EBK-GrIFK 0-2 (0-0)
Aikamoista jaloille potkimista nähtiin eilen Laaksolahdessa. Tietysti kyseiset ottelut ovat olleet aina suhteellisen "kuumia".
Pahoja ylilyöntejä ei tällä kertaa kuitenkaan nähty, muutama pahasti myöshästynyt liukutaklaus kylläkin.
Uusista Granin pelaajista pirteästi esiintyi Marko Heino, jolle kyseinen tapahtuma oli ensimmäinen loukkaantumisen jälkeen. Siihen nähden erittäin hyvä peli. Ensimmäisellä puoliajalla pitkästä aikaa mukana ollut Henriksson hallitsi keskikenttää.
Mielenkiintoisin tuttavuus oli kieltämättä Deco niminen Brasilian ihmelapsi, jonka espanjankielestä ymmärrettiin katsomossa ainakin sana buta.
Ristinmerkkejä sun muuta isoilla kentilläkin nähtyä oli yllinkyllin. Itse peliesitys oli suhteellisen tyypillinen, pallo mulle ja minä teen kaiken...
Yksi maali kuitenkin...
Noh, ei tuosta nyt jaksa sen enempää. Perjantaina Kauniaisiin saapuu EIF klo 19.00
Vierasjoukkue lähti otteluun kokoonpanolla josta puuttui normaalisti avauksessa löytyvät: Marko Ruuhijärvi, Jarkko Värttö, Aki Holma, Ville Arasalo, Unne, Mikael Niemi.
Uudet pelaajat saivat siis mahdollisuuden näyttää taitojaan.
Itse toisin seuraavat pelaajat esiin:
Maalivahti Panu:
Pelasi mielestäni erittäin hyvän ja varman pelin. Kun ajatellaan että kaveri on 17-vuotias niin mahtui joukkoon toki muutama virhekin.
Keskikenttä Deco: Pelasi ensimmäistä kertaa vihreiden paidassa ja alla vasta yhdet harjoitukset joukkueen kanssa. Yrittämistä paljon ja turhia pallon menetyksiä mahtui myös joukkoon. Kuitenkin sai pallot suht hyvin omille ja puolustaminenkin näytti kiinnostavan.
Yksi maali ja muutama läpisyöttö oivallus näytti sen että ihan potentiaalinen vaihtoehto, EHKÄ!!!
keskikenttä Henrik Henriksson:
Takana muutamat harjoitukset ja FUTSAL hömpötys cupin voitto. Kunto kohdallaan, tuttu ja turvallinen. Ehkä kuitenkin sen pallon voisi hieman nopeammin laittaa liikkeelle, toisaalta... Kaikenkaikkiaan hallitsi omalla rauhallisuudella keskikenttää.
Toppari Marko Heino:
Ensimmäinen tapahtuma tosiaan GrIFK:n kanssa. Ei treenejä eikä pelejä ennen tätä. Siihen nähden loistava esitys. Tullee ottamaan oman paikkansa avauksessa. Pääpelissä hyvä, pallollinen peli toi kaivattua rauhallisuutta Granin puolustukseen.