Nyt on nostettava tämäkin jälleen.
Asiantuntijapiireihin en tunnetusti kuulu, mutta Tommi mielestäni oli ellei tärkein niin yksi tärkeimmistä yksittäisistä JJK:n pelaajista viime kaudella. Tehot (9+6, selvästi joukkueen paras) kertonevat jo osansa, mutta mitä ne eivät kerro, on kaikki se juokseminen, taistelu ja
tunne oman joukkueen puolesta, mitä Karilta menneellä kaudella(kin) nähtiin. Nyt pois jäivät aiemmat ylilyönnit ja kuupan pettämiset, energia meni viime kautta enemmän olennaiseen eikä ylimääräiseen jurputtamiseen - mikä ei toki tarkoita, etteikö Karilla kentällä (tai sen laidalla) suu kävisi, se kuuluu sen kohdalla asiaan.
JJK:n kauniisti sanottuna vaatimattoman loppukauden siivittämänä huhut olivat viemässä miestä pois seurasta ja JJK:n päätyminen divariin olisi varmasti miehen Jyväskylästä pois vienytkin. Ja vaikka täällä kaduilla vahvasti on kuiskittu, että Tommi ei haluaisi Suomessa pelata muualla kuin JJK:ssa, niin itse olisin tuossa tapauksessa siirtymisen hyvinkin ymmärtänyt, vaikka vaikeahan tuo on mihinkään muuhun paitaan kuvitella. Liigapaikka kuitenkin tarkoitti, että siellähän se laidalla tahi kärjessä totutusti viilettää ensi kaudellakin.
- Mä pelaan Jyväskylän puolesta, tiedän kuinka iso juttu JJK täällä on ja seura merkitsee mullekin paljon. Olen saanut JJK:lta todella paljon ja haluan antaa huomenna takaisin. Haluan antaa mun sydämen kentälle JJK:n puolesta lauantaina.
Itkekää pois jos huvittaa, mutta on se mahtava.