FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.03.2026 klo 04:34:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 20 [21] 22 ... 55

Kirjoittaja Aihe: SJK 2010 - Sarajärven visioilla, Kärden valmennuksessa (ainakin toistaiseksi).  (Luettu 138217 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fred

Poissa Poissa

Vastaus #500 : 12.04.2010 klo 07:40:12

Niin, mielipiteitä pelistä varmasti on monia, SJK:lla nyt vain sattuu pelistä olemaan otteluennakko, otteluraportti, valmentajan ja pelaajan haastattelutkin saatavana. Olisihan se kiva kuulla Kevarinkin mielipiteet pelin jälkeen ja niille ilkkua.

Tästä kyllä samaa mieltä. Seinäjoella on Kakkosen seuraksi hoidettu asiat tällä hetkellä ihailtavan hyvin. Noin hyvin toimivan organisaation toivoisi jopa nousevan, vaikka onkin niin inhottavasta kaupungista kotoisin.

EDIT: Kannattaa muuten lukeakin raportti, ennenkuin väittää että siinä jotain itketään. Se että Kiistoa ihan yleisesti pidetään joukkueena joka pelaa kovaa ja sääntöjen rajamailla, ei taatusti tule kenellekään yllätyksenä.

Omat kommenttini olivat vain spontaania naurua siitä, että luin pitkästä aikaa seinäjokilaisten ottelunrapon Kiisto pelistä ja valitus vaasalaisten fyysisyydestä oli aivan samanlaista kuin muutama vuosi sitten. Luulisi vaan, että seinäjokilaisetkin jossain vaiheessa hyväksyisivät tämän asian, jolloin sitä ei välttämättä tarvitsisi mainita jokaisen ottelun raportissa.
Trevor

Poissa Poissa

Vastaus #501 : 12.04.2010 klo 10:45:53

Olisihan se kiva kuulla Kevarinkin mielipiteet pelin jälkeen ja niille ilkkua.

Raportin voi lukea myös kuvitellen siinä olevan jotain itkemistä, tai sitten todenmukaisena kuvauksena... Tai jotain siltä väliltä. Jokatapauksessa se on SJK:n näkemys. Jos haluaa lukea toisenlaisia rapoja, tehkää niitä itse. ;)  

Ihan muutama kommentti.
-   Kevarin kommentit voi lukea sunnuntain Pohjalaisesta. Ei siellä mitään kummempaa ollut. Tyytyväinen oli joukkueensa peliesitykseen. Ei siis mitään dramaattista, hyvillä mielin lähtivät leireilemään Espanjaan.
-   Kiisto on ollut jo vuosia joukkue, joka on saanut sarjoissa vähiten kortteja. Pelikiellot eivät ole juurikaan olleet joukkueen murheena. Joten se siitä sääntöjen rajamailla pelaamisesta.  Vai suositaanko joukkuetta erotuomareiden keskuudessa ? Tuskin.
-   En usko, että OMM: n raportit heijastaisivat SJK: n näkemyksiä yleisesti. Kyllä ne ovat hyvin subjektiivisia Matinhaltin näkemyksiä. Jokainen joukkue kakkosen lohkossa C  myös tuntee nämä OMM: n  ”asiantuntevat” kommentit. SJK ei tiettävästi ole koskaan hävinnyt yhtään ottelua kuiin kahdesta syystä.   1. Tuomaritoiminnan takia   2.  SJK: n pelaajien laiskuuden takia. Ei ainakaan sen takia, että olisivat huonompia. Matinhaltia kun lukee, on joukkue sinänsä taidoiltaan aivan omassa luokassaan, joskus vaan maailma on niin epäoikeudenmukainen.  Jos nuo Matinhaltin jutut ovat faktaa, minkä erotuomarikyvyn maailma onkaan hänessä menettänyt.
-   Matinhalti ei ole tyhmä mies. Paremminkin fanaattinen Äshjokelainen. Kyllä hän osaa aina yhden oman virheen myöntää,  jotta vastustajan haukkuminen tuntuisi todellisemmalta.  Sen verran olen lohkon muiden joukkueiden raportteja lukenut, että voin sanoa että OMM: n otteluraportteja pidetään yleisesti vitsinä.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2010 klo 10:47:58 kirjoittanut Trevor »
Selkäsauna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #502 : 12.04.2010 klo 12:24:40

Ihan muutama kommentti.
-   Kevarin kommentit voi lukea sunnuntain Pohjalaisesta. Ei siellä mitään kummempaa ollut. Tyytyväinen oli joukkueensa peliesitykseen. Ei siis mitään dramaattista, hyvillä mielin lähtivät leireilemään Espanjaan.

Kuten ei ollut mitään dramaattista SJK:n valmentaja Kärkkäisen kommenteissakaan. Pohjalainen on kuitenkin täysin neutraali media. Kenties Kiiston omille sivuille olisi saattanut joku heidän väristen lasien läpi peliä katsova kirjoittaa kärkevämpiä kommentteja? Mutta semmoisiahan ei luettavissa ole.

Lainaus
-   Kiisto on ollut jo vuosia joukkue, joka on saanut sarjoissa vähiten kortteja. Pelikiellot eivät ole juurikaan olleet joukkueen murheena. Joten se siitä sääntöjen rajamailla pelaamisesta.  Vai suositaanko joukkuetta erotuomareiden keskuudessa ? Tuskin.

Rajamailla pelaaminen on sallittua. Joukkue pelaa fyysistä peliä ja suukin käy. Ja joskus käy jalkapallon maailmassa niinkin hassusti, että juuri joidenkin kahden joukkueen väliset keskinäiset pelit ovat kuumia. Täähän on vain hyvä asia mun mielestä. Ilmeisesti paikallispeli nostattaa tunteita Kiistonkin leirissä?

Lainaus
-   En usko, että OMM: n raportit heijastaisivat SJK: n näkemyksiä yleisesti. Kyllä ne ovat hyvin subjektiivisia Matinhaltin näkemyksiä. Jokainen joukkue kakkosen lohkossa C  myös tuntee nämä OMM: n  ”asiantuntevat” kommentit. SJK ei tiettävästi ole koskaan hävinnyt yhtään ottelua kuiin kahdesta syystä.   1. Tuomaritoiminnan takia   2.  SJK: n pelaajien laiskuuden takia. Ei ainakaan sen takia, että olisivat huonompia. Matinhaltia kun lukee, on joukkue sinänsä taidoiltaan aivan omassa luokassaan, joskus vaan maailma on niin epäoikeudenmukainen.  Jos nuo Matinhaltin jutut ovat faktaa, minkä erotuomarikyvyn maailma onkaan hänessä menettänyt.

Melkoinen aivopieru. Yleensähän aina toimittajan kirjoittama juttu edustaa tietenkin hänen näkemystään. Silti sitä joskus tavataan myös pitää kyseisen median tai tässä tapauksessa seuran näkökulmana.
Tapojakin on erilaisia tietenkin. Mutta ainakin mun mielestä oman joukkueen nettisivuille PITÄÄ kirjoittaaa omien puolta pitäen. Kuten kannattaja seuraansa katsoo.

Mainitsemastasi Pohjalaisesta voi lukea sitten neutraalin näkökulman.

Myös ennakkoasenne miehen kirjoituksiin saa monesti kriitikot näkemaan asioita aivan omalla tavallaan. Ja tahallaan väärin. Sama tilannehan on täällä ff:lläkin. Jotkut nikit ottavat aivoon niin perkeleesti, vaikka ei edes lukisi heidän tekstejään kunnolla. Ja sama toisinpäin. Myös mun kirjoitukset saa ihmisiä raivostumaan, vaikka ei ehkä aina aihetta olisikaan. Aihettakin toki joskus on. Mutta niin pitääkin, sillä loppupeleissä kaikki me nähdään asiat eri tavalla. Jopa täysin eri tavalla. Mieluummin mä tosiaan näen kuitenkin oman seuran sivuilla oman seuran puolta ikuisesti pitäviä tekstejä, kuin uutistoimiston suoltamaa näkökulmaa.

Lainaus
-   Matinhalti ei ole tyhmä mies. Paremminkin fanaattinen Äshjokelainen. Kyllä hän osaa aina yhden oman virheen myöntää,  jotta vastustajan haukkuminen tuntuisi todellisemmalta.  Sen verran olen lohkon muiden joukkueiden raportteja lukenut, että voin sanoa että OMM: n otteluraportteja pidetään yleisesti vitsinä.

Oikeastaan vastaus on tähän jo aiemmassa.
Dorrian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seinäjoen Jalkapallokerho

Vastaus #503 : 12.04.2010 klo 12:29:05

Sen verran olen lohkon muiden joukkueiden raportteja lukenut, että voin sanoa että OMM: n otteluraportteja pidetään yleisesti vitsinä.

Kuinka paljon on sen verran ja mihin se riittää? Onko mahdollista, että samasta pelistä on kaksi eri näkökulmaa? Onko muiden joukkueiden raportti aina oikeassa? Kirjoittaako muiden joukkueiden raportit puolueeton taho ja ainoastaan Kerhon raportit fanaattinen paikallinen? Oletko ihan itse päättänyt, että kaikki muut Kakkosen C-lohkon joukkueet ovat sinun kanssa samaa mieltä?
Arpin Lusène

Poissa Poissa

Vastaus #504 : 12.04.2010 klo 15:05:23

Matinhaltin raportit ovat ihan hauskoja, mutta todellisuuden kanssa niillä ei yleensä ole kovinkaan paljoa tekemistä. O-MM tietää kuitenkin, että närkästyskin on tunne ja siksi miehen raportit ovatkin varmaan Kakkosen luetuimpia. Itse pelissähän SJK:lla oli tasan yksi maalipaikka.
Dorrian

Poissa Poissa

Vastaus #505 : 12.04.2010 klo 15:58:17

Itse pelissähän SJK:lla oli tasan yksi maalipaikka.

Haha, juuri näin. En vaihtaisi noita raportteja mihinkään.
Trevor

Poissa Poissa

Vastaus #506 : 12.04.2010 klo 16:53:05

Kenties Kiiston omille sivuille olisi saattanut joku heidän väristen lasien läpi peliä katsova kirjoittaa kärkevämpiä kommentteja? Mutta semmoisiahan ei luettavissa ole.
Treenimatsit ovat treenimatseja. Oikeat pelit alkavat vasta toukokuussa. Otteluraportteja varmaan tulee, joskaan eivät ole tavanneet olla samalla tavalla yksisilmäisiä, mitä OMM kirjoittaa.

Lainaus
Rajamailla pelaaminen on sallittua. Joukkue pelaa fyysistä peliä ja suukin käy. Ja joskus käy jalkapallon maailmassa niinkin hassusti, että juuri joidenkin kahden joukkueen väliset keskinäiset pelit ovat kuumia. Täähän on vain hyvä asia mun mielestä. Ilmeisesti paikallispeli nostattaa tunteita Kiistonkin leirissä?  
Kiistolla on pari paikallispeliä, mutta SJK ei kuulu näihin.
Sääntöjen rajamailla pelatessa yleensä mennään rajan molemmin puolin, eikö niin ?  OMM: n mielestä vain huono tuomaritoiminta on estänyt ulosajot, kun Kiisto ei ole saanut yleensä edes varoituksia.

Lainaus
Melkoinen aivopieru. Yleensähän aina toimittajan kirjoittama juttu edustaa tietenkin hänen näkemystään. Silti sitä joskus tavataan myös pitää kyseisen median tai tässä tapauksessa seuran näkökulmana.
Tapojakin on erilaisia tietenkin. Mutta ainakin mun mielestä oman joukkueen nettisivuille PITÄÄ kirjoittaaa omien puolta pitäen. Kuten kannattaja seuraansa katsoo.  
Tuolla kommentilla, ettei OMM välttämättä edusta SJK: n mielipiteitä yritin lähinnä kylläkin puolustella itse seuraa. Uskoisin, että esim. valmennusjohdolla oli tavoitteena hakea kovia treenipelejä. OMM taas näkee asian niin, että joukkue pelasi taas ilman parhaita pelaajiaan ja tavoitteena oli lähinnä välttyä loukkaantumisilta. Jos taas nämä jälkimmäiset mielipiteet ovat koko seuran allekirjoittamia, lienee paras että nämä neidit hakevat treenimatsinsa vaikkapa omia B-junnuja vastaan.

Seinäjoella omien puolta pitäminen näyttää tarkoittavan yleensä lähinnä vastustajan halveeraamista. Vai mitä sanot seuraavasta sarkasmin yrityksestä. ” Ihailtavasta lyhytsyöttpelistään, teknisestä taidostaan ja taktisesta kyspyydestään hyvien käytöstapojensa lisäksi tunnettu kotijoukkue yllätti totaalisesti kaikki pelaamalla poikkeuksellisen fyysistä peliä.”
Jokainen ymmärtää, että OMM todellisuudessa tarkoittaa, että Kiisto roiskii pitkää palloa, on sekä teknisesti että taktisesti surkea, sekä käytöstavoiltaan huono. Lisäksi eri lauseessa OMM toteaa joukkueen olevan valmentajansa näköinen, joka sekin on yritys mollata Kevaria.

Kuinka paljon on sen verran ja mihin se riittää? Onko mahdollista, että samasta pelistä on kaksi eri näkökulmaa? Onko muiden joukkueiden raportti aina oikeassa? Kirjoittaako muiden joukkueiden raportit puolueeton taho ja ainoastaan Kerhon raportit fanaattinen paikallinen? Oletko ihan itse päättänyt, että kaikki muut Kakkosen C-lohkon joukkueet ovat sinun kanssa samaa mieltä?  
Minkään muun joukkueen sivuilla ei aina syytetä tuomareita tai vastustajan jatkuvia törkeitä otteita. Tai sitten sitä, että vastustajan joukkueessa on liuta ammattilaisia, jonka takia vastustajan olisi pitänyt voittaa tämäkin peli reilusti. Aina nämä ovat subjektiivisia raportteja, mutta muilla on edes jonkinlaista yritystä kunnioittaa vastustajaa.

Aika paljon olen kuittailua OMM: n raporteista nähnyt. Niin varmasti sinäkin, jos vaivaudut muita ylipäänsä lukemaan. Jonkin verran olen kuullut myös suoraa palautetta asiasta. Yleensä ottaenhan se on niin, että sitä saa mitä tilaa. Tässä tapauksessa OMM saa arvostusta lähinnä omilta teineiltä, muttei ainakaan vastustajilta.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2010 klo 16:55:10 kirjoittanut Trevor »
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #507 : 12.04.2010 klo 17:43:29

SJK:n teineille! :D Ylos
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #508 : 12.04.2010 klo 19:11:33

Treenimatsit ovat treenimatseja. Oikeat pelit alkavat vasta toukokuussa. Otteluraportteja varmaan tulee, joskaan eivät ole tavanneet olla samalla tavalla yksisilmäisiä, mitä OMM kirjoittaa.

Vaasalainen ikuinen mantra: "Treenipelit ei kiinnosta, kyllä sitten kun tosipelit alkaa..." Ja kun tosipelit alkaa, ei kiinnostus lopulta nouse sen sanottavammin. 

Lainaus
Kiistolla on pari paikallispeliä, mutta SJK ei kuulu näihin.

SJK:lle VIFK on varmasti se ykkösvastus kaudella ja varmaan eniten yleisöä kiinnostava ottelu. Kiisto tulee kiinnostavuudessa heti kärjen tuntumassa varmasti. Harmi jos Vaasassa ei alueellisilla peleillä ole merkitystä, mutta ei se toisaalta meitä hirveästi haittaakaan.

Lainaus
Tuolla kommentilla, ettei OMM välttämättä edusta SJK: n mielipiteitä yritin lähinnä kylläkin puolustella itse seuraa. Uskoisin, että esim. valmennusjohdolla oli tavoitteena hakea kovia treenipelejä. OMM taas näkee asian niin, että joukkue pelasi taas ilman parhaita pelaajiaan ja tavoitteena oli lähinnä välttyä loukkaantumisilta. Jos taas nämä jälkimmäiset mielipiteet ovat koko seuran allekirjoittamia, lienee paras että nämä neidit hakevat treenimatsinsa vaikkapa omia B-junnuja vastaan.

Kuuntelithan tarkkaan Kärkkäisen haastattelun? SJK:n sivuilta saa yleensä raportin lisäksi myös pelaajien sekä valmennusjohdon mielipiteen haastattelujen muodossa. Edelleen se raportti on O-MM:n näkemys, ja mies on todellakin SJK:n kannattaja ja näkee pelin siinä valossa. Ihan sama mitä joku Kiiston kannattaja raportista ajattelee. Vaatikoon omalta seuraltaan semmoisia juttuja mitä haluaa lukea.

Sitäpaitsi tuossa raportissahan nimenomaan "neitimäistä itkemistä" on harrastanut Kiiston puoli.
Uutinen
Kerhon vastattua siihen alkoi yllättävästi volyymi nousta ihan niin pitkälle, että se jatkui vielä ottelun jälkeenkin.

Lainaus
Seinäjoella omien puolta pitäminen näyttää tarkoittavan yleensä lähinnä vastustajan halveeraamista. Vai mitä sanot seuraavasta sarkasmin yrityksestä. ” Ihailtavasta lyhytsyöttpelistään, teknisestä taidostaan ja taktisesta kyspyydestään hyvien käytöstapojensa lisäksi tunnettu kotijoukkue yllätti totaalisesti kaikki pelaamalla poikkeuksellisen fyysistä peliä.”
Jokainen ymmärtää, että OMM todellisuudessa tarkoittaa, että Kiisto roiskii pitkää palloa, on sekä teknisesti että taktisesti surkea, sekä käytöstavoiltaan huono. Lisäksi eri lauseessa OMM toteaa joukkueen olevan valmentajansa näköinen, joka sekin on yritys mollata Kevaria.

Hyvä että Vaasassakin on hoksottimet kohdillaan. Sitähän varmasti raportissa haettiinkin.

Seinäjoella omien puolta pidetään kyllä, eikä vastustajaa aleta ylenmäärin pokkuroimaan. Suomessahan yleensä on tapana lähes anteeksipyydellen kumarrella vastustajille tai pohtia unettomia öitä että "mitä meistä nyt ajatellaan?". Se ei silti tarkoita että ketään aletaan varsinaisesti haukkumaan, mutta kyllä pieni piikittely on mun mielestä sallittua, tai jopa suotavaa. Tuskin se Kevari nyt entisenä kapparina on suihkussa onnettomana itkenyt kun "SJK:n raportissa haukutaan?"
Taisi piikki jopa osua, kun näin kovan "kohun" on saanut aikaan? ;)

Ja mitä itse olen Kiiston pelejä nähnyt ja herra Kevaria, niin ei se nyt mitään Barceloonaa ole kyllä pelitavaltaan ollut ja Kevari rääkyy kurkkusuorana kentälaidalla joka taholle siihen malliin, ettei sitä liioin herramiesmäiseksi käyttäytymiseksi luonnehtisi.

Lainaus
Minkään muun joukkueen sivuilla ei aina syytetä tuomareita tai vastustajan jatkuvia törkeitä otteita. Tai sitten sitä, että vastustajan joukkueessa on liuta ammattilaisia, jonka takia vastustajan olisi pitänyt voittaa tämäkin peli reilusti. Aina nämä ovat subjektiivisia raportteja, mutta muilla on edes jonkinlaista yritystä kunnioittaa vastustajaa.

Tää nyt on aika paskaa. Monestakin syystä. Ei ne Kerhon raportit AINA syytä tappioista tuomareita tai törkeitä otteita. Mutta kun sitä tarpeeksi itsellesi toistelet, näet lauseissa merkityksiä oman näkemyksesi mukaan.

Ja loppuosaan voi toistella vaan tuota "kannattajan näkökulmaa". En haluaisi lukea niitä lässynlässyn rapoja ainakaan itse.

Lainaus
Aika paljon olen kuittailua OMM: n raporteista nähnyt. Niin varmasti sinäkin, jos vaivaudut muita ylipäänsä lukemaan. Jonkin verran olen kuullut myös suoraa palautetta asiasta. Yleensä ottaenhan se on niin, että sitä saa mitä tilaa. Tässä tapauksessa OMM saa arvostusta lähinnä omilta teineiltä, muttei ainakaan vastustajilta.

Totta. O-MM:n rapoja haukutaan monesti, vastustajan leirissä. Ja aika usein tyyppien toimesta jotka muodostavat mielipiteensä yhden tai kahden rapon perusteella ja jotka lukevat raporttia jo ennestään ennakkoasenteen varassa. Vähän kuin mä luen jonkun muun joukkueen mahdollisia rapoja; koittaen etsiä niistä kohtia jotka eivät minun näkemykseni mukaan pidä paikkaansa.

Kyllähän O-mm vetää joskus munkin mielestä kovasti kotiinpäin, mutta edelleen olen sitä mieltä että niin omilla sivuilla hitto soikoon pitääkin!

Me "teinit" :D miehen työtä arvostetaan valtavasti.
Nahka_Tapsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio-san

Vastaus #509 : 12.04.2010 klo 19:24:28

SJK:n teineille! :D Ylos

Joko ensi kesän rippileiri jännittää? Ylos
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #510 : 12.04.2010 klo 19:32:07

Kyllähän se näin uskomattomana tyyppinä jännittää. ;D
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #511 : 12.04.2010 klo 20:19:28

Kiisto - SJK ottelun SJK:n sivujen raportista:
Uutinen
Tasoituksensa kotijoukkue sai, kuinka ollakaan isoksi mieheksi yllättävänkin helposti rähmälleen menevän Arto Saranpään oltua taas kerran kontallaan rangaistusalueella. Toki Tiitus Lehtinen himpun verran edesauttoi Saranpään makoilua, eli tokihan siitä pilkku piti antaa.

Tässä kuvaa tilanteesta:

Käsittääkseni tuomarin mukaan Tiitus Lehtinen oli repinyt Saranpäätä paidasta. Tiitus Lehtinen on kuvassa tuo mustapaitainen pelaaja maassa ja Arto Saranpää tuo vääryyttä kokeva pelajaa kädet ilmassa.

Tehköön jokainen omia päätelmiään.
matio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lakeuden kruunu SJK & Manchester United

Vastaus #512 : 12.04.2010 klo 20:21:40

Tottakai jännittää että jääkö niin monelta klopilta naimalupa saamatta vai pitääkö jatkaa runkkilinjalla. :D
Dorrian

Poissa Poissa

Vastaus #513 : 12.04.2010 klo 20:34:23

Tässä tapauksessa OMM saa arvostusta lähinnä omilta teineiltä, muttei ainakaan vastustajilta.

Eipä tätä tämän paremmin voi enää kiteyttää. Kuumaa riparikesää odotellessa. Tuu mun vaimoksein?
Trevor

Poissa Poissa

Vastaus #514 : 12.04.2010 klo 21:19:54

Vaasalainen ikuinen mantra: "Treenipelit ei kiinnosta, kyllä sitten kun tosipelit alkaa..." Ja kun tosipelit alkaa, ei kiinnostus lopulta nouse sen sanottavammin. 

SJK:lle VIFK on varmasti se ykkösvastus kaudella ja varmaan eniten yleisöä kiinnostava ottelu. Kiisto tulee kiinnostavuudessa heti kärjen tuntumassa varmasti. Harmi jos Vaasassa ei alueellisilla peleillä ole merkitystä, mutta ei se toisaalta meitä hirveästi haittaakaan.

Puhut tuossa ilmeisesti yleisön kiinnostuksesta, minä lähinnä otteluraporteista. Kiiston sivuilla on aina ollut kattavat raportit sarjaotteluista. Aika moni seura tekee selvän eron treeni- ja sarjapelien välillä, mitä tule otteluraportteihin. Sarjapeleissä vasta pisteitä jaetaan, joten myös siinä mielessä niihin joukkue tähtää.
Täysin oma ja väärä tulkintasi, ettei alueellisella peleillä ole merkitystä. Käytit nyt sitten itse sanaa alueellinen, etkä paikallinen :-). Selvää kuitenkin on, että Vaasassa paikallisottelut ovat erikseen. Teille Vaasassa pelaaminen lienee sitten paikallisottelu.

Lainaus
Sitäpaitsi tuossa raportissahan nimenomaan "neitimäistä itkemistä" on harrastanut Kiiston puoli.
Uutinen
Kerhon vastattua siihen alkoi yllättävästi volyymi nousta ihan niin pitkälle, että se jatkui vielä ottelun jälkeenkin.

-- -- -- --
Tuskin se Kevari nyt entisenä kapparina on suihkussa onnettomana itkenyt kun "SJK:n raportissa haukutaan?"
-- -- -- --
Ja mitä itse olen Kiiston pelejä nähnyt ja herra Kevaria, niin ei se nyt mitään Barceloonaa ole kyllä pelitavaltaan ollut ja Kevari rääkyy kurkkusuorana kentälaidalla joka taholle siihen malliin, ettei sitä liioin herramiesmäiseksi käyttäytymiseksi luonnehtisi. 

Tämä volyymin nouseminen olikin pelkästään OMM: n näkemys. Kevari tosiaan tuskin SJK: n raporteista paljonkaan perustaa.

Tuon kentän laidalla rääkymisen suhteen olet kyllä väärässä. Kevari on nimenomaan herrasmies. Kärkkäinen on huomattavasti tulisempi ja kovaäänisempi, mitä tulee vaikkapa tuomarin arvosteluun. Kiiston kakkosvalmentaja on sitten pikkuisen eri asia.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #515 : 12.04.2010 klo 22:12:15

Voi kylläpä tämä nyt on yhtä "näkemyksien taistoa!" ;)
« Viimeksi muokattu: 12.04.2010 klo 22:14:05 kirjoittanut Selkäsauna »
bOOa

Poissa Poissa

Vastaus #516 : 13.04.2010 klo 09:27:30

Kiisto - SJK ottelun SJK:n sivujen raportista:
Uutinen
Tasoituksensa kotijoukkue sai, kuinka ollakaan isoksi mieheksi yllättävänkin helposti rähmälleen menevän Arto Saranpään oltua taas kerran kontallaan rangaistusalueella. Toki Tiitus Lehtinen himpun verran edesauttoi Saranpään makoilua, eli tokihan siitä pilkku piti antaa.

Tässä kuvaa tilanteesta:

Käsittääkseni tuomarin mukaan Tiitus Lehtinen oli repinyt Saranpäätä paidasta. Tiitus Lehtinen on kuvassa tuo mustapaitainen pelaaja maassa ja Arto Saranpää tuo vääryyttä kokeva pelajaa kädet ilmassa.

Miksi avustavalla on oranssi liivi? Ja missä sen lippu on?

Poissa Poissa

Vastaus #517 : 13.04.2010 klo 10:53:51

http://www.seinajoenjalkapallokerho.fi/cgi-bin/webio-p?img=/images/kuvapankki/maxi/RjC-202.jpg&action=selaus&i=130&s_id=403&solu=3&sisalto=1&saitti=seinajoenjk

Tais tämä kuva unohtua kuvasarjasta?
« Viimeksi muokattu: 13.04.2010 klo 10:56:56 kirjoittanut #88 »
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #518 : 13.04.2010 klo 10:55:07

Miksi avustavalla on oranssi liivi? Ja missä sen lippu on?

Jos se on tunkenut sen lipun sinne minne moni avustavaa yleensä pyytää sitä työntämään? :D

"Avustava" on tosin tässä tapauksessa SJK:n Saku Koskinen, joka on lämmittelemässä päädyssä.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #519 : 13.04.2010 klo 10:55:55

Tais tämä kuva unohtua kuvasarjasta?

Kyllä se siellä oli. Se kuvagalleria kuulemma vaan sotkee noita kuvia epäjärjestykseen.
Kilon poliisi

Poissa Poissa

Vastaus #520 : 13.04.2010 klo 12:30:22

Nilkkalukko hakusessa....
Trevor

Poissa Poissa

Vastaus #521 : 13.04.2010 klo 13:00:23

Tässä kuvaa tilanteesta:

---   ---   ---

Kyllä se siellä oli. Se kuvagalleria kuulemma vaan sotkee noita kuvia epäjärjestykseen.

Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #522 : 13.04.2010 klo 13:12:32

Eiköhän tuota facepalmia voisi laitella ihan sulle itsellesi. :D

EDIT: Selvennykseksi; Numero 88 ei ollut osannut liittää viestiin oikeaa kuvaa, joten mun vastaus koski tuota munkin aiemmin postaamaa kuvaa (sillä sen hän oli siihen alunperin laittanut). Kun arvoisa "Star Trek"-Trevor katsoo #88 viestin päivitysaikaa ja mun postauksen aikaa, huomannet kenties sinäkin tämän?
« Viimeksi muokattu: 13.04.2010 klo 18:11:14 kirjoittanut Selkäsauna »
Dorrian

Poissa Poissa

Vastaus #523 : 13.04.2010 klo 13:59:33

Kevari on nimenomaan herrasmies.

Onko herrasmies vai kenties ihan vitun säälittävä runkkari, kun huutelee vastustajan pelaajaa homoksi ja uhkaa käydä vastustajan henkilökunnan kimppuun?

Poissa Poissa

Vastaus #524 : 13.04.2010 klo 14:15:45

Olisi kiva kuulla Selkäsauna sinultakin mielipide tuohon viimeiseen kuvaan? Oliko aiheellinen vihellys?

Sivuja: 1 ... 20 [21] 22 ... 55

Siirry: