FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.02.2026 klo 15:01:48 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 ... 30

Kirjoittaja Aihe: OPS-jp 2010 - Tässä topiikissa idioottien kokoontumisajot  (Luettu 55024 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #375 : 31.10.2009 klo 13:35:40

Jos olisit joskus ollut muuallakin kuin siivoojana töissä, tietäisit että nämä "muut edut" ovat myös VERONALAISTA tuloa, eli nämä ei tule "siihen päälle".
Ja Henk. sivukulut on 27 %, ei 50 %. Joten "reilusti tuplasti" ei pidä tässä tilanteessa mitenkään paikkaansa. Lisäksi Hapella oli tuona kautena vielä sivutoimia, jotka näkyvät vuoden kokonaispalkassa, eli AC ei maksanut Hapelle 100T€.
Toki palkkaa maksettiin ihan sikana liikaa, mutta ei "virallisen tahon faktojen" mukaan.

Älä jauha paskaa. Hapen hinta AC.lle oli 160 000 euroa kaudelta 2007. Tämä on fakta.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money

Vastaus #376 : 31.10.2009 klo 13:40:17

Älä jauha paskaa. Hapen hinta AC.lle oli 160 000 euroa kaudelta 2007. Tämä on fakta.
Missäs on faktalle perusteet? Sama "virallinen taho", jonka velka on muuttunut 125T€ 260T€ kolmessa vuodessa?
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #377 : 31.10.2009 klo 13:42:15

Missäs on faktalle perusteet? Sama "virallinen taho", jonka velka on muuttunut 125T€ 260T€ kolmessa vuodessa?

Itke poro itke. Jospa painuisit omaan topickkiin keuhkoamaan. Jos palkka on 105 000 niin kokonaiskulut n.155 000 euroa. Tämä on puhdas fakta. Olen nähnyt kuitit porealtaassa. Joten revipä siitä.
Erkki Rapala

Poissa Poissa

Vastaus #378 : 31.10.2009 klo 13:43:53

Itke poro itke. Jospa painuisit omaan topickkiin keuhkoamaan. Jos palkka on 105 000 niin kokonaiskulut n.155 000 euroa. Tämä on puhdas fakta. Olen nähnyt kuitit porealtaassa. Joten revipä siitä.

Hellyttävä itkuraivari, kun omat "faktat" eivät pidä paikkaansa. :)
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #379 : 31.10.2009 klo 13:45:42

Hellyttävä itkuraivari, kun omat "faktat" eivät pidä paikkaansa. :)

AC:n paskahousujen faktat eivät pidä. Mulla on suhteita. Ylos
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money

Vastaus #380 : 31.10.2009 klo 13:46:46

Fakta numero yksi:
1) Palkka AC Oulussa ei ollut 105 T€
2) Vaikka kokonaispalkka olisikin ollut 105 T€, niin kokonaiskulut ei olisi 155T€
Toki ymmärrän, että siivojalle tälläiset palkansivukulut ja ja %-laskut ovat vaikeita, mutta näin ne nyt vain menevät.

Ja tämä asia kuuluu toki tähän topicciin, koska keskustelemme täällä OJT:n johtohenkilön itse ilmoittamista "faktoista", jotka eivät pidä paikkaansa.
Kemiläinen haukkumassa oululaista poroksi :)
« Viimeksi muokattu: 31.10.2009 klo 13:48:27 kirjoittanut misteri »
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #381 : 31.10.2009 klo 13:49:32

Toki ymmärrän, että siivojalle tälläiset palkansivukulut ja ja %-laskut ovat vaikeita, mutta näin ne nyt vain menevät.

Voi kuule, minä olen maisteri enkä ole siivonnut enää vuoteen yhtään mitään. Mikäs sinä olet, nörttiläski? Jos mulla on mustaa valkosella niin ehkä tiedän mistä kana kusee. Älä tule meidän topickkiin puhumaan paskaa. Tule takaisin vasta kun sulla on mustaa valkosella, vinosilmä.
Rikkiviisas

Poissa Poissa

Vastaus #382 : 31.10.2009 klo 13:51:59

Jos palkka on 105 000 niin kokonaiskulut n.155 000 euroa. Tämä on puhdas fakta.

Hape tienasi reilusti yli 300 000 euroa ollessaan AC Oulussa valmentajana.

Hapen sadan tonnin palkka oli aika lähelle sitä mitä kerroin. Minun tiedothan kertoivat jo marraskuussa 2006, että Hapen sopimuksen arvo AC Oulun maksettavaksi oli n.200 000 euroa sivukuluineen ja luontaisetuineen. Näin kävi. Todellisuudessahan Hape tuli vielä tätäkin kalliimmaksi sillä liigasta putoaminen tuhosi AC oulun talouden lopullisesti.

Juntusta pyydettiin pelastamaan taas kerran AC viime kauden päätteeksi. Heikkisen Matti tehnyt miljoonavelat Oululle yhdessä vuodessa. Eikä ihme, kun Hape nautti 200 000 euron palkasta.

Seuraavaa "faktaa" odotellessa.

Boris vois ottaa kyllä kaikki oululaiset, rovaniemeläiset ynnä muut mukaansa ja painua vittuun jankkaamaasta samaa paskaa vuodesta toiseen.
Metsä Mukaanottaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO

Vastaus #383 : 31.10.2009 klo 13:53:18

Älä tule meidän topickkiin puhumaan paskaa.

Mitä jos joskus soveltaisit näitä myös omiin juttuihisi? Vrt. uusin paskaviestisi Veikkausliigan puolelle.
Erkki Rapala

Poissa Poissa

Vastaus #384 : 31.10.2009 klo 13:53:44

Voi kuule, minä olen maisteri enkä ole siivonnut enää vuoteen yhtään mitään. Mikäs sinä olet, nörttiläski? Jos mulla on mustaa valkosella niin ehkä tiedän mistä kana kusee. Älä tule meidän topickkiin puhumaan paskaa. Tule takaisin vasta kun sulla on mustaa valkosella, vinosilmä.

Se, että olet maisteri, ei tarkoita muuta, kuin että ehkä osaat lukea. Ymmärtäminen onkin toinen juttu. :) Voit myös käyttää Google-hakukonetta, että löytäisit kaikki palkan sivukulujen laskuperusteet..
Erkki Rapala

Poissa Poissa

Vastaus #385 : 31.10.2009 klo 14:06:58

Itse kaipaisin vahvistusta maksetuista bussimatkoista.. ???
franky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oululainen jalkapallo

Vastaus #386 : 31.10.2009 klo 15:45:28

Karavaani kulkee ja rakit näemmä senkun räksyttää...
Alain Robbe-Grillet

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dans le labyrinthe ja Vihavaisen tahtotila

Vastaus #387 : 31.10.2009 klo 17:48:27

Karavaani kulkee ja rakit näemmä senkun räksyttää...

Eikö tämä kansainvälinen sambatanssiryhmä ole hajonnut ympäri maailmaa, joten isästä, pojasta ja parista lakeijasta ei kovin kummoista karavaania saa aikaan.
franky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oululainen jalkapallo

Vastaus #388 : 31.10.2009 klo 19:21:13

Nousu kakkosesta ykköseen on hieno asia eikä oululaisen futiksen tilanne ole ollut näin hyvä pitkään aikaan. ACO näyttäisi saavan rivinsä kuntoon ja OPS saanee ensi vuodeksi kilpailukykyisen porukan.

On niitä ulkomaalaisia muillakin.
Sir Selssön

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC OULU

Vastaus #389 : 31.10.2009 klo 20:08:19

AC:n paskahousujen faktat eivät pidä. Mulla on suhteita. Ylos

Vielä kun hommaisit elämän,niin sullahan ois jo kaikki tarvittava!
Konstantin Kaos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IVFC, AC Oulu, Crystal Palace, Sevilla ja MUOVI

Vastaus #390 : 01.11.2009 klo 06:46:56

Eikä varmaan HJK ole enää perinteinen HJK, kun se ennen on ollut ry ja nykyään oy, HJK ei voi periä ry:n historiaa, muovia koko paska vai mitä fc everpool?

kpv j
pk35 helsinki, eiku vantaa
tpv  tamu=ilves, eikun sittenkin tpv
atlantis, alkuperäinen kuollut ja kuopattu, silti atlantis
popa, joku historian pätkä puuttuu
hifk, fc ja välillä soccer, taas mennään vain hifk
mp, oli fc mikkeli, taas mp
fc jazz, vielä j, tulevaisuudessa ehkä ei j?
ilves, sorsapuistoa ja .........

Tässä vähän alkuun, näitähän riittää, perinteet näillä kuitenkin on ja pysyy, ja perinteet kunniaan.
Olette te lappalaiset ihme kansa ja fc everpool vähe vajaa jankuttaja.

Kaiketi pointti on siinä, että OPS-jp:n toiminnalla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen OPS:n kanssa. Dreevereiden aloittama nousu on annettu uudelle nimelle. Yo. esimerkeissä ainakin osissa sama seura on vaihtanut nimeä tai yhtiömuotoa.
uh

Poissa Poissa

Vastaus #391 : 01.11.2009 klo 11:35:06

Kaiketi pointti on siinä, että OPS-jp:n toiminnalla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen OPS:n kanssa. Dreevereiden aloittama nousu on annettu uudelle nimelle. Yo. esimerkeissä ainakin osissa sama seura on vaihtanut nimeä tai yhtiömuotoa.
Pointti on siinä, että OPS,  jp:llä tai ilman on sama seura. Yllä on muutama esimerkki seuroista jotka on sählännyt, konkurssin takia, tai muuten lyöty lappu luukulle, otettu taas vanha nimi pienellä tuunauksella ja seura perinteineen jatkaa kulkuaan.
Luulen että tuularin silmissä on myös yksi perinteinen OPS, jp pääte ei paljoa tuularilla tunnu, mutta se voi pitää paikkansa, että miiga työntää luotaan ihmisiä ja samalla opsilta, mutta eiköhän asia muutu kun miiga jyrää liigaan ja acon on enää historian kirjoissa yhtenä kyhäelmänä muiden kuopattujen seurojen kanssa.
Suomalaiset on menestys kansaa, ja OPS pelaa eurooppaliigaa, niin kyllä taas miigalla ystäviä piisaa, muitakin kun mikki hiiriä.
Teillä oulussa on kendo kärpät joka teki konkurssin, ja tietääkseni joutunut konkurssin jälkeen toimimaan jollain pienellä nimimuunnoksella ainakin papereissa.
Oulusta ei löydy yhtään ihmistä joka väittäisi kyseessä olevan eri seurat.
Ben Sherman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tähtirinnat

Vastaus #392 : 01.11.2009 klo 11:45:46

OPS on Oulun Palloseuran lyhenne ja jp tarkoittanee jalkapalloa, mutta mitä AC tarkoittaa? Ei mitään vittuilua, ihan vilpitön kysymys.
Tucö

Poissa Poissa

Vastaus #393 : 01.11.2009 klo 11:54:02

OPS on Oulun Palloseuran lyhenne ja jp tarkoittanee jalkapalloa, mutta mitä AC tarkoittaa? Ei mitään vittuilua, ihan vilpitön kysymys.
Associazione Calcio Oulu, ehkä Allianced Clubs Oulu tai Airport City Oulu? Tähän kysymykseen ei ole koskaan kuultu vastausta.
hapen mökkinaapuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OI OULU ON!

Vastaus #394 : 01.11.2009 klo 12:02:40

Pointti on siinä, että OPS,  jp:llä tai ilman on sama seura. Yllä on muutama esimerkki seuroista jotka on sählännyt, konkurssin takia, tai muuten lyöty lappu luukulle, otettu taas vanha nimi pienellä tuunauksella ja seura perinteineen jatkaa kulkuaan.
Luulen että tuularin silmissä on myös yksi perinteinen OPS, jp pääte ei paljoa tuularilla tunnu, mutta se voi pitää paikkansa, että miiga työntää luotaan ihmisiä ja samalla opsilta, mutta eiköhän asia muutu kun miiga jyrää liigaan ja acon on enää historian kirjoissa yhtenä kyhäelmänä muiden kuopattujen seurojen kanssa.
Suomalaiset on menestys kansaa, ja OPS pelaa eurooppaliigaa, niin kyllä taas miigalla ystäviä piisaa, muitakin kun mikki hiiriä.
Teillä oulussa on kendo kärpät joka teki konkurssin, ja tietääkseni joutunut konkurssin jälkeen toimimaan jollain pienellä nimimuunnoksella ainakin papereissa.

Kendokärpät yritti välttää konkurssin nimimuunnoksella 46 ry:stä Kärpät HT:ksi. Konkurssi tuli ja sarjaporras vaihtui, mutta kendokärpät jatkoi toimintaansa oman organisaationsa sarjapaikalla. Ei siis ottanut käyttöön jonkun toisen joukkueen sarjapaikkaa kuten OPS-jp
Alain Robbe-Grillet

Poissa Poissa

Vastaus #395 : 01.11.2009 klo 12:55:27

Tyrskypihan spämmikone on näköjään taas levittämässä propagandalehtisiä. Oulussa kukaan ei pidä OPS-jp:tä Oulun Palloseurana.
Brindellone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Anonymous Club Oulu

Vastaus #396 : 01.11.2009 klo 13:19:22

Kyllähä klubifani tietää nämä.
Brindellone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Anonymous Club Oulu

Vastaus #397 : 01.11.2009 klo 18:29:13

Arinze teheny sopimukse:

1. Zurab Talakhadze
12. Antti Alakulju
13. Nikola Markovic
21. Augustine Jibrin

22. Iiro Vandell
6. Marko Kivilä
8. Paulo Perreira
9. Teimuraz Varduashvili
20. Luis Vanderlei
14. Alex Arinze
4. Anzori Kaladze
5. Valmir Alves De Oliveira

10. Matias Juntunen
11. Teemu Pähtilä

9/14
Alain Robbe-Grillet

Poissa Poissa

Vastaus #398 : 01.11.2009 klo 18:39:48

Rovaniemellä on Rimpparemmi. Meillä Oulussa on Sambatanssiryhmä Juntsan Pojat.
RDBLL

Poissa Poissa

Vastaus #399 : 01.11.2009 klo 18:44:42

Ongelmia paratiisissa? Jonnin aikaa takaperin Luiz linjasi raa'asti muutamien nyk. ulkomaalaisten joutuvan lähtemään kotimaisten laatuhankintojen tieltä. Kotimaisia laatuhankintoja ei ole vielä kirjattu, mutta jokaiselle sopimuksettomalle viime kauden 'enemmän tai vähemmän hyvälle' ulkomaanelävälle on saatu väännettyä jatkolappu.

Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 ... 30

Siirry: