Saxon
Poissa
Suosikkijoukkue: Valencia & Las Chivas
|
 |
Vastaus #600 : 16.08.2006 klo 08:55:25 |
|
Hyviä pelaajia molemmat, joista kummastakaan en pidä. Herättävät kuitenkin tunteita puolesta ja vastaan, sellaisia pelaajia aina jokaisessa sarjassa kaivataan.
Jeh, aika hedelmätöntä dissata kumpaakaan. Ronaldo teki kuitenkin 9 liigamaalia, mikä on laiturilta ihan hyvin ja Reyesillä tais olla päälle 10 maalisyöttöä, mikä tais olla eniten koko liigassa. Jos tälläset kaverit on tusinakamaa, niin ilmeisesti Valjussa ei huippupelaajia ole ainuttakaan.
|
|
|
|
|
Kansio
Poissa
Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney
|
 |
Vastaus #601 : 16.08.2006 klo 09:40:15 |
|
Jeh, aika hedelmätöntä dissata kumpaakaan. Ronaldo teki kuitenkin 9 liigamaalia, mikä on laiturilta ihan hyvin ja Reyesillä tais olla päälle 10 maalisyöttöä, mikä tais olla eniten koko liigassa. Jos tälläset kaverit on tusinakamaa, niin ilmeisesti Valjussa ei huippupelaajia ole ainuttakaan.
On yksi. Theo Walcott! 
|
|
|
|
|
Jugurttibiti
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal
|
 |
Vastaus #602 : 16.08.2006 klo 10:17:43 |
|
Eipä ole vähään aikaan kuulunut Ashley-saagasta mitään uutta. Jos sekä Ashley että Reyes lähtevät, pitäisi kohta alkaa tapahtumaan että on edes jonkun verran aikaa katsoa uusia vahvistuksia. Jos niitä nyt edes hankitaan. Mielestäni Ashleyn tilalle ei uutta vasenta pakkia tarvita, sitä tonttia pystyy hoitamaan Clichy, Hoyte ja Flamini. Reyesin mahdollisen lähdön myötä laitureiksi jäisi Freddie, Hleb, Rosicky ja Walcott. Kohtuullinen nelikko, mutta Ljungberg alkaa olla ohi parhaiden aikojen ja Walcott on kokematon. Itse mietin, että jos Reyes lähtee eikä sopivia laitureita ole markkinoilla, miksei Wenger siirtäisi Van Persietä laitahyökkääjän rooliin kuten Hollannin maajoukkueessa, ja hankkisi tällöin vaikka Miroslav Klosen kärkeen RvP:n jättämälle paikalle? :  Enemmän niitä laatukärkiä tuntuu olevan saatavilla kuin päteviä laitureita. Mietteitä? Ashleyn kohdalla on mielestäni oikea pelata kovaa peliä. Chelsea maksoi aikanaan Richardo Carvalhosta 19,8 milj puntaa ja kyllä 20milj puntaa olisi vähintään saatava. Chelsealla on rahaa, ja Abra on ennenkin maksanut. Eikä pahimmalle kilpailijalleen missään nimessä kannata pelaajia lahjoittaa puolihalvalla sen takia että pelaaja kitisee. Toisaalta, Cole on kallis pelaaja, kaksi vuotta sopimusta jäljellä, ja jos nyt ei myydä ei sitä rahaa jatkossa saada lähellekään tämän kesän summaa. Vaikea tilanne, mutta jos ei mahdollisuutta korjata Coleen välejä, sitten oikealla hinnalla pihalle vaan.
|
|
|
|
|
Fin_Gooner
Poissa
|
 |
Vastaus #603 : 16.08.2006 klo 10:42:10 |
|
Reyesin mahdollisen lähdön myötä laitureiksi jäisi Freddie, Hleb, Rosicky ja Walcott. Kohtuullinen nelikko, mutta Ljungberg alkaa olla ohi parhaiden aikojen ja Walcott on kokematon. Itse mietin, että jos Reyes lähtee eikä sopivia laitureita ole markkinoilla, miksei Wenger siirtäisi Van Persietä laitahyökkääjän rooliin kuten Hollannin maajoukkueessa, ja hankkisi tällöin vaikka Miroslav Klosen kärkeen RvP:n jättämälle paikalle? :  Enemmän niitä laatukärkiä tuntuu olevan saatavilla kuin päteviä laitureita. Mietteitä? Klose on varmasti järkyttävän ylihintainen etenkin hienosti sujuneiden MM-kisojen jälkeen. Jos miehellä sitäpaitsi olisi lähtöhaluja, hän olisi pelannut jo monta vuotta Bayern Münchenissä  .
|
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
Suosikkijoukkue: Seablues Seniorineuvoston Tiedottaja
|
 |
Vastaus #604 : 16.08.2006 klo 10:51:52 |
|
Klose on varmasti järkyttävän ylihintainen etenkin hienosti sujuneiden MM-kisojen jälkeen. Jos miehellä sitäpaitsi olisi lähtöhaluja, hän olisi pelannut jo monta vuotta Bayern Münchenissä  . Justiinhan pari kautta sitten vasta siirtyi Bremeniin... 
|
|
|
|
|
Fin_Gooner
Poissa
|
 |
Vastaus #605 : 16.08.2006 klo 10:54:07 |
|
Justiinhan pari kautta sitten vasta siirtyi Bremeniin...  No joo, yleensä nuo saksalaishuiput kyllä melko tarkasti imetään Bayerniin. Mutta minun moka... en ole hirveästi seurannut miehen uran vaiheita. Enkä kyllä sen puoleen haluaisi Miroa Arsenaliin  .
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #606 : 16.08.2006 klo 10:55:57 |
|
Alahan jp samalla kutsua kaikkia Arsenalin mustia pelaajia neekereiksi, sillä tavalla sun arvostuspisteet varmasti senkuin kasvavat
Mihinkäs mä arvostuspisteitä tarvitsen? Kun mustalainen kerran jo Reyesille ManU-poikien kautta varattiin niin päätin sitten varata Ronaldolle neekerin (ihan käyttökelpoinen sana nykyään suomenmaalla, sopii tarkastaa suomen kieltä valvovalta elimeltä)  Älä nyt vaan ala arvostelemaan jp:tä. Kohta se käskee sut ykkösfoorumille, sillä täällä saa kirjoitella vaan ne jotka on samaa mieltä hänen kanssaan.  Vahvasti eri mieltä. Ykkösellehän tuo samaa mieltä oleminen kuuluu  Jossain vaiheessa lupaustakin aletaan käsittelemään ja arvioimaan samoin kriteerein kuin muitakin pelaajia, eikä virheitä voida enää pistää sen piikkiin, että pelaaja on "lupaus", vaan tältä aletaan vaaditaan konkreettisia tuloksia (tai peliaika pitää ansaita muiden pelaajien tapaan, eikä miuutteja irtoa pelkästään ko.pelaajan kehittymistä silmällä pitäen).
Sinänsä aika hedelmätöntä vääntää kättä käsitteestä "lupaus". Itse näen tuon miesten joukkueeseen läpimurron kynnyksellä olevalle pelaajalle, pelaajalle joka on lupaava mutta jonka lopullisesta tasosta ei tiedä. Tähän ei useampia kausia pääsarjatasolla tahkonneet Reyes ja Ronaldo enää sovi millään muotoa - mutta nämä ovat toki näkemysasioita. Toisaalta tuohon on helppo rinnastaa se mainitsemani pelaajan kehittyminen, jota tapahtuu varmasti lähes läpi koko uran useissa tapauksissa. Vauhti saattaa hidastua, peliäly ja sijoittuminen yleensä kehittyvät. Toisaalta lupauksena voidaan nähdä myös joku Forssellin kaltainen junnu (->kun oli junnu siis), joka paukuttaa 100 maalin kausia junnusarjoissa. No siltähän se on kieltämättä vaikuttanut. ;D Jp:lle pitäisi perustaa oma foorumi, jossa hän saisi rauhassa esittää mielipiteitään ilman inhottavia soraääniä ja kehua itseään kakkosnikeillä.
Hauskaa sinänsä että ainoa tapa avautua minulle on jotkut kakkosnikit, joita ei ole ensimmäistäkään tällä forumilla ollut. Mitäs jos sä vaan menisit takas ykköselle sanomaan "matilta hyvä teksti  "? ;D :keskari: Mahtaa ottaa koville, että kakkoselle on lyhyen elinaikansa saatossa saatu huomattavasti parempi ja asiantuntevampi topic Arsenalille kuin kulahtaneella ykkösellä 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.08.2006 klo 11:13:07 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
 |
Vastaus #607 : 16.08.2006 klo 11:07:35 |
|
Klose on varmasti järkyttävän ylihintainen etenkin hienosti sujuneiden MM-kisojen jälkeen. Jos miehellä sitäpaitsi olisi lähtöhaluja, hän olisi pelannut jo monta vuotta Bayern Münchenissä  . Toinen asiavirhe näköjään jo korjattiin, toinen taitaa olla se että ainakin paljon on huhuttu Klosen sopimuksessa olevan purkupykälä ja että tämä olisi jopa todella alhainen. Itse en kuitenkaan jaksa huhuttuun £6m uskoa. Olisi joka tapauksessa valtava vahvistus Arsenalin hyökkäyspäähän - vaikkei sinne sinänsä vahvistusta tarvitakaan. Aivan eri tasoa kuin Ade. On yksi. Theo Walcott!  Rossi myös  10 maalisyöttöä, mikä tais olla eniten koko liigassa.
Taidettiin jo tulla tulokseen, että 16 maalisyöttöä Drogbalta oli eniten Valjussa. Muuten tosiaan pikkuhiljaa alkaa näyttämään, että niin Reyesin kuin Colen siirtosummat kaatavat siirrot. Toisaalta tässä on hyvä tapa näpäyttää etenkin Ch€lskiä ja toki myös Realia, että turha tulla alihintaan pelaajia meiltä noukkimaan sekä myös laittaa pelaajat ojennukseen. Pystyykö kumpikaan pelaaja kuitenkaan kaiken tapahtuneen jälkeen pelaamaan missään muualla kuin ressuissa? Jos ei, menee palkoissa n. £5m/vuosi hukkaan ja tällähän hankkisi jo yhden kohtuutasoisen pelaajan. Lisäksi mitä tuollainen pelaajien kyykyttäminen tekee Arsenalin kohteiden silmissä - haluaako kukaan tulla Arsenaliin enää, kun tietävät että mieluummin kuin päästetään siirtymään niin jätetään tuhoamaan uransa ja homehtumaan ressuihin? Pahasti pelkään että monillakin kohteilla tuo vie siirtohaluja Arsenalin suuntaan. Yleensähän yksi lausunto (mm. Sheva) riittää siihen, että pelaaja päästetään uusien haasteiden eteen. Toki sopimusta tulee kunnioittaa, mutta millä ehdoin? Jokainen, joka ajautuu riitoihin johtoportaan kanssa, siirretään ressuihin ja yritetään tuhota mahdollisesti koko loppu-ura?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.08.2006 klo 11:11:10 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
Three Lions
Poissa
|
 |
Vastaus #608 : 16.08.2006 klo 11:52:38 |
|
Sinänsä aika hedelmätöntä vääntää kättä käsitteestä "lupaus". Itse näen tuon miesten joukkueeseen läpimurron kynnyksellä olevalle pelaajalle, pelaajalle joka on lupaava mutta jonka lopullisesta tasosta ei tiedä. Tähän ei useampia kausia pääsarjatasolla tahkonneet Reyes ja Ronaldo enää sovi millään muotoa - mutta nämä ovat toki näkemysasioita. Toisaalta tuohon on helppo rinnastaa se mainitsemani pelaajan kehittyminen, jota tapahtuu varmasti lähes läpi koko uran useissa tapauksissa. Vauhti saattaa hidastua, peliäly ja sijoittuminen yleensä kehittyvät. Jep, juttu meni vähän sivuiraiteille ja on varmaankin turha jatkaa väittelyä "lupauksen" määritelmästä - tai ainakin jatkaa toisessa topikissa, vaikka itselläni siihen ei ainakaan mielenkiintoa olekaan. Alkuperäinen ideani oli se, että Ronaldo on Reyesiä 1,5 vuotta nuorempi, mutta on jo nyt samalla, (tämä on varmasti aika objektiivinen arvio) omasta mielestäni toki hieman korkeammalla, tasolla kuin JAR tällä hetkellä. Mitä Real-saagan näiden pelaajien kohdalla tulee niin, uskoisin että siinä oli kyse juuri jo paljon puhutusta potentiaalista - SAF ja niinkuin lähes koko jalkapalloa seuraava maailma näkee, että Ronaldolla on aineksia aivan huipulle asti eikä näin ollen ole valmis luopumaan nuoresta tähdestään, oli hinta mikä hyvänsä, juuri kun (oppi-)vuosien jälkeen tämän potentiaali on alkamassa realisoitumaan toden teolla. 1,5 vanhempi Reyes puolestaan on ilmeisesti jo "nähty" pelaaja Arsenalissa ja Englannissa - tuskin Wenger muuten olisi päästämässä miestä Madridiin, ainakaan huhuissa pyörineseen n. 15 miljoonaan. Ronaldo-kaupan suhteen Realin neuvotteluasemat - Ronaldo oli solminut vast'ikään pitkän jatkosopimuksen, eikä ManU:lla ollut tarvetta eikä halua myydä sen enempää kuin Ronaldollakaan loppupeleissä lähteä - osottautuivat sen verran heikoiksi, että he päättivät kääntyä seuraavaksi parhaan ja selkeästi halvemman ehdokkaan puoleen. Taidettiin jo tulla tulokseen, että 16 maalisyöttöä Drogbalta oli eniten Valjussa. Ei tultu. Valioliigan tilastojen mukaan Drogballa oli eniten syöttöjä, 11 kpl. Reyes oli maalisyötöissä jaetulla kolmannella sijalla yhdessä Giggsin, Rooneyn ja Lampardin kanssa yhdeksällä maalisyötöllään: 1. Drogba (Chelsea) 11 2. Milner (Aston Villa) 10 3. Giggs (Man Utd) 9 Lampard (Chelsea) 9 Reyes (Arsenal) 9 Rooney (Man Utd) 9 4. Boa Morte (Fulham) 8 Murphy (Tottenham) 8 6. Alonso (Liverpool) 7 Arteta (Everton) 7
|
|
|
|
|
Jugurttibiti
Poissa
|
 |
Vastaus #609 : 16.08.2006 klo 12:46:10 |
|
1,5 vanhempi Reyes puolestaan on ilmeisesti jo "nähty" pelaaja Arsenalissa ja Englannissa - tuskin Wenger muuten olisi päästämässä miestä Madridiin, ainakaan huhuissa pyörineseen n. 15 miljoonaan. Ronaldo-kaupan suhteen Realin neuvotteluasemat - Ronaldo oli solminut vast'ikään pitkän jatkosopimuksen, eikä ManU:lla ollut tarvetta eikä halua myydä sen enempää kuin Ronaldollakaan loppupeleissä lähteä - osottautuivat sen verran heikoiksi, että he päättivät kääntyä seuraavaksi parhaan ja selkeästi halvemman ehdokkaan puoleen. Pakko on kommentoida, sen verran yksipuolista tarkastelua tässä loppuosassa. 23-vuotiaana pelaajana ei kukaan ole vielä todellakaan "nähty" valioliigassa. Reyes esittää paljon hyvää pelissään, eikä ole kaukana maailmanluokan tasosta. Mitä mahdollisuuksia Wengerillä on pitää Reyesiä väkisin ringissä, jos kaveri ehdottomasti haluaa lähteä? Eikai siinä loppupeleissä ole muuta vaihtoehtoa kuin niistää mahdollisimman hyvä hinta ja myydä pelaaja. Reyes teki viime kaudella myös pitkän jatkosopimuksen, eikä Arsenalilla ole halua miestä myydä, Reyes haluaa itse lähteä. Ja kyllä se Ronaldo ihan samanlailla halusi kesällä lähteä Realiin, kommentteja tuli vähän väliä siihen suuntaan. Ehkä manun tiukka suhtautuminen ja Ronaldon ympäripuhuminen saivat pään kääntymään toistaiseksi, eiköhän Ronaldo ensi kesänä espanjaan siirry viimeistään.
|
|
|
|
|
Phizza
Poissa
Suosikkijoukkue: Paul Scholes
|
 |
Vastaus #610 : 16.08.2006 klo 12:59:48 |
|
Ja kyllä se Ronaldo ihan samanlailla halusi kesällä lähteä Realiin, kommentteja tuli vähän väliä siihen suuntaan. Ihan mielenkiinnosta kysyn, montako haastattelua tai kommenttia näit itse Ronaldolta? Ja nimenomaan näit tai kuulit, et lukenut lehdestä tai netistä. Minä nimittäin itse uskon siihen, että suuri osa noista kommenteista oli Marcan väännöksiä haastattelusta, jonka Ronaldo joskus keväällä antoi. Siinä hän kertoi, että on kunnia jos Realin kaltaiset seurat ovat kiinnostuneita ja joskus tulevaisuudessa hän haluaisi pelata Espanjassa, mutta on nyt kuitenkin tällä hetkellä täysin keskittynyt Unitediin.
|
|
|
|
|
Jugurttibiti
Poissa
|
 |
Vastaus #611 : 16.08.2006 klo 13:06:37 |
|
Ihan mielenkiinnosta kysyn, montako haastattelua tai kommenttia näit itse Ronaldolta? Ja nimenomaan näit tai kuulit, et lukenut lehdestä tai netistä. Minä nimittäin itse uskon siihen, että suuri osa noista kommenteista oli Marcan väännöksiä haastattelusta, jonka Ronaldo joskus keväällä antoi. Siinä hän kertoi, että on kunnia jos Realin kaltaiset seurat ovat kiinnostuneita ja joskus tulevaisuudessa hän haluaisi pelata Espanjassa, mutta on nyt kuitenkin tällä hetkellä täysin keskittynyt Unitediin.
Lehdistä/netistä luin. En nähnyt tai kuullut ainuttakaan. Varmasti samanlailla Reyesin sanoja väännellään, mutta eiköhän Marcan ja muiden roskalehtienkin jutuissa jotain perää ole. Edes hiukan. Eikä noista pelaajista ota selvää, muutama viikko sitten Reyes seuran kotisivuilla kertoi ehdottomasti jatkavan Arsenalissa, eikä Ronaldo sen parempi tässä tapauksessa ole 
|
|
|
|
|
el_Diablo
Poissa
Suosikkijoukkue: visio 2020
|
 |
Vastaus #612 : 16.08.2006 klo 13:09:39 |
|
Ihan mielenkiinnosta kysyn, montako haastattelua tai kommenttia näit itse Ronaldolta? Ja nimenomaan näit tai kuulit, et lukenut lehdestä tai netistä. Minä nimittäin itse uskon siihen, että suuri osa noista kommenteista oli Marcan väännöksiä haastattelusta, jonka Ronaldo joskus keväällä antoi. Siinä hän kertoi, että on kunnia jos Realin kaltaiset seurat ovat kiinnostuneita ja joskus tulevaisuudessa hän haluaisi pelata Espanjassa, mutta on nyt kuitenkin tällä hetkellä täysin keskittynyt Unitediin.
"I should get out of Manchester as the circumstances are not right,"
"Nobody stood up for me and my desire is to play in Spain. Will it be Real or Barcelona? It will be one of them."
"For some time I haven't had any support from my chief executive (David Gill) or my coach (Sir Alex Ferguson). They should have come out in my defence but no-one did."
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/5120332.stm
|
|
|
|
|
Phizza
Poissa
|
 |
Vastaus #613 : 16.08.2006 klo 13:15:13 |
|
Näin hiukan arvelinkin. Toki noissakin jutuissa aina jotain perää on, mutta juuri selitinkin mistä itse luulen tuon Ronaldo-jutun saaneen alkunsa. Sehän on ihan selvä juttu, että niin Ronaldo kuin Reyeskin pelaisivat mieluummin Espanjassa, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Mikä itseäni ihmetyttää, on se että nykyjalkapallossa sopimuksia ei kunnioiteta pätkän vertaa. Reyes teki juuri uuden sopimuksen ja nyt ilmeisesti kinuaa jo väkisin siirtoa takaisin Espanjaan. Ja samoin Ronaldo, jos puheet pitävät paikkansa. Toki hänen tapauksessaan ymmärrän asian hiukan paremmin, koska sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen on tapahtunut paljon negatiivista ja siirto Espanjaan helpottaisi varmasti hänen tilannettaan. Uskon hänen kuitenkin pelaavan vielä muutamia vuosia punapaidassa. el_Diablo: Luetun ymmärtämisessä vikaa?  "Ja nimenomaan näit tai kuulit, et lukenut lehdestä tai netistä." Mielelläni kuulisin tai näkisin jonkun Ronaldon haastattelun, jossa hän selvästi sanoo haluavansa siirtyä Realiin. En väitä etteikö hän tällaista haastattelua olisi voinut antaa, en vain itse usko siihen.
|
|
|
|
|
el_Diablo
Poissa
|
 |
Vastaus #614 : 16.08.2006 klo 13:19:42 |
|
el_Diablo: Luetun ymmärtämisessä vikaa?  "Ja nimenomaan näit tai kuulit, et lukenut lehdestä tai netistä." Mielelläni kuulisin tai näkisin jonkun Ronaldon haastattelun, jossa hän selvästi sanoo haluavansa siirtyä Realiin. En väitä etteikö hän tällaista haastattelua olisi voinut antaa, en vain itse usko siihen. no johan nyt on vttu. kai ronaldo on sitten haastanut jo bbc:n oikeuteen, jos ei kerran ole tuollaista sanonut. lainausmerkit tarkoittavat suoria lainauksia, ja bbc:n tasoisen organisaation, jonka ei tarvitse myydä juttujaan skandaaleilla tai huhupuheilla, ei varmasti ala laittamaan ronaldon suuhun sanoja, joita tämä ei ole sanonut. eli jos bbc:n uutisessa kerrotaan lainausmerkein sanasta sanaan, mitä ronaldo on sanonut, niin minä ainakin luotan siihen, ihan haastatteluja näkemättäkin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.08.2006 klo 13:21:24 kirjoittanut el_Diablo »
|
|
|
|
|
Three Lions
Poissa
|
 |
Vastaus #615 : 16.08.2006 klo 13:22:00 |
|
23-vuotiaana pelaajana ei kukaan ole vielä todellakaan "nähty" valioliigassa. Reyes esittää paljon hyvää pelissään, eikä ole kaukana maailmanluokan tasosta. Mitä mahdollisuuksia Wengerillä on pitää Reyesiä väkisin ringissä, jos kaveri ehdottomasti haluaa lähteä? Eikai siinä loppupeleissä ole muuta vaihtoehtoa kuin niistää mahdollisimman hyvä hinta ja myydä pelaaja. Kuten jo aikaisemmin olen todennut, ja ilmeisesti Wengerkin on samaa mieltä, ei 23-vuotias ole enää mikään lupaus varsinaisesti, ei ainakaan nuori sellainen, joten turha miestä on väkisin Arsenalissa roikuttaa jos hänessä ei kerran sitä "poikkeuksellista lahjakkuutta" ole ja yhtä päteviä korvaajia on jo valmiiksi ringissä - Espanjassa Reyesistä voi hyvinkin vielä kehittyä sellainen pelimies kuin jotkut ovat hänestä odottaneet. Reyesin sopimustilanteen huomioon ottaen tuskin Wengerkään alle 20 miljoonalla, tai ylipäätään, päästäisi Reyesiä lähtemään jos näkisi tämän korvaamattomana nyt, tulevaisuudessa tai muutenkaan korvaamattomana. Reyesinkin lähtöhalut saattaisivat olla eriluokkaa jos hän olisi ja tietäisi, tai tuntisi olevansa, oleellinen ja korvaamaton osa joukkuetta tulevaisuudessa - tilaisuus tekee varkaan. Tuskin RMA:kaan Reyesiä niin kovin havittelisi jos miehen kansalaisuus olisi jotain muuta kuin mikä se on. Ja noihin Ronaldon "kommentteihin" kannattaa todellakin suhatutua varauksella. Varsinkin väitteet joiden mukaan Ronaldo olisi sanonut ettei seura ja SAF olisi häntä tukeneet, ovat erittäin outoja historian ja aikaisempien kommenttien valossa. Ja kuten Jugurttibiti alempana totesi, ei nykypäivänä seuroilla ole paljoakaan tehtävissä jos pelaaja saa päähänsä vaihtaa maisemaa ja nyt Ronaldo on kuitenkin Manchesteriin jäänyt, joten eivätköhän ne jutut olleet toimittajien mielikuvitusten tuotteita.
|
|
|
|
|
el_Diablo
Poissa
|
 |
Vastaus #616 : 16.08.2006 klo 13:35:52 |
|
Kuten jo aikaisemmin olen todennut, ja ilmeisesti Wengerkin on samaa mieltä, ei 23-vuotias ole enää mikään lupaus varsinaisesti, ei ainakaan nuori sellainen, joten turha miestä on väkisin Arsenalissa roikuttaa jos hänessä ei kerran sitä "poikkeuksellista lahjakkuutta" ole ja yhtä päteviä korvaajia on jo valmiiksi ringissä - Espanjassa Reyesistä voi hyvinkin vielä kehittyä sellainen pelimies kuin jotkut ovat hänestä odottaneet. Reyesin sopimustilanteen huomioon ottaen tuskin Wengerkään alle 20 miljoonalla, tai ylipäätään, päästäisi Reyesiä lähtemään jos näkisi tämän korvaamattomana nyt, tulevaisuudessa tai muutenkaan korvaamattomana. paha sitä reyesiä on lontoossa väkisin pitää, jos mieli halajaa madridiin. ihan sama mitä arsene ajattelee reyesin kehityspotentiaalista tai tärkeydestä joukkueelle. ja mitään kauppaahan ei ole vielä edes tehty, kun real ei suostu maksamaan arsenalin haluamaa hintaa, mikä se sitten onkaan. eli turha vetää johtopäätöksiä keksityistä skenaarioista. Reyesinkin lähtöhalut saattaisivat olla eriluokkaa jos hän olisi ja tietäisi, tai tuntisi olevansa, oleellinen ja korvaamaton osa joukkuetta tulevaisuudessa - tilaisuus tekee varkaan. Tuskin RMA:kaan Reyesiä niin kovin havittelisi jos miehen kansalaisuus olisi jotain muuta kuin mikä se on.
realissa pelaaminen lienee useille espanjalaisille se ykkösjuttu, jopa kovempi kuin maajoukkuepaidan päälle vetäminen. siinä ei paljon rooli arsenalissa paina, jos tilaisuus tulee siirtyä realiin. varsinkin kun sopeutuminen lontooseen ei ole sujunut. Ja noihin Ronaldon "kommentteihin" kannattaa todellakin suhatutua varauksella. Varsinkin väitteet joiden mukaan Ronaldo olisi sanonut ettei seura ja SAF olisi häntä tukeneet, ovat erittäin outoja historian ja aikaisempien kommenttien valossa. Ja kuten Jugurttibiti alempana totesi, ei nykypäivänä seuroilla ole paljoakaan tehtävissä jos pelaaja saa päähänsä vaihtaa maisemaa ja nyt Ronaldo on kuitenkin Manchesteriin jäänyt, joten eivätköhän ne jutut olleet toimittajien mielikuvitusten tuotteita.
suora lainaus bbc:n sivuilta epäluotettava? ihan miten vaan, mutta jossain se raja paranoiassakin menee.
|
|
|
|
|
Three Lions
Poissa
|
 |
Vastaus #617 : 16.08.2006 klo 14:00:57 |
|
eli turha vetää johtopäätöksiä keksityistä skenaarioista. Mutta jos skenaario toteutuu niin voi, esittämäni kaltaisia, johtopäätöksiä alkaa vetämään. suora lainaus bbc:n sivuilta epäluotettava? ihan miten vaan, mutta jossain se raja paranoiassakin menee. Postaamasi linkki oli ilmestynyt sillä välin kun kirjoitin omaa sepustustani enkä suoraan siihen viittannutkaan. Kyllähän se BBC yleisesti ottaen on luotettava lähde, mutta outoa ettei ko.jutun yhteydessä ole mainittu lähdettä tai toimittajaa. Saattaa olla, että Ronaldo on noin sanonutkin vaikka myös inhimilliset- tai käännösvirheet ovat mahdollisia - joka tapauksessa, ilmeisen emotionaalisen, Ronaldon lausuntojen taustalla on paljon enemmän draamaa kuin Reyesin vastaavissa ja "hetken huumassa" nuori portugalilainen on saattanut suustaan päästää jotain mitä ei ole todellisuudessa tarkoittanut - jos hän tosiaan vakaasti haluaisi Espanjaan niin eiköhän hän jo olisi Realissa tai Barcassa? Jokatapauksessa tämä Reyes vs. Ronaldo inttäminen on jo mennyt sille asteelle ettei tästä ole varmasti enää iloa kenellekään joten omalta osaltani lopetankin sen tähän- ainakin toistaiseksi 
|
|
|
|
|
Angel of the North
Poissa
Suosikkijoukkue: Seablues Seniorineuvoston Tiedottaja
|
 |
Vastaus #618 : 16.08.2006 klo 14:23:07 |
|
Mutta jos skenaario toteutuu niin voi, esittämäni kaltaisia, johtopäätöksiä alkaa vetämään.
:  Niin jos tädillä olis munat niin se olis setä... Ainahan voi eri skenaarioita viritellä ja niistä vetää johtopäätöksiä, mutta ei se sitä tarkoita että niistä puhutaan samalla tavalla kuin faktatiedoista...
|
|
|
|
|
Phizza
Poissa
|
 |
Vastaus #619 : 16.08.2006 klo 14:23:33 |
|
suora lainaus bbc:n sivuilta epäluotettava? ihan miten vaan, mutta jossain se raja paranoiassakin menee. Kieltämättä BBC on yleensä luotettava lähde, mutta tässä Ronaldo-jutussa suhtaudun kaikkiin, niin negatiivisiin kuin positiivisiinkin (Unitedin kannalta) "lausuntoihin" varauksella, on lähde sitten BBC tai The Sun. Mutta tällä nyt ei ole mitään merkitystä, uskoo kuka mitä tahtoo, eikä tämä liity millään lailla Arsenaliin, joten antaa olla.
|
|
|
|
|
el_Diablo
Poissa
|
 |
Vastaus #620 : 16.08.2006 klo 14:33:22 |
|
Saattaa olla, että Ronaldo on noin sanonutkin vaikka myös inhimilliset- tai käännösvirheet ovat mahdollisia - joka tapauksessa, ilmeisen emotionaalisen, Ronaldon lausuntojen taustalla on paljon enemmän draamaa kuin Reyesin vastaavissa ja "hetken huumassa" nuori portugalilainen on saattanut suustaan päästää jotain mitä ei ole todellisuudessa tarkoittanut - jos hän tosiaan vakaasti haluaisi Espanjaan niin eiköhän hän jo olisi Realissa tai Barcassa?
joo. kannattanee huomata, koska bbc on tuon uutisen julkaissut. uskoisin tosiaan, kristiina on tuossa mm-kisojen loppupelien (puolivälierä-välierä-pronssiottelu) tunnekuohussaan varmaan ollutkin tuota mieltä, kun englannista on satanut paskaa niskaan ilman syytä. käsittämätöntä, että joidenkin idioottien mielestä rooneyn ulosajo oli ronaldon syy, eikä waynen itsensä. lopulta kävi varmaan kuitenkin niin, että kristiina sitten fergusonin ja muiden ot:n mulkkujen jälkeen keskusteltuaan päätti sittenkin jäädä manchesteriin syystä tai toisesta.
|
|
|
|
|
|
|
john white
Poissa
|
 |
Vastaus #622 : 16.08.2006 klo 15:14:17 |