mackeri
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #600 : 21.04.2009 klo 21:53:50 |
|
Vietin juuri leffaillan kendojanarien kanssa, Football Factoryn merkeissä.
|
|
|
|
Sinkkis
Paikalla
Suosikkijoukkue: Liverpool since 2018
|
 |
Vastaus #601 : 22.04.2009 klo 11:59:16 |
|
Olin serkkuni kanssa 11pv matkoilla euroopassa. Tuona aikana kerkesin paasaa jalkapallosta ummet ja lammet. Matkan lopuksi käytiin katsomassa AS Roman matsi ja matsin jälkeen serkkuni pyyteli, että jos voisi tulla mukaani katsomaan veikkausliigaa joku kerta  Lähtötilanne oli, että serkkuni ei katsonut kuin lätkää telkkarista.
|
|
|
|
OzzMozz
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #602 : 22.04.2009 klo 16:49:11 |
|
Noniin aloitetaan.
Sain veljen kiinostumaan futiksesta, pakotin katsomaan Venäjä - Suomi pelin. Nyt huoraa West Hamia ja rekisteröityi tälle foorumille, ei tosin kirjoita yhtään ja harvoin lukee, mutta jäsen kuiteskin. Keväällä raahaan katsomaan Suomi futista ja kesällä harrastetaan parhainta velitoimintaa mitä voi olla, mennään molempiin kesän karsintapeleihin.
Olen opettanut koko luokalle, mitä mieshuora käsite meinaa. Tähän asti yksi muija ja neljä jätkää on kutsunut kahta Liverpool fania mieshuoraksi päin naamaa, omasta käskystäni. Toinen mieshuora ei tykkää tästä yhtään, kutsuu minua säälittäväksi, toinen nauraa.
Ensi viikolla voisi opettaa luokalle Kendoyanar käsitteen.
No niin nyt on peliin lähtö edessä. Huomenna HJK - TPS yhdessä Velipojan kanssa. Voi kuinka herkistyn.
|
|
|
|
kÖÖ
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka - Huuhkajat
|
 |
Vastaus #603 : 22.04.2009 klo 22:25:59 |
|
Pikkuveli huutelee jatkuvasti "HUORAA TURPAAN" 
|
|
|
|
|
Suurin
Poissa
|
 |
Vastaus #605 : 23.04.2009 klo 16:29:46 |
|
No niin nyt on peliin lähtö edessä. Huomenna HJK - TPS yhdessä Velipojan kanssa. Voi kuinka herkistyn. Itse menossa myös naksuttele.
|
|
|
|
Aslan
Poissa
|
 |
Vastaus #606 : 24.04.2009 klo 00:52:55 |
|
Pieni teko, mutta tulee aina selatessa klikkailtua kaikki Suomimedian futisuutiset, vaikkei kiinnostaisikaan.. en välttämättä edes lue, kunhan vaan saavat niitä klikkejä 
|
|
|
|
1934
Poissa
Suosikkijoukkue: FC MYLLYT SALLITTAVA
|
 |
Vastaus #607 : 24.04.2009 klo 01:06:14 |
|
Tyttöystävälle ja kavereille saanu aika paljon foorumismeja tartutettua. Jopa jääkendon katsojat on saatu kutsumaan lajia jääkendoksi.
|
|
|
|
mackeri
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #608 : 24.04.2009 klo 08:15:34 |
|
Pikkuveli iskee jatkuvasti "HUORAA" TURPAAN ;ylos:
korjasin.
|
|
|
|
qdes
Poissa
|
 |
Vastaus #609 : 24.04.2009 klo 15:00:25 |
|
Buukkasin maanantain Urheilukanavan ohjelmistoon aivan perkeleesti Veikkausliigamainontaa 
|
|
|
|
|
kokistuoppi
Poissa
Suosikkijoukkue: mode-hangaround
|
 |
Vastaus #611 : 24.04.2009 klo 15:16:53 |
|
Pikkuveli huutelee jatkuvasti "HUORAA TURPAAN"  Ihan tässä herkistyy
|
|
|
|
Panchito Pistoles
Poissa
Suosikkijoukkue: Aina Tampere, ikuisesti United!
|
 |
Vastaus #612 : 29.04.2009 klo 19:12:27 |
|
Eräs ystäväni on seurannut satunnaisesti kendoa koko elämänsä ajan, kuitenkaan hän ei ollut vielä aivan toivoton tapaus ja päätin yrittää käännyttää tämän väärä uskoisen ihmisriekaleen todellisen urheilun pariin, tiesin heti alusta ettei tämä varmasti tule olemaan helppoa. Sain hänet kuitenkin katsomaan yhden ottelun ja sain hänet tajuamaan kuinka hienoa urheilua jalkapallo on. Nyt tämä ystäväni seuraa Jalkapalloa ja luultavasti sain hänet vieroitettua kendoriippuvuudesta kokonaan. 
|
|
|
|
Hage
Poissa
|
 |
Vastaus #613 : 29.04.2009 klo 22:03:16 |
|
Lopetin jääkiekon!
|
|
|
|
krevis
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #614 : 29.04.2009 klo 23:39:32 |
|
Viritin työmaalla liigaveikkauksen. Lupasin kustantaa voittajan Lahden avausmatsiin kaudella 2010. Täydellisenä yllätyksenä tuli kuitenkin se, että pitkälti toistakymmentä osallistui tähän veikkaukseen. Nyt on hyvä aina parin viikon välein laskeskella väliaikatilanteita, niin aiemmin totaalisen pihalla olevat ihmiset ovat edes auttavasti jyvällä. Aika moni totaalisen ummikko tietää nyt jopa miltä paikkakunnilta liigajoukkueita tulee.  Yksi alkoi jo puhumaan, että voitais vaikka firman virkkaritoimintaan harkita futismatsissa käyntiä. Pikkuisen kerrallaan. 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #615 : 29.04.2009 klo 23:41:10 |
|
Mä en ehtiny veikkaamaan 
|
|
|
|
krevis
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #616 : 30.04.2009 klo 00:54:42 |
|
Mä en ehtiny veikkaamaan  Koko veikkaus perustui Sinun riviisi. Eli olet mukana.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #617 : 30.04.2009 klo 11:20:59 |
|
Koko veikkaus perustui Sinun riviisi. Eli olet mukana.
JAUPAU!
|
|
|
|
jjs
Poissa
Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy
|
 |
Vastaus #618 : 30.04.2009 klo 11:40:14 |
|
Viritin työmaalla liigaveikkauksen. Lupasin kustantaa voittajan Lahden avausmatsiin kaudella 2010. Täydellisenä yllätyksenä tuli kuitenkin se, että pitkälti toistakymmentä osallistui tähän veikkaukseen. Nyt on hyvä aina parin viikon välein laskeskella väliaikatilanteita, niin aiemmin totaalisen pihalla olevat ihmiset ovat edes auttavasti jyvällä. Aika moni totaalisen ummikko tietää nyt jopa miltä paikkakunnilta liigajoukkueita tulee.  Yksi alkoi jo puhumaan, että voitais vaikka firman virkkaritoimintaan harkita futismatsissa käyntiä. Pikkuisen kerrallaan.  Hienoa, juuri näin  Yhdellä työmaalla vieraillessani olen aina ottanut jalkapallon esille kahvitauoilla. Alkuun keskusteluihin osallistui yksi työntekijä, nyt enemmän tai vähemmän aktiivisesti jo kuusi.
|
|
|
|
Elba
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa, Huuhkajat, LFC
|
 |
Vastaus #619 : 03.05.2009 klo 13:58:54 |
|
Viritin työmaalla liigaveikkauksen. Lupasin kustantaa voittajan Lahden avausmatsiin kaudella 2010. Täydellisenä yllätyksenä tuli kuitenkin se, että pitkälti toistakymmentä osallistui tähän veikkaukseen. Nyt on hyvä aina parin viikon välein laskeskella väliaikatilanteita, niin aiemmin totaalisen pihalla olevat ihmiset ovat edes auttavasti jyvällä. Aika moni totaalisen ummikko tietää nyt jopa miltä paikkakunnilta liigajoukkueita tulee. : D Yksi alkoi jo puhumaan, että voitais vaikka firman virkkaritoimintaan harkita futismatsissa käyntiä. Pikkuisen kerrallaan.  Vähän sama, kun Futispörssiä ei tänä vuonna järjestetty niin pistin FB:hen pystyyn meidän työpaikan Veikkausliigatietäjä-ryhmän jossa ratkotaan kossun kohtalo. Saatiin uusiakin naamoja mukaan veikkaamaan Eilen vein yhden duunikaverin katsomaan Mypa-Inter, koskaan ei ollut aiemmin käynyt futismatsissa ja pelin jälkeen puhui jo innoissaan kausarin hankinnasta  Ja se on jo paljon sen eilisen munattoman nollanollan jälkeen.
|
|
|
|
Rafu
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #620 : 03.05.2009 klo 14:23:43 |
|
Kavereita olen aktiivisesti tuonut matseihin. Eräs kaveri joka on puolueeton eli katsoo lätkää ja futista saman verran (tosin harvemmin kumpaakaan). No, aktiivisesti olen pyydellyt matseihin ja kertonut Lahden pelaajien nimiä. Eräänä päivänä hän itse kysyi "Millos peli on?" ja sanoin, että huomennahan se. Ei päässyt peliin, mutta lupasi tulla johonkin peliin ja vaikka useammin ja MAKSAA lipustaan  Olen myös opettanut kavereille Lahden kannatuslauluja ja sanonut kiinni liimautuneille pissiksille "HUORAA TURPAAN". Tosin läpällä ettei naiset loukkaannu.
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #621 : 03.05.2009 klo 14:41:47 |
|
Ilmeisesti olen saanut ainakin pari-kolme kaveria kiinnostumaan sen verran jalkapallosta, että tulevat otteluihin kunhan brenkuttelukin on sallittu ennen ja jälkeen. Se on paljon se tyypeiltä joiden suurin kiinnostuksen kohde on tietokoneen räiskintäpelit.  Ja oikeaa joukkuetta toki symppaavat. 
|
|
|
|
|
yksi
Poissa
|
 |
Vastaus #623 : 03.05.2009 klo 19:15:36 |
|
Rafu on kyllä alku jonkin suuremman 
|
|
|
|
torcida
Poissa
Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä
|
 |
Vastaus #624 : 03.05.2009 klo 19:24:07 |
|
sanonut kiinni liimautuneille pissiksille "HUORAA TURPAAN". Tosin läpällä ettei naiset loukkaannu.
Tämä on sitä lutuuria puhtaimmillaan 
|
|
|
|
|
|