ribbery
Poissa
|
 |
Vastaus #700 : 21.06.2009 klo 17:58:23 |
|
Laskettu aika lokakuussa ja ostin jo tulevalle vauvalle ensimmäiseksi leluksi pienen pehmeän jalkapallon. Pitänee viedä 1v. kummitytölle samanlainen, kun on kuulemma parempi kuin tytön omat pallot, helppo pienen käsitellä, mutta ei liian lössö, joten helppo heittää ja potkiakin. Tietysti noin pieni vielä lähinnä käsillä käsittelee palloa. Mutta Englannissa 2v. hoitolapseni ainakin pian alkoi mallista potkiakin palloa. Oli jo sen ikäinen, että olin ostanut tytölle ihan oikean pienen jalkapallon. Olen muuten jo vähän kummitytön äidille puhunut, että vietäisiin tytöt muutaman vuoden päästä naperofutikseen. Kolme kappaletta siis, kun kummitytöllekin on tulossa pikkusisko. Oma lapsi on toki helpompi opettaa jalkapallokulttuuriin alusta saakka ja ajattelin, että pitää varmistaa, että ensimmäinen lelu on jonkinlainen jalkapallo, ennen kuin joku mummi, tms. kerkeää mitään lelua ostamaan  Ovat kyllä vielä vaatteisiin, tms. keskittyneet. E: 
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.06.2009 klo 18:08:56 kirjoittanut ribbery »
|
|
|
|
|
Hasselhoff
Poissa
Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue
|
 |
Vastaus #701 : 21.06.2009 klo 18:07:59 |
|
Onnittelut isyydestä! Ja superjunnuille paljon maaleja!
SSL20 on kylläkin nainen 
|
|
|
|
ribbery
Poissa
|
 |
Vastaus #702 : 21.06.2009 klo 18:08:38 |
|
SSL20 on kylläkin nainen  Onko  No äitiydestä sitten 
|
|
|
|
Panchito Pistoles
Poissa
Suosikkijoukkue: Aina Tampere, ikuisesti United!
|
 |
Vastaus #703 : 21.06.2009 klo 19:49:19 |
|
Oma lapsi on toki helpompi opettaa jalkapallokulttuuriin alusta saakka
Kasvata siitä todellinen Pitbull ja vie 5-vuotiaana naperonyrkkeilyyn ja samoihin aikoihin ensimmäisiin futismatseihin. 
|
|
|
|
SSL20
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna
|
 |
Vastaus #704 : 21.06.2009 klo 23:09:52 |
|
Kasvata siitä todellinen Pitbull ja vie 5-vuotiaana naperonyrkkeilyyn ja samoihin aikoihin ensimmäisiin futismatseihin.  Futismatseihin voi viedä jo ensi kesästä alkaen!  Siis täällä Hämeenlinnassa, Suomen matsit sitten vähän isompana!
|
|
|
|
SSL20
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna
|
 |
Vastaus #705 : 21.06.2009 klo 23:12:27 |
|
Onko  No äitiydestä sitten  Kiitoksia! 
|
|
|
|
Lihis
Poissa
Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue
|
 |
Vastaus #706 : 25.06.2009 klo 00:43:20 |
|
Töissä joku pieni poika rupesi itkemään, kun liikkessämme ei myyty jalkapalloja. Ehdotin kuitenkin ostamaan sisäpeleihin soveltuvan pehmeän pallon ja neuvoin, että mistä kannattaa oikea jalkapallo käydä hankkimassa nappisten kera. Ei nyt mitään suurta, mutta hyvä mieli tuli!
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
 |
Vastaus #707 : 25.06.2009 klo 00:50:39 |
|
Töissä joku pieni poika rupesi itkemään, kun liikkessämme ei myyty jalkapalloja. Ehdotin kuitenkin ostamaan sisäpeleihin soveltuvan pehmeän pallon ja neuvoin, että mistä kannattaa oikea jalkapallo käydä hankkimassa nappisten kera. Ei nyt mitään suurta, mutta hyvä mieli tuli!
Futiskulttuurin nousu - topiciin nämä. Tuleva A-maajoukkueen tähti. 
|
|
|
|
Lihis
Poissa
Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue
|
 |
Vastaus #708 : 25.06.2009 klo 02:00:26 |
|
Futiskulttuurin nousu - topiciin nämä. Tuleva A-maajoukkueen tähti.  Olin kahden vaiheilla että kumpaan pistin mutta tänne päädyin. Toki jos siitä tulee maajoukkuetasoa niin oikea topic 
|
|
|
|
jjonez
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunited
|
 |
Vastaus #709 : 02.07.2009 klo 22:46:07 |
|
eipä ollut ensimmäinen kerta aachilta tuo yllämainittu lutuuriteko. On se vaan todellinen kulttuurin ystävä  Aachi sanoo: lahi apinat vittuun Aachi sanoo: vittu mitä paskaa lahti voitti fc lahti haista vittu Aachi sanoo: kuningas on vammainen Aachi sanoo: painuis vittuun maajoukkuesta vitun ramppa .... Mutta itse asiaan, tänään tuli vietyä molemmat broidit kattomaan Lahden europeliä ja ylistettyä kuningasta.
|
|
|
|
Quillo
Poissa
|
 |
Vastaus #710 : 02.07.2009 klo 22:57:14 |
|
Sain kaverin tajuamaan, että jalkapallo on se ainut ja oikea. Näin ollen kaveri jätti väliin kendotappelun MM-kisat ensimmäistä kertaa tänä vuonna ja myös menetti katsomoneitsyyteensä kesäkuussa joten EOM!  ja todettakoon, että sivistän itseäni lukemalla kirjaa suomalaisesta jalkapallosta eli teosta nimeltä: "Rakas jalkapallo - Sata vuotta suomalaista jalkapalloa".
|
|
|
|
Freddy
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat
|
 |
Vastaus #711 : 02.07.2009 klo 22:59:13 |
|
Sain vietyä isäukon mukaan veikkausliiga matsiin. Sanoi jopa, että pelihän oli paljon korkea tasoisempaa kuin oli kuvitellutkaan ja piti kovasti näkemästään 
|
|
|
|
Panchito Pistoles
Poissa
Suosikkijoukkue: Aina Tampere, ikuisesti United!
|
 |
Vastaus #712 : 02.07.2009 klo 23:01:27 |
|
Olisi mielenkiintoista kuulla jatkoraportointia siitä, että kauanko kukkahattu täti jaksaa laitella niitä lappoja vielä.  En ole saanut vastinetta aikaiseksi, mutta mummo ei ole enää lappuja rappuihin toimittanut ja lapset jatkavat futiksen pelaamista pihalla samaan tapaan kun aina ennenkin, koen siis lutuuriteon onnistuneeksi. 
|
|
|
|
O'Flynn
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass
|
 |
Vastaus #713 : 02.07.2009 klo 23:03:50 |
|
Puolitoistavuotias kummipoika on jo pitkään potkiskellut minipalloa, minkä ostin hänelle puolisen vuotta sitten. Lisäksi pojalla on pelipaita ja shortsit (tosin mieshuoramallia) Pitänee ostaa kohta pojalle Veikkausliigan pelipaita. Voisi "aivopestä" pojan KuPS-kannattajaksi jo pienestä pitäen vaikka asuukin Espoossa 
|
|
|
|
OzzMozz
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #714 : 07.07.2009 klo 16:48:29 |
|
Äidin ja Mummon kanssa mökille huomenna (Loistavaa seuraa) joka tapauksessa olen onnistuneesti pakottanut molemmat Tammelaan torstain peliin. Ainahan saattavat vedota huonoon säähän (jos sellainen pelipäivänä vallitsee) mutta lähes varmasti seurana pelipäivänä.
|
|
|
|
Taavetti_Merimies
Poissa
Suosikkijoukkue: Harjumäen Sisu
|
 |
Vastaus #715 : 09.07.2009 klo 19:03:43 |
|
Velj'miehelle ja isäjukolle + ihelle ostettiin äskös liput KuPSin pelliin Helsikin herroja vastaan.
|
|
|
|
Necro
Poissa
|
 |
Vastaus #716 : 09.07.2009 klo 19:22:31 |
|
Puolitoistavuotias kummipoika on jo pitkään potkiskellut minipalloa, minkä ostin hänelle puolisen vuotta sitten. Lisäksi pojalla on pelipaita ja shortsit (tosin mieshuoramallia) Pitänee ostaa kohta pojalle Veikkausliigan pelipaita. Voisi "aivopestä" pojan KuPS-kannattajaksi jo pienestä pitäen vaikka asuukin Espoossa  Tälle  Itsellä lähes samanikäinen kummipoika, jotain KuPS-sälää pitäisi hankkia sitten, kun synttärit tulee tai eksyy käymään katsomassa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.07.2009 klo 19:24:18 kirjoittanut Necro »
|
|
|
|
|
mackeri
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #717 : 31.07.2009 klo 08:48:32 |
|
Tälle  Itsellä lähes samanikäinen kummipoika, jotain KuPS-sälää pitäisi hankkia sitten, kun synttärit tulee tai eksyy käymään katsomassa. Sama, tosin ostamani juventuksen mieshuora-asuste on jäänyt kaappiin pölyttymään, pojalla kun pitää olla lacostea, burberryä yms. aina päällä 
|
|
|
|
pystyraita
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP
|
 |
Vastaus #718 : 31.07.2009 klo 09:57:07 |
|
Laskettu aika lokakuussa ja ostin jo tulevalle vauvalle ensimmäiseksi leluksi pienen pehmeän jalkapallon. Pitänee viedä 1v. kummitytölle samanlainen, kun on kuulemma parempi kuin tytön omat pallot, helppo pienen käsitellä, mutta ei liian lössö, joten helppo heittää ja potkiakin. Tietysti noin pieni vielä lähinnä käsillä käsittelee palloa. Mutta Englannissa 2v. hoitolapseni ainakin pian alkoi mallista potkiakin palloa. Oli jo sen ikäinen, että olin ostanut tytölle ihan oikean pienen jalkapallon. Ikeassa myydän hyvän kokoisia jalkapallotyynyjä. Hintaa oli muistaakseni 3,95€. Itse olen hankkinut näitä jo 5 kappaletta ja jakanut niitä tuttujen pikkutenaville synttärilahjoiksi ja muuten vaan. Ko. tuotteet ovat sen verran pehmeitä, mutta samalla kimmoisia, että sopivat pienimmille sisähöntsään. Ja mikä tärkeintä; peliväline on aina näkyvillä ja saatavilla. Lisäksi sen kanssa voi vaikka nukkua ja nähdä unia maalikuninkuudesta sekä mestaruusjuhlista.
|
|
|
|
Masap
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS ja Huuhkajat
|
 |
Vastaus #719 : 01.08.2009 klo 13:23:25 |
|
Ollaan nimimerkki Nyrren kanssa täällä Kemissä Alhonkaturokissa. Ja eilen sattui käymään niin että käveltiin tuolta keskustasta (päissään) kämpsälle ja huudettiin melkein koko matkan ajan ropsin chantteja sekä "Mitä me tiedämme Torniosta, Haaparannan tunkiosta, sen että Oleg ja Kari, ne ovat puppelipari" ja "Tornio on Kemin ghetto"  Ohi kulkeneet janarit oli silleen "mitä te täällä huudatte?"  Meinasin naksutella mutta olivat sen verran junnuja että tuskin nickkejä täältä löytyy.
|
|
|
|
morcenardo
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuwait
|
 |
Vastaus #720 : 01.08.2009 klo 13:25:08 |
|
Olen kaatanut kendomaalin.
|
|
|
|
|
Suurin
Poissa
|
 |
Vastaus #722 : 02.08.2009 klo 15:23:51 |
|
Viime aikoina oon saanu houkuteltuu hyvin kavereita kattomaan Suomifutista  Hongan europeliin viikolla lähti minä +3 ja tänään Ykkösen paikalliskamppailua kattomaan minä+5.
|
|
|
|
bamse
Poissa
Suosikkijoukkue: maapisteet
|
 |
Vastaus #723 : 03.08.2009 klo 09:58:26 |
|
Ikeassa myydän hyvän kokoisia jalkapallotyynyjä. Hintaa oli muistaakseni 3,95€. Itse olen hankkinut näitä jo 5 kappaletta ja jakanut niitä tuttujen pikkutenaville synttärilahjoiksi ja muuten vaan. Ko. tuotteet ovat sen verran pehmeitä, mutta samalla kimmoisia, että sopivat pienimmille sisähöntsään. Ja mikä tärkeintä; peliväline on aina näkyvillä ja saatavilla. Lisäksi sen kanssa voi vaikka nukkua ja nähdä unia maalikuninkuudesta sekä mestaruusjuhlista.
Meilläkin on näitä kolme kappaletta. Helvetin käteviä, itsekin niillä potkin kämpän seiniin, kun ovat "äänettömiä" eivätkä jätä jälkiä. 1-vuotias poikani kuljetti pallon jo eteisestä keittiöön jaloillaan. 
|
|
|
|
Chingón
Poissa
|
 |
Vastaus #724 : 03.08.2009 klo 10:03:22 |
|
Olen kaatanut kendomaalin.

|