joks11
Poissa
Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy
|
 |
Vastaus #750 : 15.10.2011 klo 14:01:51 |
|
En ymmärrä mitä tarkoitatte mieshuorilla, eikö muka saisi kannattaa ulkomaisia joukkueita? Itse olen kannattanut FC Barcelonaa pienestä pitäen ja nyt vuodesta 2010 myös ManCityä suurella sydämellä. On täällä paikkakunnallakin joukkue pelaa Kakkosessa mutta kuka sitä jaksaa mennä katsomaan kun se on paskaa? Tai joku varmaan mutta itse katson huippujalkapalloa hd-töllöttimestäni ja olen erittäin iloinen.
Tunnen myös suurta vihaa ManUa kohtaan hyi vittu. Toivottavasti Pool rökittää heidät tänään!
Näiden vuoksi tätäkin topicia jaksaa seurata 
|
|
|
|
Vanja
Poissa
Suosikkijoukkue: Punainen on värimme!
|
 |
Vastaus #751 : 15.10.2011 klo 14:09:26 |
|
En ymmärrä mitä tarkoitatte mieshuorilla, eikö muka saisi kannattaa ulkomaisia joukkueita? Itse olen kannattanut FC Barcelonaa pienestä pitäen ja nyt vuodesta 2010 myös ManCityä suurella sydämellä. On täällä paikkakunnallakin joukkue pelaa Kakkosessa mutta kuka sitä jaksaa mennä katsomaan kun se on paskaa? Tai joku varmaan mutta itse katson huippujalkapalloa hd-töllöttimestäni ja olen erittäin iloinen.
Tunnen myös suurta vihaa ManUa kohtaan hyi vittu. Toivottavasti Pool rökittää heidät tänään!
Yhteenveto - OooBalotellii Nimi: OooBalotellii Viestit: 1 (- viestiä per päivä) Asema: Rekisteröitynyt: tänään kello 13:47:39 Viimeksi paikalla: tänään kello 13:56:49
|
|
|
|
north state
Poissa
Suosikkijoukkue: fudisforum
|
 |
Vastaus #752 : 15.10.2011 klo 14:13:37 |
|
Joko siellä ollaan laulettu enklanniksi / tapeltu / pantu?
|
|
|
|
Pikasika
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Suomi
|
 |
Vastaus #753 : 15.10.2011 klo 14:20:26 |
|
Ei jumalauta ole edes todellista.. Itelläni oli tarkotus mennä kattomaan kyseistä spektaakkelia, mutta herääminen meni vähän myöhäiseksi niin jäi tämä 100% aito jalkapallojuhla väliin. 
|
|
|
|
Potkukendo
Poissa
|
 |
Vastaus #754 : 15.10.2011 klo 15:46:03 |
|
Teoriassahan jo pelkästään jalkapallon seuraaminen on jonkin sortin urheilumieshuorausta, koska kyseessä ei ole suomalainen laji.
|
|
|
|
HÄI
Poissa
Suosikkijoukkue: Kirjanpainajat
|
 |
Vastaus #755 : 15.10.2011 klo 16:15:09 |
|
Teoriassahan jo pelkästään jalkapallon seuraaminen on jonkin sortin urheilumieshuorausta, koska kyseessä ei ole suomalainen laji.
Nii. Potkupallo tosin on.
|
|
|
|
doppelgänger
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter
|
 |
Vastaus #756 : 15.10.2011 klo 16:47:38 |
|
Kiimaisia rapoja El... siis Änfiiltiltä odotellessa. 
|
|
|
|
MadJohn
Poissa
|
 |
Vastaus #757 : 15.10.2011 klo 16:50:14 |
|
Näiden vuoksi tätäkin topicia jaksaa seurata  Väsyneiden hassuttelujen vuoksi?
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
Suosikkijoukkue: activity in the forest and streets
|
 |
Vastaus #758 : 15.10.2011 klo 16:50:57 |
|
Kiimaisia rapoja El... siis Änfiiltiltä odotellessa.  Veikkaan, et away fanit pidetään jonkun aikaa omassa sektiossa, kunnes kiihkeimt scouserit on jo poistuneet Poolin yöhön.
|
|
|
|
Billy the Badger
Paikalla
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
 |
Vastaus #759 : 15.10.2011 klo 17:38:28 |
|
Kenen tekemä nikki?
|
|
|
|
Poissa
Suosikkijoukkue: No Mas Chenko
|
 |
Vastaus #760 : 15.10.2011 klo 17:46:48 |
|
Itelläni oli tarkotus mennä kattomaan kyseistä spektaakkelia, mutta herääminen meni vähän myöhäiseksi niin jäi tämä 100% aito jalkapallojuhla väliin.  Sama. 
|
|
|
|
Maz
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United
|
 |
Vastaus #761 : 15.10.2011 klo 18:48:22 |
|
Missä kuvaajat, missä raportoijat? Olen pettynyt teihin.
Ai niin. Minä vahingossa Helsingistä Jyväskylään United-faniyhdistyksen tapahtumaan katsomaan peliä töllöstä ja laulamaam töllölle päivänä jolloin oli suomen cupin finaali sonera stadiumilla. Onko tämä paha?
|
|
|
|
doppelgänger
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter
|
 |
Vastaus #762 : 15.10.2011 klo 18:59:49 |
|
Missä kuvaajat, missä raportoijat? Olen pettynyt teihin.
Ai niin. Minä vahingossa Helsingistä Jyväskylään United-faniyhdistyksen tapahtumaan katsomaan peliä töllöstä ja laulamaam töllölle päivänä jolloin oli suomen cupin finaali sonera stadiumilla. Onko tämä paha?
No, oliko tunnelma kuuma 100 % aidossa jalkapallojuhlassa? e. Mikäs englantilainen stadion siellä Jyväskylässä muuten on? Stämfoord Brits?
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.10.2011 klo 19:02:16 kirjoittanut doppelgänger »
|
|
|
|
|
Huli
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS
|
 |
Vastaus #763 : 15.10.2011 klo 20:34:02 |
|
Onko kaikki putkassa kun raportteja ei kuulu? 
|
|
|
|
mkL
Poissa
|
 |
Vastaus #764 : 15.10.2011 klo 20:40:17 |
|
Onko sinun mielestäsi jalkapallo-sanassa jonkun paikkakunnan nimi ja taistelevatko nämä eri paikkakunnalla keksityt lajit toisiaan vastaan jossain liigoissa ja cupeissa?  Parempi vertauskuva olisi esimerkiksi se, että joku suomalainen mieshuora yrittäisi mennä Englantiin äänestämään paikallisissa kunnallisvaaleissa, koska oman kotimaansa paikkakunnan ehdokkaat ovat niin huonoja.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.10.2011 klo 20:52:57 kirjoittanut mkL »
|
|
|
|
|
Billy the Badger
Paikalla
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
 |
Vastaus #765 : 15.10.2011 klo 21:04:33 |
|
Onko kaikki putkassa kun raportteja ei kuulu?  Kaikki lädit ovat vieläkin Änfieldin äwei seksönissä huutelemassa rivouksia Scousereille, isot pojat kertoo myllyistä steidiumin ulkopuolella Scumien ja Scousereiden välillä. Mate just soitti (joka supportaa Unitedia!) että paskascousestevarit heittää jengiä ulos ilman syytä.
|
|
|
|
Maz
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United
|
 |
Vastaus #766 : 15.10.2011 klo 21:08:31 |
|
ketään ei ole heitetty ulos, syystä tai ilman.
|
|
|
|
Pihlis-70
Poissa
Suosikkijoukkue: PK-35, SMJK
|
 |
Vastaus #767 : 15.10.2011 klo 21:32:01 |
|
Kuvamateriaalia saatte myöhemmin. Porukka oli noin kymmenhenkinen ja Jouhia tai edes poliiseja ei näkynyt. Lädien mate-laulut eivät raikuneet ja uhkasivat vetää turpaan, kun naureskelin mieshuoruudelle ja kuvasin 
|
|
|
|
Meteli
Paikalla
|
 |
Vastaus #768 : 15.10.2011 klo 21:44:59 |
|
uhkasivat vetää turpaan, kun naureskelin mieshuoruudelle ja kuvasin  Hullu jätkä, yksin mobia vastaan. Pakko antaa rispect, mate 
|
|
|
|
HÄI
Poissa
Suosikkijoukkue: Kirjanpainajat
|
 |
Vastaus #769 : 15.10.2011 klo 22:01:53 |
|
Kuvamateriaalia saatte myöhemmin. Porukka oli noin kymmenhenkinen ja Jouhia tai edes poliiseja ei näkynyt. Lädien mate-laulut eivät raikuneet ja uhkasivat vetää turpaan, kun naureskelin mieshuoruudelle ja kuvasin  Helsingissäkin nuorilla vähän heikot harrastusmahdollisuudet?
|
|
|
|
Pikasika
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Suomi
|
 |
Vastaus #770 : 15.10.2011 klo 22:02:53 |
|
Kuvamateriaalia nyt kehiin! Haluan nähdä minkälaista meininkiä oli 100% aidossa jalkapallojuhlassa.
|
|
|
|
Lance Romance
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampereen kaunein ja George Gently
|
 |
Vastaus #771 : 15.10.2011 klo 22:03:09 |
|
Paatuneen mieshuoran turpaanvetäminen ei ole koskaan väärin.
|
|
|
|
perusanaali
Poissa
|
 |
Vastaus #772 : 15.10.2011 klo 22:34:45 |
|
sivusta katselen tätä vähä älyisten suitsutusta. Käyn itse katsomassa paljon ykkösen ja kakkosen pelejä, monellakaan joukkueella ei ole urheiluravintolaa sponsoria. HIFK:lla on, ilmeisesti tämä kyseinen ravintola myös maksaa siitä ja samalla tukee suomalaista jalkapallokulttuuria  Mistä se raha tulee  Ei ainakaan kalliolla keskaria lipittävistä angstirunkkareilta. Se tulee ilmeisestikkin "mieshuorilta". Kun vielä vähän pälyilin touhujanne niin teillä on hirveä hinku mennä vanhaan kettuun, ravintola on intialais omistuksessa.... Tämä ei ilmeisesti ole huorausta jos suutelee Kumarin kulkusia. Vai mitä ? Luulen että tämän takan on muutama kontulalainen liimanhaistelija, heidän tarkoitus on tehdä jokaisesta jalkapallon ystävästä kaltainen imbesilli. Sanotaanko näin että juoppohullun päiväkirja oli koomista luettavaa mikä oli tarkoituksella tehty, te vitun spedet teette sitä tahattomasti. kannattamani joukkueet: riippuu kertoimista
|
|
|
|
blobbari
Poissa
Suosikkijoukkue: Manu, FC Honka ja Mypa
|
 |
Vastaus #773 : 15.10.2011 klo 23:27:48 |
|
En yhtään ihmettele, et suomessa joku lähtee kuvaamaan futiksen kannattajia ihan vaan sen takia, että kyseiset kannattajat fanittaa futista "väärin".
Tällaisella toiminnalla ei saada muuta aikaan kuin, että ns. mieshuorat etääntyvät entisestään kotimaisesta futiksesta. No, jokainen taplaa tyylillään. Itse en koe, että tällä tyylillä voitetaan yhtään mitään.
|
|
|
|
Sheriffi8
Poissa
Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/
|
 |
Vastaus #774 : 16.10.2011 klo 02:28:13 |
|
Eli Suomifutisfriikillä on vastuu heidän sivistämisestään? Itse otan ainakin kaiken ilon irti näistä kehareista.
Tuli aloteltua tänään chelseassa nimikkojoukkueen pelin aikana ja tuo riitti jo kyllä ihan tarpeeksi muistuttamaan miksi seuraan kotimaista palloilua. 95 prosenttia huorista pilaa kaikkien maineen.
|
|
|
|
|
|