Olen melkoisen tarkka yksityiskohdista, joita muut pitävät mitättöminä, mutta mitäs sille mahtaa :

Kun itse kävin viimeksi Lanella ei valitettavasti ollut aamulentoja. Oli vain se iltalento, josta ei kerennyt viimeiseen metroon ja yöbusseilla seikkailu ei houkutellut. On halpalentoyhtiöistä kai jotain hyötyäkin, kun mahdollistavat huokeamman matkustamisen. Itseäni ei tosin kiinnostaisi nukkua makuupussissa Stanstedin terminaalin lattialla, jos pitäisi vaihtaa konetta siellä. Löytyyhän sieltä kentän välittömästi läheisyydestä myös Radisson SAS porvareille

Aamulennolla kerkeäisi kyllä kätevästi Lontooseen. Tuohon aikaan voisi viitsiäkin matkustaa esimerkiksi National Expressin bussilla, ei tarvisi junasta pulittaa niin suuria summia. Julkisilla matkustamiseen uppoaa myös suuria summia, vaikka Travelcard olisikin. Itse olen suosinut laajaa Visitor Travelcardia (kaikki zonet, 1–6), niin on päässyt kätevästi käymään vähän kauempanakin turistirysiä pällistelemässä. Eikä tarvi stadioneille matkatessa ostaa erillisiä lippuja.
Jos haluaa käydä vain yhdessä pelissä WHL:lla ja Lontoo alkaa todella kyllästyttää (voiko niinkin käydä?), niin periaatteessahan sitä voisi jäädä luonnonkauniiseen (heh) Bishop's Stortfordiin, mikäli lennot ovat Stanstedille/Stanstediltä. Sielläkin lienee B&B-paikkoja kiitettävästi, Northumberland Parkin asemalle pääsee junalla parhaimmillaan 38 minuutissa – silloin kun Britanniassa junat joskus harvoin kulkevat aikataulussa! Toisaalta, jos pitempää reissua suunnittelee, niin Bishop's Stortfordissa voi katsella Conference Southia, jos viitsii 14 euroa lipustaan maksaa kuudenneksi korkeimman sarjatason pelistä. Cambridgeen päässee myös junalla puolessa tunnissa.
Itseäni eivät hostellit nappaa ja juttujen mukaan eivät halpahotellit aina niitä parhaita vaihtoehtoja ole. Kuitenkin Travelodge-ketjulla (
http://www.travelodge.co.uk) on monia hotelleja Lontoon alueella. En ole koskaan Lontoossa yöpynyt ihan keskustassa. Vaikka matkat kestävätkin kauemmin, niin pidän siitä, että näkee vähän paikallisten elämää ja toki pääsee ne kuuluisat [/i]kalaperunat[/i] helpommin syömään. Tämä siis sillä, että ydinalueella en ole fish n' chips -paikkoihin törmännyt.
Aika kova juttu, jos Ch£l$ki-peliin on saanut lipun Park Lanen päätyyn. Joko on todella nopea hiirikäsi lippujen tullessa myyntiin jäsenille tai on suhteita jonnekin päin. Itse en kyllä ole muualla istunut/seisonut, mutta ainahan tuota puffaavat katsomoksi, jossa on paras tunnelma. Etukäteen maksetut liput joutuu varmaan vieläkin silti hakemaan Paxton Roadin päässä olevalta luukulta? Eteläkatsomostahan pääsee kätevimmin Northumberland Parkin asemalle.
Ja hehee, en edes muistanut koko jäsenkaulahuivia. Kyllähän tämän vuoden paketti oli parempi kuin parina edellisenä vuonna. Sai sentään huikean peltilaatikon, ooh! Tosin mä olen parina kertanani ostanut uuden kaulahuivin "kokoelmaan" stadionin läheltä.
Itse maksoin jäsenyyden Sammon Visa Electronilla, koska minulle ei edes luottokorttia myönnettäisi. Eipä ole koskaan maksut jumittuneet minnekään, eikä tarvitse verkkomaksutoimintoa erikseen verkkopankista aktivoida kuten Nordealla.
Oma mielipiteeni on se, ettei Lontooseen kannata yhden pelin takia mennä. Jotain muutakin siellä täytyy nähdä. Valitettavasti ei ole osunut matkaseuraksi porukkaa, jotka pysyisivät edes suht raittiina tai jotka jaksaisivat mennä useampaan futispeliin. D4 saisi olla iloinen, että pääsee edes jollekin reissuille, eikä tarvitse edes itse maksaa...

Jos joskus olisi rahaa ja ne voisi käyttää lädilandiaan matkustamiseen, niin voisi vaikka lentää mennessä Stanstedille ja palata Flipperpool/John Lennonilta. Siinä välissä olisi usea näkemisen arvoinen stadion. Valitettavasti vain syömisiin ja etenkin matsilippuihinkin pitää varata rahaa. Minkä takia Villan piti ruveta juuri nyt pärjäämään, kun aikaisempina kausina Villa Parkilla on ollut erikoisen hyvin tilaa ja lippuhinnat suht halpoja Britannian mittakaavassa. Enää puuttuu Ryanairilta suorat lennot Pirkkalasta Skotlantiin. Lontoo-Midlands-Manchester-Blackpool-Carlisle-Kilmarnock, mjataahhh??+!