FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.12.2025 klo 12:24:56 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 21

Kirjoittaja Aihe: Faneja haettiin putkaan ilman syytä SMJK katsomosta  (Luettu 31042 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
foo

Poissa Poissa

Vastaus #50 : 11.10.2009 klo 14:31:19

Rähinöinti ja hulinointi istuu Suomeen yhtä hyvin kuin Gansta-Rap mihin tahansa suomalaiseen lähiöön... jollain tavalla säälittävää :(

1918. Rähinää ja hulinaa, hyvin istui Suomeen. Eiköhän nää kansanluonteeseen yms. vetoavat nuhteettomusvetoamukset nyt jo voitaisi jättää väliin.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, San Lorenzo, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #51 : 11.10.2009 klo 14:31:58

Lutuurista vielä sen verran että ei _kaikkea_ tarvitse apinoida ulkomailta. Rähinöinti ja hulinointi istuu Suomeen yhtä hyvin kuin Gansta-Rap mihin tahansa suomalaiseen lähiöön... jollain tavalla säälittävää :(
Suomi-kortille aina "Ylos" Ulkomailla kaikki on isompaa ja aidompaa.

Lisätietoja tosta poliisien videosta? Oliko sieltä juoksuradalta kuvattu vai mistä?
coelb

Poissa Poissa

Vastaus #52 : 11.10.2009 klo 14:33:54

Eli siis mitä vittua. Olin yön jossain vitun sellissä ku joku järkkäri randomilla väitti että löin ja potkin sitä?

Näin se Suomessa toimii. Kannattaisi varmaan valittaa kaikille mahdollisille instansseille kohtelustasi, jotta jatkossa tilanne olisi ehkä toisenlainen.
Tiempo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Viikingit

Vastaus #53 : 11.10.2009 klo 14:34:53

Onni-Jonnille Ylos
Lillunen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: St.Pauli since 5.12.2009

Vastaus #54 : 11.10.2009 klo 14:36:09

Tuo kaverihan olin minä. Poliisi kävi pelin jälkeen hakemassa järjestysmiesten vastustamisesta mut kisikselle sakkoa varten. Kuitenkin kisikselle saavuttaessa oli rikosnimike muuttunut pahoinpitelyksi. Siinä sitten turhaan kyselin kuinka voin olla pahoipidellyt jonkun kosketamattakaan vastausta saamatta. Seuraavaksi otettiinkin kaikki tiedot, sormejäljet kasvonpiirteet ja kaverien nimet ylös ja vietiin kaikki tavarat kengistä vyöhön.

Sitten alkoikin varmasti vittumaisin osuus eli kisiksenkopissa odottelu. Ne jotka eivät kisiksenkopissa ole käyneet voin kertoa että on aika vittumaista viettää aikaa huoneessa jossa on lattialla vain patja muttei esimerkiksi tyynyä. Parasta viihdettä oli muiden riehumisten kuuntelu ja näppärät yksittäiset huutelut kuten "Tämä on bigbrother! Olette rikkoneet Suomen lakia tästä seuraa rangaistus"
Kopissa olin noin 3-5 tuntia. Kelloa en nähnyt mistään.

Kopista sitten tultiin hakemaan maijaan jolla ajeltiin Pasilaan. Pasilan sellissä olot olivat paljolti mukavammat mutta odottelua oli vitusti enemmän. Untakaan en helposti saanut kun vitutti. Siellä ne kerto että kuulustelu ois 8 jälkeen aamulla.. Noh onhan se kello 12 tosiaan 8 jälkeen. Kuulustelu oli kyllä reissun parasta antia. Poliisitäti kertoi että joku järkkäri väitti mun lyöneen ja potkineen sitä. Tämän toki kielsin ja poliisitäti rupesi tivaamaan tunnustusta tyylillä "Onkohan toi sun tarinas samanlainen ku katotaa tää video"
Siinä video sitten katseltiin moneen kertaan ja kaikki meni niinkuin olin sanonut ja poliisitätikin sanoi ettei videolla nähnyt mun lyövän tai potkivan ketään.

Eli siis mitä vittua. Olin yön jossain vitun sellissä ku joku järkkäri randomilla väitti että löin ja potkin sitä?

Taidettiin mennä samalla kyydillä..

Big Brother-huutelut oli kyllä Ylos mutta se vitun henkan huutelu alkoi vituttamaan.
Onni-Jonni

Poissa Poissa

Vastaus #55 : 11.10.2009 klo 14:36:19

Lisätietoja tosta poliisien videosta? Oliko sieltä juoksuradalta kuvattu vai mistä?

Stadikan tornista kuvas. Oli kyllä tajuttoman tarkkaa kuvaa saatu niin kaukaa.
ahmad

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: käpa

Vastaus #56 : 11.10.2009 klo 14:36:28

Joo tälläistä uhottiin että kuvaa löytyy, surkeaa touhua kyllä, vituttaa että sinne ryntää lauma mellakka-apinoita maalijuhlintojen keskelle
ja 17 tunnin venailu ja syyte siitä että on osunut poliisin kypärään avokämmenellä.
Onni-Jonni

Poissa Poissa

Vastaus #57 : 11.10.2009 klo 14:38:06

Taidettiin mennä samalla kyydillä..

Big Brother-huutelut oli kyllä Ylos mutta se vitun henkan huutelu alkoi vituttamaan.

"Henkkaa heitä mulle rööki!" "Mä oon sellissä en mä voi" "Tosta oven alta laitat! seuraa mun ääntä" tjsp
ahmad

Poissa Poissa

Vastaus #58 : 11.10.2009 klo 14:40:59

"Henkkaa heitä mulle rööki!" "Mä oon sellissä en mä voi" "Tosta oven alta laitat! seuraa mun ääntä" tjsp

Henkan huutelija oli kyllä aivan vitun rasittava jätkä, "Tulkaa joku tänneee" "Mä haluun ULOOOSS" yms no toki tämä kaveri pääsi kotiin varmaan "huligaaneja" aikaisemmin.
Lillunen

Poissa Poissa

Vastaus #59 : 11.10.2009 klo 14:41:25

Henkka ja frendi tais olla n. 3 tuntia kopissa eikä se riehuva pirinistiämmäkään paljoa kauempaa. Sen sijaan hulinointinimikkeellä 12 tunnin odottelun jälkeen pääs pois. Toki myös kuselle kopin lattialla ja nippusiteiden uusiokäytölle Ylos

"henkka, ootsä ulkona? Venaa mua siinä kopin edessä.."
kluru

Poissa Poissa

Vastaus #60 : 11.10.2009 klo 14:42:54

Lutuurista vielä sen verran että ei _kaikkea_ tarvitse apinoida ulkomailta. Rähinöinti ja hulinointi istuu Suomeen yhtä hyvin kuin Gansta-Rap mihin tahansa suomalaiseen lähiöön... jollain tavalla säälittävää :(

Toista se on INGLÄNNISSÄ!!!1
Tiempo

Poissa Poissa

Vastaus #61 : 11.10.2009 klo 14:43:00

Seuraavaksi otettiinkin kaikki tiedot, sormejäljet kasvonpiirteet ja kaverien nimet ylös ja vietiin kaikki tavarat kengistä vyöhön.
Kenes tietoja sitten annoit? Kaikkien meidän possessa olleiden?
ahmad

Poissa Poissa

Vastaus #62 : 11.10.2009 klo 14:44:00

Henkka ja frendi tais olla n. 3 tuntia kopissa eikä se riehuva pirinistiämmäkään paljoa kauempaa. Sen sijaan hulinointinimikkeellä 12 tunnin odottelun jälkeen pääs pois. Toki myös kuselle kopin lattialla ja nippusiteiden uusiokäytölle Ylos

"henkka, ootsä ulkona? Venaa mua siinä kopin edessä.."

Joo toki myös nämä henkat uhkailivat useasti ties ketä: "mä vedän sua päähän" "venaa ulkona ni saat päähän"
Mutta onhan se nyt tärkeää päästää pojat takaisin kaupungille ja pitää hulit aisoissa. Myös ajoista kusettelu alkoi ottaa pannuun.
Onni-Jonni

Poissa Poissa

Vastaus #63 : 11.10.2009 klo 14:46:11

Kenes tietoja sitten annoit? Kaikkien meidän possessa olleiden?

Nimet annoin. Soundis niitä lähinnä kiinnosti ku oli katsomossa koko ajan mun vieressä.
Lillunen

Poissa Poissa

Vastaus #64 : 11.10.2009 klo 14:47:44

juu, toki hiljaa olevat hulit olivat suurempi riski. varsinkin kun mun hulismi liittyi daifulle naureskelemiseen, murteella kytille puhumiseen ja väärään suuntaan katseluun. tokihan sitten mun taltuttamiseen kahdeksisen kyttää tarvittiin. varsinkin kun nippusiteetkin pääsivät kokoajan irtoamaan.
Jotenkin mieltä kuitenkin ylensi poispäästessä n. 50vee juoppoakka pelkässä t-paidassa Ylos
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots

Vastaus #65 : 11.10.2009 klo 14:48:56

Juu, taitaa johtaa syytteeseen lievästä ampuma-aserikoksesta. Eli ei ehkä kuitenkaan kannata, erityisesti jos kohdistaa tämän "järjestystä ylläpitävään" henkilöön. Voi tulla aika rumaa jälkeä myöhemmin.
+ Törkeä pahoinpitely.
Incarnation

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PoPa, Huuhkajat

Vastaus #66 : 11.10.2009 klo 14:53:46

Ihan uskomatonta! Alas
Olisi hienoa, että tästä saataisiin kunnon häly aikaiseksi, jotta poliisien ja järkkärien toimintaa alettaisiin edes vähän kyseenalaistaa.
Tiempo

Poissa Poissa

Vastaus #67 : 11.10.2009 klo 14:56:21

Nimet annoin. Soundis niitä lähinnä kiinnosti ku oli katsomossa koko ajan mun vieressä.
Eli ette olis saanu seistä siinä mihin teidän liput oikeutti. Minkä takia muuten tulee sellainen fiilis että tää virkavalta ei edes yritä suojella kansalaisia vaan yrittää oikein tekemällä tehdä itselleen keissejä joita sitten tutkia. Hienoa "Ylos"

Ja en edes viitsi mainita episodia Jullen kanssa ennen matsia. Saitko muuten asiat selvitettyä hänen kanssaan?
fjalmari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rixu Boys

Vastaus #68 : 11.10.2009 klo 14:57:35

Järkkärille joka stormasi maalia juhliessani päältä vitun iso :keskari:
sikakoira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: lazio

Vastaus #69 : 11.10.2009 klo 14:57:54

Stadikan tornista kuvas. Oli kyllä tajuttoman tarkkaa kuvaa saatu niin kaukaa.
        oliko siinä soihdutuksesta kuvaa???
Onni-Jonni

Poissa Poissa

Vastaus #70 : 11.10.2009 klo 15:00:00

oliko siinä soihdutuksesta kuvaa???

Savua näkyi mikä veti kuvan hetkeksi pois hulinoista. Soihduttajaa ei mielestäni näkyny.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2009 klo 17:08:23 kirjoittanut Onni-Jonni »
sikakoira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: lazio

Vastaus #71 : 11.10.2009 klo 15:00:47

Savua näkyi joka veti kuvan hetkeksi pois hulinoista. Soihduttajaa ei mielestäni näkyny.
en jääny kiinni. hieno homma =)
Onni-Jonni

Poissa Poissa

Vastaus #72 : 11.10.2009 klo 15:01:15

Eli ette olis saanu seistä siinä mihin teidän liput oikeutti. Minkä takia muuten tulee sellainen fiilis että tää virkavalta ei edes yritä suojella kansalaisia vaan yrittää oikein tekemällä tehdä itselleen keissejä joita sitten tutkia. Hienoa "Ylos"

Ja en edes viitsi mainita episodia Jullen kanssa ennen matsia. Saitko muuten asiat selvitettyä hänen kanssaan?

Jep. Tää oliki paljon helpompi homma hoitaa. Eli kävelin sisään stadionille.
Arakorn

Poissa Poissa

Vastaus #73 : 11.10.2009 klo 15:07:08

saiko kukaan meikäläisen soihdutusta videolle tai kuvaa?? oli pakko heittää nopeesti se soihtu vittuun ku natsit ois tullu muuten nappaa kiinni. ps.pahoittelut jos rotsi meinas jollain syttyy tuleen
Haista paska meinasi tulla päälleni :keskari:
Ferro Montanha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 00840

Vastaus #74 : 11.10.2009 klo 15:11:59

Vittu mitä touhua, yks homo kyttä ainakin pamputti kaikkea mikä liikkui ja toinen löi yhtä kannattajaa, joka oli jo siinä vaiheessa niitattu penkkiin makuulleen, kaveri kannettiin siitä sitten muutaman poliisin toimesta "paketissa" ulos katsomosta. Joidenkin huhujen mukaan tämä mylly-episodi oli alkanut siitä, että siellä katsomossa oli poltettu hasista.

Tilanne kyllä lähti siitä että oltiin juotu omia alkoholijuomia. "Ammattitaitoinen" järjestyksenvalvoja päätti sitten tarttua kaveria suoraan kädestä ja alkaa raahaamaan ulos, mistä tämän kaverin ystävät olivat tietysti eri mieltä. Siitä alkoikin sitten repimisleikki mikä houkutteli paikalle lisää järkkäreitä, mikä taas houkutteli paikalle lisää faneja ja myräkkä oli valmis. Koko tämä tilanne olisi ollut vältettävissä jos järjestyksenvalvoja olisi osannut hommansa ja yrittänyt hoitaa tilanteen esim. puhumalla, kyllä jokaisen noissa hommissa olevan pitäisi tietää, että suoraan kiinni tarttuminen on asia mitä pitäisi välttää loppuun asti, se vaan provosoi ympärillä olevia ihmisiä, kuten tässäkin tilanteessa kävi. Mikä parasta näiden järjestyksenvalvojien touhussa, niin se ketä ensin oltiin heittämässä pihalle katsoi pelin loppuun asti katsomossa.

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 21

Siirry: