paskaneekeri666
Poissa
|
 |
Vastaus #725 : 03.08.2009 klo 11:32:29 |
|
Olen repinyt jalkapallokatsomosta löytyneen TPS HOCKEY -lippiksen riekaleiksi. 
|
|
|
|
Zulo
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United, nyt, aina ja maanantaina!
|
 |
Vastaus #726 : 03.08.2009 klo 20:16:01 |
|
Pelastin -91 syntyneiden tyttöjen illan suostumalla tuomaroitsemaan heidän pelin, koska tuomari ei ollut saapunut paikalle. Minulle 
|
|
|
|
JoNeVaNe
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu, Kärpät
|
 |
Vastaus #727 : 03.08.2009 klo 20:18:31 |
|
Pelastin -91 syntyneiden tyttöjen illan suostumalla tuomaroitsemaan heidän pelin, koska tuomari ei ollut saapunut paikalle. Minulle  
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
Suosikkijoukkue: MP
|
 |
Vastaus #728 : 03.08.2009 klo 22:31:17 |
|
Pelastin -91 syntyneiden tyttöjen illan suostumalla tuomaroitsemaan heidän pelin, koska tuomari ei ollut saapunut paikalle. Minulle  Saitko?
|
|
|
|
Zulo
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United, nyt, aina ja maanantaina!
|
 |
Vastaus #729 : 04.08.2009 klo 08:30:25 |
|
Saitko?
Toimin forumistin lailla. Heti loppuvihellyksen jälkeen heitin pillit ja kortit yhelle tytöistä ja luikin äkkiä pyörälle ja pakoon. Lasketaanko saamiseksi?
|
|
|
|
mackeri
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #730 : 04.08.2009 klo 10:15:27 |
|
Olen repinyt jalkapallokatsomosta löytyneen TPS HOCKEY -lippiksen riekaleiksi.  Sielläkös se hävinnyt lakkini olikin. Sut saadaan vielä 
|
|
|
|
Lihis
Poissa
Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue
|
 |
Vastaus #731 : 04.08.2009 klo 23:03:52 |
|
Ikeassa myydän hyvän kokoisia jalkapallotyynyjä. Hintaa oli muistaakseni 3,95€. Itse olen hankkinut näitä jo 5 kappaletta ja jakanut niitä tuttujen pikkutenaville synttärilahjoiksi ja muuten vaan. Ko. tuotteet ovat sen verran pehmeitä, mutta samalla kimmoisia, että sopivat pienimmille sisähöntsään. Ja mikä tärkeintä; peliväline on aina näkyvillä ja saatavilla. Lisäksi sen kanssa voi vaikka nukkua ja nähdä unia maalikuninkuudesta sekä mestaruusjuhlista.
Ikea 
|
|
|
|
Tri Pe
Poissa
|
 |
Vastaus #732 : 04.08.2009 klo 23:30:37 |
|
Yritin äsken terassilla ylipuhua jotakin MTV3:n urheilussa töissä olevaa tyyppiä lisäämään kotimaisen jalkapallon näkyvyyttä kanavalla. Vastaus oli mutinaa "potkupallosta" ja siitä että näyttävät kaupallisena kanavana sellaista joka yleisöä kiinnostaa...
|
|
|
|
BorisC
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa, Purha
|
 |
Vastaus #733 : 05.08.2009 klo 00:58:57 |
|
Yritin äsken terassilla ylipuhua jotakin MTV3:n urheilussa töissä olevaa tyyppiä lisäämään kotimaisen jalkapallon näkyvyyttä kanavalla. Vastaus oli mutinaa "potkupallosta" ja siitä että näyttävät kaupallisena kanavana sellaista joka yleisöä kiinnostaa...
Kai uhkailit muilutuspakulla?
|
|
|
|
GismoLaitela
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku, Suomi
|
 |
Vastaus #734 : 05.08.2009 klo 05:10:05 |
|
15 Varsinaissuomalaisen kendo-/pesisjanarin ja mieshuorien käännytystyö käynnissä puulaakiporukan muodossa. Hiljalleen alkavat osoittaa kiinnostusta myös suomalaista jalkapalloa kohtaan. Ja TPS-Inter matsin kiima piti jo mennä näyttämään, mutta peli on liian aikaisin, että kerkeisin kaikilta rahat saamaan lippuihin. Myöhemmin varmasti vielä mennään
|
|
|
|
Zlatanic
Poissa
Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.
|
 |
Vastaus #735 : 05.08.2009 klo 07:34:34 |
|
houkuttelin ulkopaikkakuntalaisia derbyyn.. niitä tulee joku 5-10
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
 |
Vastaus #736 : 05.08.2009 klo 08:02:13 |
|
15 Varsinaissuomalaisen kendo-/pesisjanarin ja mieshuorien käännytystyö käynnissä puulaakiporukan muodossa. Hiljalleen alkavat osoittaa kiinnostusta myös suomalaista jalkapalloa kohtaan. Ja TPS-Inter matsin kiima piti jo mennä näyttämään, mutta peli on liian aikaisin, että kerkeisin kaikilta rahat saamaan lippuihin. Myöhemmin varmasti vielä mennään
Eikö niitä rahoja voi kerätä niiltä vaikka vasta pelissä tai myöhemmin?
|
|
|
|
Ithaka
Poissa
|
 |
Vastaus #737 : 05.08.2009 klo 19:10:33 |
|
Sain kaverin lähtemään TamU - Haka peliin
|
|
|
|
jjonez
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunited
|
 |
Vastaus #738 : 05.08.2009 klo 19:37:34 |
|
Pitkän suostuttelun jälkeen sovin kaverini kanssa että lähdemme katsomaan jotain veikkausliiga ottelua. Kyseinen mieshuorahan tykkäsi Honka-TPS ottelusta, joten pakotin katsomaan Jaro-Tamua jonka jälkeen alkoi taas "Suomi jalkapallo on paskaa" Mutta pakotin miehen katsomaan vikat 30minuuttia TPS-Tamu ottelusta ja kuulemma pitäisi nyt joku ottelu katsoa  Mun vahvalle ja sitkeälle toiminnalle 
|
|
|
|
Kepes
Poissa
|
 |
Vastaus #739 : 06.08.2009 klo 02:48:34 |
|
Vanha, mutta tämän videon tekijöille valtava  . Tulipa taas niin upea olo, kun katsoi tuon.
|
|
|
|
Emirates
Poissa
|
 |
Vastaus #740 : 06.08.2009 klo 02:54:21 |
|
Vanha, mutta tämän videon tekijöille valtava  . Tulipa taas niin upea olo, kun katsoi tuon. Hyvä video, hyvää musiikkia. Tulee aika usein kuunneltua tuota. 
|
|
|
|
|
yellows
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, ΑΣ Καρπαθου Ποσειδων
|
 |
Vastaus #742 : 11.08.2009 klo 02:17:50 |
|
KalPan pronssipelin ajaksi menin autotalliin pelaamaan seinistä, ja katsoin videoilta Litin maaleja Ajaxissa.
|
|
|
|
Chingón
Poissa
|
 |
Vastaus #743 : 11.08.2009 klo 10:54:54 |
|
KalPan pronssipelin ajaksi menin autotalliin pelaamaan seinistä, ja katsoin videoilta Litin maaleja Ajaxissa.
 vittu kun ei oo autotallia.
|
|
|
|
ALPPIK
Poissa
Suosikkijoukkue: Kalervo Palsa: Rotting reindeer carcass
|
 |
Vastaus #744 : 11.08.2009 klo 10:56:20 |
|
Arvostaisin enemmän kuopiolaista, joka olisi onnistunut olemaan täysin tietämätön pronssipelin ajankohdasta. 
|
|
|
|
yellows
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, ΑΣ Καρπαθου Ποσειδων
|
 |
Vastaus #745 : 11.08.2009 klo 13:28:09 |
|
Arvostaisin enemmän kuopiolaista, joka olisi onnistunut olemaan täysin tietämätön pronssipelin ajankohdasta.  Mokasin, jätkät kerto töissä...
|
|
|
|
mackeri
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #746 : 12.08.2009 klo 12:59:35 |
|
Olen näyttänyt kendoyanar/mieshuora-tutuilleni TPS-Inter matsin kuvatopicin kuvia, joista vaikuttuneena suurin osa on alkanut katsella veikkausliigaa aivan eri kantilta. Toki noista kuvista voi saada liiankin hyvän kuvan, ja eka kerta paikanpäällä voin näin ollen olla pettymys. Olen silti ainakin yrittänyt.
|
|
|
|
krevis
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #747 : 12.08.2009 klo 17:35:57 |
|
No heti vaan kusemaan koko homma perjantaina ja katsomaan Inter-KuPS -matsia niiden kolmensadan muun ihmisen kanssa, jotka eivät katso peliä telkkarista tai ole väijymässä jotain paikallista jääpainiottelua.
|
|
|
|
Tumpero
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, TPS TV, Casa
|
 |
Vastaus #748 : 14.08.2009 klo 22:30:30 |
|
Pikkuveli ei ole ikinä ennen ollut futismatsissa ja aina ollut suurenluokan kendoyanar. Nyt olen kuitenkin vienyt hänet kolmeen peliin: TPS - MYPA TPS - HJK TPS - Inter Hyvää viihdettä ollut kuulemma joka peli ja nyt haluaa ehdottomasti tulla jatkossakin mukaan peleihin ja pyysi vielä synttärilahjaksi vanhemmilta TPS:n futispaidan  Mulle 
|
|
|
|
Lihis
Poissa
Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue
|
 |
Vastaus #749 : 14.08.2009 klo 22:44:06 |
|
Pikkuveli ei ole ikinä ennen ollut futismatsissa ja aina ollut suurenluokan kendoyanar. Nyt olen kuitenkin vienyt hänet kolmeen peliin: TPS - MYPA TPS - HJK TPS - Inter Hyvää viihdettä ollut kuulemma joka peli ja nyt haluaa ehdottomasti tulla jatkossakin mukaan peleihin ja pyysi vielä synttärilahjaksi vanhemmilta TPS:n futispaidan  Mulle  
|
|
|
|
|
|