daja
Poissa
|
 |
Vastaus #950 : 14.08.2010 klo 17:05:25 |
|
Vien kaverini tänään pääkaupunkiseudun derbyyn. Hän on kendojanari/tuulari ja tämä on hänen ensimmäinen Veikkausliigaottelunsa. Vaikuttaa siltä että hän on vilpittömästi jopa hieman innoissaan  Hienoa. Eipä paljon hienommalla liigaottelulla voisi aloittaa 
|
|
|
|
Ofih
Poissa
|
 |
Vastaus #951 : 19.08.2010 klo 16:11:36 |
|
Olin menossa puistoon tapaamaan ystävääni. Tulin vähän etuajassa, joten istuuduin alas odottelemaan. Kaksi 8-10 vuotiasta jannua pallotteli keskenään, mutta toinen lähti melkein heti pois paikalta. Katselin vähän aikaa yksin jäänyttä surumielistä jannua, ja kysyin haluaisiko hän syötellä kanssani. Höntsäilin sitten kymmenisen minuuttia hänen kanssaan kunnes frendini saapui paikalle.
|
|
|
|
Naapurin neropatti
Poissa
|
 |
Vastaus #952 : 05.09.2010 klo 01:58:02 |
|
Pakko kehuskella sen verran, että olen ennen käynyt seuraamassa Suomen karsintaotteluita lähinnä tuulareiden joukossa isäni kanssa(ei mikään suuri jalkapallon ystävä ollut). Näihin karsintoihin liityin SMJK:iin, ostin kausikortin pohjoiskaarteesta ja houkuttelin 2 kaveriani mukaan, joista toinen ex-kendojuntti ja toinen muuten vaan tuleeksnetelkkarist-hörhö. Kaikenlisäksi vielä isäni jonka sain jalkapallosta innostumaan on onnistunut houkuttelemaan omia kavereitansa Unkari-peliä katsomaan. Nyt voinkin kuolla hyvillä mielin. 
|
|
|
|
Ray man
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Newcastle United
|
 |
Vastaus #953 : 05.09.2010 klo 16:30:06 |
|
Ei nyt kovin mahtavaa mutta laitan kuitenkin. En ollut 4 vuoteen pelannut jalkapalloa käytännössä ollenkaan, eikä koko laji kiinnostanut pätkääkään. Ihmettelin miten jotkut valopäät pystyivät pitämään jalkapallosta. En sitten tiedä miksi, mutta satuin eksymään FF2:lle sitä siinä sitten lueskeltuani innostuin katsomaan MM-kisoja pari ottelua nähtyäni halusin ehdottomasti päästä koittamaan Jabulania. Kisoja katsellessani ja Jabulanilla potkiessani jotenkin tajusin jalkapallon hienouden, ja sen jälkeen olen yrittänyt pikkuveljeänikin saada innostumaan futiksesta, höntsäämällä hänen kanssaan kentällä. Nyt hän menee välillä jo itsekseenkin höntsäämään. Jalkapallolle 
|
|
|
|
Chingón
Poissa
|
 |
Vastaus #954 : 05.09.2010 klo 16:42:28 |
|
Ei nyt kovin mahtavaa mutta laitan kuitenkin. En ollut 4 vuoteen pelannut jalkapalloa käytännössä ollenkaan, eikä koko laji kiinnostanut pätkääkään. Ihmettelin miten jotkut valopäät pystyivät pitämään jalkapallosta. En sitten tiedä miksi, mutta satuin eksymään FF2:lle sitä siinä sitten lueskeltuani innostuin katsomaan MM-kisoja pari ottelua nähtyäni halusin ehdottomasti päästä koittamaan Jabulania. Kisoja katsellessani ja Jabulanilla potkiessani jotenkin tajusin jalkapallon hienouden, ja sen jälkeen olen yrittänyt pikkuveljeänikin saada innostumaan futiksesta, höntsäämällä hänen kanssaan kentällä. Nyt hän menee välillä jo itsekseenkin höntsäämään. Jalkapallolle   Nyt et lopeta pelaamista tai seuraamista koskaan.
|
|
|
|
joe
Poissa
Suosikkijoukkue: .
|
 |
Vastaus #955 : 05.09.2010 klo 18:25:49 |
|
Ei nyt kovin mahtavaa mutta laitan kuitenkin. En ollut 4 vuoteen pelannut jalkapalloa käytännössä ollenkaan, eikä koko laji kiinnostanut pätkääkään. Ihmettelin miten jotkut valopäät pystyivät pitämään jalkapallosta. En sitten tiedä miksi, mutta satuin eksymään FF2:lle sitä siinä sitten lueskeltuani innostuin katsomaan MM-kisoja pari ottelua nähtyäni halusin ehdottomasti päästä koittamaan Jabulania. Kisoja katsellessani ja Jabulanilla potkiessani jotenkin tajusin jalkapallon hienouden, ja sen jälkeen olen yrittänyt pikkuveljeänikin saada innostumaan futiksesta, höntsäämällä hänen kanssaan kentällä. Nyt hän menee välillä jo itsekseenkin höntsäämään. Jalkapallolle  No niin, siitä se lähtee
|
|
|
|
bart
Poissa
|
 |
Vastaus #956 : 05.09.2010 klo 19:23:01 |
|
Hommasin pikkuveljeni jalkapallokouluun ja ostin hänelle ensimmäiset nappikset!
Nyt innostus jalkapalloon kasvanut niin, että halusi päästä korttelijengiin pelailemaan ja sinnehän hän toki pääsi.
|
|
|
|
CPFC
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK Helsinki
|
 |
Vastaus #957 : 06.09.2010 klo 21:58:32 |
|
Huomenna Brakulle pelaamaan futista erään slutin kanssa, haluaa sisäänajaa uudet nappikset  Vihaa jääkökköä ja seuraa futista
|
|
|
|
la bromista
Poissa
Suosikkijoukkue: SMJ | FC Barcelona
|
 |
Vastaus #958 : 06.09.2010 klo 22:39:20 |
|
Kävin jäähallin nurkalla kusella lenkillä ollessani. 
|
|
|
|
Herra.YE
Poissa
Suosikkijoukkue: Marco Stiepermann
|
 |
Vastaus #959 : 06.09.2010 klo 22:43:56 |
|
Olen ottanut tuularin mukaan jokaiseen Klubin peliin, jossa olen käynyt. Nykyään soittelevat jo innoissaan, että milloin on seuraava Klubin peli. 
|
|
|
|
UnitedTilDeath
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle United, Scunthorpe United
|
 |
Vastaus #960 : 07.09.2010 klo 12:13:46 |
|
Olen ottanut tuularin mukaan jokaiseen Klubin peliin, jossa olen käynyt. Nykyään soittelevat jo innoissaan, että milloin on seuraava Klubin peli.  Tuulipukukansan käännyttäminen on aina hyvä teko!  Samaa olen jo kahdelle kaverille koittanut tehdä, mutta eivät koskaan jaksa lähteä stadionille, vaan ovat niitä "tuleekssetelkasta"-janareita... sääliksi käy niitä jätkiä. 
|
|
|
|
hyvä kutina
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #961 : 07.09.2010 klo 19:02:15 |
|
Kävin jäähallin nurkalla kusella lenkillä ollessani.   Itse toteuttanut samaa usein. Viikonloppuna sitten suomaroimaan kortteliliigapelejä 
|
|
|
|
Kolmeseiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Tomáš Souček
|
 |
Vastaus #962 : 28.10.2010 klo 21:40:45 |
|
Tosiaan Lumion juttusilla on käyty ja tilannetta selvitetään viikonlopun aikana. Toimistolla suhtauduttiin asiaan kannustavasti, joskin mainittiin että mistään pikkujutusta ei ole nyt kyse. Kolehti on kuitenkin tulossa ja siitä tarkemmin lisää myöhemmin. Myös itse Enkeli saatiin langan päähän ja neuvottelut sovittu huomiseksi.  Tämä on pojat sitä lutuuria  Ei pitäisi ehkä ihan vielä tätä tänne postata, mutta laitetaan kuitenkin. Eli tilanne on lahessa sellanen ettei Rafaelia ole varaa pitää joukkueessa divarikutsun myötä. Tästä ei kuitenkaan kannattajat lannistu vaan projektia laitetaan tällä hetkellä käyntiin, jotta saadaan Enkelin palkka maksettua. 
|
|
|
|
maleksi
Poissa
|
 |
Vastaus #963 : 28.10.2010 klo 23:05:51 |
|
Ei pitäisi ehkä ihan vielä tätä tänne postata, mutta laitetaan kuitenkin. Eli tilanne on lahessa sellanen ettei Rafaelia ole varaa pitää joukkueessa divarikutsun myötä. Tästä ei kuitenkaan kannattajat lannistu vaan projektia laitetaan tällä hetkellä käyntiin, jotta saadaan Enkelin palkka maksettua.  Tällaista toimintaa tarvittaisiin enemmän suomifutikseen 
|
|
|
|
hyvä kutina
Poissa
|
 |
Vastaus #964 : 30.10.2010 klo 23:31:30 |
|
Ei ole minun tekoni, mutta koulussa piti äidinkielen tunnilla pitää puhe valitsemastaan aiheesta. Kaverini päätti pitää puheen aiheesta "Miksi Jalkapallo on Jääkiekkoa parempaa" tjsp. Kaikki vain koska halusi vittuilla luokan kendoyanarille 
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #965 : 30.10.2010 klo 23:33:13 |
|
"Miksi Jalkapallo on Jääkiekkoa parempaa" Kannattaa siunkin olla tarkkana siellä äikän tunneilla.
|
|
|
|
hyvä kutina
Poissa
|
 |
Vastaus #966 : 30.10.2010 klo 23:38:41 |
|
Anteeksi, menee iltaväsymyksen piikkiin. Ja äikän arvosanaksi sain 9 
|
|
|
|
maleksi
Poissa
|
 |
Vastaus #967 : 03.11.2010 klo 02:50:33 |
|
Rekisteröidyin vihdoin foorumille 
|
|
|
|
|
Satupekka
|
 |
Satupekka
Vastaus #969 : 09.11.2010 klo 23:16:44 |
|
Duunipaikalle on ilmestynyt lappu jossa NJS-juniorit kauppaavat itsekudottuja sukkia, tumppuja ja myssyjä. Muutama kaveri on tässä itkenyt taas talven kylmyyttä ja sitä kun ei ole hanskoja eikä pipoja, olen antanut heille tuon numeron ja käskenyt tilamaan se junnuilta.
Ajattelin myös itse tilata tuolta muutaman pipon ja tumput vaikka HH onkin erittäin taitava myös moisia virkkaamaan.
|
|
|
|
portowcy
Poissa
Suosikkijoukkue: Pogoń Szczecin, Kamil Grosicki
|
 |
Vastaus #970 : 14.11.2010 klo 14:09:02 |
|
Heitin paikallisen kendojoukkueen a-junnujen matsissa banaanin kentälle.
|
|
|
|
hyvä kutina
Poissa
|
 |
Vastaus #971 : 14.11.2010 klo 14:40:00 |
|
Heitin paikallisen kendojoukkueen a-junnujen matsissa banaanin kentälle.
OOOH!! Tätä lisää  !
|
|
|
|
Downari
Poissa
|
 |
Vastaus #972 : 15.11.2010 klo 01:50:19 |
|
Pitänyt huolen, että kummipojalla (1v) on ollut mahdollisuus potkia ja pyöritellä palloa kotonaan eli pari palloa on tullut jo vietyä iän ja koon mukaan sinne  Ensi kesänä ehkä jo vähän potkimaan nurtsille! Toki Litmasen kuvia myös näytetty ja kehuttu.
|
|
|
|
Soccerfan
Poissa
Suosikkijoukkue: kurpitsa
|
 |
Vastaus #973 : 15.11.2010 klo 18:28:39 |
|
Vuosittain olen käynyt monessa kärppä-kendo pelissä, tänä vuonna en ole käynyt yhdessäkään, enkä todennäköisesti tule käymäänkään.
|
|
|
|
Los a Los es
Poissa
|
 |
Vastaus #974 : 15.11.2010 klo 18:33:22 |
|
Vuosittain olen käynyt monessa kärppä-kendo pelissä, tänä vuonna en ole käynyt yhdessäkään, enkä todennäköisesti tule käymäänkään. Onko tämä siis säästötoimenpide, että pystyt maksamaan tulevalla Veikkausliigakaudella liput AC Oulun kotimatseihin ja mahdollisuuksien mukaan myös vieraspeleihin vai miten tämä liittyy mitenkään ACO:n hyvinvointiin tai lutuuriin?
|
|
|
|
|
|