Vavá
Poissa
Suosikkijoukkue: Porco, Fogão, Blaugrana, Tusinaspurs
|
 |
Vastaus #275 : 05.12.2009 klo 19:16:34 |
|
Täällä ei Blatterin "ohjeistukset" päde joten spämmään antipatiani minne tykkään.
Tukehdu noihin helvetin omaperäisiin antipatioihisi.
|
|
|
|
|
|
|
peng.xuefeng
Poissa
Suosikkijoukkue: 臥虎藏龍
|
 |
Vastaus #277 : 05.12.2009 klo 19:31:31 |
|
Kylmät väreet nousee muuten vieläkin tuosta matsista kun muistelee seitsemän vuoden takaisia tuntemuksia. On nuo mm-kisat jotain niin suurta että sanat loppuu helposti kesken...
|
|
|
|
|
BeckDol
Poissa
|
 |
Vastaus #278 : 05.12.2009 klo 19:45:57 |
|
1. Espanja Englannin 96 kisoista asti olen La Furiaa kannattanut ja kärsinyt lukuisat pettymykset turnaus toisensa jälkeen. Gloryhuntereita on tullut messiin ihan liikaa, mutta silti tulen heiluttamaan punakeltaisia värejä taas ensi kesänä.
2. Tanska Sympaattinen pikkumaa. Ranskan kisojen Nigeria-peli vielä muistissa.
3. Saksa Inhosin vuosikausia, mutta nykyään olen kääntänyt takkini. Konetta on vain pakko kunnioittaa.
|
|
|
|
|
Joohmm
Poissa
|
 |
Vastaus #279 : 05.12.2009 klo 20:52:55 |
|
Suhteellisen puolueeton tarkkailija (tietystä syystä...), mutta Serbiaa ja varsinkin Pohjois-Koreaa tulee kyllä sympattua.
|
|
|
|
|
Vavá
Poissa
Suosikkijoukkue: Porco, Fogão, Blaugrana, Tusinaspurs
|
 |
Vastaus #280 : 05.12.2009 klo 21:06:11 |
|
Olen pahoillani, jos yhden pelajaan yksittäinen tempaus saa sinut vihaamaan Brasiliaa nyt ja ikuisesti. Olet hyvin surullinen tapaus kaikesta päätellen. Toivottavasti et tee päätöksiä tärkeämmistä asioista yhtä heppoisin perustein. Minulla on taas kaikki syys rakastaa Brasiliaa nyt ja ikuisesti.
|
|
|
|
|
Pint of Lager
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, FSV Mainz 05
|
 |
Vastaus #281 : 05.12.2009 klo 22:24:49 |
|
Uuden-Seelannin bandwagonissa. Pieni maa, jossa futis ei ole ykköslajin asemassa, ja iso osa niistäkin jotka seuraa on kiinnostuneita lähinnä Valioliigasta. Helppo samaistua maahan ja All Whites kannattajien tunnelmiin 
|
|
|
|
|
Gooner88
Poissa
Suosikkijoukkue: Szczęsnyn lädiaksentti
|
 |
Vastaus #282 : 05.12.2009 klo 22:50:53 |
|
Lädit. Jos Suomi ois messis nii ois vaikeempi valita
|
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
 |
Vastaus #283 : 05.12.2009 klo 22:57:27 |
|
Lädit. Jos Suomi ois messis nii ois vaikeempi valita
En usko. Et voi olla niin vittumaisen paska hinttari, että olisi.
|
|
|
|
|
Gooner88
Poissa
Suosikkijoukkue: Szczęsnyn lädiaksentti
|
 |
Vastaus #284 : 05.12.2009 klo 22:59:00 |
|
En usko. Et voi olla niin vittumaisen paska hinttari, että olisi.
Totta. Kyllä ne lädit silti olis suosikkeja 
|
|
|
|
|
torcida
Poissa
Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä
|
 |
Vastaus #285 : 06.12.2009 klo 15:04:25 |
|
Eipähän löydy näistä kisoista näitä omia viime kisojen suosikkeja, kuten Turkkia, Tsekkiä, Kroatiaa tai Ruotsia.  Ennakkoon itse symppaan Uruguayta ja Tanskaa, mutta kisojen alkaessa löytyy varmaan uusia suosikkeja
|
|
|
|
|
deMorte
Poissa
|
 |
Vastaus #286 : 06.12.2009 klo 16:05:47 |
|
Neutraalisti mennään kisoihin asti, yleensä on kisojen aikana suosikki löytynyt. Ja tämä suosikki on sitten tavannut hyvin pian pudota.
Pohjoismaalaisia edustavan Tanskan olisi mukava nähdä pääsevän pitkälle. Myös Pohjois-Korean otteita odotellaan mielenkiinnolla. Onkohan paikalla suurikin P-Korean faniosasto?
Toivotaan että pikapuoliin ei tarvitsisi bandwagonia etsiskellä vaan Suomi lunastaisi paikkansa näissä karkeloissa.
|
|
|
|
|
taptap
Poissa
|
 |
Vastaus #287 : 06.12.2009 klo 16:56:32 |
|
Ruotsin puuttuessa ei voi sanoo minkään maan nousevan yli muista, eli puolueettomana täälläki päin.. Tulee kuitenki seurattua Hollannin, Espanjan ja Brasilian pelejä
|
|
|
|
|
vrzz
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, 日本
|
 |
Vastaus #288 : 07.12.2009 klo 00:51:58 |
|
Vaimo on Japanista, joten ei kauheasti vaihtoehtoja sen suhteen minkä maan bandwagonissa mennään.
Muut suosikit ovat Espanja ja Saksa + yleisesti ottaen olen UEFA-jengien puolella sellaisissa otteluissa, joissa toinen osapuoli on jostain muusta maanosasta.
|
|
|
|
|
Erkka
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liège
|
 |
Vastaus #289 : 07.12.2009 klo 08:09:31 |
|
Puolueettomasti tarkkailen, Italiaa, Afrikan maita ja altavastaajia sympaten.
Toki jos Italia onnistuneesti voittoaan puolustaa, niin tulen kyllä kertomaan kuinka EM96:sta lähtien olen Azzurrin bandwagoniin aina arvokisojen alla noussut.
|
|
|
|
|
litti10
Poissa
|
 |
Vastaus #290 : 07.12.2009 klo 08:55:37 |
|
Minkä takia Pohjois-Korealla on noin paljon ääniä? Onko se jotenkin trendikästä nyt symppailla sitä? Täytyy kyllä myöntää, että ihan mielenkiintoinen joukkuehan se on MM-tasolla, mutta en nyt missään nimessä halua, että se pääsisi alkulohkosta jatkoon.
Vastastin, että olen puolueeton tarkkailija, koska parempaa vaihtoehtoakaan ei löytynyt. Isoja maita symppan. En todellakaan tahdo mitään vuoden 2002 uusintoja.
|
|
|
|
|
THE PIANO MAN
Poissa
|
 |
Vastaus #291 : 07.12.2009 klo 12:06:12 |
|
Totta. Kyllä ne lädit silti olis suosikkeja  Päätä vadille tältä homolta :keskari:
|
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, San Lorenzo, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #292 : 07.12.2009 klo 14:03:28 |
|
1. Slovenia 2. Slovakia 3-"muut ihan symppisporukat". Tanska, Hollanti, Argentiina, Nigeria. Näillä mennään 
|
|
|
|
|
Soccerious
Poissa
|
 |
Vastaus #293 : 07.12.2009 klo 14:50:41 |
|
Totta. Kyllä ne lädit silti olis suosikkeja  Kai tämä oli vitsi?  Itse olen melkolailla puolueeton tarkkailija, mutta jos yksi joukkue pitäisi nimetä suosikiksi se olisi Tanska. En kuitenkaan hiuksia revi päästä vaikka juutit juuttuisivat alkulohkoon.
|
|
|
|
|
Caganer
Poissa
|
 |
Vastaus #294 : 07.12.2009 klo 16:05:37 |
|
Minkä takia Pohjois-Korealla on noin paljon ääniä? Onko se jotenkin trendikästä nyt symppailla sitä?
Itseä ihmetyttää miksei FIFA heitä hiuksista vittuun valtiota, joka sensuroi kisat. Kenen ehdoilla tässäkin nyt taas mennään, nyt ei voi ainakaan puhua mistään "houkuttelevista markkinoista".
|
|
|
|
|
partio
Poissa
|
 |
Vastaus #295 : 07.12.2009 klo 16:15:15 |
|
Olen pahoillani, jos yhden pelajaan yksittäinen tempaus saa sinut vihaamaan Brasiliaa nyt ja ikuisesti. Olet hyvin surullinen tapaus kaikesta päätellen. Toivottavasti et tee päätöksiä tärkeämmistä asioista yhtä heppoisin perustein. Minulla on taas kaikki syys rakastaa Brasiliaa nyt ja ikuisesti.
Pyörii kyllä vähintään yhtä vanha ja kulunut levy rammarissa kun mullakin. Vaihda nyt helvetti uuteen.
|
|
|
|
|
|
|
kokistuoppi
Poissa
Suosikkijoukkue: mode-hangaround
|
 |
Vastaus #297 : 07.12.2009 klo 17:12:16 |
|
1. Slovenia 2. Slovakia 3-"muut ihan symppisporukat". Tanska, Hollanti, Argentiina, Nigeria. Näillä mennään  Itselläni Nigeria ykkösenä, ja muutenkin Hollantia ja Argentiinaa lukuunottamatta samoja. Toisaalta kyllä suurista maista mestaruuden soisin jommalle kummalle tästä kaksikosta. Paljon sympaattisia ja (ainakin itselleni) uusia tuttavuuksia näissä kisoissa. Soisin afrikkalaisten menevän pitkälle omissa kisoissaan (ainakin Nigerian valmentajan kaunopuheiden perusteella kisat merkitsevät koko mantereelle yhtä paljon kuin itse isäntämaalle)
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.12.2009 klo 17:13:29 kirjoittanut kokistuoppi »
|
|
|
|
|
|
|