mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #875 : 20.03.2010 klo 16:36:38 |
|
Tosiaan, kuten tuossa yllä mainittiin, niin PoPa hallitsi täysin toista puoliaikaa. Hämeenlinnan saldo koko ottelussa oli 0 laukausta. Wecce ja Bunuel tuli bongattua matsissa. Ilmari Auterea ei näkynyt. Oliko Mustahelmi paikalla?
Mustahelmi ei valitettavasti päässyt paikalle. Olen huomenna Kuopiossa seuraamassa Naisten Liigacupin ottelua KMF-Nice Futis, joten siellä näemme jos saavut?
|
|
|
|
|
Eltsu
Poissa
|
 |
Vastaus #876 : 20.03.2010 klo 17:01:57 |
|
Mustahelmi ei valitettavasti päässyt paikalle.
Olen huomenna Kuopiossa seuraamassa Naisten Liigacupin ottelua KMF-Nice Futis, joten siellä näemme jos saavut?
Minä en näe mitään syytä, miksi seuraisin naisten jalkapalloa.
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #877 : 20.03.2010 klo 17:30:04 |
|
Minä en näe mitään syytä, miksi seuraisin naisten jalkapalloa.
Minä näen montakin syytä. Haluaisinkin kuulla, miksi naisten jalkapallo ei sytytä sinussa tunteita, arvon "jalkapalloihminen".
|
|
|
|
|
Eltsu
Poissa
|
 |
Vastaus #878 : 20.03.2010 klo 17:59:49 |
|
Minä näen montakin syytä.
Haluaisinkin kuulla, miksi naisten jalkapallo ei sytytä sinussa tunteita, arvon "jalkapalloihminen".
Koska se ei kiinnosta. Kerro sitten, jos et tuosta ymmärtänyt jotain kohtaa herra "kaikkiruokainen oikeinkannattaja".
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #879 : 20.03.2010 klo 18:08:47 |
|
Koska se ei kiinnosta. Kerro sitten, jos et tuosta ymmärtänyt jotain kohtaa herra "kaikkiruokainen oikeinkannattaja".
En ymmärrä aggressiotasi. Tykkään katsoa paikan päällä jalkapalloa, oli se sitten G-junioreiden Kaikki Pelaa-turnauksen pelejä taikka A-maajoukkueen karsintaotteluita. Sinä taas kategorisoit jalkapallon eri lajikkeisiin, koska olet tottunut tekemään niin jääkiekkoa seuratessasi. Te kendojätkät pidätte naiskiekkoa aivan tyystin eri lajina, koska siinä ei saa taklata. Et ole tainnut käydä yhdessäkään Nice Futiksen viime vuosien liigapelissä? Katsos, jalkapallossa miesten ja naisten välillä ei ole säännöissä eroja, kuten lempilajissasi... Tervetuloa ensi kaudella ITS:lle myös Naisten Liigaa seuraamaan. Kauden kotiottelut muuten avaa NiceF-Ilves lauantaina 24.4. Itse ainakin olen paikalla, näemme siis siellä!
|
|
|
|
|
Eltsu
Poissa
|
 |
Vastaus #880 : 20.03.2010 klo 18:38:03 |
|
En ymmärrä aggressiotasi.
Tykkään katsoa paikan päällä jalkapalloa, oli se sitten G-junioreiden Kaikki Pelaa-turnauksen pelejä taikka A-maajoukkueen karsintaotteluita. Sinä taas kategorisoit jalkapallon eri lajikkeisiin, koska olet tottunut tekemään niin jääkiekkoa seuratessasi. Te kendojätkät pidätte naiskiekkoa aivan tyystin eri lajina, koska siinä ei saa taklata.
Et ole tainnut käydä yhdessäkään Nice Futiksen viime vuosien liigapelissä? Katsos, jalkapallossa miesten ja naisten välillä ei ole säännöissä eroja, kuten lempilajissasi... Tervetuloa ensi kaudella ITS:lle myös Naisten Liigaa seuraamaan. Kauden kotiottelut muuten avaa NiceF-Ilves lauantaina 24.4. Itse ainakin olen paikalla, näemme siis siellä!
Ihmeellistä provoa kyllä väkisin väännät jatkuvasti. Nyt tuot tähän jotakin jääkiekkokeskustelua mukaan, vaikka en kyseistä lajia seuraa, en naisten enkä miesten. Jalkapallossa seuraan lähinnä vain miesten pelejä. Junioreiden pelejä myös käyn joskus katsomassa, mutta en mitään nappuloita. Junnufutista en kuitenkaan seuraa kovinkaan aktiivisesti, koska minua kiinnostaa lähinnä vain edustustason jalkapallo. Miksi menisin väkisin katsomaan puuduttavaa naisten roiskintaa, kun tiedän jo etukäteen ettei minua kiinnosta? Agressioita minulla ei ole. Turhauttavaa vain vääntää rautalangasta jokaisen asian kanssasi.
|
|
|
|
|
Kirkkoherra
Poissa
Suosikkijoukkue: Jeesuksen saunavuoro
|
 |
Vastaus #881 : 20.03.2010 klo 18:43:54 |
|
Privaviesteillä nämä väännöt.
On totta ettei naisten futis ole kovinkaan tasokasta, muttei se poista sitä seikkaa etteikö se voisi olla viihdyttävää.
|
|
|
|
|
pablo arpa
Poissa
|
 |
Vastaus #882 : 20.03.2010 klo 18:45:06 |
|
Privaviesteillä nämä väännöt.
On totta ettei naisten futis ole kovinkaan tasokasta, muttei se poista sitä seikkaa etteikö se voisi olla viihdyttävää.
Mutku moni näyttää naamasta ihan telaketjuilta!
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #883 : 20.03.2010 klo 18:48:43 |
|
Agressioita minulla ei ole. Turhauttavaa vain vääntää rautalangasta jokaisen asian kanssasi.
Tiedätkö, kuinka paljon minua kiinnosti kuulla mielipiteesi kyseisestä asiasta? Ilmaisin vain, etten päässyt eilen PoPan peliin.. Itse provokatiivisesti laukaisit tämän keskustelun liikkeelle. Ja varsin tietoisesti sen teit. Mutta asia on minun puolestani puitu. Voit toki halutessasi vääntää rautalankaa lisää privaviestillä.
|
|
|
|
|
Eltsu
Poissa
|
 |
Vastaus #884 : 20.03.2010 klo 19:25:27 |
|
Tiedätkö, kuinka paljon minua kiinnosti kuulla mielipiteesi kyseisestä asiasta? Ilmaisin vain, etten päässyt eilen PoPan peliin.. Itse provokatiivisesti laukaisit tämän keskustelun liikkeelle. Ja varsin tietoisesti sen teit.
Mutta asia on minun puolestani puitu. Voit toki halutessasi vääntää rautalankaa lisää privaviestillä.
Kyllä sinua vain näytti mielipiteeni kiinnostavan, kun kyselit miksi en seuraa naisten jalkapalloa. Tarkoitus ei ollut provota, kun kysyin olitko pelissä, vaan siellä oli eräs henkilö mikä sopi kuvaukseen hyvin, niin ajattelin että olitko se sinä. Sain jo vastauksen, niin asia oli siinä vaiheessa jo mielestäni puitu. Oliko PoPalla eilenkin peli?
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #885 : 20.03.2010 klo 19:40:59 |
|
Kyllä sinua vain näytti mielipiteeni kiinnostavan, kun kyselit miksi en seuraa naisten jalkapalloa. Tarkoitus ei ollut provota, kun kysyin olitko pelissä, vaan siellä oli eräs henkilö mikä sopi kuvaukseen hyvin, niin ajattelin että olitko se sinä. Sain jo vastauksen, niin asia oli siinä vaiheessa jo mielestäni puitu.
Oliko PoPalla eilenkin peli?
PoPalla ei ollut eilen peliä, anteeksi virhe. Miten kuvailisit minua, kun kerran tiedät, miltä voisin näyttää? edit. Olit Eltsu ilmeisesti erehtynyt henkilöstä viime matsissa? Stadionilla kun nähdään, voin vaikka moikata merkiksi, että huomaatte minut.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.03.2010 klo 22:40:22 kirjoittanut mustahelmi »
|
|
|
|
|
poka79
Poissa
|
 |
Vastaus #886 : 24.03.2010 klo 13:43:46 |
|
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #887 : 24.03.2010 klo 13:49:37 |
|
PoPa sai varmasti ihan mukavat rahat Demasta.
|
|
|
|
|
Neulainen Jerkunen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC
|
 |
Vastaus #888 : 24.03.2010 klo 13:51:14 |
|
PoPa-leirin kommentit löytyvät täältä.
|
|
|
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
 |
Vastaus #890 : 24.03.2010 klo 14:32:52 |
|
Suomessa ja Porissa on pelannut sen verran kovatasoisia brasseja että aika koominen hype-otsikkohan tuo on. Aika näyttää mihin De Mattian rahkeet riittää.
|
|
|
|
|
Vanja
Poissa
Suosikkijoukkue: Punainen on värimme!
|
 |
Vastaus #891 : 24.03.2010 klo 14:57:12 |
|
Suomessa ja Porissa on pelannut sen verran kovatasoisia brasseja 
|
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
 |
Vastaus #892 : 24.03.2010 klo 14:58:38 |
|
Noita jätkiä lähinnä tarkoitin. Toki on ollut muutamia muitakin kuten Rafael.
|
|
|
|
|
Vanja
Poissa
Suosikkijoukkue: Punainen on värimme!
|
 |
Vastaus #893 : 24.03.2010 klo 14:59:51 |
|
Noita jätkiä lähinnä tarkoitin. Toki on ollut muutamia muitakin kuten Rafael.
Unohtamatta kirkkainta kaikista - Musta pommittaja Dionisio 
|
|
|
|
|
pablo arpa
Poissa
|
 |
Vastaus #894 : 24.03.2010 klo 15:03:44 |
|
Unohtamatta kirkkainta kaikista - Musta pommittaja Dionisio  Korotan, Luci "Luciano" Martinssilla
|
|
|
|
|
Herkkä Pipari
Poissa
Suosikkijoukkue: AYHSMB
|
 |
Vastaus #895 : 24.03.2010 klo 16:05:25 |
|
Suomessa ja Porissa on pelannut sen verran kovatasoisia brasseja että aika koominen hype-otsikkohan tuo on. Aika näyttää mihin De Mattian rahkeet riittää.
Aika julmaa, jos ei suomalainen potkis olisi yhtään kehittynyt viimeisen 17 vuoden aikana. Omana aikanaan herrat tietysti olivat sangen suvereeneja.
|
|
|
|
|
kurpitsa
Poissa
|
 |
Vastaus #896 : 24.03.2010 klo 16:19:27 |
|
Aika julmaa, jos ei suomalainen potkis olisi yhtään kehittynyt viimeisen 17 vuoden aikana. Omana aikanaan herrat tietysti olivat sangen suvereeneja.
Varmasti on kehittynyt, mutta yksi hyvä vuosi ykkösdivaria ei kyllä tee Demasta kaikkien aikojen parasta, ei sitten millään. Pelkästään Porissa pelannut useita parempia brasseja. Miksei Popa pitänyt miestä, rinki kuitenkin kovin kapea vielä? Tuskin vuokratulot kaverista ovat merkittävä lisä Popan kassaan kuitenkaan? Vai hankitaanko niillä varoilla sittenkin laadukas korvaaja jostain päin maailmaa...
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #897 : 24.03.2010 klo 16:21:34 |
|
Varmasti on kehittynyt, mutta yksi hyvä vuosi ykkösdivaria ei kyllä tee Demasta kaikkien aikojen parasta, ei sitten millään. Pelkästään Porissa pelannut useita parempia brasseja.
Miksei Popa pitänyt miestä, rinki kuitenkin kovin kapea vielä? Tuskin vuokratulot kaverista ovat merkittävä lisä Popan kassaan kuitenkaan? Vai hankitaanko niillä varoilla sittenkin laadukas korvaaja jostain päin maailmaa...
Raha tässä on varmasti takana, mutta ketä maksaa ja kenelle vai ketä jättää maksamatta ja kenelle.
|
|
|
|
|
Incarnation
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #898 : 24.03.2010 klo 16:22:53 |
|
Miksei Popa pitänyt miestä, rinki kuitenkin kovin kapea vielä? PoPa olisi halunnut pitää Deman, mutta eivätköhän pelaajan omat intressit pelata Ykköstä korkeammalla tasolla painaneet paljon enemmän siellä toisessa vaakakupissa.
|
|
|
|
|
Tumba
Poissa
Suosikkijoukkue: Shoplifters of the world united
|
 |
Vastaus #899 : 24.03.2010 klo 16:37:02 |
|
Miksei Popa pitänyt miestä, rinki kuitenkin kovin kapea vielä? Tuskin vuokratulot kaverista ovat merkittävä lisä Popan kassaan kuitenkaan? Vai hankitaanko niillä varoilla sittenkin laadukas korvaaja jostain päin maailmaa...
- Deman kanssa oli viime vuonna sopimusta tehtäessä puhetta, että onnistuessaan meillä autamme häntä eteenpäin uralla. Toki olisimme halunneet pitää Deman meillä mutta en usko, että hän olisi ollut motivoitunut pelaamaan toista kautta Miesten Ykkösessä.
|
|
|
|
|
|
|
|