksia tällöin tuokin erilaiset asiat (sää, kulttuuri, kieli, ym). Mutta, ehkäpä se jo tästä aiheesta tosiaan.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 klo 15:15:40 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
el_Diablo
Poissa
Suosikkijoukkue: visio 2020
|
 |
Vastaus #1390 : 02.10.2006 klo 17:32:52 |
|
Väittäisin jopa jostain Sunderlandista olevan hyppäyksen suuremman kuin vaikka sitten Baptistalla jostain Realista - vaikka sopeutumisvaikeuksia tällöin tuokin erilaiset asiat (sää, kulttuuri, kieli, ym) aika tiukka väite, kun otetaan huomioon, että hoyte on kuitenkin arsenalin pelaaja ja tuntee seuran tavat ja kulttuurin. sekä oletettavasti lontoon kuin omat taskunsa. pelillisesti olet toki varmaan oikeassa, mutta ulkopelillisten seikkojen takia baptistan sopeutuminen arsenaliin on 100% varmasti vaikeampaa kuin hoyten. hoytessa on jotenkin näkynyt sen cityä vastaan rankkariin johtaneen ryntäyksen jälkeen jonkinlainen hyssyttely. minua ainakin ärsytti suunnattomasti charltonia vastaan, kun kaveri ei mennyt palloon, vaan antoi sen pomppia, vaikka olisi varmasti ehtinyt siihen ennen hyökkääjää. toinen vähän vastaava on se, että hoyte antaa joskus hyökkääjille metrikaupalla tilaa keskittää laidalta. ilmeisesti pelkää ohitetuksi tulemista.. tietenkään ohi ei saa päästää, mutta ei saisi kyllä ihan ilmaiseksi päästää keskittämäänkään. positiivista hoyten pelissä on, että hän uskaltaa nousta tukemaan hyökkäyksiä (tuskin tosin pelaisi, jos ei uskaltaisi), mutta jotenkin vaikuttaa, etteivät pelikaverit luota häneen. todella harvoin hoytelle pelataan palloa, vaikka tämä nousisikin.. ehkä se on toistaiseksi hyvä asia..
|
|
|
|
|
el_Diablo
Poissa
Suosikkijoukkue: visio 2020
|
 |
Vastaus #1391 : 02.10.2006 klo 18:36:04 |
|
arsenal-maniassa mielenkiintoista statistiikkaa.. ennen lauantain charlton-peliä arsenal oli edellisen kerran voittanut ottelun, jossa vastustaja oli tehnyt ensimmäisen maalin 24.8.2005 fulhamia vastaan highburylla. kyseinen pelihän päättyi lopulta 4-1. taisi olla sama matsi, jossa pascal iski kahdesti. vastaava tapahtui edellisen kerran vieraissa 13.11.2004 white hart lanella, jossa maaleja mätettiin oikein urakalla naybetin aloitettua maalinteon. lopputulos oli 5-4. siis melkein kaksi vuotta sitten. tappiottomalla kaudella 2003/4 arsenal joutui 9 kertaa tappiolle, ja onnistui silti voittamaan noista peleistä 6 ja pelaamaan kolme tasan. http://www.arsenal-mania.com/articles/3061479/van-Persies-selfishness-earns-significant-result.htmlja jumalauta gillesiä ei pilkkaa kukaan. todellinen kulttipelaaja, hullu jokapaikan höylä. hurjintahan tässä on, että grimandi taisi olla silloin petitin myynnin jälkeen ykkösvaihtoehto vieiran kanssa keskikentän keskustaan. 
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #1392 : 02.10.2006 klo 21:05:49 |
|
aika tiukka väite, kun otetaan huomioon, että hoyte on kuitenkin arsenalin pelaaja ja tuntee seuran tavat ja kulttuurin. sekä oletettavasti lontoon kuin omat taskunsa. pelillisesti olet toki varmaan oikeassa, mutta ulkopelillisten seikkojen takia baptistan sopeutuminen arsenaliin on 100% varmasti vaikeampaa kuin hoyten. Tuokin olisi aika herkullinen paikka lähteä vääntämään, mutta tuskin hirveän hedelmällistä. Tiedä sitten vaikuttaako nuo pelilliset vai muut seikat sopeutumiseen enemmän, mutta kyllä itse ainakin näkisin joukkueen mieluummin tilanteessa jossa Baptistaa olisi pakko peluuttaa eikä Hoytea - ja Hoytella ehkä noita parikymmenminuuttisia otteluiden lopussa. Mutta Hoytesta tosiaan alkaa olemaan kaikki osaltani sanottu, itse potentiaalia näen ja vähän vaikea tämän enempää perustella mihin nuo näkemykseni perustan. Eiköhän parin kuukauden jälkeen olla taas viisaampia.
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #1393 : 02.10.2006 klo 21:24:08 |
|
|
|
|
|
|
Mr. Brownstone
Poissa
Suosikkijoukkue: SAPA
|
 |
Vastaus #1394 : 02.10.2006 klo 23:41:52 |
|
Hoyte on ylöspäin paska ja alas huono 
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #1395 : 03.10.2006 klo 05:22:14 |
|
Hoyte on ylöspäin paska ja alas huono  Ei tästä niin kauaa ole kun käytin itse samoja sanoja Ebouesta  Kummasti vaan tuo peliaika huippujoukkueessa näyttää koulivan näitä pelaajia ja kyllähän se Ebouellakin aikaa vei. Toki se vaatii että monet perusasiat ovat kunnossa, mutta en vaan näe että noissa perusasioissa Hoyte olisi ainakaan huolestuttavan kaukana siitä, mistä Eboue liikkeelle lähti.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.10.2006 klo 05:24:51 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
Fin_Gooner
Poissa
|
 |
Vastaus #1396 : 03.10.2006 klo 10:23:37 |
|
Mutta eihän Eboue ollut missään vaiheessa ylöspäin paska Arsenalin ykkösjoukkueessa pelatessaan  . Kyllähän tuo Hoyten tasosta jankuttaminen voisi alkaa jo riittämään. Varmuutta pitää Justinin saada roppakaupalla lisää, jotta nousisi edes taistelemaan paikasta avauskokoonpanossa. Lähes jokaisessa pelaamassaan pelissä nimenomaan Hoyte on sähläämisellään aiheuttanut vastustajan maalin, eikä tuollainen ilmaisten maalien antaminen jatkuvasti kyllä kuulu mestaruudesta pelaavan joukkueen suunnitelmiin. Ei sillä, myös Djouroulla ja Senderosilla otteet olivat alussa epävarmoja, mutta eivät he sentään sählänneet joka tilanteessa, kuten Hoyte nyt tekee. Puolustajan tilanne keskikenttämiehiin ja hyökkääjiin verrattuna on kyllä todella armoton sillä heidän virheensä näkyvät paljon helpommin tulostaululla, ja juuri siksi puolustuksessa ei mielellään epävarmoja "harjoittelijoita" katselisi. ennen lauantain charlton-peliä arsenal oli edellisen kerran voittanut ottelun, jossa vastustaja oli tehnyt ensimmäisen maalin 24.8.2005 fulhamia vastaan highburylla. kyseinen pelihän päättyi lopulta 4-1. taisi olla sama matsi, jossa pascal iski kahdesti.

|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.10.2006 klo 10:30:56 kirjoittanut Fin_Gooner »
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #1397 : 03.10.2006 klo 11:17:52 |
|
Mutta eihän Eboue ollut missään vaiheessa ylöspäin paska Arsenalin ykkösjoukkueessa pelatessaan  . Nojoo, kyllähän munaravi oli kunnossa mutta pallo oli aina joko päätykatsomossa tai vastustajalla tuon ravin jälkeen. Sama syöttötyöskentelyn kanssa omassa päässäkin. Kyllähän tuo Hoyten tasosta jankuttaminen voisi alkaa jo riittämään.
Aamen. nokitan:  ;D 
|
|
|
|
|
Carlos Chewbacca
Poissa
Suosikkijoukkue: Titi ja Dennis
|
 |
Vastaus #1398 : 03.10.2006 klo 11:30:23 |
|
ooh, Remille kankeahko 
|
|
|
|
|
unreal
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal, FC Lahti, Obuhov, FC Kaveriporukka
|
 |
Vastaus #1399 : 03.10.2006 klo 16:03:15 |
|
Saakutti, täällähän on mennyt hulinaksi. Pakko laittaa oma korsi kekoon, vaikkei tämä enää minkään sortin nokitus jp:n kuvaan olekaan: 
|
|
|
|
|
|
|
|