HH:n nuorin pikkuveli on syntymästä asti kärsinyt jonkinasteisesta hermostovaurioista ja muutenkin on hieman jäljessä ikätovereitaan, eikä näin ollen kykene täysin normaaliin elämään, vaan yli tunnin leikit jne vetävät pikku-jannun ihan piippuun. No tämä vesseli kuitenkin on hyvin innostunut jalkapallosta ja pelaakin omaikäisten joukkueessa, sen verran mitä kykenee. Tai oikeastaan osallistuu innolla harjoituksiin, mutta peleihin hän harvemmin fyysisesti jaksaa, vaikka intoa olisikin. No sitten tällä pikkuveljen joukkueella oli heille tärkeä peli jotain naapurijengiä vastaan ja tästäkös oli mieli maassa kun hän ei itse päässyt auttamaan joukkuettaan, vaan joutuisi katsomaan kentän laidlta kun kaverit pelaavat.
No minulla sitten sattui olemaan yksi ylimääräinen lippu samana päivänä pelattuun Suomi-Belgia -otteluun, jonka olin ajatellut antaa kaverilleni, mutta päädyinkin sitten hakemaan tuolle HH:n pikkuveikalle Suomen pikkuisen pelipaidan Litmasen nimellä ja otin hänet mukaani peliin. Kun päästiin katsomoon istumaan niin veijarilla oli hymy kuin hangon keksi ja sitten hän sanoi juuri ennen pelin alkua "Suomi voittaa, koska Litmanen on kingi". Tuo oli itselleni vähintäänkin yhtä hieno kokemus kun tälle pikku-Litille