torcida
Poissa
Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä
|
 |
Vastaus #125 : 13.11.2007 klo 15:43:12 |
|
Tein mediapäiväkirjan jonka aiheena oli jalkapallouutisia ja aineen jalkapallomaajoukkueen EM-karsinnoista (jonka otsikko oli: Suomen jalkapallomaajoukkue - Eteenpäin on menty )
|
|
|
|
Carbon
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO, oululainen jalkapallo
|
 |
Vastaus #126 : 14.11.2007 klo 11:49:58 |
|
En tiedä voiko tätä nyt sanoa lutuuriteoksi, mutta mielestäni ihan hyödyllistä toimintaa ja suosittelen kaikille foorumilaisille mikäli joku ei ole aiemmin viitsinyt. Eli olen jo pitemmän aikaa kirjoitellut asiallisesti eri nettilehtien uutiskommentointiosioihin jalkapallosta positiivisia asioita ja korjannut selkeitä virheitä tai "trolleja" mitä itse uutisessa on ollut. Havahduin asiaan oikeastaan enemmän vasta sen jälkeen kun Hodgson vetosi karsintakauden aikana mediaan ja ihmetteli miksi Suomessa kirjoitetaan jalkapallosta niin negatiivisesti. Nyt kun uutisointia seuraa tarkemmin niin surullisen totta tämä on.  Kiitos nykyisten uutissivustojen kommentointimahdollisuuksien tätä negatiivisuutta vastaan voidaan ainakin jotenkuten taistella.
|
|
|
|
President Kekkonen
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit
|
 |
Vastaus #127 : 14.11.2007 klo 12:04:07 |
|
En tiedä voiko tätä nyt sanoa lutuuriteoksi, mutta mielestäni ihan hyödyllistä toimintaa ja suosittelen kaikille foorumilaisille mikäli joku ei ole aiemmin viitsinyt. Eli olen jo pitemmän aikaa kirjoitellut asiallisesti eri nettilehtien uutiskommentointiosioihin jalkapallosta positiivisia asioita ja korjannut selkeitä virheitä tai "trolleja" mitä itse uutisessa on ollut. Havahduin asiaan oikeastaan enemmän vasta sen jälkeen kun Hodgson vetosi karsintakauden aikana mediaan ja ihmetteli miksi Suomessa kirjoitetaan jalkapallosta niin negatiivisesti. Nyt kun uutisointia seuraa tarkemmin niin surullisen totta tämä on.  Kiitos nykyisten uutissivustojen kommentointimahdollisuuksien tätä negatiivisuutta vastaan voidaan ainakin jotenkuten taistella. sama.amen.
|
|
|
|
Hodari
Poissa
Suosikkijoukkue: Rahattomat perinneseurat
|
 |
Vastaus #128 : 14.11.2007 klo 16:42:27 |
|
En tiedä voiko tätä nyt sanoa lutuuriteoksi, mutta mielestäni ihan hyödyllistä toimintaa ja suosittelen kaikille foorumilaisille mikäli joku ei ole aiemmin viitsinyt. Eli olen jo pitemmän aikaa kirjoitellut asiallisesti eri nettilehtien uutiskommentointiosioihin jalkapallosta positiivisia asioita ja korjannut selkeitä virheitä tai "trolleja" mitä itse uutisessa on ollut. Havahduin asiaan oikeastaan enemmän vasta sen jälkeen kun Hodgson vetosi karsintakauden aikana mediaan ja ihmetteli miksi Suomessa kirjoitetaan jalkapallosta niin negatiivisesti. Nyt kun uutisointia seuraa tarkemmin niin surullisen totta tämä on.  Kiitos nykyisten uutissivustojen kommentointimahdollisuuksien tätä negatiivisuutta vastaan voidaan ainakin jotenkuten taistella. Itse olen ajatellut, että voisi ruveta kirjoittelemaan lehtien yleisönosastoille. Esim tekstaripalstalle suunnattu huomaamaton propaganda voisi olla pitkän päälle hyödyllistä, varsinkin klun kendomaajoukkueella ei näytä niin hyvin menevän.
|
|
|
|
Herstein
Poissa
Suosikkijoukkue: Heitto
|
 |
Vastaus #129 : 14.11.2007 klo 18:14:53 |
|
Hienoa hulinointia Portugalifoorumilla 
|
|
|
|
Shefki Wilson
Poissa
Suosikkijoukkue: Megaforce Eisenhüttenstadt
|
 |
Vastaus #130 : 14.11.2007 klo 18:19:04 |
|
Itse olen ajatellut, että voisi ruveta kirjoittelemaan lehtien yleisönosastoille. Esim tekstaripalstalle...

|
|
|
|
Hodari
Poissa
|
 |
Vastaus #131 : 14.11.2007 klo 20:16:52 |
|
Ööö, pointtisi meni ohi. Selventäisitkö?
|
|
|
|
Shefki Wilson
Poissa
Suosikkijoukkue: Megaforce Eisenhüttenstadt
|
 |
Vastaus #132 : 16.11.2007 klo 15:39:55 |
|
Ööö, pointtisi meni ohi. Selventäisitkö?
Kuka lukee tekstaripalstaa? Suuri yhteiskunnallinen vaikuttaja?
|
|
|
|
Hodari
Poissa
|
 |
Vastaus #133 : 16.11.2007 klo 15:41:48 |
|
Kuka lukee tekstaripalstaa? Suuri yhteiskunnallinen vaikuttaja?
Itse ainakin luen. Loistavaa viihdettä, kun tyypit vääntää kuukauden jostain maailman typerimmästä aiheesta. Ei kaikkia "oikeita" tekstejä jaksa lukea, kun alussa on paskaa ja lopussa vasta pointti, kuten suurimmassa osassa mielipidetekstejä.
|
|
|
|
temetainio
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #134 : 18.11.2007 klo 18:37:27 |
|
Käänsin lehtihyllyssä olleet kendolehdet ylösalaisin ja väärinpäin. 
|
|
|
|
Mestori
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK Helsinki
|
 |
Vastaus #135 : 21.11.2007 klo 18:24:35 |
|
Pidin Tiistaina koulussa kaverini kanssa aamunavauksen, jossa muistutimme kaikkia tulevasta pelistä ja hehkutimme vielä Jari Litmasen nimipäivää. 
|
|
|
|
JarinToveri
Poissa
|
 |
Vastaus #136 : 21.11.2007 klo 18:35:06 |
|
Pidin Tiistaina koulussa kaverini kanssa aamunavauksen, jossa muistutimme kaikkia tulevasta pelistä ja hehkutimme vielä Jari Litmasen nimipäivää.  Sulla ja kaverille Shefkin kokoinen
|
|
|
|
|
temetainio
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #138 : 21.11.2007 klo 18:55:47 |
|
Syvä uuh. :  sama.
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
 |
Vastaus #139 : 24.11.2007 klo 17:54:11 |
|
Jalkapallon puolustaminen väittelyissä ja Mursu paidan pitäminen salilla. On tullu uteluita mikä paita ja mistä.
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta
|
 |
Vastaus #140 : 24.11.2007 klo 18:25:54 |
|
Mainitaan nyt sen verran että olen päivittänyt Wikipediaan FC Lahden osalta: Joukkue kaudella 2008 Tunnettuja entisiä pelaajia -------------------------------- Sekä lisännyt täysin uusina:Saavutukset Pelaajasiirrot 2008: Tulleet, Lähteneet Päävalmentajat Muu henkilöstö FC Lahden ennätyksiä http://fi.wikipedia.org/wiki/FC_LahtiSekä päivittänyt seuraavien pelaajien tietoja: Pyry Kärkkäinen, Berat Sadik, Janne Moilanen, Jukka Vanninen, Eero Korte, Konsta Hietanen
|
|
|
|
Sitruuna
Poissa
|
 |
Vastaus #141 : 24.11.2007 klo 18:31:41 |
|
Mainitaan nyt sen verran että olen päivittänyt Wikipediaan FC Lahden osalta:
Hienoa  Näyttää paljon paremmalta sitten viime näkemän.
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
 |
Vastaus #142 : 24.11.2007 klo 18:55:26 |
|
Ostin eilen kaupasta etelä-afrikkalaisia reilun kaupan appelsiineja ja aloitin paikallisiin oloihin totuttautumisen 
|
|
|
|
Benny Pronssijalka
Poissa
Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina
|
 |
Vastaus #143 : 24.11.2007 klo 19:00:09 |
|
Mainitaan nyt sen verran että olen päivittänyt Wikipediaan FC Lahden osalta: Joukkue kaudella 2008 Tunnettuja entisiä pelaajia -------------------------------- Sekä lisännyt täysin uusina:Saavutukset Pelaajasiirrot 2008: Tulleet, Lähteneet Päävalmentajat Muu henkilöstö FC Lahden ennätyksiä http://fi.wikipedia.org/wiki/FC_LahtiSekä päivittänyt seuraavien pelaajien tietoja: Pyry Kärkkäinen, Berat Sadik, Janne Moilanen, Jukka Vanninen, Eero Korte, Konsta Hietanen Itse olen silloin tällöin pelaajille lisännyt jotain tietoja, kuten juuri nyt Vanniseen, että hän toimii myös RIlveksen organisaatiossa. Odotan tosin sitä, että Bootlegger avaa FutisWikin.
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat
|
 |
Vastaus #144 : 28.11.2007 klo 23:38:30 |
|
Ryhdyin valmentamaan tulevaisuuden toivoja. Näistä ykstoistavuotiaista tuskin tulee mitään tähtiä, kun ihan huvikseen pelaavat mutta katsomoon aion ne saada koko loppuiäkseen.
|
|
|
|
Hucle
Poissa
Suosikkijoukkue: South of Venus, East of Yyteri Beach
|
 |
Vastaus #145 : 30.11.2007 klo 23:49:54 |
|
Liki neljä vuotta kestänyt projekti Porin Pallo-Toverien käymien otteluiden kirjaamisesta aikavälillä 1934-1991 on stilisointia vailla valmis. Mukana sarjataulukot, maalintekijät, ajat, kokoonpanot, tuomarit, yleisömäärät, miehistölistaukset, valmentajat,...jne. nämä kaikki sikäli kun tietoa on pystynyt kaavimaan. Mukana myös kaikki mahdolliset löydetyt cup-, harkka-, kv.-, piirisarja etc -matsit + pelaajasiirtoja ja maaotteluedustuksia. Lisäksi A- ja B-junnujen löydetyt matsit.
Piiskaryypyn paikka.
Edit. typo
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.12.2007 klo 00:01:20 kirjoittanut Hucle »
|
|
|
|
|
Zapista
Poissa
Suosikkijoukkue: Vapaa Velkua
|
 |
Vastaus #146 : 01.12.2007 klo 11:42:00 |
|
Liki neljä vuotta kestänyt projekti Porin Pallo-Toverien käymien otteluiden kirjaamisesta aikavälillä 1934-1991 on stilisointia vailla valmis. Mukana sarjataulukot, maalintekijät, ajat, kokoonpanot, tuomarit, yleisömäärät, miehistölistaukset, valmentajat,...jne. nämä kaikki sikäli kun tietoa on pystynyt kaavimaan. Mukana myös kaikki mahdolliset löydetyt cup-, harkka-, kv.-, piirisarja etc -matsit + pelaajasiirtoja ja maaotteluedustuksia. Lisäksi A- ja B-junnujen löydetyt matsit.
Piiskaryypyn paikka.
Edit. typo
Julkaistaanko tietokanta jossain?
|
|
|
|
Möpsi
Poissa
|
 |
Vastaus #147 : 01.12.2007 klo 12:03:09 |
|
Liki neljä vuotta kestänyt projekti Porin Pallo-Toverien käymien otteluiden kirjaamisesta aikavälillä 1934-1991 on stilisointia vailla valmis. Komeaa .  Onnittelut. Minkä tyyppistä formaattia käytät kokoonpanojen esittämisessä? Matriisi? Muu? Ja yleensäkin esitystapa.
|
|
|
|
takkamakkara
Poissa
Suosikkijoukkue: nirvana ja kaikki tanssittavat
|
 |
Vastaus #148 : 01.12.2007 klo 12:05:46 |
|
Pomo tarjosi täksi päiväksi Pelicansien kausikorttia, mutta sanoin, että ei kiinnosta. eom 
|
|
|
|
Möpsi
Poissa
|
 |
Vastaus #149 : 01.12.2007 klo 12:20:14 |
|
Sekä päivittänyt seuraavien pelaajien tietoja:
Pyry Kärkkäinen, KuPS D12 – B16 PK-37 B17 KuPS A18 -