Nyt kun Karin nimi on yhden jos toisenkin joukkueen kausitopikissa nostettu esiin niin käytännössä joka kerta on myös nostettu esiin että en haluu ku se on kiukutteleva kusipää ja nakertaa joukkuehenkeä. Ja onhan se totta että huonoina päivinä Tommilla tuppaa menemään kentällä liikaa energiaa yleiseen kiukutteluun.
Kolikon kääntöpuolella on kuitenkin paitsi hieno mies, myös kurinalainen ja säntillinen treenaaja, joka kentällä laittaa itsensä kunnolla likoon, eikä ole aivan yksi tai kaksi kertaa kun Tommi on JJK:ssa ollut se ainoa, tai ainakin lähes ainoa, joka kentällä ihan oikeasti (ja oikealla) asenteella tsemppaa ja yrittää loppuun asti ja pyrkii herättelemään muitakin - esimerkillään, ei kitisemällä.
Olen yllättyneempi jos Tommi ensi kaudella ei Harjulla tee maalia kuin jos tekee, sikäli kun nyt toiseen liigaseuraan on menossa. Ja kellepä sen ennemmin soisi. Ei Tommi kuitenkaan meidän edessä tuuleta.

Ps. nyt jos ja kun Tommi vaihtaa seuraa niin mahdollisille yli-innokkaille natsimodeille terkkuja että mä haluan sitten itse vaihtaa ton logon tähän topikkiin.