FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
07.11.2025 klo 17:46:17 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Äänestys
Kysymys: Oulun Nelosen voittaja kaudella 2010?
Ajax Sarkkiranta
AS Moon
FC Kurenpojat
FC Nets
FC RAI
FC Tarmo
JS Hercules
OuJK
OuRe
PaTe

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 41

Kirjoittaja Aihe: Nelonen Oulu 2010  (Luettu 71475 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hakan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Superpesis

Vastaus #200 : 27.04.2010 klo 09:00:40

Hakanilta taas melkoista hassuttelua.  Ps. Älä viitsis enää vaivautua kirjoittamaan noin ala-arvoisia juttuja. Luulis kirjakaupan päälliköltä löytyvän vähän asiallisempaa tekstiä. Jos vaikka jotain rakentavaa omasta joukkueesta? 

Humanistit voi kato kirjoittaa sen mitä ne haluaa. Ootko muuten koskaan miettinyt miksei kanssasi voi keskustella rakentavasti?
Messi

Poissa Poissa

Vastaus #201 : 27.04.2010 klo 09:34:45

Humanistit voi kato kirjoittaa sen mitä ne haluaa. Ootko muuten koskaan miettinyt miksei kanssasi voi keskustella rakentavasti?
Hakan hyvä. Tämä on Oulun nelosen jalkapallotopikki, eikä paikka jossa keskustellaan minun vuorovaikutustaidoistani. Toki voit kutsua itseäsi humanistiksi ja vapaaksi olennoksi, mutta muista myös vastuu sanomisistasi. Aikaisemmin pyysin  ystävällisesti kirjoittamaan vaikka omasta joukkueestasi sen sijaan että kirjoitat ala-arvoiseen sävyyn paikallisvastustajan valmentajasta. Voisitko siis jo lopettaa turhanpäiväisen räksyttämisen?
Herkku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat kannattajajäsen nro 61, JS Hercules

Vastaus #202 : 27.04.2010 klo 09:55:12

Oletko Messi itse siinä kukkakaupassa myyjänä kadun toisella puolella?
KorkkiKiinni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mystis: Kausikorttimyynti korkeakorkoista lainaa.

Vastaus #203 : 27.04.2010 klo 09:57:19

Oletko Messi itse siinä kukkakaupassa myyjänä kadun toisella puolella?

:)
Hakan

Poissa Poissa

Vastaus #204 : 27.04.2010 klo 10:21:05

Ok, mennään nyt kerta vielä. Omista sanoista ja puheista otan vastuun kuten olen tähänkin mennessä tehnyt. Jos paikallisvastustajan valmentajasta kirjoitetaan ala-arvoisesti niin miksi näin on? Hyvä se on täällä jeesustella ja livenä toimia miten haluaa. Minulta peräänkuulutetaan vastuuta teoista ja puheista joita yritän kirjoittaa anonyymisti, mutta sinä tuot henkilöllisyyteni muiden tietoon.

Minun toiveenani on että raahelaista jalkapalloa kehitetään yhdessä. Ei tässä kaupungissa ole varaa hukata tekijöitä, pelaajia eikä osaamista. Tämä tapahtuu yhteistyössä ja hyvässä hengessä. Sitä ei nyt viime aikoina ole juurikaan ollut.

Osaatko sanoa miksi näin on?
Messi

Poissa Poissa

Vastaus #205 : 27.04.2010 klo 10:40:30

Ok, mennään nyt kerta vielä. Omista sanoista ja puheista otan vastuun kuten olen tähänkin mennessä tehnyt. Jos paikallisvastustajan valmentajasta kirjoitetaan ala-arvoisesti niin miksi näin on? Hyvä se on täällä jeesustella ja livenä toimia miten haluaa. Minulta peräänkuulutetaan vastuuta teoista ja puheista joita yritän kirjoittaa anonyymisti, mutta sinä tuot henkilöllisyyteni muiden tietoon.

Minun toiveenani on että raahelaista jalkapalloa kehitetään yhdessä. Ei tässä kaupungissa ole varaa hukata tekijöitä, pelaajia eikä osaamista. Tämä tapahtuu yhteistyössä ja hyvässä hengessä. Sitä ei nyt viime aikoina ole juurikaan ollut.

Osaatko sanoa miksi näin on?
Kiitos Hakan asiallisesta vastauksestasi. Ja pyydän anteeksi, jos anonyymiutesi on tullut kirjoitukseni vuoksi julki (lupaan toki muokata viestiäni). Itselläni on sama toive, että raahelaista futista kehitettäisiin hyvässä yhteishengessä. Miten tämä voisi tapahtua? Olen halukas milloin vain istumaan saman pöydän ääreen keskustelemaan asioista ja ideoimaan uusia asioita ja valmis jopa tekemään asioiden eteen jotain. Tarvitsen lisätietoja tuosta livenä toimimisesta miten haluaa.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money

Vastaus #206 : 27.04.2010 klo 10:52:21

HULINAA Ylos

Ihmeellistä että täällä yhdistetään eri paikoissa jatkuvasti foorumin mukahassuttelu ja oikea toiminta. Foorumi on foorumia, vapaata älytöntä tajunnan virtaa eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä asioita ihmiset haluavat/eivät halua tuolla oikeassa elämässä tehdä...
Cheguen kahvipöytäkeskustelulle aina ja ikuinen Ylos
« Viimeksi muokattu: 27.04.2010 klo 10:53:48 kirjoittanut misteri »
Messi

Poissa Poissa

Vastaus #207 : 27.04.2010 klo 11:09:26

HULINAA Ylos

Ihmeellistä että täällä yhdistetään eri paikoissa jatkuvasti foorumin mukahassuttelu ja oikea toiminta. Foorumi on foorumia, vapaata älytöntä tajunnan virtaa eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä asioita ihmiset haluavat/eivät halua tuolla oikeassa elämässä tehdä...
Cheguen kahvipöytäkeskustelulle aina ja ikuinen Ylos

Joo, ei todellakaan kannata vajota oululaisten tasolle (tähän se hymynaama, jota en vieläkään osaa tehdä).
Ryu

Poissa Poissa

Vastaus #208 : 27.04.2010 klo 12:19:48

Kuulostaa ihan, että Raahesta löytyy oma paikallinen Miiga :) Vai ovatko derbyt vaan kuumaverisiä yhteenottoja?
Rapu

Poissa Poissa

Vastaus #209 : 27.04.2010 klo 14:28:59

tähän se hymynaama, jota en vieläkään osaa tehdä
Jos et saa suupieliäsi muuten ylös, niin kannattaa avittaa vaikka etusormien päillä ;)

Älä vedä suupieliäsi liian ylös!
Messi

Poissa Poissa

Vastaus #210 : 27.04.2010 klo 14:49:19

Jos et saa suupieliäsi muuten ylös, niin kannattaa avittaa vaikka etusormien päillä ;)

Älä vedä suupieliäsi liian ylös!
:) Joo vittu onnistu. kiitti!
Etrusco

Poissa Poissa

Vastaus #211 : 28.04.2010 klo 07:34:28

Itsehän hulinoin, tottakai!
Vai että Håkan hulinoi...eipä ole näyttöä hulinoinnista näkynyt kentällä eikä sen ulkopuolellakaan :). Jos hulinoinniksi ei sitten lasketa vastustajan myllytystä omassa päässä kun Håkan on päässyt 18 pelaavan listalle mukaan.
Hakan

Poissa Poissa

Vastaus #212 : 28.04.2010 klo 07:48:32

Vai että Håkan hulinoi...eipä ole näyttöä hulinoinnista näkynyt kentällä eikä sen ulkopuolellakaan :). Jos hulinoinniksi ei sitten lasketa vastustajan myllytystä omassa päässä kun Håkan on päässyt 18 pelaavan listalle mukaan.

Onneksi tuotakaan myllytystä ei ole nähty koska olen niin kovin harvoin päässyt 18 pelaavan listalle. Sen vuoksi tässä yritän kovasti roikkua mukana että saisi edes joskus pelata mutta vopite olla että pitää siirtyä baaripuulaakiin..
misteri

Poissa Poissa

Vastaus #213 : 28.04.2010 klo 08:32:56

Onneksi tuotakaan myllytystä ei ole nähty koska olen niin kovin harvoin päässyt 18 pelaavan listalle. Sen vuoksi tässä yritän kovasti roikkua mukana että saisi edes joskus pelata mutta vopite olla että pitää siirtyä baaripuulaakiin..
Nykyäänhän nelosessa mahtuu 22 pelaajaa listalle!!! Onkos Håkan pidetty ulkona keinotekoisesti joukkueenjohdon huijauksen uhrina?
linko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri

Vastaus #214 : 28.04.2010 klo 08:40:58

Nykyäänhän nelosessa mahtuu 22 pelaajaa listalle!!! Onkos Håkan pidetty ulkona keinotekoisesti joukkueenjohdon huijauksen uhrina?
SKANDAALI!!!!11!!!11!!! :o Vaadin Matlockia selvittämään tämän!
Hakan

Poissa Poissa

Vastaus #215 : 28.04.2010 klo 09:01:47

Uskomatonta! Tämä ei tule jäämään tähän. Kaikki ne pitkät ja pimeät, kylmät ja tuuliset talvi-illat joina olen yksinäni juossut 15km lenkkejä seuranani sokea kettu ovat olleet turhia. Olen haaskannut keväisin sulaneelta maalta tuoksuvat aamunkoitereet tiukkaan venyttelyohjelmaan. Pidättäytymiset aviollisista velvoitteista ovat olleet turhia. Näinkö joukkueenjohtajat ovat auttamassa vaimoani hakemaan lohdutusta toisen miehen vahvoilta käsivarsilta? Valtavan askeettinen elämäni on siis ollut täysin turhaa koska olen ollut salaliiton uhri. Kaiken olen antanut jalkapallolle ja mitä olen saanut?

Huomenna reeneihin!
helgema

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nufc, Oulun jengit

Vastaus #216 : 28.04.2010 klo 20:10:18

Fc Rai - Oujk 6-0 (4-0). Rai rankas hyvillä vastahyökkäyksillä..
JK

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: PS Kemi, Kolarin Kontio, Arsenal,

Vastaus #217 : 28.04.2010 klo 20:15:04

Fc Rai - Oujk 6-0 (4-0). Rai rankas hyvillä vastahyökkäyksillä..

Rai Rai!

Hienoa! Saas nähä, miten huomena kakkoselle käy OTP:tä vastaan.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2010 klo 20:32:27 kirjoittanut JK »
Prof. Aapon ihmemikstuura

Poissa Poissa

Vastaus #218 : 28.04.2010 klo 20:28:05

Rain maalintekijät OuJK:a vastaan:

Miikka Itkonen 2, Henri Hakasalo 2, Arto Käsmä ja Veli-Matti Karhu
misteri

Poissa Poissa

Vastaus #219 : 28.04.2010 klo 20:52:46

Fc rain koko talven treenattu total voetball näytti kyntensä!
Tinkerlmatz

Poissa Poissa

Vastaus #220 : 28.04.2010 klo 20:58:44

Hercules - Ajax Sarkkiranta 2-1 (1-0)

19' Juho Syrjä 1-0 rp
56' Marko Yliniemelä 2-0
61' Tuomas Taipaleenmäki 2-1

Kovaa taistelua, ei kovinkaan nättiä peliä. Ajax piti palloa enemmän, mutta oli tehoton. Herkku rankaisi erikoistilanteista.

linko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri

Vastaus #221 : 28.04.2010 klo 22:14:15

Tilastot päivitetty Ylos
Herkku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat kannattajajäsen nro 61, JS Hercules

Vastaus #222 : 28.04.2010 klo 22:58:49

Hercules - Ajax Sarkkiranta 2-1 (1-0)

19' Juho Syrjä 1-0 rp
56' Marko Yliniemelä 2-0
61' Tuomas Taipaleenmäki 2-1

Kovaa taistelua, ei kovinkaan nättiä peliä. Ajax piti palloa enemmän, mutta oli tehoton. Herkku rankaisi erikoistilanteista.

Illan lämmittelykamppailun Barca-Inter jälkeen olikin mahtavaa tulla lukemaan näitä positiivisia pääuutisia täältä.
Käläviän Torres

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Kälviän Tarmo, JS Hercules, The Blues

Vastaus #223 : 01.05.2010 klo 08:03:44

Hieno avaus kaudelle Herkulta Ylos
JokaPaikanHöylä

Poissa Poissa

Vastaus #224 : 04.05.2010 klo 14:18:02

Tässä on nippu jolla AS moon tulee kohtaamaan Oujk lintulan tekonurmella huomenna klo 19:00 alkaen.

1 Tero Alanen
2 Jani Sillanpää
3 Kimmo Alanen
4 Ville Okkonen
5 Kari Katajamäki
6 Mikko Kärkkäinen
7 Hannu Härönoja
9 Marko Keinänen
16 Janne Hämeenkorpi
17 Juho Heiskanen
19 Heikki Ronkainen
20 Juha Ahola