petepeters
Poissa
Suosikkijoukkue: Haka Valkeakoski, sympatiat Napapiirille.
|
 |
Vastaus #1550 : 21.09.2010 klo 23:29:59 |
|
Vihtilä, Luoma, Viljanen... taitaisi olla jo liigassa jos taso olisi sen mukainen. Ulkkareihin en kommentoi.
Viljanen oli Hakassa ollessaan kyllä aika usein loukkaantuneena, mutta ei kentällä ollessaan vaikuttanut ihan ylivertaiselta liigatasolla. Eli Ykkönen lienee taso, jolla on parempi pelata.
|
|
|
|
|
malyz
Poissa
|
 |
Vastaus #1551 : 22.09.2010 klo 22:05:39 |
|
Pitääkö huhu paikkaansa, että Sumiala ollut lauantaina Rovaniemen yössä viettämässä kosteaa iltaa. Tästä johtuu, että "promilleja" ollut myös ottelun aikana sunnuntaina??? Josta häviö 8-1 vai onko lyöty vetoja jossakin vedonlyöntitoimistolla ROPS:n puolesta ja tehty itselle muutama ylimääräinen "dollari"  ? Arvoituksia täynnä nämä ykkkösen kärkikamppailut?? Jos viittaa muutaman vuoden takaisin tapauksiin??
|
|
|
|
|
foo
Poissa
|
 |
Vastaus #1552 : 23.09.2010 klo 00:30:54 |
|
Pitääkö huhu paikkaansa, että Sumiala ollut lauantaina Rovaniemen yössä viettämässä kosteaa iltaa. Tästä johtuu, että "promilleja" ollut myös ottelun aikana sunnuntaina??? Josta häviö 8-1 vai onko lyöty vetoja jossakin vedonlyöntitoimistolla ROPS:n puolesta ja tehty itselle muutama ylimääräinen "dollari"  ? Arvoituksia täynnä nämä ykkkösen kärkikamppailut?? Jos viittaa muutaman vuoden takaisin tapauksiin?? Kyllä pitää??? Itse olin "vetämässä" jo torstaista lähtien Sumialan parin muun pelaajan ja valmennusjohdon kanssa "herskaa" kiinalainen vedonlyöntitoimisto "tarjosi".. ?? Siitä seurasi 8-1 häviö ja ROPS:IN voitto nousu veikkausliigaan. sekä myös muutama "raha" POPA:AN tilille,. On hyvä viittaus niihin tapahtumiin? 
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #1553 : 23.09.2010 klo 01:58:03 |
|
Kyllä pitää??? Itse olin "vetämässä" jo torstaista lähtien Sumialan parin muun pelaajan ja valmennusjohdon kanssa "herskaa" kiinalainen vedonlyöntitoimisto "tarjosi".. ?? Siitä seurasi 8-1 häviö ja ROPS:IN voitto nousu veikkausliigaan. sekä myös muutama "raha" POPA:AN tilille,. On hyvä viittaus niihin tapahtumiin?  Itse olin Sumialan ja Vihtilän kanssa vielä lauantaina Porin yössä nauttimassa kovasta, mutta toki niin sivistyneestä humalatilasta. Miehet lähtivät suoraan Grilliporin tiskiltä, herkkuporilaiset syötyään, ajamaan kännispäissään kohti Laplandia. Aamulla pojat olivat pelanneet aamuhöyryissään kaikki rahansa RoPSin 8-1-kotivoitolle, kutkuttavaa eikö!!!
|
|
|
|
|
G-Woima
Paikalla
|
 |
Vastaus #1554 : 25.09.2010 klo 08:38:16 |
|
Pitääkö huhu paikkaansa, että Sumiala ollut lauantaina Rovaniemen yössä viettämässä kosteaa iltaa. Tästä johtuu, että "promilleja" ollut myös ottelun aikana sunnuntaina? Josta häviö 8-1 vai onko lyöty vetoja jossakin vedonlyöntitoimistolla ROPS:n puolesta ja tehty itselle muutama ylimääräinen "dollari"? Arvoituksia täynnä nämä ykkkösen kärkikamppailut?? Jos viittaa muutaman vuoden takaisin tapauksiin??
Kyllä pitää?? Itse olin "vetämässä" jo torstaista lähtien Sumialan parin muun pelaajan ja valmennusjohdon kanssa "herskaa" kiinalainen vedonlyöntitoimisto "tarjosi".. ?? Siitä seurasi 8-1 häviö ja ROPS:IN voitto nousu veikkausliigaan. sekä myös muutama "raha" POPA:AN tilille,. On hyvä viittaus niihin tapahtumiin??
Itse olin Sumialan ja Vihtilän kanssa vielä lauantaina Porin yössä nauttimassa kovasta, mutta toki niin sivistyneestä humalatilasta. Miehet lähtivät suoraan Grilliporin tiskiltä, herkkuporilaiset syötyään, ajamaan kännispäissään kohti Laplandia.
Aamulla pojat olivat pelanneet aamuhöyryissään kaikki rahansa RoPSin 8-1-kotivoitolle, kutkuttavaa eikö!!!

|
|
|
|
|
54321
Poissa
|
 |
Vastaus #1555 : 25.09.2010 klo 19:32:58 |
|
Pitääkö huhu paikkaansa, että Sumiala ollut lauantaina Rovaniemen yössä viettämässä kosteaa iltaa. Tästä johtuu, että "promilleja" ollut myös ottelun aikana sunnuntaina??? Josta häviö 8-1 vai onko lyöty vetoja jossakin vedonlyöntitoimistolla ROPS:n puolesta ja tehty itselle muutama ylimääräinen "dollari"  ? Arvoituksia täynnä nämä ykkkösen kärkikamppailut?? Jos viittaa muutaman vuoden takaisin tapauksiin?? Mikähän oli kerroin ottelussa? Varsinkiin 8-1 tuloksessa?
|
|
|
|
|
Otto-Mani
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Jazz, Satakuntalainen jalkapallo
|
 |
Vastaus #1556 : 25.09.2010 klo 19:41:02 |
|
Erittäin huonoa huumoria.  Edelleenkään ei herrojen kannata suunnitella koomikon uraa.
|
|
|
|
|
linux
Poissa
Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray
|
 |
Vastaus #1557 : 25.09.2010 klo 19:53:38 |
|
Erittäin huonoa huumoria.  Edelleenkään ei herrojen kannata suunnitella koomikon uraa. Moi Sumiala 
|
|
|
|
|
Otto-Mani
Poissa
|
 |
Vastaus #1558 : 25.09.2010 klo 20:01:51 |
|
Samat sanat Linuxille! 
|
|
|
|
|
linux
Poissa
|
 |
Vastaus #1559 : 25.09.2010 klo 21:20:12 |
|
Samat sanat Linuxille!  En kylläkään ole Sumiala, tta itse taidat olla häntä "lähellä" ainakin.
|
|
|
|
|
Otto-Mani
Poissa
|
 |
Vastaus #1560 : 25.09.2010 klo 21:36:52 |
|
Tarkoitin vaan että huumorisi on yhtä huonoa kuin muillakin!  En tunne Anaa kuin fanipohjalta. 
|
|
|
|
|
linux
Poissa
|
 |
Vastaus #1561 : 26.09.2010 klo 10:43:43 |
|
Tarkoitin vaan että huumorisi on yhtä huonoa kuin muillakin!  En tunne Anaa kuin fanipohjalta.  Tässä kukaan mitään huumoria ole laittanut 
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #1562 : 26.09.2010 klo 13:49:03 |
|
|
|
|
|
|
andyman
Poissa
Suosikkijoukkue: Tre GB, welcome stadi mut mikähän seura?
|
 |
Vastaus #1563 : 26.09.2010 klo 14:38:40 |
|
täällä ei olla vieläkään toivuttu? nyt kun kaikki kyttää viikkareiden ja ropsin tekemisiä voi popa taas hiipiä taistoon mukaan!
|
|
|
|
|
linux
Poissa
|
 |
Vastaus #1564 : 26.09.2010 klo 14:39:47 |
|
täällä ei olla vieläkään toivuttu? nyt kun kaikki kyttää viikkareiden ja ropsin tekemisiä voi popa taas hiipiä taistoon mukaan!
Toivuttu mistä? Ei kai täällä nyt tappioista toivuta, vaan paikallisessa 
|
|
|
|
|
Ylasoutaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.
|
 |
Vastaus #1565 : 26.09.2010 klo 15:56:30 |
|
Eihän siinä tietenkään kyttäämiset auta kun RoPS napsii pisteitä viimeisillä kierroksilla ne vaadittavat seitsemän, ehkä jopa yhdeksän. Porin Palloilijoiden tukijoille sellainen vinkki, että Rovaniemellä nähdyn ja koetun jälkeen keskittyisin 100prosenttisesti siihen kuuluisaan omaan tekemiseen. Viikkareiden kiinniottaminen vaatii kauden lopuksi aikamoisen ryhtiliikkeen ja rahtusen tuuriakin (mitä toki tässä sarjassa tarjotaan tuon tuosta).
|
|
|
|
|
linux
Poissa
|
 |
Vastaus #1566 : 26.09.2010 klo 15:58:29 |
|
Eihän siinä tietenkään kyttäämiset auta kun RoPS napsii pisteitä viimeisillä kierroksilla ne vaadittavat seitsemän, ehkä jopa yhdeksän. Porin Palloilijoiden tukijoille sellainen vinkki, että Rovaniemellä nähdyn ja koetun jälkeen keskittyisin 100prosenttisesti siihen kuuluisaan omaan tekemiseen. Viikkareiden kiinniottaminen vaatii kauden lopuksi aikamoisen ryhtiliikkeen ja rahtusen tuuriakin (mitä toki tässä sarjassa tarjotaan tuon tuosta).
Jep, ainoa, että henkistä kanttiahan tässä nyt kysytään. 8-1 tappio tuskin ainakaan nosti kenenkään fiiliksiä, ja nyt pitäsii vielä taistella. Vaikeaksi menee.
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #1567 : 28.09.2010 klo 07:36:24 |
|
Lundell lähdössä Tampereelle Kuva: Kari Mankonen Satakunnan KansaLähetä palautetta toimittajalle
Konkarivalmentaja Pertti Lundell on kääntänyt katseensa kohti Tamperetta.
FC PoPaa neljättä kautta luotsaava Pertti Lundell on siirtymässä tämän kauden jälkeen liigassa pelaavan Tampere Unitedin peräsimeen. Kokenut porilainen on tamperelaisten ykkösehdokas Ari Hjelmin seuraajaksi.
– Kävin viime torstaina neuvottelemassa asioista Tampereella, mutta mitään ei ole vielä sovittu, Lundell painottaa.
FC PoPalla on yhä mahdollisuus nousta liigaan, mutta Lundellin on tehtävä päätöksensä ennen Ykkösen loppuratkaisuja.
– Olen luvannut kertoa päätöksestäni keskiviikkoon mennessä. Minun pitää kuunnella tuleeko sisältäni sellainen ääni, että nyt pitäisi lähteä. Vielä sitä ääntä ei ole kuulunut.
– Veri vetää silti edelleen korkeimmalle mahdolliselle tasolle. Valmentaminen vielä kerran liigassa olisi eräänlainen kruunu uralleni, Lundell pohtii.
|
|
|
|
|
Big Duncan
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Viikingit, Vasurijengit
|
 |
Vastaus #1568 : 28.09.2010 klo 07:41:23 |
|
Mielestäni aika erikoinen ratkaisu tuoda asia julki nyt...
|
|
|
|
|
Jeyl
Poissa
|
 |
Vastaus #1569 : 28.09.2010 klo 08:26:16 |
|
Toisaalta kai se on ihan sama missä vaiheessa tulee julki, kunhan hoitaa omat hommansa loppuun asti kunnollisesti! (Tai no kummallista jos toisi asiat julki jo alkukaudesta tai kauden puolessa välissä.)
|
|
|
|
|
tuncle
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, kaikki rahajoukkueet
|
 |
Vastaus #1570 : 28.09.2010 klo 12:53:47 |
|
Tampere United on vaihtamassa valmentajaa monivuotisen yhteistyön päättyessä Ari Hjelmin kanssa.
PoPa:n peräsimessä väkevää työtä tehnyt Pertti Lundell on yksi pääehdokkaista Unitedin uudeksi luotsiksi.
- Nimiä ei ole alla missään sopimuksissa, mutta neuvotteluja olen TamUn kanssa käynyt hyvässä yhteishengessä. Olen ehdottomasti kiinnostunut ja innoissani palaamaan Veikkausliigaan, sillä siellä olen reilun vuosikymmenen valmentanut ja ajatellut siellä urani päättäväni. Ajattelin sen tapahtuvan Porissa, mutta aivan vielä ei taida voimat riittää liigatasolle nousuun saakka, toki siinäkin vielä mahdollisuudet ovat olemassa, Lundell miettii.
Lundell on pohtinut ahkerasti valmentajauraansa sen jälkeen, kun TamU otti yhteyttä.
- On vielä selvitettävä itsensä kanssa, että onko aivan 100% innostunut, että voi innostaa myös muita. Tein 2003 päätöksen veritulpan saatuani, että en enää lähde tuohon matkustusrumbaan, mutta sen jälkeen kaikki on sujunut hyvin, eikä ongelmia ole ollut, joten asian voi taas nostaa pohdintaan. Yksi pohdinnan aihe on siis maistuuko tässä iässä enää asfaltti ja toinen, että suuresti itseäni kiinnostaa myös nuoremman sukupolven valmentaminen. Mielestäni sinne tarvitaan lisää osaavia valmentajia, että uusi sukupolvi saa tarpeeksi aikaisin – juuri siinä herkässä iässä - opit kehittyä kovan tason liigapelureiksi. Haluaisin ammentaa oppejani myös sinne puolelle, sen sijaan, että veisin tietoni hautaan jossa niillä ei mitään tee, Lundell naurahtaa.
Pertti Lundell on tehnyt vahvaa työtä PoPa:ssa ja taistelee Ykköseen nostamansa porilaisjoukkueen kanssa kärkisijoista. Lundell on valmentanut pääsarjatasolla muun muassa Interiä, Jazzia, Porin Pallo-Tovereita ja Tampereen Pallo-Veikkoja, jonka johti kaudella 1994 Suomen mestaruuteen
MTV3 – Mika Sinisalo Tuo boldattu pisti itselle ensimmäisenä hieman silmään. Ei mielestäni ihan paras mahdollinen kommentti tähän väliin. Toisaalta tuolla kommentilla saattaa olla käänteinen vaikutus pelaajiin.
|
|
|
|
|
Otto-Mani
Poissa
|
 |
Vastaus #1571 : 28.09.2010 klo 13:13:07 |
|
Jos Lunkkaa asfaltti pelottaa, niin kulkekoon junalla. Eläkeläiset pääsee aika halvalla. 
|
|
|
|
|
Tumba
Poissa
Suosikkijoukkue: Shoplifters of the world united
|
 |
Vastaus #1572 : 28.09.2010 klo 15:11:58 |
|
No niin, läskistä eroon ja Martti Kuusela tilalle 
|
|
|
|
|
Otto-Mani
Poissa
|
 |
Vastaus #1573 : 28.09.2010 klo 15:17:09 |
|
Oliko tämä joku vitsi vai fakta  Mara, Suomen ainoa oikea valmentaja.  No ehkä Pyykölä on toinen.
|
|
|
|
|
Tumba
Poissa
Suosikkijoukkue: Shoplifters of the world united
|
 |
Vastaus #1574 : 28.09.2010 klo 15:18:14 |
|
Oliko tämä joku vitsi vai fakta  Oma toive.
|
|
|
|
|
|
|
|