rob
Poissa
|
 |
Vastaus #75 : 09.10.2009 klo 20:46:39 |
|
Onks tätä oikeesti vedetty matseissa? Loisto + peukkuhekottelua päälle.
Turkusessa ainakin vetivät tuossa kesällä. Pakko myöntää, että kirvoitti hymyn kasvoille. Itse aiheeseen - Stadin kundi on on omasta mielestäni helvetin hieno ja Suomen parhaimmistoa jos näitä listata täytyisi. Lahilaisilla Fofana-laulun lisäksi myös muutama aika pätevä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.10.2009 klo 20:49:29 kirjoittanut rob »
|
|
|
|
|
S.K.
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #76 : 09.10.2009 klo 20:53:16 |
|
Turkusessa ainakin vetivät tuossa kesällä. Pakko myöntää, että kirvoitti hymyn kasvoille.
Itse aiheeseen - Stadin kundi on on omasta mielestäni helvetin hieno ja Suomen parhaimmistoa jos näitä listata täytyisi. Lahilaisilla Fofana-laulun lisäksi myös muutama aika pätevä.
Kun ensi kerran elämässä silmät avasin; Ja tätä maailmaa katselin. Niin mutsi sanoi tsiigaa poika tää on Helsinki; Sun ikioma Stadisi. Mä tsiigasin ja ihailin ja niin mä riemastuin; Et meinas ensi maitoannos mennä ohi suin. Mut mutsi sanoi soosoo poika näytä taitosi; Ja divaa ensimaitosi. Joojoojoo heipparallallaa on kiva joskus laulattaa, laulu tää, virkistää, sydäntä se lämmittää. Mä Stadin kundi olla voin, en laulamatta olla voi; maljani, kaljani juon mä Stadin onneksi. (homot!)
|
|
|
|
Bunuel
Paikalla
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
 |
Vastaus #77 : 09.10.2009 klo 21:10:21 |
|
Sä oot mun Klubi. Mun rakas Klubi. Sua koskaan, en jättää voisi. Stadin suurin. Stadin kaunein. Ei Stadis' Klubia rakkaampaa oo.
En muista mikä sävel, mutta ainakin tuota "Sua koskaan" kohtaan painotetaan tjsp.
You are my sunshine, my only sunshine? Ainakin sopisi.
|
|
|
|
Terry
Poissa
|
 |
Vastaus #78 : 09.10.2009 klo 21:13:16 |
|
Miten menee se HJK fanien chäntti koskien Hakaa ja Valkeakoskea? Hauska viisu.
|
|
|
|
abracadabra
Poissa
Suosikkijoukkue: Chubby Boys
|
 |
Vastaus #79 : 09.10.2009 klo 21:13:55 |
|
Kauniit Auran rannat Ja lehdot Ruissalon Ikuisesti ovat minulle rakkaat
Musta ja valko Ne aina mieleeni tuo Kupittaalle käyn jos kohtalo suo
Mä tulen aina muistamaan Mä tulen aina tuntemaan Mä tulen aina muistamaan Olen Auran rannoilta
Torin äänet kuulen Ja aallot Airiston Tuoksut vehreiden puistojen Tulen aina tuntemaan
Oi kaunis seura Musta ja valkoinen Sinä jäit minun sydämeen
Mä tulen aina muistamaan Mä tulen aina tuntemaan Mä tulen aina muistamaan Mustaa ja valkoista tune: Perkele - Muistot ( http://www.youtube.com/watch?v=K5-NQpcGuKI) Täällä Pohjantähden alla, katsomossa laulamalla Haaveet suuntaan kaukaisuuteen, tulee uniin uudestaan Täällä Tepsin lipun alla, mieli täytyy unelmalla Josko joskus korkeimmalla Tepsin kanssa olla saan.
Ja vuoksi turkulaisen minä matsiin aina lähden ja vain Palloseuran tähden laulan aina uudelleen
Täällä Pohjantähden alla haaveita on laulajalla Täällä väri kunnian on aina mustavalkoinen Täällä seison stadionilla huudan Tepsil rakkaudella Ja kaiken antamalla loppuun asti taistelen
|
|
|
|
Bengalintuli
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU, ilves merda
|
 |
Vastaus #80 : 09.10.2009 klo 21:18:26 |
|
Kingien "Se on Stadi"  Sama  Näitähän tuli jo jossakin toisessa topicissa mietittyä, mutta muita ihan hyviä on mm. raitapaitojen versio "West Ham Till I Die"-chantista, oli vissiin "mä tepsii rakastan" ja kotiinpäin vedettynä "sinipaidat on täällä taas".
|
|
|
|
S.K.
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #81 : 09.10.2009 klo 21:24:52 |
|
You are my sunshine, my only sunshine? Ainakin sopisi.
Hep.
|
|
|
|
Armfelt
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsinki
|
 |
Vastaus #82 : 09.10.2009 klo 22:23:14 |
|
Miten menee se HJK fanien chäntti koskien Hakaa ja Valkeakoskea? Hauska viisu.
Keskell metsää budjataan ei ihmisii, ei elämää puuhamaaskin hauskempaa ranteet auki vaan se helpottaa valkeakoskella haisee paskalle (?) hei?
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.10.2009 klo 22:25:46 kirjoittanut Armfelt »
|
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #83 : 09.10.2009 klo 22:31:49 |
|
Siel keskell peltoi budjataan ei oo ihmisii, ei elämää on puuhamaaskin hauskempaa ranteet auki vaan se helpottaa
valkeakoskella paskaa haistellaan(hei!), paskaa haistellaan...
Täydensin,.
|
|
|
|
Emirates
Poissa
|
 |
Vastaus #84 : 09.10.2009 klo 22:36:33 |
|
Valkeekoski-laululle  Hyvä, että mainittiin.
|
|
|
|
Zachariaz
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Ponnarit, HerTo
|
 |
Vastaus #85 : 09.10.2009 klo 23:17:42 |
|
Sä oot mun Klubi. Mun rakas Klubi. Sua koskaan, en jättää voisi. Stadin suurin. Stadin kaunein. Ei mulle Klubia rakkaampaa oo.
Korjasin (toivottavasti jopa oikein!). Ja kun kerran omia tsänttejä kehutaan, niin nostaisin esiin yhden omista suosikeistani Klubi tsänteissä: Farid Ghazi, katosi Vili ryhtyi, huoraksi Hirvi muuttui, rotaksi Ei niistä ollut Roihaksi
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #86 : 09.10.2009 klo 23:23:56 |
|
Korjasin (toivottavasti jopa oikein!). Ja kun kerran omia tsänttejä kehutaan, niin nostaisin esiin yhden omista suosikeistani Klubi tsänteissä:
Farid Ghazi, katosi Vili ryhtyi, huoraksi Hirvi muuttui, rotaksi Ei niistä ollut Roihaksi
Miksi kendojokerit vetää Klubin lauluja? 
|
|
|
|
Zachariaz
Poissa
|
 |
Vastaus #87 : 09.10.2009 klo 23:28:50 |
|
Miksi kendojokerit vetää Klubin lauluja?  Mitäköhän vittua nyt taas 
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #88 : 09.10.2009 klo 23:30:43 |
|
Mitäköhän vittua nyt taas  Ei kun niin, Jokerit ja kendo on so last season. Nyt on vain Klubi ja futis. 
|
|
|
|
Zachariaz
Poissa
|
 |
Vastaus #89 : 09.10.2009 klo 23:32:04 |
|
Ei kun niin, Jokerit ja kendo on so last season. Nyt on vain Klubi ja futis.  Varmoille tiedoille 
|
|
|
|
cvb
Poissa
|
 |
Vastaus #90 : 10.10.2009 klo 01:31:22 |
|
Kauniit Auran rannat Ja lehdot Ruissalon Ikuisesti ovat minulle rakkaat
Musta ja valko Ne aina mieleeni tuo Kupittaalle käyn jos kohtalo suo
Mä tulen aina muistamaan Mä tulen aina tuntemaan Mä tulen aina muistamaan Olen Auran rannoilta
Torin äänet kuulen Ja aallot Airiston Tuoksut vehreiden puistojen Tulen aina tuntemaan
Oi kaunis seura Musta ja valkoinen Sinä jäit minun sydämeen
Mä tulen aina muistamaan Mä tulen aina tuntemaan Mä tulen aina muistamaan Mustaa ja valkoista tune: Perkele - Muistot ( http://www.youtube.com/watch?v=K5-NQpcGuKI) Peleissäkin? Jos kyllä, niin  Muuten omia suosikkeja on Lahilaisten laaja tuotanto ja bubblin`underina kesän 09 kovin tulokas, Kingien Levoton Tuhkimo 
|
|
|
|
Ilmari Autere
Poissa
Suosikkijoukkue: 5,7 on suurempi kuin 94,3
|
 |
Vastaus #91 : 10.10.2009 klo 11:04:16 |
|
Hämeenlinnassa en oikeestaan pidä kuin yhtä tsipaletta maininnan arvoisena, vaikka tune onkin vanha ja käytetty merirosvolaulu:
Vanajaveden rannalla, Hämeenlinna On Suomen kaupunki, Hämeenlinna Ja vaikka mahdollista ois En koskaan muuttais täältä pois Sillä Hämeenlinnas syntynyt mä oon
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.10.2009 klo 11:07:21 kirjoittanut Ilmari Autere »
|
|
|
|
|
pode
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, MCFC
|
 |
Vastaus #92 : 10.10.2009 klo 12:03:06 |
|
Hep.
jep, eli sama, ku sä oot mun Lahti. Hieno chäntti. Lahtelaisilla tune vaa vähä hakusessa, mut mihin sitä muuttamaa, ku väärin on veetty jo monta vuotta. En oo vaa kuullu sakilaisten vetävän tota omaa versiotaa. Kelpo chäntiltä vaikuttaa.
|
|
|
|
diabolik
Poissa
Suosikkijoukkue: /=\Lahti, Hellas Verona/=\
|
 |
Vastaus #93 : 10.10.2009 klo 13:13:42 |
|
Liian harvoin sitä kuulee muiden veisuja, koska sitä on keskittynyt vitun homon huuteluun omassa sektiossaan.
näistä muista Stadin kundi on kelpo veto.
oma ooltaimfeivorit on "hullo, hullo" Lahen versiona "Heihei! Me ollaan Lahesta" -hienoa, omaa pippeliä nostavaa ja väkivallalla uhkailevaa poljentoa Tätä ei ole kuulunut pitkään aikaan.
Toinen suosikkini taasen oli yhteiskunnallisesti kantaa ottava ralli, joka nykyisin on kuopattu -omasta mielestäni turhaan ainakin ekan säkeistön kohalta.
"Kyykkä ei palaa koskaan, Reipas ei palaa koskaan, Kekkonen ei palaa koskaan"
|
|
|
|
Vinnie Stigma
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch
|
 |
Vastaus #94 : 10.10.2009 klo 16:09:16 |
|
Vaikka tässä nyt oma kehu haisee, niin tää vierascäntti saa mut liikuttumaan. Toki aika vähäsessä käytössä, kun on aika vaikee ja tuore.
"Tunnen ikävää kun mastot taakkeni jää ja suunta on Lahesta pois
mut onneks illalla taas mastot nähä mä saan oi mikä suurempaa onnea ois?
Eiiii voi viiä pois Lahtee mun syämmestäin jos pitäis kuolla nyt pois mun viime toiveeni ois nähä mastojen viel' taivasta piirtävän
Eiiiiiiiiiiiiii voi viiä pois Lahtee mun syämmestäin jos pitäis kuolla nyt pois mun viime toiveeni ois nähä mastojen viel' taivasta piirtävän"
|
|
|
|
Alka Seltzer
Poissa
|
 |
Vastaus #95 : 10.10.2009 klo 16:15:19 |
|
Eiiiiiiiiiiiiii voi viiä pois Lahtee mun syämmestäin jos pitäis kuolla nyt pois mun viime toiveeni ois nähä mastojen viel' taivasta piirtävän"[/i]
Nähä mastot viel taivasta päin
|
|
|
|
Vinnie Stigma
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch
|
 |
Vastaus #96 : 10.10.2009 klo 16:32:22 |
|
Nähä mastot viel taivasta päin
Juurikin näin. Copypastesin väärästä kohtaa.
|
|
|
|
Ezsi
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #97 : 11.10.2009 klo 11:26:12 |
|
Vaikka tässä nyt oma kehu haisee, niin tää vierascäntti saa mut liikuttumaan. Toki aika vähäsessä käytössä, kun on aika vaikee ja tuore.
"Tunnen ikävää kun mastot taakkeni jää ja suunta on Lahesta pois..."
Tää on kyllä liikuttava, kun pojat laulaa bussi raikuen! Noista vaginavainun hehkuttamista vittuiluchänteistä en niin perusta - ei siks etteikö vittuiluakin kuulu harrastaa sopivassa määrin. Ne ei vaan itselleni kolahda lukuun ottamatta useaan kertaan kehuttua En onnellisempi mä olla vois -veisua, joka lähtee komeasti. Vaikea laittaa lahtelaisia kappaleita mihinkään järjestykseen, mutta pojot annan ainakin Hey Judelle, sillä se kuulostaa komealta myös kauempaa kuunneltuna ja klassinen Marraskuu ansaitsee maininnan.
|
|
|
|
absimsamlsi
Poissa
|
 |
Vastaus #98 : 11.10.2009 klo 14:02:23 |
|
|
|
|
|
KjKK
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #99 : 11.10.2009 klo 14:08:42 |
|
Mielestäni stadin kingien, olisko joku Punapaita ja Tähti tjsp. -biisi aiheuttaa hyvää fiilistä
|
|
|
|
|
|