FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.03.2026 klo 02:21:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 40 [41] 42 ... 146

Kirjoittaja Aihe: Tottenham Hotspur 06/07: Rebound for Glory  (Luettu 151774 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
YidFromUpNorth

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 5-1 ja 2-3 ja mitä näitä nyt on

Vastaus #1000 : 26.10.2006 klo 08:45:21

THFC-chelsea 5.11. Park Lane. Eka matsi tälle kaudelle, kuudes kerta yhteensä WHL. Tappioitta edelleen myös 6.11...? Ylos
Sukeltava Sorsa

Poissa Poissa

Vastaus #1001 : 26.10.2006 klo 09:24:39

"Itsehän en ole suunnitellut Lanelle menoa pitkään aikaan. Olisihan se mukava kerrankin katsoa futista tunteella, jos tunteita enää edes on, mutta ei köyhän budjetti salli 60 euron matsilippua + muutenkin kallista Lontoosta. En edes tajua miksi olen jäsenmaksun tälle vuodelle maksanut, huoh. Samalla rahalla pääsee aika moneen peliin muualla Euroopassa, sumusaarilla futis on liian kallista tasoon ja etenkin tunnelmaan verrattuna."
Lippu matsiin nyt on kallis suhteutettuna muun maan sarjoihin, mutta muutoin ei reissu matsiin pahan hintainen ole. Kunhan on ajoissa liikkeellä. Ite olen seuraavaksi menossa Spurs-M'boro matsiin ja esim. siihen 1 hlö Ryanairilla maksaisi seuraavaa:
lento 5.12. aamukoneella Tampere-Lontoo (Stanstead) (12:15 Lontoossa) ja paluu Lontoosta 6.12 aamukoneella (lähtö 6:10), lentojen hinta yhdeltä n. 45 euroa. Eli halvempaa kuin esim bussilla Tampereelta Helsinkiin ja takaisin.
Sitte yöpyminen jossain kohtuullisessa hotellissa n. 100 euroa (halvin vaihtoehto tietysti on hostel jotka on alle 50 euroa/yö).
Siihen päälle vielä matkat Lanelle ja lentokentältä keskustaan. Noin 40 euroa jos menee junalla stansteadistä keskustaan, bussilla halvempaa.
Eli matka+hotelli maksaa hippasen alle 200 euroa per hlö.

Jos vertailee hintoja niin pelkkä lento esim. Madridiin ja takasin maksaa jo tuplasti tuon verran.

Ja tietenkin kun olet jäsenyyden allekirjoittaneen tavoin maksanu täksi vuodeksi niin ei tarvi jännittää että saako lippuja vai ei. Ja tietysti voit laittaa kaulaasi Mebers Club kaulahuivinkin vielä  8)
D4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: COYS!

Vastaus #1002 : 26.10.2006 klo 10:31:21

Mieli tekisi kyllä reissu WHL:lle tehdä, eikä tuo ole rahastakaan ensisijaisesti kiinni. Mutta, kun tässö työreissujakin pukkaa tasaisen tappavaan tahtiin, niin ei oikein edes uskalla esittää futis-ryyppyreissu -ajatusta vaimolle.

Toivo taitaa siis lähinnä elää sopivaan ajankohtaan osuvassa työkeikassa Lontooseen (tai muualle lädimaahan).
keano10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs

Vastaus #1003 : 26.10.2006 klo 11:47:33

"THFC-chelsea 5.11. Park Lane. Eka matsi tälle kaudelle, kuudes kerta yhteensä WHL. Tappioitta edelleen myös 6.11...? "

Miten hommasit liput?
keano10

Poissa Poissa

Vastaus #1004 : 26.10.2006 klo 11:50:59

Ja tietenkin kun olet jäsenyyden allekirjoittaneen tavoin maksanu täksi vuodeksi niin ei tarvi jännittää että saako lippuja vai ei. Ja tietysti voit laittaa kaulaasi Mebers Club kaulahuivinkin vielä  8)
[/quote]

miten hoisit tuon jäseenyyden maksun? luottokortillako?

Sen verran voin kokemuksesta sanoa, ja samalla tulevan reissun budjetista spurs-charlton 9.12.06
Lennot menopaluu 60e, ottelulippu maksaa mitä maksaa, riippuen mistä sen hommaa.
Mutta noista hotelleista, esim viime vuonna yövyimme Kings nimisessä 3 tähden hotellissa Bayswaterissa, joka on keskustasta 10min päässä, Hyde-parkin reunassa maksoi yö alle 30e. Olimme neljä yötä, katsoimme 2 peliä, ja lensimme edes takas, ja kiinteiksi kuluiksi tuli 360 euroa.
Moldovan

Poissa Poissa

Vastaus #1005 : 26.10.2006 klo 14:09:41

Olen melkoisen tarkka yksityiskohdista, joita muut pitävät mitättöminä, mutta mitäs sille mahtaa ::)

Kun itse kävin viimeksi Lanella ei valitettavasti ollut aamulentoja. Oli vain se iltalento, josta ei kerennyt viimeiseen metroon ja yöbusseilla seikkailu ei houkutellut. On halpalentoyhtiöistä kai jotain hyötyäkin, kun mahdollistavat huokeamman matkustamisen. Itseäni ei tosin kiinnostaisi nukkua makuupussissa Stanstedin terminaalin lattialla, jos pitäisi vaihtaa konetta siellä. Löytyyhän sieltä kentän välittömästi läheisyydestä myös Radisson SAS porvareille 8)

Aamulennolla kerkeäisi kyllä kätevästi Lontooseen. Tuohon aikaan voisi viitsiäkin matkustaa esimerkiksi National Expressin bussilla, ei tarvisi junasta pulittaa niin suuria summia. Julkisilla matkustamiseen uppoaa myös suuria summia, vaikka Travelcard olisikin. Itse olen suosinut laajaa Visitor Travelcardia (kaikki zonet, 1–6), niin on päässyt kätevästi käymään vähän kauempanakin turistirysiä pällistelemässä. Eikä tarvi stadioneille matkatessa ostaa erillisiä lippuja.

Jos haluaa käydä vain yhdessä pelissä WHL:lla ja Lontoo alkaa todella kyllästyttää (voiko niinkin käydä?), niin periaatteessahan sitä voisi jäädä luonnonkauniiseen (heh) Bishop's Stortfordiin, mikäli lennot ovat Stanstedille/Stanstediltä. Sielläkin lienee B&B-paikkoja kiitettävästi, Northumberland Parkin asemalle pääsee junalla parhaimmillaan 38 minuutissa – silloin kun Britanniassa junat joskus harvoin kulkevat aikataulussa! Toisaalta, jos pitempää reissua suunnittelee, niin Bishop's Stortfordissa voi katsella Conference Southia, jos viitsii 14 euroa lipustaan maksaa kuudenneksi korkeimman sarjatason pelistä. Cambridgeen päässee myös junalla puolessa tunnissa.

Itseäni eivät hostellit nappaa ja juttujen mukaan eivät halpahotellit aina niitä parhaita vaihtoehtoja ole. Kuitenkin Travelodge-ketjulla (http://www.travelodge.co.uk) on monia hotelleja Lontoon alueella. En ole koskaan Lontoossa yöpynyt ihan keskustassa. Vaikka matkat kestävätkin kauemmin, niin pidän siitä, että näkee vähän paikallisten elämää ja toki pääsee ne kuuluisat [/i]kalaperunat[/i] helpommin syömään. Tämä siis sillä, että ydinalueella en ole fish n' chips -paikkoihin törmännyt.

Aika kova juttu, jos Ch£l$ki-peliin on saanut lipun Park Lanen päätyyn. Joko on todella nopea hiirikäsi lippujen tullessa myyntiin jäsenille tai on suhteita jonnekin päin. Itse en kyllä ole muualla istunut/seisonut, mutta ainahan tuota puffaavat katsomoksi, jossa on paras tunnelma. Etukäteen maksetut liput joutuu varmaan vieläkin silti hakemaan Paxton Roadin päässä olevalta luukulta? Eteläkatsomostahan pääsee kätevimmin Northumberland Parkin asemalle.

Ja hehee, en edes muistanut koko jäsenkaulahuivia. Kyllähän tämän vuoden paketti oli parempi kuin parina edellisenä vuonna. Sai sentään huikean peltilaatikon, ooh! Tosin mä olen parina kertanani ostanut uuden kaulahuivin "kokoelmaan" stadionin läheltä.

Itse maksoin jäsenyyden Sammon Visa Electronilla, koska minulle ei edes luottokorttia myönnettäisi. Eipä ole koskaan maksut jumittuneet minnekään, eikä tarvitse verkkomaksutoimintoa erikseen verkkopankista aktivoida kuten Nordealla.

Oma mielipiteeni on se, ettei Lontooseen kannata yhden pelin takia mennä. Jotain muutakin siellä täytyy nähdä. Valitettavasti ei ole osunut matkaseuraksi porukkaa, jotka pysyisivät edes suht raittiina tai jotka jaksaisivat mennä useampaan futispeliin. D4 saisi olla iloinen, että pääsee edes jollekin reissuille, eikä tarvitse edes itse maksaa... ;)

Jos joskus olisi rahaa ja ne voisi käyttää lädilandiaan matkustamiseen, niin voisi vaikka lentää mennessä Stanstedille ja palata Flipperpool/John Lennonilta. Siinä välissä olisi usea näkemisen arvoinen stadion. Valitettavasti vain syömisiin ja etenkin matsilippuihinkin pitää varata rahaa. Minkä takia Villan piti ruveta juuri nyt pärjäämään, kun aikaisempina kausina Villa Parkilla on ollut erikoisen hyvin tilaa ja lippuhinnat suht halpoja Britannian mittakaavassa. Enää puuttuu Ryanairilta suorat lennot Pirkkalasta Skotlantiin. Lontoo-Midlands-Manchester-Blackpool-Carlisle-Kilmarnock, mjataahhh??+!
YidFromUpNorth

Poissa Poissa

Vastaus #1006 : 26.10.2006 klo 14:11:09

Olen jäsen, lipun sain olemalla heti Tottenhamhotspur.comissa kun ne tuli myyntiin. Liput meni käytännössä kymmenessä minuutissa. Bruggematsiinkin olisi vielä mahdollista päästä mutta jäljellä olevat liput alkaa 61 punnasta, taitaa olla järkevintä hengata Tottenhamissa matsin alla ja kattoo se pubissa...

Niin, luottokortilla luonnollisesti kaikki jäsenyys- ja muut maksut. Ja kiittää saan nopeaa hiirikättä, Park Lane tosiaan on SE paikka..
« Viimeksi muokattu: 26.10.2006 klo 14:14:35 kirjoittanut YidFromUpNorth »
Sukeltava Sorsa

Poissa Poissa

Vastaus #1007 : 26.10.2006 klo 14:12:05

miten hoisit tuon jäseenyyden maksun? luottokortillako?
Jep luottokortilla. Valitettavasti jos meinasit täks kaudeks hommata jäsenyyden niin huonoja uutisia.

Adult Club Membership for 2006/2007 is now CLOSED.

Club Membership is now closed for Season 2006/2007 due to unprecedented demand.

Details of Club Membership, and how to register for season 2007/2008, will be available on the website later in the season.

Thank you for your support.

Mut kyllä lippuja saa kohtuu helposti ilman jäsenyyttäkin. Ja vielä hyville paikoille. Esim. South Stand Loweriin saa paikkoja suoraan toimistosta puhelimitse jos on ajoissa liikkeellä (esim silloin kun liput tulee General myyntiin), koska kausikorttilaiset voi pistää paikkansa myyntiin jos eivät peliin jostain syystä pääse ja tällöin heidän ei tarvi kärsiä tappiota rahallisesti. Ja South Stand (aka Park Lane) on se oikea paikka jos haluat olla tunnelmassa mukana. Mutta jos tarkoitus on vain aistia tunnelmaa eikä luoda sitä niin yhtähyvä paikka on East Stand Upperin G, H, J katsomonosat ja East Stand Lowerin 30 ja 31.
john white

Poissa Poissa

Vastaus #1008 : 26.10.2006 klo 14:29:03

Tietenkin kannattaa kysellä Stadionin luota lippuja välittäjiltä  ::)  Toki, hinta on kova  ;) 

Tietenkin , jos hinnasta voi sopia näin...niin  :)

Jos kiinnostaa, niin Port Vale otteluun lippujen hinnat ovat kohtuulliset
The prices for this match are as follows:

£25 - East and West Stands

£20 - North and South Stands

£10 - Concessions in all areas of the stadium (Junior and Senior)

« Viimeksi muokattu: 26.10.2006 klo 15:03:15 kirjoittanut john white »
keano10

Poissa Poissa

Vastaus #1009 : 26.10.2006 klo 15:29:52

Kysyisin vielä onko tietoa pystyykö jäsenyyden maksaman visa electron kortilla?

Sen verran vielä tuosta lippujen saannista ilmanjäsenyyttä, että omien kokemuksien mukaan yleiseen myyntiin ei jäänyt viimekaudella kertaakaan lippuja. Itse kävin viime talvena katsomassa spurs-west ham, ja sain liput mustan pörssin kautta(kohtuu hintaan kuitenkin, 80e lippu). Samalla reissulla kävin katsomassa Watford- Sheff Utd ja sinne sai liput luukulta (20 puntaa). Reissussa olin 4 yötä, siihen lennot ja liput niin kiinteiksi kuluiksi tuli 360e. Hotelleista vielä sen verran, voin suositella hotellia nimeltä Kings (olen ollut muutaman kerran). Hotelli sijaitsee Bayswaterissa, Hyde parkin kupeessa ja on luokitukseltaan 3 tähteä, todella viihtyisä. 10 min keskustaan, matkassa noin 1,5 km. Ja yhdellä metron vaihdolla pääsee White Hart Lanelle. Hotellin hinnasta sen verran, että kahden hengen huoneessa yöpyminen maksaa 28 euro/yö! Itse ainakin tykästyin tähän, jo hinnan puolesta ja sijainninkin. Henkilökuntana on jotakin etelämaalaisia( ehkä thaimaa?) todella ystävällistä porukkaa. Huoneen voi varata kätevästi netistä ja se maksetaan hotellista lähtiessä.
Olen menossa 9.12 Spurs-charlton peliin, ja sain 4 lippua suhteilla. Muuten tulin siihen tulokseen että lippujen saanti olisi ollut mahdotonta ilman jäsenyyttä, koska tottenham on tällä kaudella rajoittanut lippujen myyntiä jälleenmyyjille/matkatoimistoille Britanniassa.
Lihapiirakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Spurs, Super-Jolle

Vastaus #1010 : 26.10.2006 klo 16:09:16

http://www.all3points.co.uk/cat/spurs/mas261006.php

According to a report in the Daily Express, Spurs had the opportunity
to sign Bergkamp but instead opted for Crystal Palace's Chris Armstrong.  ;D Ylos Tuoppi
Blanchflower

Poissa Poissa

Vastaus #1011 : 26.10.2006 klo 16:22:01

http://www.all3points.co.uk/cat/spurs/mas261006.php

According to a report in the Daily Express, Spurs had the opportunity
to sign Bergkamp but instead opted for Crystal Palace's Chris Armstrong.  ;D Ylos Tuoppi

Niin, Bergkamphan olisi ehdottomasti halunnut Lanelle ja yritti viimeisen asti päästä liljanvalkoisiin, mutta Allua ei kiinnostanut maksaa "laskevasta tähdestä" jättisummaa. Vuoden päästä virheen huomattuaan Allu taipui sitten maksamaan lähes saman summan kolmekymppisestä Ferdinandista(joka oli toki loistanut Newcastlessa) - ojasta allikkoon tai jotain.
Vonandi

Poissa Poissa

Vastaus #1012 : 26.10.2006 klo 18:27:21

Bruggematsiinkin olisi vielä mahdollista päästä mutta jäljellä olevat liput alkaa 61 punnasta, taitaa olla järkevintä hengata Tottenhamissa matsin alla ja kattoo se pubissa...
Nähtävästi olisi rajoitetun näkyvyyden paikkoja 50 tai 51 punnalla. Kukin taaplaa tyylillään, mutta itse en halua maksaa 75 euroa siitä, että näen pelin vain osittain jonkin pylvään tai vaihtopenkin takaa ja vielä jotain belgialaista entistä (?) Maukan yhteistyöseuraa vastaan. South Upperissa oli vielä kaksi yksittäistä paikkaa, 44 puntaa (43-04-126 ja 43-04-127). Kausikorttilaisilta tuskin tulee lippuja myyntiin.

European Nights ja täysin valkoinen peliasu Ylos

----

Vielä ihan yleisesti tuosta jäsenyydestä. En muista, että viime kaudella jäsenyydet olisivat loppuneet näin pian. Vastaava ilmoitus tuli muistaakseni kevään puolella. Sammon Visa Electronilla olen itse maksanut, Nordealla _saattaa_ toimia, jos kytkee verkkomaksutoiminnon päälle verkkopankissa.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2006 klo 18:29:30 kirjoittanut Vonandi »
Ray Doyle

Poissa Poissa

Vastaus #1013 : 27.10.2006 klo 00:16:14

"Restricted View" ei kytännössä Lanella tarkoita, että pelin näkisi vain osittain. Kyseessä on muutama Davidsin reiden paksuinen tukipylväs, jotka ei haittaa mitään, joten sitä ei kannata pitää esteenä peliin menoon.
YidFromUpNorth

Poissa Poissa

Vastaus #1014 : 27.10.2006 klo 08:08:41

Ostin sit toisen noista vielä vapaana olleista paikoista pois kuljeksimasta... tuleepahan koettua EUROPEAN NIGHT ja kaks aika hyvää matsia muutaman päivän sisään Park Lanessa..!!
Vilho69

Poissa Poissa

Vastaus #1015 : 27.10.2006 klo 08:17:24

Kysyisin vielä onko tietoa pystyykö jäsenyyden maksaman visa electron kortilla?

Sen verran vielä tuosta lippujen saannista ilmanjäsenyyttä, että omien kokemuksien mukaan yleiseen myyntiin ei jäänyt viimekaudella kertaakaan lippuja. Itse kävin viime talvena katsomassa spurs-west ham, ja sain liput mustan pörssin kautta(kohtuu hintaan kuitenkin, 80e lippu). Samalla reissulla kävin katsomassa Watford- Sheff Utd ja sinne sai liput luukulta (20 puntaa). Reissussa olin 4 yötä, siihen lennot ja liput niin kiinteiksi kuluiksi tuli 360e. Hotelleista vielä sen verran, voin suositella hotellia nimeltä Kings (olen ollut muutaman kerran). Hotelli sijaitsee Bayswaterissa, Hyde parkin kupeessa ja on luokitukseltaan 3 tähteä, todella viihtyisä. 10 min keskustaan, matkassa noin 1,5 km. Ja yhdellä metron vaihdolla pääsee White Hart Lanelle. Hotellin hinnasta sen verran, että kahden hengen huoneessa yöpyminen maksaa 28 euro/yö! Itse ainakin tykästyin tähän, jo hinnan puolesta ja sijainninkin. Henkilökuntana on jotakin etelämaalaisia( ehkä thaimaa?) todella ystävällistä porukkaa. Huoneen voi varata kätevästi netistä ja se maksetaan hotellista lähtiessä.
Olen menossa 9.12 Spurs-charlton peliin, ja sain 4 lippua suhteilla. Muuten tulin siihen tulokseen että lippujen saanti olisi ollut mahdotonta ilman jäsenyyttä, koska tottenham on tällä kaudella rajoittanut lippujen myyntiä jälleenmyyjille/matkatoimistoille Britanniassa.

Saanko udella, minne päin katsomoa sait liput suhteilla? Olen itse menossa Charlton-matsiin, ja lipunmyynti jäsenille alkaa vasta 1,5 viikon kuluttua. Nykyään jo harvinainen lauantai-iltapäivän klo 15 matsi, muuten ei vaikeuksia lipun hankinnassa pitäisi olla. Ainakaan, jos ei ole niin väliä, mihin päin katsomoa on menossa.
john white

Poissa Poissa

Vastaus #1016 : 27.10.2006 klo 08:37:07

HUOM! 0-5

http://www.youtube.com/watch?v=1Cvh5bWgj58

Ylos
munkyspank

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Other Minds? & Biskopsgatans Abramovitj!

Vastaus #1017 : 27.10.2006 klo 11:21:28

Olipas kauniita maaleja!  Ylos
gospurs

Poissa Poissa

Vastaus #1018 : 27.10.2006 klo 11:46:03

Olipas kauniita maaleja!  Ylos

Kyllä. Suorastaan eleetöntä toimintaa Ylos Ylos
Vonandi

Poissa Poissa

Vastaus #1019 : 27.10.2006 klo 11:51:02

Minulle Alas kun unohdan loggautua ulos ja Moldovanille myös Alas, kun ei jaksa kirjautua sisään omalla nimimerkillään. Ei tainnut edes olla ensimmäinen kerta. >:(
keano10

Poissa Poissa

Vastaus #1020 : 27.10.2006 klo 12:45:46

Saanko udella, minne päin katsomoa sait liput suhteilla? Olen itse menossa Charlton-matsiin, ja lipunmyynti jäsenille alkaa vasta 1,5 viikon kuluttua. Nykyään jo harvinainen lauantai-iltapäivän klo 15 matsi, muuten ei vaikeuksia lipun hankinnassa pitäisi olla. Ainakaan, jos ei ole niin väliä, mihin päin katsomoa on menossa.

Oletko jäsenenä, vai yleisestä myynnistäkö meinasit liput? Kun itse soitin lipputomistoon ni sanoivat että 95% varmuudella lippuja EI jää yleiseen myyntiin. Omista paikoistamme en tiedä yhtään mutta luultavasti jossain keskiviivan-rankkialueen välissä, kotikannattajien päädyssä. Jopa pieni mahdollisuus vip paikoista.
Millon olet menossa Lontooseen? Harmi kun sillon sunnuntaina ei Lontoossa pelata minkään sarjatason futista, joten menemme varmaan katsomaan Rugbyn European liigaa vicarage roadille..
keano10

Poissa Poissa

Vastaus #1021 : 27.10.2006 klo 13:27:24

osaisiko joku muuten neuvoa mistä näkee huomenna watford-tottenham?
Moldovan

Poissa Poissa

Vastaus #1022 : 27.10.2006 klo 15:04:21

Mahtaako Hornets-Spurs -peliä edes nähdä muualta kuin postimerkkistreamien kautta, jos ei Canalilta tule?

10. joulukuuta näyttäisi Stalingrad Bridgellä olevan peli, mutta hienompaa peliä varmasti näkisi sunnuntaisarjoissa Hackney Marshesin 88 kentällä. Mikäs sen parempaa kuin krapulassa pelaavien pubijoukkueiden pelin katsominen Ylos (http://www.football.mitoo.co.uk/MtchDay.cfm?TblName=Matches&MDate=%7Bts%20%272006%2D12%2D10%2000%3A00%3A00%27%7D&DivisionID=1102&LeagueCode=METR2006)

Miten siis olisi London Simba vastaan Lewisham Way Independent tai St Josephs Old Boys vastaan Tulse Hill? ;D
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: activity in the forest and streets

Vastaus #1023 : 28.10.2006 klo 14:58:52

Mahtaako Hornets-Spurs -peliä edes nähdä muualta kuin postimerkkistreamien kautta, jos ei Canalilta tule?

sama?! Tai oisko edes netin kautta kuultavissa?
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: activity in the forest and streets

Vastaus #1024 : 28.10.2006 klo 16:46:16

http://mfile.akamai.com/6095/live/reflector:21653.asx?bkup=23697

Tuolta tulee aika hyvälaatunen radiostreami

Sivuja: 1 ... 40 [41] 42 ... 146

Siirry: