|
|
paveldo
Poissa
|
 |
Vastaus #1126 : 04.06.2010 klo 17:25:26 |
|
Väitän että neljä edellistä postaajaa tekevät tänään maalin.
|
|
|
|
|
Arquero
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool FC
|
 |
Vastaus #1127 : 04.06.2010 klo 17:38:44 |
|
270min nollaa, murtuuko potku puolustus tänää?
Tulosveikkaus 0-1(0-0)
Maali syntyy 85 pelatun minuutin jälkee, takojana Mikko "Iso-Mela" Tarvainen.
|
|
|
|
|
pöhlö
Poissa
|
 |
Vastaus #1128 : 04.06.2010 klo 18:32:00 |
|
Torstaina Urho kohtaa Multian Suolahdessa. Sitä peliä pitäisi keretä katsomaan. Uutiset Jämsänkoskelta kertoivat, että Urho olisi pelannut hyvän taistelupelin? Torstaina kaikki keskuskentälle klo 19.00 alkavaa ottelua katsomaan ja kannustamaan pojat ensimmäiseen voittoon. Pääkatsomossa tavataan!
No tulihan siellä katsomossa oltua. Tuulinen torstai-ilta ja tuloksena karvas kotitappio 0-1.Hirveätä katsottavaa tämä Urhon pelaaminen. Pelaajilla ei minkäänlaista taitotasoa ja pelikäsitystä pallon pelaamisesta. Lisäksi suurin osa joukkueesta näyttää olevan ihan rapakunnossa, vaikka pelaajat ovat pääsääntöisesti nuoria miehiä! Ei montaa voittoa oteta eilisen kaltaisella pelillä. Lisäksi pari Urhon pelaajaa keskittyi ainakin eilen enemmän suunsoittoon, kuin itse pelaamiseen. Seuraavassa kotipelissä A-katsomoon lippu jo varattuna!
|
|
|
|
|
Kohis
Poissa
Suosikkijoukkue: Suolahden Urho 1908,Suomalaiset pelaajat mailmalla
|
 |
Vastaus #1129 : 04.06.2010 klo 20:38:49 |
|
Pelaajilla ei minkäänlaista taitotasoa ja pelikäsitystä pallon pelaamisesta. Lisäksi suurin osa joukkueesta näyttää olevan ihan rapakunnossa vaikka pelaajat ovat pääsääntöisesti nuoria miehiä! Seuraavassa kotipelissä A-katsomoon lippu jo varattuna!
No nyt lähti! Hienoa että joukkueen kannattajat osaavat sanoa asiat suoraan!
|
|
|
|
|
ynwa69
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool FC, FC Vaajakoski, Inkeroisten Purha
|
 |
Vastaus #1130 : 04.06.2010 klo 21:06:31 |
|
kyllä se potku peli päättyi 4-1, mutta REDSille
|
|
|
|
|
Märkäkorva
Poissa
|
 |
Vastaus #1131 : 04.06.2010 klo 21:25:09 |
|
kyllä se potku peli päättyi 4-1, mutta REDSille
Hyvä REDS!
|
|
|
|
|
tuomari turmio
Poissa
|
 |
Vastaus #1132 : 04.06.2010 klo 21:26:51 |
|
Jazz-Kiva 1-2 (0-1)Päivä näytti todella pahalle kun jazzin miehistöstä oli 4 jätkää karenssissa pelattuan huiman pelissä,pari loukkaantunutta ja pari työ-esteistä.Sit saatiin huimasta apuihin pari 16 v jätkää ja yks 14 v jannu jotka kaikki pelaskin ihan hyvän pelin. Peli alkoi ja kulki koko ottelun ajan jazzin komennossa,pallo ja miehet liikkui,mutta kivan 9 miestä pallon alla oli liikaa ja paikkoja ei siunaantunut oikein millään.Sit kiva sai vaparin n.18 metristä,Hyvä laukaus yläputkeen ja ripari puskulla sisään kun jazz-puolustus uinui vielä muurissa...Tämä oli liikaa hallinneelle joukkueelle.Jazz jatkoi hallintaa toisella puoliajalla ja saatuaan vaparin,Ari nieminen keskitti maalille joka meni suoraan yläpesään ja jazz tuuletti maalia,mutta vapari oli epäsuora!!!(tämä ei kyllä ollut oikea tuomio).Kiva teki illan toisen osuman kulman jälkeen hässäkästä.Jazzin kavennuksen teki Tuomas Luukkanen Mikko Viitasen syötöstä 10 ennen pelin loppua.Jazz loi vielä painetta kivan maalille loppuun asti,mutta hyvän pelin pelannut kiva-puolustus hoiti tilanteet...kauden eka ja koko kauden kirvelevin tappio on koettu. Tämä oli toisinto Bayern-Inter pelistä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.06.2010 klo 21:35:17 kirjoittanut tuomari turmio »
|
|
|
|
|
Tatsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1133 : 04.06.2010 klo 21:55:28 |
|
 Kiva päästi lopussa maalin jottei maaliero parane turhia. Palloliiton raporttiin tuli myös huomautus ottelusta. Kivan tehtyä 0-2 johtomaali ryntäsi Ultrasin tuntematon johtohahmo kentälle. Capon vastusteluista huolimatta. Makea voitto 
|
|
|
|
|
NumberTwentyOne
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Vaajakoski, FCV Reds
|
 |
Vastaus #1134 : 04.06.2010 klo 23:01:14 |
|
Redsiltä tänään kauden parasta peliä eikä Potkun pelikään huonoa ollut. Rehellisesti voin sanoa ottelua Vitosen kovatasoisimmaksi tähän mennessä ainakin niistä missä itse olen ollut paikalla. Redsille erittäin tärkeät pisteet kauden edellisten tiukkojen matsien munausten jälkeen. Jos se kone tästä käynnistyisi. Ainakin miehiä oli kerrankin riittävästi matkassa.
Ei muuten tainnut yksikään noista Paveldon veikkaamista tehdä maalia. Omalta osalta tuo ei mikään yllätys ollut, vaikka pari paikkaa olikin. Ei vaan uskaltanut tehdä Elmolle antamani uudenvuodenlupauksen johdosta.
|
|
|
|
|
|
|
TheBlackandWhite
Poissa
|
 |
Vastaus #1136 : 05.06.2010 klo 19:42:43 |
|
Parempi voitti. Nuori tuomari vihelti loistavasti koko ottelun! Muutenkin puhdas ja hyvässä hengessä pelattu ottelu.
Mutta Ilvekselle tuli yksi aiheeton kortti puolustajan vahingossa liukastuttua vastustajan kanssa kamppaillessaan. Tällaisille korteille vahva 
|
|
|
|
|
tude
Poissa
|
 |
Vastaus #1137 : 05.06.2010 klo 22:12:24 |
|
voisko joku valaista mua mikä on se vitun ääliömäinen "kurdi" porukka! sen verran oon kartal et se on meidän "ilves2" vieraspeli,et tietää vähän olla varuillaan koska vitun sairaitahan noi "kurkku auki" hommat on. mut onneks oon kattonu AMERICAN HISTORY X leffan kattonu niin tiedän miten varautua. en ole rasisti mut jos ykskään "kurdi" rupeaa vittuileen niin tietääpähän vittuilleensa! (ps.N."promillee;)
|
|
|
|
|
Kirvesperse
Poissa
Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves 42300
|
 |
Vastaus #1138 : 06.06.2010 klo 06:49:35 |
|
voisko joku valaista mua mikä on se vitun ääliömäinen "kurdi" porukka! sen verran oon kartal et se on meidän "ilves2" vieraspeli,et tietää vähän olla varuillaan koska vitun sairaitahan noi "kurkku auki" hommat on. mut onneks oon kattonu AMERICAN HISTORY X leffan kattonu niin tiedän miten varautua. en ole rasisti mut jos ykskään "kurdi" rupeaa vittuileen niin tietääpähän vittuilleensa! (ps.N."promillee;)
 Hulinaa ja myllyjä luvassa?
|
|
|
|
|
liukas playboy
Poissa
|
 |
Vastaus #1139 : 06.06.2010 klo 10:51:34 |
|
 Alkolukko foorumille ?
|
|
|
|
|
NumberTwentyOne
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Vaajakoski, FCV Reds
|
 |
Vastaus #1140 : 06.06.2010 klo 11:52:05 |
|
Hienoa työtä Elmolta. Vähän jää leikkauksesta sellainen maku kuin Reds olisi ollut altavastaajana ja Potku vyöryttänyt tilanteita jatkuvalla syötöllä, mutta tämä ymmärrettävää vierasjoukkueen hovikuvaajan toimesta. Lopussa vielä syyttävä zoomaus tuomariin  . Tuota pilkkua ei kyllä olisi tarvinnut viheltää.
|
|
|
|
|
Elmo
Poissa
Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis
|
 |
Vastaus #1141 : 06.06.2010 klo 12:11:18 |
|
Hienoa työtä Elmolta. Vähän jää leikkauksesta sellainen maku kuin Reds olisi ollut altavastaajana ja Potku vyöryttänyt tilanteita jatkuvalla syötöllä, mutta tämä ymmärrettävää vierasjoukkueen hovikuvaajan toimesta. Lopussa vielä syyttävä zoomaus tuomariin  . Tuota pilkkua ei kyllä olisi tarvinnut viheltää. Kyllä koosteeseen kaikki hyvät maalipaikat laitetaan ja sitten täytteeksi ehkä muutama ei niin hyvä ja näiden jälkimmäisten osalta saattaa fokus olla enemmän Potkussa. Youtubessa kun on se 10 minuutin maksimirajoitus.
|
|
|
|
|
Maalivahti
Poissa
|
 |
Vastaus #1142 : 06.06.2010 klo 22:11:14 |
|
Se on hyvä että sulla on telkkari ja oot kattonu elokuvia.
|
|
|
|
|
Royal
Poissa
|
 |
Vastaus #1143 : 07.06.2010 klo 01:28:03 |
|
Mitä vittua täällä tapahtuu 
|
|
|
|
|
Kiero
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal FC, JIlves, Les Bleus
|
 |
Vastaus #1144 : 07.06.2010 klo 10:48:49 |
|
Täällähän ei oo kukaan ennen tätä vauhkonnut mitään tästä kyseisestä kurdiporukasta  ?
|
|
|
|
|
mies paikallaan
Poissa
|
 |
Vastaus #1145 : 07.06.2010 klo 14:01:12 |
|
Illan veikkauksia:
Mustarastas - VJK: 4-1 (2-0)
Rastaat ovat ottaneet muutaman tappion, mutta tänään VJK hoidellaan suvereenisti. Lopussa ote herpaantuu hetkeksi ja Viitasaarelaiset kaventavat.
FP JKL - Nousu: 3-1 (1-0)
Talvella pelatussa vajaamittaisessa ottelussa lukemat olivat erittäin suuret 8-1, mutta tänään vastassa on kotikentällään alati vaarallinen Nousu ja pisteet eivät tule helposti. Silti rutiinivoitto ja omissa soi kerran, koska joukkueelta puuttuu edelleen maalivahti?
|
|
|
|
|
Henry
Poissa
|
 |
Vastaus #1146 : 07.06.2010 klo 18:18:44 |
|
Kannattaa olla varuillaan, sinun leikit loppuu kuule lyhyeen tuolla asenteella.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.06.2010 klo 18:24:00 kirjoittanut Henry »
|
|
|
|
|
|
|
Märkäkorva
Poissa
|
 |
Vastaus #1148 : 07.06.2010 klo 21:11:23 |
|
FP JKL - Nousu 1-0 (1-0).
Eka puoliaika FP:ltä ihan ok peliä. Toinen puoliaika aivan hirveetä kuraa. Nousu nosti äijiä ylös ja sai painetta boksiin, joskaan ei vaarallisia tilanteita, mutta muutamia pahoja pompputilanteita. Pelillisesti paskasta toisesta puoliajasta huolimatta FP sai lukuisia maalipaikkoja, mutta viimeistely ontui. Omaa peliäni vertaisin virtsaan.
Nousulle kyllä pelistä peukkua, hyvä joukkue!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.06.2010 klo 21:12:52 kirjoittanut Märkäkorva »
|
|
|
|
|
tude
Poissa
|
 |
Vastaus #1149 : 07.06.2010 klo 22:53:45 |
|
kannattaakohan tota mun "känniviestiä" nyt ihan todesta ottaa? on tää nyt kuitenki vain jalkapalloa! eiköhän nyt ainakin useampi ihminen tajunnut koko jutun vitsiks:) okei,ehkä oli huonoo huumoria(niinku yleensä aina pienes maistis)
|
|
|
|
|
|
|
|