FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
08.11.2025 klo 13:27:12 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 41 [42] 43 ... 49

Kirjoittaja Aihe: Turun piirin Kutonen 2010  (Luettu 77694 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Abel Aguilar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: alisuorittajat

Vastaus #1025 : 16.09.2010 klo 21:26:25

Kypsiä vastaan muutaman ottelun pelanneena voin vain todeta, että aina on jotain vääntöä... Kypsin moke lyö pelaajia(ainakin ennen) ja maajussituomarit ei anna mitään. Kaverit vetää filmillle koko ottelun ja vain jälkitilanne päätyy nettiin! Enpähän jaksa uskoa että Komarin moke muuten vain hyökkäs kimppuun. Ne rasistiset solvaukset vois kans tutkia ja langettaa niistä myös kieltoja. Kyps ei oo koskaan ollut mikään vitun Fair Play-joukkue....
Moi komarin maalivahti.
jonlin1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bosna

Vastaus #1026 : 16.09.2010 klo 21:28:33

Moi komarin maalivahti.

Huuliveikko?
muurinen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BK-48, Liverpool FC, Torre Calcio

Vastaus #1027 : 16.09.2010 klo 21:32:57

Kypsiä vastaan muutaman ottelun pelanneena voin vain todeta, että aina on jotain vääntöä... Kypsin moke lyö pelaajia(ainakin ennen) ja maajussituomarit ei anna mitään. Kaverit vetää filmillle koko ottelun ja vain jälkitilanne päätyy nettiin! Enpähän jaksa uskoa että Komarin moke muuten vain hyökkäs kimppuun. Ne rasistiset solvaukset vois kans tutkia ja langettaa niistä myös kieltoja. Kyps ei oo koskaan ollut mikään vitun Fair Play-joukkue....

KyPs molkke (ainakin ennen) oli kyllä ihan sairas ja löi pelaajia, myös meitä vastaan mutta ei hyökänny kentän ulkopuolella mun tietääkseni.
wesa

Poissa Poissa

Vastaus #1028 : 16.09.2010 klo 21:33:44

Niin tästä maajussituomaroinnista voi kysellä monskalta... Niin ja tästä kuvaamisesta, ei muuten ollut kenenkään meidän tutuista vaan joku foorumisti joka oli tullut katsomaan peliä. Rasisti kortti nostettu!!!
Tavano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gary Mackay-Steven

Vastaus #1029 : 16.09.2010 klo 21:38:15

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2010091612362766_jp.shtml

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2252057
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä

Vastaus #1030 : 16.09.2010 klo 21:39:23

Joo, mä olen huomannut et tuomarit on landella aika usein Turusta. Tänäänkin. Mut aika usein kuulee vastustajilta ensin että ompa teillä puolueelliset tuomarit täällä. Sitten kun kertoo näille urbaaneille turkulaisille tuomarin olevan heidän naapurista ja laskun olevan yli sata euroa per matsi, syytetään lahjonnasta. Ylos

Itse olen tässä muutamana vuonna aika monta KyPS:n peliä puhaltanut ja ainoat joista on tullut jälkiseuraamuksia oli känninen turkulaiskatsoja ja kahden b-junnun nahistelu.
variant

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Hot Lips, TPS

Vastaus #1031 : 16.09.2010 klo 21:55:47

Joo, mä olen huomannut et tuomarit on landella aika usein Turusta. Tänäänkin. Mut aika usein kuulee vastustajilta ensin että ompa teillä puolueelliset tuomarit täällä. Sitten kun kertoo näille urbaaneille turkulaisille tuomarin olevan heidän naapurista ja laskun olevan yli sata euroa per matsi, syytetään lahjonnasta. Ylos

Itse olen tässä muutamana vuonna aika monta KyPS:n peliä puhaltanut ja ainoat joista on tullut jälkiseuraamuksia oli känninen turkulaiskatsoja ja kahden b-junnun nahistelu.

Kypsistä mitään pahaa sanottavaa. Eiköhän tämä ollutkin yksittäisten tapahtumien summa niin kuin yleensä asiat onkin.
Jakezy

Poissa Poissa

Vastaus #1032 : 16.09.2010 klo 21:57:01

Tukholma, voisit lopettaa ton älyttömän tulosveikkailun. Yrität saada hyvänolon tunnetta teidän edellä oleviin joukkueisiin?

Loppuuko Komran tarina tähän kauteen jos ei nousua tule vai kokoonpano kokonaan uusiksi? Vai kärsivällisesti ensi vuonna uudestaan?
Kyllä Komran tarina taitaa päättyä tähän kauteen, tai ainakin kannattaa palkata uus mainostoimisto keksimään uusi slogan.

koska tää vanha tarvitsee päivitystä: Me tuomme ihmisiä yhteen, vahvistamme monikulttuurisuutta ja suvaitsevaisuutta. Mottomme on: Jalkapallolla parempaan maailmaan!
Kaihlamo

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #1033 : 16.09.2010 klo 21:57:52

Aika hiljaiseksi vetää. Ei kai tässä pitäisi kauheasti miettiä sitä enää jatkaako Komar vai ei pelaamista jatkossakin jossain. Tappouhkauksia, perättömiä rasismisyytöksiä, kitinää ja nyt tämä viimeinen naula arkkuun. Niiden 25 vuoden aikan, jotka tämän hienon lajin parissa olen viettänyt, ei koskaan ole tälläistä tullut vastaan Suomessa (ja toivottavasti en koskaan enää myöskään vastaavaa näe). :( Alas
Jakezy

Poissa Poissa

Vastaus #1034 : 16.09.2010 klo 21:58:31

Ei varmaan ole. Six FC Komar matkustaakin tänään Kyröön pelaamaan. Ennuste: Fc Kyrö - FC Komar   4 -  0  Kahdeltatoista lähdetään jo, katsellaan vähän maisemia. Elämä on muutakin kuin fudista. Ja tärkein teonsana "rakastaa."

kummallista rakkautta oli ilmassa kyrön illassa. :)
faustinho

Poissa Poissa

Vastaus #1035 : 16.09.2010 klo 22:02:41

Nappulakengät oli jalassa ja nimi kokoonpanossa, mutta katottiin parhaaksi kesken pelin, että en kentälle mene..jostain kumman syystä :D

Hahha!! "katottiin parhaaks.." Eli kuningas10 alias wannabe litti = "lasinilkka" ei uskaltanu mennä kentälle vaan oli kentän laidalla huutelemassa muille :D

Henk.kohtaisesti molarille parin vuoden panna ainakin, älytöntä käytöstä tollaisella puistoliiga tasolla. Mut onhan toikin epäilyttävää että molaria oli kuvattu lähes minuutti ennen kuin tapahtu mitään ja videolla ei kuulu mitään ääniä siihen asti kunnes molari hyökkää toisen kimppuun..

Mun ehdotus, kaikki tollaset turistijoukkueet, eli kyps ja komaro pysyköön kutosessa tai ulos koko jalkapallosta. Antakaa niiden pelata jotka pelin osaa..
wesa

Poissa Poissa

Vastaus #1036 : 16.09.2010 klo 22:07:23

Komarin taustahenkilö sanoi pelin jälkeen et oltiin siinä suhteessa reiluin porukka ettei huudeltu mitään rasistisia kommentteja. Kyllä sitä ennen peliä painotettiinkiin, mutta jotkut vetää aina tän rasisti kortin että vituttaa. Sitä paitti pelissä ei huudeltu muutenkaan puolin tai toisin sen enempää kuin normaalisti, eli sitä pientä sana sälinää. Mut mokke vaan kilahti totaallisesti, se oli käynyt jo jonkin aikaa kuumana.
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #1037 : 16.09.2010 klo 22:09:48

Lainaus
JALKAPALLOLLA PAREMPAAN MAAILMAAN

FC Komar on turkulainen, monikulttuurinen jalkapalloseura, joka pelaa taatusti rasismivapaata jalkapalloa. Meillä saavat pelata kaikki ihonväristä, kielestä ja uskonnosta riippumatta. Pyrimme tukemaan pelaajiemme kotoutumista Suomeen samalla kun arvostamme kunkin omaa kulttuurista identiteettiä.

Monilla joukkueemme pelaajista on kurditausta, mutta Irakin ja Iranin lisäksi pelaajiemme juuret ovat olleet muun muassa Venäjällä, Somaliassa, Tunisiassa ja Suomessa. Varsin monella meistä on pakolaistausta. Nyt useilla meistä on jo Suomen kansalaisuus, joidenkin prosessi on kesken. Useimmilla on työ- tai opiskelupaikka; me olemme muun muassa puuseppiä, rakennusmiehiä, muurareita, laitosmiehiä, siivoojia, elektroniikkatyöläisiä, yrittäjiä ja opiskelijoita.

;)
Käläviän Torres

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Kälviän Tarmo, JS Hercules, The Blues

Vastaus #1038 : 16.09.2010 klo 22:12:21

No siellähän on ollut kunnon rähinä päällä.. :o Toivottavasti koiruuksiin syyllistyneet saa riittävät sanktiot.
Kohis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suolahden Urho 1908,Suomalaiset pelaajat mailmalla

Vastaus #1039 : 16.09.2010 klo 22:13:08

6 divaria ja jumalaton hälinä päällä..Jotain rajaa nyt kuitenkin. Mä luulin että sielläpäin ois kunnon kentät teillä. Mut pystyyhän tuolla pellolla pelaamaan ja painimaan. :D

Toivottavasti ainakin tuo moke saa ikibännit futiksen peluuseen tuosta potkusta.
jonlin1

Poissa Poissa

Vastaus #1040 : 16.09.2010 klo 22:21:32

Eihän se känninen vain sattunut olemaan Haju?
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä

Vastaus #1041 : 16.09.2010 klo 22:22:16

Eihän se känninen vain sattunut olemaan Haju?
En mä enää nimiä muista, siitä on jo kolme vuotta.
jonlin1

Poissa Poissa

Vastaus #1042 : 16.09.2010 klo 22:24:49

Olisi silti mielenkiintoista nähdä videon alusta. Jos Kypsin pelaaja(ulosajettu sellainen) ja valmentaja provosoi Komarin kentällä olevia pelaajia, niin luulisi että sanktioita tulisi siihenkin suuntaan. Ainakin pitäisi...
jonlin1

Poissa Poissa

Vastaus #1043 : 16.09.2010 klo 22:25:36

En mä enää nimiä muista, siitä on jo kolme vuotta.

Kyps -Tupv kyseessä muistelisin! =)
wesa

Poissa Poissa

Vastaus #1044 : 16.09.2010 klo 22:30:19

Kyps -Tupv kyseessä muistelisin! =)

Juu kyseinen pelipä hyvinkin ja tais kaverin lempinimi olla haju.
Tukholma

Poissa Poissa

Vastaus #1045 : 16.09.2010 klo 22:37:49

Väkivaltaa ei tietysti tule sallia missään muodossa. Mutta Komar-vahdille huudellut oli KyPSin suoralla punaisella ulosajettu pelaaja, joka ei ollut kehotuksesta huolimatta poistunut vaihtoaitiosta. Vaan jäi siis huutelemaan kentälle Komar-vahdille, jota zoomattiin jo pitkään, ennen kuin mitään tapahtui. Videon kommentitkin ovat kuin ulkoa opeteltuja.

Koetin itse kuvat ottelua, mutta se oli vaikeaa, sillä KyPs maalivahti haistatteli ja hätisteli heti matsin alussa. Ja myöhemmin KyPsin vaihtopelaaja tuli moneen kertaan nenän alle ja linssin eteen kysymään tuleeko hyvä kuvia! Ja aina vaan uudelleen. Valitettavaa ja surullista vain, että matsi päättyi näin.

Vielä kerran esiin rasismikortti: Edellisestä PiPs-pelistä on tehty ilmoitus, kun meitä silloin huudeltiin apinoiksi ym.

Olen surullinen ja hämmentynyt.
Tukholma

Poissa Poissa

Vastaus #1046 : 16.09.2010 klo 22:41:48

Komarin taustahenkilö sanoi pelin jälkeen et oltiin siinä suhteessa reiluin porukka ettei huudeltu mitään rasistisia kommentteja. Kyllä sitä ennen peliä painotettiinkiin, mutta jotkut vetää aina tän rasisti kortin että vituttaa. Sitä paitti pelissä ei huudeltu muutenkaan puolin tai toisin sen enempää kuin normaalisti, eli sitä pientä sana sälinää. Mut mokke vaan kilahti totaallisesti, se oli käynyt jo jonkin aikaa kuumana.

Komarin taustahenkilöt eivät ole näin sanoneet!
muurinen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BK-48, Liverpool FC, Torre Calcio

Vastaus #1047 : 16.09.2010 klo 22:51:21

Vielä kerran esiin kääpiökortti: MynPa-Torre pelissä meitä huudeltiin vitun kaljuiksi kääpiöiksi.
Kaihlamo

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #1048 : 16.09.2010 klo 22:53:13

rasismikortti - check
vika muissa - check

Tukholmalla levy jumissa? Ehkä olisi pikku hiljaa aika jo katsoa peiliin...
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #1049 : 16.09.2010 klo 22:53:54

Vielä kerran esiin kääpiökortti: MynPa-Torre pelissä meitä huudeltiin vitun kaljuiksi kääpiöiksi.

Kai joku teistä sentään kävi kiskasemassa huutelijaa tauluun?

Sivuja: 1 ... 41 [42] 43 ... 49

Siirry: