FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
07.02.2026 klo 07:34:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 62 [63] 64 ... 72

Kirjoittaja Aihe: Keski-Suomen Vitonen 2010 - juhis2008 on taikuri.  (Luettu 90976 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
paveldo

Poissa Poissa

Vastaus #1550 : 30.08.2010 klo 21:02:58

Loistava tulos! 

PaRilla kaiken järjen mukaan nousukielto, Skädäm ja KJazz kohtaavat vielä keskenään ja ainakin viime kaudella paremmuus taulukossa ratkaistiin keskenäisen ottelun perusteella eli Kivalla on nousu omissa käsissä! :o Ylos

edit. ja todellinen kuningasidea Liitolta jos kauden viimeistä Kiva - Reds peliä ei saa siirrettyä lauantaille, koska Kivalla on mahdollisesti panosta viimeisellä kierroksella vielä. Perjantai ja ottelu alkaisi 17.30 voi tuottaa ongelmia molemmille joukkueille. :keskari: Toisaalta Reds voisi boikotoida Liiton toimintaa ja luovuttaa Kivalle voiton.
Eiköhän tässä vielä painita ihan vaan piirisarjassa. :)
Shanklymania

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMJ, Liverpool FC, FCV

Vastaus #1551 : 30.08.2010 klo 21:30:23

Toisaalta Reds voisi boikotoida Liiton toimintaa ja luovuttaa Kivalle voiton.

Ei kai nyt sentään, ennen saunailtaakin. :)

Reds - Urho päättyi muuten 0-0. Kotijoukkueella suhteellisen varmoja maalipaikkoja noin viiteen häkkiin, ja pallonhallinta näin valmennusjohdon silmin 67%-33%. Ottelu kyllä kuvasti Redsin koko kesän teemaa; maaleja ei vaan saada tehtyä vaikka peli pyörii ajoittain todella hyvin.

Urholle iso Ylos, jaksoitte taistella varsinkin puolustuksessa varsin mallikkaasti.

E: Mäkisen Ollista vielä sen verran, että tasaista suorittamista aina 82 minuuttiin saakka, jolloin pilli pärähti kolmesti ottelun loppumisen merkiksi. Itsehän olin tekemässä vielä paria vaihtoa hyökkäykseen, kun Keski-Suomen nopein Casio näytti 45 minuuttia. :D
Kohis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suolahden Urho 1908,Suomalaiset pelaajat mailmalla

Vastaus #1552 : 30.08.2010 klo 21:53:57

Reds - Urho päättyi muuten 0-0. Kotijoukkueella suhteellisen varmoja maalipaikkoja noin viiteen häkkiin, ja pallonhallinta näin valmennusjohdon silmin 67%-33%. Ottelu kyllä kuvasti Redsin koko kesän teemaa; maaleja ei vaan saada tehtyä vaikka peli pyörii ajoittain todella hyvin.

Urholle iso Ylos, jaksoitte taistella varsinkin puolustuksessa varsin mallikkaasti.

E: Mäkisen Ollista vielä sen verran, että tasaista suorittamista aina 82 minuuttiin saakka, jolloin pilli pärähti kolmesti ottelun loppumisen merkiksi. Itsehän olin tekemässä vielä paria vaihtoa hyökkäykseen, kun Keski-Suomen nopein Casio näytti 45 minuuttia. : D

OLLI! :D  Redsille kanssa peukkua rehdistä ja mukavasti pelistä. Välillä kopis jaloille puolin ja toisin mutta tilanteet hoidettiin rehdisti heti tilanteen jälkeen. Hienoa urheiluhenkeä. Näitä kun näkisi enemmän vitosdivarin peleissä.

Aikalailla kyllä Reds hallisti peliä ja paikoin peli pyöri vallan mainiosti! Urholla oli poissa monta avauksen miestä poissa. Muunmuassa Keski-Suomen pika-juna ja meidän maalitykki Antti Temonen sekä Harri Laukkanen..

Itsehän pelasin tämän pelin miesvajeesta johtuen Käressä numerolla 23! :D Nyt sattuu joka paikkaan..
beriates

Poissa Poissa

Vastaus #1553 : 30.08.2010 klo 23:09:22

PaRilla kaiken järjen mukaan nousukielto
Kaiken järjen mukaan kun katsoo 4 div. sarjataulukkoa niin "ykkösjoukkue" tulee ryminällä alas ja "kakkosjoukkue" voi nousta.
Tatsi

Poissa Poissa

Vastaus #1554 : 30.08.2010 klo 23:16:28

Ja "ykkösjoukkuehan" ei saa pelata samalla tai alemmalla sarjatasolla kuin "kakkosjoukkue"
NumberTwentyOne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Vaajakoski, FCV Reds

Vastaus #1555 : 30.08.2010 klo 23:23:41

edit. ja todellinen kuningasidea Liitolta jos kauden viimeistä Kiva - Reds peliä ei saa siirrettyä lauantaille, koska Kivalla on mahdollisesti panosta viimeisellä kierroksella vielä. Perjantai ja ottelu alkaisi 17.30 voi tuottaa ongelmia molemmille joukkueille. :keskari: Toisaalta Reds voisi boikotoida Liiton toimintaa ja luovuttaa Kivalle voiton.

Näin tosiaan on. Perjantai 17:30 on melko järjetön aika pelata, mutta eipä tuolle mitään mahda. Samalla meni kauden huikeaksi suunniteltu päätös: Bussilla peliin, peli, ja JKL:ään saunomaan. Nyt tilalla on köröttely kiireellä perjantaina peliin samalla ratin takana kamppeita päälle pukien. Suoraan peliin ja kylmiltään 10 minuutissa 4-0 nekkuun. Illalla ysin maissa takaisin odottamaan, jos lauantaina olisi saunailta. Ja tämä skenaario mikäli ylipäätänsä molemmat joukkueet saavat riittävästi miehiä edes matkaan.
NumberTwentyOne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Vaajakoski, FCV Reds

Vastaus #1556 : 30.08.2010 klo 23:38:12

OLLI! :D  Redsille kanssa peukkua rehdistä ja mukavasti pelistä. Välillä kopis jaloille puolin ja toisin mutta tilanteet hoidettiin rehdisti heti tilanteen jälkeen. Hienoa urheiluhenkeä. Näitä kun näkisi enemmän vitosdivarin peleissä.

Aikalailla kyllä Reds hallisti peliä ja paikoin peli pyöri vallan mainiosti! Urholla oli poissa monta avauksen miestä poissa. Muunmuassa Keski-Suomen pika-juna ja meidän maalitykki Antti Temonen sekä Harri Laukkanen..

Itsehän pelasin tämän pelin miesvajeesta johtuen Käressä numerolla 23! :D Nyt sattuu joka paikkaan..

Miten teillä oli miesvaje kun nytkin oli penkillä ainakin viisi jätkää. Paljon teitä on kun ei ole miesvajetta?

Ite täytyy vähän olla eri mieltä parin edellisen kommenttiin pelin reiluudesta, mutta mä oonkin tällainen neitipelaaja. Kyllähän Urhon kaverit tuli melko reilusti sukille ja pallon suojaamiset oli tyyliä kaksi metriä vauhtia sivulta ja kendotaklauksella päälle. Herkempi tuomari olisi antanut Urholla 8 korttia ja Redsillekin pari. Olli ei varmaan uskaltanut, kun sen verran monta sadan kilon keijukaista vierailijoilla oli. Muuten Olli vihelteli ihan hyvin tai ainakin oikeaan suuntaan tilanteissa. Olihan siellä se kelloepisodi ja yksi muuri neljän metrin päässä pallosta, mutta näähän on miehen tavaramerkkejä.

Eniten kuitenkin ihmetytti miksi Urhon miehet jaksoivat kommentoida joka tilanteesta jo pelin alusta lähtien, vaikkei tähän mitään syytä ollut. En tiedä johtuko ylilatauksesta vai oliko mennyt vaan hiekkaa pinppiin ennen peliä. No pelissä ei kyllä tahallisia törkeyksiä ollut, joten siinä mielessä reilupeli. Ehkä vähän liikaa 80-luvun brittifutista tällaiselle taitopelaajalle ;)
Woody P

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves,OIK steelers.

Vastaus #1557 : 31.08.2010 klo 14:28:54

Hyvin sä sen yhen läpiajon torjuit jalalla!
Joo,näitäkin ajoittain sattuu. :)
Vikkelä vaihtomies

Poissa Poissa

Vastaus #1558 : 31.08.2010 klo 15:17:38

Miten teillä oli miesvaje kun nytkin oli penkillä ainakin viisi jätkää. Paljon teitä on kun ei ole miesvajetta?

Ite täytyy vähän olla eri mieltä parin edellisen kommenttiin pelin reiluudesta, mutta mä oonkin tällainen neitipelaaja. Kyllähän Urhon kaverit tuli melko reilusti sukille ja pallon suojaamiset oli tyyliä kaksi metriä vauhtia sivulta ja kendotaklauksella päälle. Herkempi tuomari olisi antanut Urholla 8 korttia ja Redsillekin pari. Olli ei varmaan uskaltanut, kun sen verran monta sadan kilon keijukaista vierailijoilla oli. Muuten Olli vihelteli ihan hyvin tai ainakin oikeaan suuntaan tilanteissa. Olihan siellä se kelloepisodi ja yksi muuri neljän metrin päässä pallosta, mutta näähän on miehen tavaramerkkejä.

Eniten kuitenkin ihmetytti miksi Urhon miehet jaksoivat kommentoida joka tilanteesta jo pelin alusta lähtien, vaikkei tähän mitään syytä ollut. En tiedä johtuko ylilatauksesta vai oliko mennyt vaan hiekkaa pinppiin ennen peliä. No pelissä ei kyllä tahallisia törkeyksiä ollut, joten siinä mielessä reilupeli. Ehkä vähän liikaa 80-luvun brittifutista tällaiselle taitopelaajalle ;)

Vahvennetut kuulostaa erittäin tutulta, jo useiden viikkojen takainen Urho-PetPet tuntui enemmänkin olevan taistelu siitä, käveleekö PetPetin pelaajat pois kentältä vai tarvitaanko ambulanssia. Lisäksi "kiviä taskuun" ei kuulosta viikatteen jälkeen kovin hassulta. Lisäksi "Pitääkö sut tappaa" ei kuulu mielestäni lajiin, mut mutten ihan rehti ja rehellinen joukkue...

Ja "ykkösjoukkuehan" ei saa pelata samalla tai alemmalla sarjatasolla kuin "kakkosjoukkue"

Ts. Pari I ottaa koko Pari II:n pelaajamassan omaan rinkiin ja luonnollisesti Pari II kaappaa koko aikaisemman "ykköstiimin". Ainakin näin teoriassa. Tai sitten Parit vaihtavat vain nimiä, joka on siis kätännössä täsmälleen sama asia :D
« Viimeksi muokattu: 31.08.2010 klo 15:23:13 kirjoittanut Vikkelä vaihtomies »
fresá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: España, JJK

Vastaus #1559 : 31.08.2010 klo 15:28:12

Paveldolta voisin odottaa vastauksia tälläiseen silmukkaan?
Köhis

Poissa Poissa

Vastaus #1560 : 31.08.2010 klo 15:33:42

Vahvennetut kuulostaa erittäin tutulta, jo useiden viikkojen takainen Urho-PetPet tuntui enemmänkin olevan taistelu siitä, käveleekö PetPetin pelaajat pois kentältä vai tarvitaanko ambulanssia. Lisäksi "kiviä taskuun" ei kuulosta viikatteen jälkeen kovin hassulta. Lisäksi "Pitääkö sut tappaa" ei kuulu mielestäni lajiin, mut mutten ihan rehti ja rehellinen joukkue...

Mistä tuo "pitääkö sut tappaa?" on peräisin? Itse en ainakaan ole moisesta kuullut vaikka Urhossa pelaankin. Ja noista kendotaklauksista sen verran.. Eihän ne välttämättä sääntöjenvastaisia taklauksia ole, useimmin vaan siinä käy niinkun käy, kun 100 kiloinen pelaaja jysäyttää olkapää - olkapäätä vasten 60 kiloista peluria, ja tai 60 kiloiset / kaikki muutkaan pelaajat eivät osaa mennä tilanteisiin niiden edellyttämällä kovuudella vaan sinne hölkätään samallalailla kun lenkillä ollessa.

En nyt tässä sano mitenkään että ne kaikki taklaukset puhtaitakaan olisi ja välillä tulee itekkin mentyä selän puolelle puolivahingossa ja blaa, mutta näin jatkakaa kynikset.
liukas playboy

Poissa Poissa

Vastaus #1561 : 31.08.2010 klo 16:44:09

Ja noista kendotaklauksista sen verran.. Eihän ne välttämättä sääntöjenvastaisia taklauksia ole, useimmin vaan siinä käy niinkun käy, kun 100 kiloinen pelaaja jysäyttää olkapää - olkapäätä vasten 60 kiloista peluria, ja tai 60 kiloiset / kaikki muutkaan pelaajat eivät osaa mennä tilanteisiin niiden edellyttämällä kovuudella vaan sinne hölkätään samallalailla kun lenkillä ollessa.

En nyt tässä sano mitenkään että ne kaikki taklaukset puhtaitakaan olisi ja välillä tulee itekkin mentyä selän puolelle puolivahingossa ja blaa, mutta näin jatkakaa kynikset.

Ei sillä eikä millään, mutta näistä keskustellaan enimmäkseen Urhon pelien yhteydessä. Oisko asiassa kuitenkin jotain perää?

Ylos
Kohis

Poissa Poissa

Vastaus #1562 : 31.08.2010 klo 17:53:38

Herranjumala mitä itkua täällä taas Urhon pelityylistä. :D Kovaa tullaan ja sen varmaan kaikki tietää..Eikö?
Ketään ei yritetä tahallaan vahingoittaa peleissä. Nyt kaikki tytöt ihan rauhassa vaan ja mobilaattia mustelmiin. Ylos

Reds pelistä vielä sen verran että kyllä siinä joka jätkällä tais olla ylilatausta sen verran että se purkautui mussuttamisena. Pahoittelut siitä Redsin miehistölle.

Kohis

Poissa Poissa

Vastaus #1563 : 31.08.2010 klo 17:57:00

Ei sillä eikä millään, mutta näistä keskustellaan enimmäkseen Urhon pelien yhteydessä. Oisko asiassa kuitenkin jotain perää?

Ylos

Seuraavalla kaudella lupaan halata kaikkia vastustajia ennen peliä ketkä sitä itse pyytää. Lisäksi kysyn joka tilanteessa että saanko koittaa ottaa pallon pois ja että toinen meistä saattaa kaatua siinä.
Shanklymania

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMJ, Liverpool FC, FCV

Vastaus #1564 : 31.08.2010 klo 19:47:44

Seuraavalla kaudella lupaan halata kaikkia vastustajia ennen peliä ketkä sitä itse pyytää. Lisäksi kysyn joka tilanteessa että saanko koittaa ottaa pallon pois ja että toinen meistä saattaa kaatua siinä.

Kyllähän selkään ajelu on sitä neitimäisintä jalkapalloa, mitä minä tiedän. Puhtaat taklaustilanteet sitten erikseen... Mutta joo, jätetään tämä aihe nyt sitten tästä edespäin kentälle. :)
Kohis

Poissa Poissa

Vastaus #1565 : 31.08.2010 klo 19:59:13

Mutta joo, jätetään tämä aihe nyt sitten tästä edespäin kentälle. :)

Näin teemme.
liukas playboy

Poissa Poissa

Vastaus #1566 : 31.08.2010 klo 20:33:03

Näin teemme.

Näin on. Ylos
tude

Poissa Poissa

Vastaus #1567 : 31.08.2010 klo 23:07:33

skädämil vitusti onnee neloseen (sikälimikäli sinne nyt ketä nousee ?) mut mitä "joiltain" katsojilt oon kysässy niin ei huono porukka ollu ainaskaan ilvest vastaan! ja sit loppukaneetti;) miks vitus ne kurdit(vaik onki parantanu kuulemma tapojaan) on edelleen sarjas? ainaki mitä mä oon lukenu kauden aikana juttuja täält niin vituun tollaset porukat! jos ees kerran heittää jotain "etnisiä" juttui niille niin oon rasisti!!!! mut ne saa kyl heittää mitä vitun provoo tahansa! onks se vittu oikein? p.s. maassa maan taval!
liukas playboy

Poissa Poissa

Vastaus #1568 : 01.09.2010 klo 08:15:29

skädämil vitusti onnee neloseen (sikälimikäli sinne nyt ketä nousee ?) mut mitä "joiltain" katsojilt oon kysässy niin ei huono porukka ollu ainaskaan ilvest vastaan! ja sit loppukaneetti;) miks vitus ne kurdit(vaik onki parantanu kuulemma tapojaan) on edelleen sarjas? ainaki mitä mä oon lukenu kauden aikana juttuja täält niin vituun tollaset porukat! jos ees kerran heittää jotain "etnisiä" juttui niille niin oon rasisti!!!! mut ne saa kyl heittää mitä vitun provoo tahansa! onks se vittu oikein? p.s. maassa maan taval!

Taas mennään näemmä :D
kaksi vasenta jalkaa

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Alasarjat

Vastaus #1569 : 01.09.2010 klo 10:47:27

Mikähän vaikeus pöllöliitolla on sitä vastaan, että pelattaisiin otteluja tekonurmella? Ei luulisi janareiden välittävän siitä missä pelataan, jos kentillä on tilaa. Ensi kaudella voisivat jyväskyläläiset Vitosen seurat vaatia tekonurmi- tai nurmipelejä, koska kuitenkin harjoitukset pidetään yleensä tekonurmella. Mitä järkeä on maksaa lisenssejä liitolle, jos niitä ei kiinnosta järjestää parasta mahdollista pelialustaa joukkueille?

P.S. Vopite haistaa v....n liitossa, kun on pelejä Suomen maajoukkueen kanssa päällekkäin :center:
Kohis

Poissa Poissa

Vastaus #1570 : 01.09.2010 klo 14:45:02

:D Ylos Ei näille voi kun nauraa.
Zidane

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juventus

Vastaus #1571 : 01.09.2010 klo 15:02:34

Mitä vittua sä jätkä selität. Mutta itse vitoseen, helvetin hieno loppu on tulossa mielenkiinolla odotan seuraavia pelejä.
mies paikallaan

Poissa Poissa

Vastaus #1572 : 01.09.2010 klo 15:09:40

Mutta itse vitoseen, helvetin hieno loppu on tulossa mielenkiinolla odotan seuraavia pelejä.

Jep, eritoten seuraavat ovat erittäin mielenkiintoisia:

FP JKL - FC Keitelejazz
FCK - JoSePa
FP JKL - FCK
FC Keitelejazz - Pari II
hanu

Poissa Poissa

Vastaus #1573 : 02.09.2010 klo 10:39:08

Kyllähän huominen Potku-FCK peli on ylivoimasesti kiimasin. Ja vielä Mäkisen Olly vislaamassa. Maukasta menoa luvassa!
Vikkelä vaihtomies

Poissa Poissa

Vastaus #1574 : 02.09.2010 klo 20:00:36

Mistä tuo "pitääkö sut tappaa?" on peräisin?

Urho matsin lopussa tullut kysymys, kun itse tulin ns. kendotaklauksella aivan täysiä ja voitin pallon (ei käy usein) :O
Eipä sitä varmaan kukaan muu kuullut, ei tainnut olla ihan lähimain porukkaa siinä.

Vaparihan siitä taklauksesta ois kyllä sillon teille kuulunut, mut kun valaistaan porukkaa sillä, että tuomarin nimikirjaimet on OM, niin asia ei herätä kummastusta... Moinen kommentti ei kuulu tuollaisessakaan tilanteessa kentälle

Sivuja: 1 ... 62 [63] 64 ... 72

Siirry: