fairly
Poissa
Suosikkijoukkue: SorPa, Fc Pisan pallo, ViiPV, Haka
|
 |
Vastaus #250 : 16.03.2010 klo 06:35:25 |
|
Koskenpojat - TKT 5-1
Tossa on kakkosdivari joukkueen ja kolmosen putoojanpaikan joukkueen ero.. Ekan kympin kyllä TKT loi painetta mutta loppu olikin sitten vaan semmosta yritetään pysyä perässä touhua..
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde
|
 |
Vastaus #251 : 16.03.2010 klo 07:11:21 |
|
Tossa on kakkosdivari joukkueen ja kolmosen putoojanpaikan joukkueen ero.. Ekan kympin kyllä TKT loi painetta mutta loppu olikin sitten vaan semmosta yritetään pysyä perässä touhua..
Jaa..alkoiko sarja jo? Eli viitsitkö päivittää sarjatilanteen tänne kun kerkiät,thanks. Voi pylly,en mä tiennyt et se alkoi näin alkaisin,vähän mää oon siis tyhmä,hyvä mua.
|
|
|
|
|
fairly
Poissa
|
 |
Vastaus #252 : 16.03.2010 klo 07:15:00 |
|
Jaa..alkoiko sarja jo? Eli viitsitkö päivittää sarjatilanteen tänne kun kerkiät,thanks. Voi pylly,en mä tiennyt et se alkoi näin alkaisin,vähän mää oon siis tyhmä,hyvä mua.
Aina saa puhua ja spekuloida. Katotaan miten käy 
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #253 : 16.03.2010 klo 07:16:07 |
|
Aina saa puhua ja spekuloida. Katotaan miten käy  Ei kun sitä sarjataulukkoa pyytelin..
|
|
|
|
|
Strikah
Poissa
|
 |
Vastaus #254 : 16.03.2010 klo 10:13:31 |
|
hiukan harmittaa tässä vaiheessa ne maalivahdin sössimät ilmaset 3 maalia kossuille mutta ei mahda. 5-1 ja sillä siisti. Kyllä kossut sitten melkein maalipaikkansa käyttikin, joku tumma kaveri koitti pari kertaa potkasta kuudentoista kulmalta mut mun siskokin potkasee kovempaa korkkareillaan  ja TKT olis voinut pienellä onnella tehdä vaikka 2-0 siihen alkuun mut ei tehnyt. Sellaista on jalkapallo mutta niinkun sanoin, varmasti kossut tappelee noususta ja on ennakkosuosikki mutta ne pelit pitää pelata ja vielä paperitkin pitää olla kunnossa jos meinaa nousta et katsotaan kesällä sit
|
|
|
|
|
fairly
Poissa
|
 |
Vastaus #255 : 16.03.2010 klo 12:21:29 |
|
hiukan harmittaa tässä vaiheessa ne maalivahdin sössimät ilmaset 3 maalia kossuille mutta ei mahda. 5-1 ja sillä siisti. Kyllä kossut sitten melkein maalipaikkansa käyttikin, joku tumma kaveri koitti pari kertaa potkasta kuudentoista kulmalta mut mun siskokin potkasee kovempaa korkkareillaan  ja TKT olis voinut pienellä onnella tehdä vaikka 2-0 siihen alkuun mut ei tehnyt. Sellaista on jalkapallo mutta niinkun sanoin, varmasti kossut tappelee noususta ja on ennakkosuosikki mutta ne pelit pitää pelata ja vielä paperitkin pitää olla kunnossa jos meinaa nousta et katsotaan kesällä sit Oliko se muuten se sama veska joka teillä on yleensäkin ollut ykkösenä? Ei silmä katsomossa erottanut.. Jos oli sama niin tais sattua vaan huono päivä koska mulle on ainakin jäänyt ihan tasokas kuva taidoista. Eikä tosiaan mustat miehet kovin vakuuttaneet.. Saas nähä näkyykö samoja tapolamakkaroita tänään Hakan kokoonpanossa kun kohtaavat Vepsun.
|
|
|
|
|
Strikah
Poissa
|
 |
Vastaus #256 : 16.03.2010 klo 12:35:04 |
|
Oliko se muuten se sama veska joka teillä on yleensäkin ollut ykkösenä? Ei silmä katsomossa erottanut.. Jos oli sama niin tais sattua vaan huono päivä koska mulle on ainakin jäänyt ihan tasokas kuva taidoista. Eikä tosiaan mustat miehet kovin vakuuttaneet.. Saas nähä näkyykö samoja tapolamakkaroita tänään Hakan kokoonpanossa kun kohtaavat Vepsun.
eip, TKT:n toinen maalivahti oli seuran järjestämällä saksan reissulla (jossa oli 3 muutakin pelaajaa) ja tää joka viime kauden oli ykkösmolarina on ollut alkukauden opiskelemassa toisella paikkakunnalla ja on ollut hääjuttuja sun muita joten maalissa oli entinen junnu maalivahti. Toki huono päivä oli hänellekin, yleensä noi pallot on käsissä pysynyt. Annettakoon anteeksi, noita sattuu paremmissakin piireissä 
|
|
|
|
|
Hanhiniemi
Poissa
|
 |
Vastaus #257 : 16.03.2010 klo 15:47:13 |
|
|
|
|
|
|
Riqe
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal
|
 |
Vastaus #258 : 16.03.2010 klo 16:27:55 |
|
Koskenpoikien avauskokoonpano oli jokseenkin tällainen:
Heinä Karjalainen, Riihimäki, Sankoh, Nro 11 (en tuntenut) T.Salonen, Toivonen, Ghanan poika, Raikko
Ghanan poika, S.Nieminen
Vaihdosta kentälle: J.Nieminen, Keränen ja pari jamppa joita en tuntenut. Jospa Rige tai joku muu valaisee meille nämä pelaajat joita en tiennyt?
Muut jampat tais olla Aleksi Niemine ja Tomi Viikman. Nro 11 oli Oscar Patelli.
|
|
|
|
|
|
|
Hilma
Poissa
Suosikkijoukkue: VaKP, Haka
|
 |
Vastaus #260 : 17.03.2010 klo 12:55:24 |
|
Muut jampat tais olla Aleksi Niemine ja Tomi Viikman. Nro 11 oli Oscar Patelli.
Ok  . Hyvän tuntuinen kaveri tuo Patelli näytti olevan..kookaskin vielä. Aijai kun tuohon alakertaan lisätään vielä kesäksi satunnaisesti mukana olevat nimet J.Salonen, J.Mattila, N.Hoikkala, J.Chavez ja kärkeen K.Multanen, Benito, M.Pakk ym..niin luulisa kulkevan kolmosessa kunhan paperiasiat ei kaada taas hommaa. Kossujen jojo kuulemma ottanu peperipuolen haltuunsa ja täysi luotto sille  .
|
|
|
|
|
Hanhiniemi
Poissa
|
 |
Vastaus #261 : 17.03.2010 klo 15:53:19 |
|
Ok  . Hyvän tuntuinen kaveri tuo Patelli näytti olevan..kookaskin vielä. Aijai kun tuohon alakertaan lisätään vielä kesäksi satunnaisesti mukana olevat nimet J.Salonen, J.Mattila, N.Hoikkala, J.Chavez ja kärkeen K.Multanen, Benito, M.Pakk ym..niin luulisa kulkevan kolmosessa kunhan paperiasiat ei kaada taas hommaa. Kossujen jojo kuulemma ottanu peperipuolen haltuunsa ja täysi luotto sille  . Toivotaan ny sit kaikki että peperit olis kunnossa ja pääsisitte kuivana sinne kakkoseen...
|
|
|
|
|
fanikatsomo.com
Poissa
|
 |
Vastaus #262 : 17.03.2010 klo 20:47:55 |
|
Ghanan poika1, ghanan poika 2, Oscar Patelli.
"Peukku" kolmelle ulkomaalaisvahvistukselle kolmosen tasolla...
|
|
|
|
|
the_Smack
Poissa
Suosikkijoukkue: haka, arsenal
|
 |
Vastaus #263 : 17.03.2010 klo 21:03:53 |
|
"Peukku" kolmelle ulkomaalaisvahvistukselle kolmosen tasolla...
Jos et laske Sankohia ulkomaalaiseksi niin ei Patellikaan ole, Patellilla sentään sukua Suomessa, vaikka italialainen nimi kaverilla onkin.
|
|
|
|
|
fanikatsomo.com
Poissa
|
 |
Vastaus #264 : 17.03.2010 klo 22:13:25 |
|
Jos et laske Sankohia ulkomaalaiseksi niin ei Patellikaan ole, Patellilla sentään sukua Suomessa, vaikka italialainen nimi kaverilla onkin.
Sori, onkin näköjään junnuista tullut. No eiköhän pari ghanalaistakin saa kolmosen toppareiden jalat liikkeelle 
|
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
 |
Vastaus #265 : 17.03.2010 klo 22:25:44 |
|
Onko Sankoh muuten nykyään Sierra Leonen kansalaisuuden lisäksi suomalainen? Hän on kuitenkin ollut yhtä kauan Suomessa kuin HJK:n Medo ja tietääkseni puhuu suomenkieltä tai ainakin valittaa tuomareille suomeksi. Oli miten oli, niin hänen pitäisi olla kelvollinen pelimies Kolmosen tasolla ja toivotaan, ettei ylilyöntejä nähdä häneltä enää.
|
|
|
|
|
haksu
Poissa
|
 |
Vastaus #266 : 18.03.2010 klo 09:07:54 |
|
Onko Sankoh muuten nykyään Sierra Leonen kansalaisuuden lisäksi suomalainen? Hän on kuitenkin ollut yhtä kauan Suomessa kuin HJK:n Medo ja tietääkseni puhuu suomenkieltätai ainakin valittaa tuomareille suomeksi . Oli miten oli, niin hänen pitäisi olla kelvollinen pelimies Kolmosen tasolla ja toivotaan, ettei ylilyöntejä nähdä häneltä enää.
Nimim. kokemusta on?
|
|
|
|
|
Hanhiniemi
Poissa
|
 |
Vastaus #267 : 18.03.2010 klo 13:05:09 |
|
Sepoille taas uusi menetys loukkaantumisen muodossa. Testiin tullut Janne Rantti, joka tuntuu seilaavan Koskin porukoiden välillä vastuuta saamatta... tuuliviiri vallaton jne... Tässä koko juttu
|
|
|
|
|
bum bum
Poissa
|
 |
Vastaus #268 : 20.03.2010 klo 03:13:16 |
|
tampereen kakara pää kii,et ymmärrä tästä lajista mitään,olin katsomassa kossut tkt eka kolkyt mintsaa oli tasaista tottakai,kt oli hyvin organisoitu,kossut hyökkäs hullunlailla koko ajan,sitte vielä seppo vahti tuomarina täysin pihalla vestman,vai pitäiskö sanoa tresman,kuitenkin kt sippas lopussa täysin ja varmmaan tulee oleen näin et kossut hyökkää ja muut puolustaa,hannaa jalkapalloa viedään tampereella eteenpäin,mini kenttiä ja paskoja kenttiä koko kaupunki täynnä,siellä pärjää kt .
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #269 : 20.03.2010 klo 08:54:42 |
|
tampereen kakara pää kii,et ymmärrä tästä lajista mitään,olin katsomassa kossut tkt eka kolkyt mintsaa oli tasaista tottakai,kt oli hyvin organisoitu,kossut hyökkäs hullunlailla koko ajan,sitte vielä seppo vahti tuomarina täysin pihalla vestman,vai pitäiskö sanoa tresman,kuitenkin kt sippas lopussa täysin ja varmmaan tulee oleen näin et kossut hyökkää ja muut puolustaa,hannaa jalkapalloa viedään tampereella eteenpäin,mini kenttiä ja paskoja kenttiä koko kaupunki täynnä,siellä pärjää kt .
rokkenroll ja bänniä.
|
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #270 : 20.03.2010 klo 11:05:38 |
|
ei saatana 
|
|
|
|
|
batteri
Poissa
|
 |
Vastaus #271 : 20.03.2010 klo 11:50:18 |
|
Näin se meni oikeasti. 
|
|
|
|
|
Pena 72
Poissa
|
 |
Vastaus #272 : 20.03.2010 klo 12:03:03 |
|
Voi veljet..
|
|
|
|
|
Hilma
Poissa
Suosikkijoukkue: VaKP, Haka
|
 |
Vastaus #273 : 20.03.2010 klo 13:47:46 |
|
Tarttiskohan vaihtaa lääkitys? 
|
|
|
|
|
Strikah
Poissa
|
 |
Vastaus #274 : 20.03.2010 klo 15:07:45 |
|
jep jep, näillä mennään, kyllä isi, mut saaks mä kans noita nappeja, tuntuu antavan kohtuu kicksit 
|
|
|
|
|
|
|
|