Konstantin Kaos
Poissa
Suosikkijoukkue: IVFC, AC Oulu, Crystal Palace, Sevilla ja MUOVI
|
 |
Vastaus #250 : 29.10.2009 klo 11:52:44 |
|
kovia on pojat huuteleen, mut ei taida olla niitä jotka lyövät vetoa minun kanssa tuosta yleisökeskiarvosta??
Lue yltä...
|
|
|
|
|
IDreamOfSuvi
Poissa
|
 |
Vastaus #251 : 29.10.2009 klo 12:04:50 |
|
siis suomennetaan vielä kun kaikki eivät tajunneet!! eli te jotka koko ajan vittuilette OPS:sta ja kehutte Ac Oulua, minä olin valmis lyömään vetoa että AC Oulun katsoja keskiarvo ei ylitä 3000 ensi kaudella!!! minulla ei ole kumpaakaan seuraa vastaan mitään, mutta olen tuosta asiasta erimieltä kuin jotkut jotka jaksavat uskoa suureen yleisömereen ac oulun peleissä.
PS: ja eiköhän pikkuhiljaa voitaisiin keskustella pelaajista ja siitä nouseeko Ops suoraan vai karsintaan , vai ei ollenkaan...
PSS: Empun jatkosopparille iso kiitos, tulee toimeen loistavasti Antonion kanssa, ja myös Miigan!
|
|
|
|
|
Konstantin Kaos
Poissa
|
 |
Vastaus #252 : 29.10.2009 klo 12:24:09 |
|
siis suomennetaan vielä kun kaikki eivät tajunneet!! eli te jotka koko ajan vittuilette OPS:sta ja kehutte Ac Oulua, minä olin valmis lyömään vetoa että AC Oulun katsoja keskiarvo ei ylitä 3000 ensi kaudella!!! minulla ei ole kumpaakaan seuraa vastaan mitään, mutta olen tuosta asiasta erimieltä kuin jotkut jotka jaksavat uskoa suureen yleisömereen ac oulun peleissä.
PS: ja eiköhän pikkuhiljaa voitaisiin keskustella pelaajista ja siitä nouseeko Ops suoraan vai karsintaan , vai ei ollenkaan...
PSS: Empun jatkosopparille iso kiitos, tulee toimeen loistavasti Antonion kanssa, ja myös Miigan!
Ja minä sanoin, että lyödään vaan. Brindekin oli lähdössä messiin...
|
|
|
|
|
Metsä Mukaanottaja
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO
|
 |
Vastaus #253 : 29.10.2009 klo 12:25:44 |
|
siis suomennetaan vielä kun kaikki eivät tajunneet!! eli te jotka koko ajan vittuilette OPS:sta ja kehutte Ac Oulua, minä olin valmis lyömään vetoa että AC Oulun katsoja keskiarvo ei ylitä 3000 ensi kaudella!!!
Oletko jakomielitautinen vai Miika? Siis eikös tuolla poijjat aiemmin pistäneet jallupulloa likoon? Jatkuvuuden saaminen on OJT:lle hyvä asia, mutta kyllä tuohon rinkiin aika monta vahvistustakin pitäisi tulla jotta Ykkösessä säilyisi.
|
|
|
|
|
IDreamOfSuvi
Poissa
|
 |
Vastaus #254 : 29.10.2009 klo 12:30:18 |
|
olen sitten varmaan molempia...Alkoholia ei sotketa urheiluun, mut rahasta voidaan lyödä. Jos haluaa lyödä niin laita yv:tä minulle.
Minä olen sitä mieltä että pelkästään tuolla sakilla mikä nyt on , niin Ops on jo sarjan puolivälissä. Tuohon muutama lisä nimi, joita on jo tulossa niin taistellaan noususta.
|
|
|
|
|
RDBLL
Poissa
|
 |
Vastaus #255 : 29.10.2009 klo 12:33:38 |
|
Ilman OPA-ottelua yhteensä 1415, KA 118 ja KA vielä ilman OLS-ottelua 112.
Paljonko RDBLL olikaan OPA:n vastaavat luvut?
Paikallisotteluiden puuttuminen (ja Torinokin tipahti) vievät varmasti keskiarvoa alaspäin, mutta sarjatason nosto taas ylöspäin. Arvaisin ensi kauden keskiarvon jäävän n. 200 katsojaan? 250-300 on aivan mahdollisuuksien ylärajoissa ja siihen vaikuttaa sitten myös "yhteistyökumppaneille" myydyt kausarit.
Inhotaankohan Oulussa Miigaa niin paljon, että jopa skenaariossa OPS-jp liigassa / AC Oulu divarissa veisi AC isomman potin katsojamäärissä vai sulattaisiko Miguli oululaisten sydämen liiganousullaan?
FC OPALA 25.04.2009 klo 16:00 FC OPA - Norrvalla FF 131 LA 09.05.2009 klo 18:00 FC OPA - FC YPA 115 LA 23.05.2009 klo 16:00 FC OPA - Virkiä 176 SU 07.06.2009 klo 14:00 FC OPA - FCJ Blackbird 86 SU 14.06.2009 klo 18:30 FC OPA - JBK 176 KE 17.06.2009 klo 18:30 FC OPA - GBK 143 SU 09.08.2009 klo 14:00 FC OPA - PK-37 172 KE 19.08.2009 klo 18:30 FC OPA - FC Santa Claus 231 LA 22.08.2009 klo 14:00 FC OPA - FC Vaajakoski 156 Su 13.09.2009 klo 18:30 FC OPA - OLS 393 La 26.09.2009 klo 18:00 FC OPA - VIFK 167 La 03.10.2009 klo 16:00 FC OPA - Seinäjoen JK 123 PE 09.10.2009 klo 18.30 FC OPA - OPS-jp 2331 KA 338 MED 167 YHT 4400 Spämmätäänpä vielä OLS; Su 26.4.09 klo 18:30 OLS - FC YPA 165 Su 17.5.09 klo 18:30 OLS - FCV 136 Su 24.5.09 klo 14:00 OLS - GBK 90 To 28.5.09 klo 18:30 OLS - FC OPA 191 Su 14.6.09 klo 14:30 OLS - Norrvalla FF 74 To 25.6.09 klo 18:30 OLS - OPS-jp 285 La 18.7.09 klo 16:00 OLS - Seinäjoen JK 114 To 30.7.09 klo 19:30 OLS - FC Santa Claus 134 Su 2.8.09 klo 18:30 OLS - Virkiä 124 La 22.8.09 klo 18:00 OLS - VIFK 88 La 5.9.09 klo 16:00 OLS - JBK 87 Su 20.9.09 klo 18:30 OLS - PK-37 113 Su 4.10.09 klo 16:00 OLS - FCJ 29 KA 125 MED 114 YHT 1630
|
|
|
|
|
franky
Poissa
Suosikkijoukkue: Oululainen jalkapallo
|
 |
Vastaus #256 : 29.10.2009 klo 12:37:34 |
|
http://www.ops.fi/uutiset/46/396Siis miten ihmeessä Paananen jatkaa ja vakuuttaa vielä olevansa tyytyväinen työhönsä Juntusen ja Luisin kanssa? Palstan asiantuntijoiden mukaan Miiga ei tule kenenkään kanssa toimeen? 
|
|
|
|
|
RDBLL
Poissa
|
 |
Vastaus #257 : 29.10.2009 klo 12:49:34 |
|
http://www.ops.fi/uutiset/46/396Siis miten ihmeessä Paananen jatkaa ja vakuuttaa vielä olevansa tyytyväinen työhönsä Juntusen ja Luisin kanssa? Palstan asiantuntijoiden mukaan Miiga ei tule kenenkään kanssa toimeen?  Käsinuken mielipiteillä ei nyt juurikaan ole väliä, mutta ilmeisen hyvää jälkeä Paananen on silti saanut aikaan ainakin mv-valmennuksen saralla. Talven aikana Erkki tulee kantamaan erittäin suurta vastuuta, sillä hänen hoidettavakseen lankeaa muuan muassa elintärkeän Luis Vanderlein treenauttaminen Ykkösessä pelaavan jalkapalloilijan näköiseksi. Sarjaporrasta korkeampana erinomainen pelinäkemys ei enää kompensoi heikkoa fysiikkaa. Talvikauden tuloksia odotan kokonaisuudessaan erittäin suurella mielenkiinnolla, sillä jos Luiz&Eki - kaksikko pupeltaa tämän sesongin sekalaisen seurakuntansa kanssa, niin tulee OJT takaisin sarjaporrasta alemmas kuin talkkari katolta.
|
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
 |
Vastaus #258 : 29.10.2009 klo 12:52:26 |
|
Minä olen sitä mieltä että pelkästään tuolla sakilla mikä nyt on , niin OJT on jo sarjan puolivälissä. Tuohon muutama lisä nimi, joita on jo tulossa niin taistellaan noususta.
Montakos Ykkösen peliä katsoit viime kaudella? Tuolla porukalla säilytään Ykkösessä kyllä, mutta aika hiljaista että tuo porukka + muutama lisänimi pärjäisi Viikareille, KPV:lle, Popalle, ROPS:ille, PK:lle, FC Hämeenlinnalle tai KPV:lle. Eli ehkä 4-8 realistiset sijoitukset, sillä kyllä tuosta porukasta se 3 joukkuetta ainakin löytää itsensä OJT:n yläpuolelta.
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #259 : 29.10.2009 klo 13:02:40 |
|
Siis miten ihmeessä Paananen jatkaa ja vakuuttaa vielä olevansa tyytyväinen työhönsä Juntusen ja Luisin kanssa? Palstan asiantuntijoiden mukaan Miiga ei tule kenenkään kanssa toimeen?  Veikkaisin että Heikkisen Matti maksaa sinitähdille voitelurahaa, että säännöllisesti mollaavat Miikaa ja OPSia. Niin se homma etenee. Hajoita hallitse...
|
|
|
|
|
IDreamOfSuvi
Poissa
|
 |
Vastaus #260 : 29.10.2009 klo 13:33:39 |
|
itseasiassa kävin katsomassa Opsin ja Opan yhtäpeliä lukuunottamatta kaikki kotipelit. Ac Oulun peleistä jäi katsomatta 2 peliä. Joten kyllä minulla jonkinlainen näkemys tästä lajista on:) ja vielä kun elätän itseni näillä niin jotain on joskus päätelty oikeinkin..
tuosta Decosta olen erimieltä. Mies mahtuu varmasti ykköseen, ja RDBLL, mehän nyt ei monesta asiasta ollakaan oltu samaa mieltä, niin yllättävä lausuntosi ei yllätä. Mutta odotappa tammikuuhun kun mies tulee takaisin niin voit yllättyä sinäkin. Ei "me" siellä Brasseissa vaan aurinkoa oteta;)
PS: Kyllähän Juntusen kanssa eräät tulevat toimeen, mutta tämä foorumihan on täynnä kavereita jotka miestä näköjään kadehtivat;)
|
|
|
|
|
FC Everpool
Poissa
Suosikkijoukkue: Perinteiset muovijoukkueet
|
 |
Vastaus #261 : 29.10.2009 klo 13:39:29 |
|
No keskustellaan: Ei nouse liigaan. Materiaali ei riitä. Crew 1925:n raivoisa tuki ei riitä kompensoimaan materiaaalin heikkoutta. Seurajohdon taso ei riitä millekään sarjatasolle: liikaa CAPS-LOCK ja NUM-LOCK -ongelmia, eikä kausi ole vielä alkanutkaan.
|
|
|
|
|
Konstantin Kaos
Poissa
|
 |
Vastaus #262 : 29.10.2009 klo 13:42:00 |
|
Minä olen sitä mieltä että pelkästään tuolla sakilla mikä nyt on , niin Ops on jo sarjan puolivälissä. Tuohon muutama lisä nimi, joita on jo tulossa niin taistellaan noususta.
Todennäköisesti näin, tosin nousuun en jaksa uskoa, ellei nyt Miiga kaiva takataskustaan jotain aivan super-löytöä. Tippuminen ei ainakaan ole tulossa, sen verran kovat näytöt jo nykyinen joukkue heitti kakkosessa, eikä Miiga jääne lepäämään laakereillaan. Antipatiat Miigaa kohtaan juontaa AC:n puikoissa ollessaan, ja ilmeisestikin jälkikäteen myös, se joka asiaan näppinsä tunkeminen. Varmastikin Miiga on kova mies taustajoukoissa, mutta valmentamiseen puuttuminen on vähän ikävää. Lisäksi kaverin kommenteista paistaa häikäilemätön ylimielisyys ja liioiteltu itseluottamus, joka toisaalta varmaan myyntimiehelle onkin hyvä asia. Itse en vaan tykkää tällaisista ihmisistä. Ja kinkyn teorioille aina  Muuten, ei hotsita tuo rahasta lyöminen, joten ei sitten ainakaan minusta löytynyt sulle kaveria siihen. Jallua sen olla pitää.... 
|
|
|
|
|
Demas
Poissa
Suosikkijoukkue: aakkosjärjestyksessä: ACO, Arse, Barca..jne
|
 |
Vastaus #263 : 29.10.2009 klo 13:45:46 |
|
Ymmärränkö nyt ihan oikein:
"2005: Dreeverit ry anoo OPS:n nimen käyttöä miesten 2-divisioona joukkueelle kaudesta 2006 alkaen."
Jos nimi on vaihtunut Dreeveristä OPSiin niin miksi täällä jauhetaan OPSin perinteistä eikä Dreevereiden? Eli kun vaihtaa nimeä, saa uuden nimen mukana perinteet jos nimeä on kantanut joku joukkue jolla niitä perinteitä on? Eli jos nyt jostain mystisestä syystä AC Oulu haluaisi anoa OTP:n nimeä niin voitaisiin puhua perinteikkäästä joukkueesta vaikka joukkue on ollut pystyssä hyvin vähän aikaa?
Ei ihan näin. Jos OTP ry on hengissä ja jos AC Oulu sopisi OTP ry:n kanssa että perinteisen jalkapalloseuran edustusjoukkue halutaan herätellä henkiin niin kaippa tuo onnistuisi? Ymmärtääkseni OPS-jp:n tilanteessa on käynyt suurin piirtein näin. Tosin OPS ry on ollut näkyvästi hengissä koko ajan (varsinkin jääpallopuolella) ja jalkapallotoiminta aloitettiin kolmannelta sarjatasolta. OTP taitaa nimenä olla jotenkin hengissä lähinnä ~10v junnujoukkueiden osalta. Mutta OPS-jp:stä; niin Dreevereiden sarjapaikan saanut OPS-jp on Oulun Palloseura ry:n hyväksymyksellä alkanut käyttää OPS-jp nimeä (jonka jokainen suht automaattisesti yhdistää OPSiin). Tuo on ymmärtääkseni faktaa josta ei edes tarvi kiistellä. Oulun Palloseura ry myös uutisoi www-sivuillaan OPS-jp:n tuloksia/uutisia ja muutenkin yhteistoiminta oli ilmiselvää kun OPS-jp laitettiin pystyyn. Tämäkin lienee selvää? Siis OPS-jp ei ole vain ottanut kyseistä nimeä vaan homma on mennyt Oulun Palloseura ry:n hyväksymyksellä ja yhteistyössä. Vaikka OPS-jp onkin siis ottanut sarjapaikkansa Dreevereiden tilalta niin minä olen (ja luultavasti pysyn) siinä uskossa että tarkoituksena oli aloittaa uudelleen OPS:n edustusjalkapallotoiminta.. Voisiko joku asioista tietävä sanoa onko tiedoissani jokin pahasti väärin? EDIT: niin ja vielä tämän katjun asiaa suoranaisemmin, niin itse kyllä pahoin pelkään että yleisö ei hirveästi löydä OPS-jpn peleihin vaan jos futis yhtään innostusta saa aikaan niin porukka menee AC:n peleihin. Tietenkin, pelipäivät ja lipunhinnat yms seikat vaikuttaa jonkin verran, mutta kovin suurta yleisömassaa OPS ei varmasti tule saamaan liikkeelle ellei joukkueeseen tupsahda ~5 oululaista vahvistusta ennen ensi kesää.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.10.2009 klo 13:51:44 kirjoittanut Demas »
|
|
|
|
|
Musta Pekka
Poissa
Suosikkijoukkue: OPS-jp.
|
 |
Vastaus #264 : 29.10.2009 klo 13:50:16 |
|
OPS-jp:n kausitavoitteet on oltava riittävän kovat ja selkeät:
1) Suora nousu, minimitavoitteena karsijan paikalta Veikkausliigaan. Tätä koko Suomen kohumaestro on itsekin peräänkuuluttanut tiedotusvälineissä. Siihen riittänee 52 pistettä.
2) Suomen Cupin loppuottelupaikka.
3) Kohumanageri kantaisi ylpeydellä pelipaitaa kentällä vähintään yhdessä ottelussa.
Lisänä tuohon 3) kohtaan:
4) Kotiotteluiden katsoja keskiarvo vähintään 500. Yksi pomminvarma tehokeino on, että yleisö tietää näkevänsä Suomen puhutumman seurajohtajan edesottamuksia kentällä useammassa ottelussa. Jotta yleisötavoitteeseen päästäisiin, niin Taikalannetta on vetkutettava kulmalipulla kuin konsanaan vanhoina hyvinä päivinä.
Yleisötavoite saavutetaan lanneliikkeillä, pelillinen menetys juonitaan Tyrskypihan tulikuumassa saunassa.
Se ei pelaa joka pelkää! Kohti Veikkausliigaa Maagi-Miigan johdolla!
|
|
|
|
|
FC Everpool
Poissa
|
 |
Vastaus #265 : 29.10.2009 klo 13:51:34 |
|
Saisinko lisätietoa TV-taulujen viimeaikoina kaksinkertaistuneista mainostajamääristä? Tänään mainostajia näkyi olevan 3 (kolme)
|
|
|
|
|
JMP
Poissa
Suosikkijoukkue: Tervarit
|
 |
Vastaus #266 : 29.10.2009 klo 13:56:55 |
|
Ilman OPA-ottelua yhteensä 1415, KA 118 ja KA vielä ilman OLS-ottelua 112 FC OPA
KA 338 MED 167 YHT 4400
OLS;
KA 125 MED 114 YHT 1630
OLS ja OPS sarjataulukon asemista huolimatta olivat karkeasti yhtä "suosittuja". "OPAlaisia" voisi tuon mediaanin perusteella sanoa olevan n. 50 - 100 kpl oletuksella, että OPSilla ja OLSilla olisi se 50 "vannoutunutta" :  fania loppujen ollessa satunnaisia ja/tai kaikkia joukkueita seuraavia katsojia. Saa korjata tätä osin hatusta vedettyä arvioita.. Montakos Ykkösen peliä katsoit viime kaudella? Tuolla porukalla säilytään Ykkösessä kyllä, mutta aika hiljaista että tuo porukka + muutama lisänimi pärjäisi Viikareille, KPV:lle, Popalle, ROPS:ille, PK:lle, FC Hämeenlinnalle tai KPV:lle. Eli ehkä 4-8 realistiset sijoitukset, sillä kyllä tuosta porukasta se 3 joukkuetta ainakin löytää itsensä OJT:n yläpuolelta.
Varmaan minkään joukkueen materiaalista on vielä hieman aikaista puhua tässä vaiheessa. Hommahan riippuu siitä, minkä tason vahvistuksia nykyisen rungon päälle / sijalle Miguli saa hommattua. Kuitenkin AC:lta jäänee joku 1-2 pelaajaa ulos ringistä, jotka taas OPS-jp kelpuuttaa ja osa OPalaisista pääsee kakkosesta kokeilemaan ykköstä  Migulin remmissä. Ja sitten vielä tuntemattomat brasilian avut siihen päälle. Arvaan, että Luiz jonkun uuden "tähden" Ouluun tuo. Ja tietenkin osittain tv-taulujen menestyksen (?) tuomasta "rahavirrasta" riippuu sitten tuo edellä mainittu.. : 
|
|
|
|
|
Alain Robbe-Grillet
Poissa
Suosikkijoukkue: Dans le labyrinthe ja Vihavaisen tahtotila
|
 |
Vastaus #267 : 29.10.2009 klo 13:58:54 |
|
Ei ihan näin.
Jos OTP ry on hengissä ja jos AC Oulu sopisi OTP ry:n kanssa että perinteisen jalkapalloseuran edustusjoukkue halutaan herätellä henkiin niin kaippa tuo onnistuisi? Ymmärtääkseni OPS-jp:n tilanteessa on käynyt suurin piirtein näin. Tosin OPS ry on ollut näkyvästi hengissä koko ajan (varsinkin jääpallopuolella) ja jalkapallotoiminta aloitettiin kolmannelta sarjatasolta. OTP taitaa nimenä olla jotenkin hengissä lähinnä ~10v junnujoukkueiden osalta.
Mutta OPS-jp:stä; niin Dreevereiden sarjapaikan saanut OPS-jp on Oulun Palloseura ry:n hyväksymyksellä alkanut käyttää OPS-jp nimeä (jonka jokainen suht automaattisesti yhdistää OPSiin). Tuo on ymmärtääkseni faktaa josta ei edes tarvi kiistellä. Oulun Palloseura ry myös uutisoi www-sivuillaan OPS-jp:n tuloksia/uutisia ja muutenkin yhteistoiminta oli ilmiselvää kun OPS-jp laitettiin pystyyn. Tämäkin lienee selvää?
Siis OPS-jp ei ole vain ottanut kyseistä nimeä vaan homma on mennyt Oulun Palloseura ry:n hyväksymyksellä ja yhteistyössä. Vaikka OPS-jp onkin siis ottanut sarjapaikkansa Dreevereiden tilalta niin minä olen (ja luultavasti pysyn) siinä uskossa että tarkoituksena oli aloittaa uudelleen OPS:n edustusjalkapallotoiminta..
Voisiko joku asioista tietävä sanoa onko tiedoissani jokin pahasti väärin?
Tästä aiheesta näköjään väännetään peistä pari kertaa vuodessa ja virallisesti seura on OPS-jp. Ehkäpä alla oleva futislassen tilitys kertoo enemmän asian taustoista. Tai sitten ei. Tuossapa alla faktaa: OPS Jalkapallo eli Juntusen seura on perustettu 1996 ja on tämä entinen Dreeverit ry ja sillä ei ole mitään tekemistä OPS Junioreiden seuran tai edes nimen kanssa, eikä oikeastaan myöskään Oulun Palloseuran kanssa, vaan on saanut palloliitolta, sekä Matti Heikkiseltä luvan muuttaa nimensä OPS jalkapalloksi ,josta jp lisäys nimen lopussa. Viitanen sai tämän luvan Heikkiseltä ja ei olisi saanut antaa sitä Juntuselle käyttöön. Nimen muutos tehty 2006. Heikkisen mukaan nimi voidaan vieläkin evätä OPS-jp:ltä (lue Juntuselta), mikäli Viitanen todistaa näin asian puolesta 
Tuo OPS Juniorit taas on perustettu 2004 Matti Heikkisen johdolla ja virallisessa vuosikokouksessa päätetty toimivan vanhan OULUN PALLOSEURA seuran junioreiden seurana. Tuolloin ei vielä ollut tätä nykyistä OPS-jp "seuraa" olemassakaan, vaan se pelasi Dreevereiden nimissä kolmosta ja yhden vuoden kakkostakin. Dreevereiltä saadun tiedon mukaan Viitanen hoiti seuran vanhat velvoitteet ja Dreevereiden pj. jatkoi OPS-jp:n pj:nä ainakin yhden kauden. Toki Juntunenkin on ilmoittanut muuttavansa seuran nimen heti kun on mahdollista, joka olisikin kait viisainta tässä tapauksessa, varsinkin kun näyttää että AC ja Juntusen joukkue pelaavat ensi kaudella samaa sarjaa. Eikös jossakin mainittu että yhdistyksen nimi olisikin jo muuttunut vai oliko se seuran markkinoitiyhtiön nimi? Tuosta ytj sivusta ei näy nimihistoriaa, mutta soitolla sekin selvisi. Etusivu >YTJ-tietopalvelu Oulun Palloseura Juniorit ry Tulosta sivu Y-tunnus: 2066347-7 Viimeisin tieto Alkupvm Tietolähde Toiminimi Oulun Palloseura Juniorit ry 22.04.2004 Verohallinto Yritysmuoto Aatteellinen yhdistys 22.04.2004 Verohallinto Kotipaikka OULU 22.04.2004 Verohallinto Yrityksen kieli Suomi 11.10.2006 Verohallinto Päätoimiala Urheilutoiminta 22.04.2004 Verohallinto Postiosoite c/o Timo Viitanen Kajaaninkatu 32 as. 4 90100 OULU Oulun Palloseura - jalkapallo ry Tulosta sivu Y-tunnus: 1636314-8 Viimeisin tieto Alkupvm Tietolähde Toiminimi Oulun Palloseura - jalkapallo ry 28.09.2006 Verohallinto Yritysmuoto Aatteellinen yhdistys 19.12.1996 Verohallinto Kotipaikka OULU 19.12.1996 Verohallinto Yrityksen kieli Suomi 20.12.2000 Verohallinto Päätoimiala Urheilutoiminta 31.12.2001 Verohallinto Postiosoite c/o Miika Juntunen Tyrskypiha 3 90500 OULU
|
|
|
|
|
FC Everpool
Poissa
|
 |
Vastaus #268 : 29.10.2009 klo 13:59:19 |
|
OPS-jp:n kausitavoitteet on oltava riittävän kovat ja selkeät:
1) Suora nousu, minimitavoitteena karsijan paikalta Veikkausliigaan. Tätä koko Suomen kohumaestro on itsekin peräänkuuluttanut tiedotusvälineissä. Siihen riittänee 52 pistettä.
2) Suomen Cupin loppuottelupaikka.
3) Kohumanageri kantaisi ylpeydellä pelipaitaa kentällä vähintään yhdessä ottelussa.
Lisänä tuohon 3) kohtaan:
4) Kotiotteluiden katsoja keskiarvo vähintään 500. Yksi pomminvarma tehokeino on, että yleisö tietää näkevänsä Suomen puhutumman seurajohtajan edesottamuksia kentällä useammassa ottelussa. Jotta yleisötavoitteeseen päästäisiin, niin Taikalannetta on vetkutettava kulmalipulla kuin konsanaan vanhoina hyvinä päivinä.
Yleisötavoite saavutetaan lanneliikkeillä, pelillinen menetys juonitaan Tyrskypihan tulikuumassa saunassa.
Se ei pelaa joka pelkää! Kohti Veikkausliigaa Maagi-Miigan johdolla!
Slurps, slurps.... 
|
|
|
|
|
Alain Robbe-Grillet
Poissa
|
 |
Vastaus #269 : 29.10.2009 klo 14:07:40 |
|
Veikkaisin että Heikkisen Matti maksaa sinitähdille voitelurahaa, että säännöllisesti mollaavat Miikaa ja OPSia. Niin se homma etenee. Hajoita hallitse...
Onko tämä veikkaus ns. varma tieto? Maksaako käteisellä vai maksetaanko voitelurahat ry:n kautta? Jälkimmäisessä tapauksessa voipi olla, että rahoja ei kovin nopeasti saa.
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #270 : 29.10.2009 klo 14:09:15 |
|
Niin, Suomessa tuo on varsin yleinen käytäntö, että edustusjoukkue ja junioritoiminta on eriytetty eri yhdistysten alaisuuteen. Myös se on täysin normaali käytäntö, että perinteisen seuran toiminta aloitetaan uudelleen jonkun toisen vähemmän perinteisen seuran sarjapaikalla. Järjestelykysymys. Esimerkiksi kakkosessa pelaava suuri ja mahtava Ilves ry on oikeasti Duck Park Rangers. Silti tuskin kenelläkään tulisi mieleen kyseenalaistaa sitä, etteikö tuo se seura aidosti olisi se vanha ja perinteinen Ilves.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.10.2009 klo 14:11:13 kirjoittanut Boris Pugo »
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #271 : 29.10.2009 klo 14:10:38 |
|
Onko tämä veikkaus ns. varma tieto?
Yhtä varma kuin sinitähtien apinaosaston jatkuva paskanjauhanta naapuriseuran topicissa. Annan teille ilmaisen vinkin: menkää omille pihoille pyöriin.
|
|
|
|
|
Demas
Poissa
Suosikkijoukkue: aakkosjärjestyksessä: ACO, Arse, Barca..jne
|
 |
Vastaus #272 : 29.10.2009 klo 14:24:09 |
|
Tästä aiheesta näköjään väännetään peistä pari kertaa vuodessa ja virallisesti seura on OPS-jp. Ehkäpä alla oleva futislassen tilitys kertoo enemmän asian taustoista. Tai sitten ei.
Jep, joka vuotinen juttu  En tiedä onko futislassen teksti kaikin osin faktaa. Olen siinä uskossa että OPS-jp nimi on käytössä Oulun Palloseura ry:n siunauksella ja yleensäkin koko OPS-jp on saanut sieltä puolen niin hyväksymyksen kuin tukea, joten siinä mielessä ei voitane sanoa ettei olisi mitään tekemistä OPSin kanssa. Mutta jos OPS-jp nimi on otettu käyttöön ilman mitään keskusteluja/sopimuksia Oulun Palloseura ry:n kanssa niin se kyllä kuullostaisi erikoiselta.
|
|
|
|
|
Alain Robbe-Grillet
Poissa
|
 |
Vastaus #273 : 29.10.2009 klo 14:30:47 |
|
Niin, Suomessa tuo on varsin yleinen käytäntö, että edustusjoukkue ja junioritoiminta on eriytetty eri yhdistysten alaisuuteen. Myös se on täysin normaali käytäntö, että perinteisen seuran toiminta aloitetaan uudelleen jonkun toisen vähemmän perinteisen seuran sarjapaikalla. Järjestelykysymys. Esimerkiksi kakkosessa pelaava suuri ja mahtava Ilves ry on oikeasti Duck Park Rangers. Silti tuskin kenelläkään tulisi mieleen kyseenalaistaa sitä, etteikö tuo se seura aidosti olisi se vanha ja perinteinen Ilves.
Ilves on kissaeläin ja OPS-jp on OPS-jp. Tuskinpa kenellekkään tulee mieleen kyseenalaistaa sitä, etteikö tuo OPS-jp ole se melko uusi ja lyhyet perinteet omaava OPS-jp.
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #274 : 29.10.2009 klo 14:32:22 |
|
Ilves on kissaeläin ja OPS-jp on OPS-jp. Tuskinpa kenellekkään tulee mieleen kyseenalaistaa sitä, etteikö tuo OPS-jp ole se melko uusi ja lyhyet perinteet omaava OPS-jp.
Typerin ja turhin viesti pitkään aikaan. Humisee tyhjyyttään kuin sinitähden pään sisällä.
|
|
|
|
|
|
|
|