FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.11.2025 klo 12:52:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 63 [64]

Kirjoittaja Aihe: Tampereen Vitonen 2010.  (Luettu 123121 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
NipaMan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Melody, Ilves, FF2 KI

Vastaus #1575 : 07.10.2010 klo 07:41:16

En haluaisi kommentoida asiaa enempää, mutta pakko kysyä. Kuinka moni tiesi, että kolmesta pelikiellosta tulee yhden pelin pelikielto?
Tapsu

Poissa Poissa

Vastaus #1576 : 07.10.2010 klo 07:47:12

Kannattaa joskus lukea säännöt ja kilpailumääräykset läpi, jotta tietää mitä saa tehdä ja mitä ei.
NipaMan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Melody, Ilves, FF2 KI

Vastaus #1577 : 07.10.2010 klo 08:22:51

Kannattaa joskus lukea säännöt ja kilpailumääräykset läpi, jotta tietää mitä saa tehdä ja mitä ei.

Juu no noi mun korkeintaan yksi keltainen kaudessa ei paljoo pelikieltoja kerrytä, joten en ole asiaan kauheasti perehtynyt. Enkä kuulu mihinkään joukkueen järjestävään tahoon, olen vain pelaaja. No, nää on näitä, ei voi mitään... Vuoden päästä Melody juhliikin sitten kutosen mestaruutta Tuoppi

Resultcodesta sen verran, ettei sekään mikään ihmeellinen ole. Mun kauden ainoa tilastomerkintä (varoitus) puuttuu Alas
Kettutyttö79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPV, Liverpool, NePa

Vastaus #1578 : 07.10.2010 klo 11:07:48

Kyllä täältä foorumilta löytyy varmasti myös myötätuntoa jos vaan jaksat kirjoitella aiheesta lisää. Käydään sitten yhdessä ennen kauden alkua säännöt ja resultcodet läpi, ettei enää *tapahdu* *tyhmiä virheitä*.
Mielestäni en ole myötätuntoa hakenut vain todennut, että virhe on tapahtunut. Itsellä nuo laput ei rasita joten en ole joutunut miettimään pelikieltoja tms. Jatkossakaan en usko tarvitsevani opastusta asiassa kiitos kuitenkin halukkuudesta.
Anthonys brother

Poissa Poissa

Vastaus #1579 : 07.10.2010 klo 13:30:58

En haluaisi kommentoida asiaa enempää, mutta pakko kysyä. Kuinka moni tiesi, että kolmesta pelikiellosta tulee yhden pelin pelikielto?
Ei kukaan.

Vuoden päästä Melody juhliikin sitten kutosen mestaruutta Tuoppi
Ei juhli.
Resultcodesta sen verran, ettei sekään mikään ihmeellinen ole. Mun kauden ainoa tilastomerkintä (varoitus) puuttuu Alas
Ei siihen kannata luottaa enempää kuin internettiin yleensä. Jotain kirjataan aina väärin.
Anthonys brother

Poissa Poissa

Vastaus #1580 : 07.10.2010 klo 13:38:13

Mielestäni en ole myötätuntoa hakenut vain todennut, että virhe on tapahtunut. Itsellä nuo laput ei rasita joten en ole joutunut miettimään pelikieltoja tms. Jatkossakaan en usko tarvitsevani opastusta asiassa kiitos kuitenkin halukkuudesta.
Tulit oikein kolmantena Melodyn edustajana toteamaan että virhe on tapahtunut. Tarkkaa tietoa minulla ei ole Melodyn penaalin sisällöstä mutta jotenkin tuntuu siltä, että sinulla ei ole se terävin kynä käytössä.

Tähän olisi ollut hyvä lopettaa:
Uskomatonta paskaa... Alas
Kettutyttö79

Poissa Poissa

Vastaus #1581 : 07.10.2010 klo 14:02:52

Tulit oikein kolmantena Melodyn edustajana toteamaan että virhe on tapahtunut. Tarkkaa tietoa minulla ei ole Melodyn penaalin sisällöstä mutta jotenkin tuntuu siltä, että sinulla ei ole se terävin kynä käytössä.

Tähän olisi ollut hyvä lopettaa:
Juu tuskin olen penaalin terävin kynä ja juuri siitä syystä minua jaksaa vituttaa kaltaisesi kusipäät. Jopa niin paljon, että oikeasti haluaisin nähdä naamasi ja yrittää ymmärtää tätä paskan jauhamista. En tiedä onko se edes mahdollista mutta tiettyyn pisteeseen asti minunkin talipääni pystyy käsittelemään puhetta...
Anthonys brother

Poissa Poissa

Vastaus #1582 : 07.10.2010 klo 14:44:17

Juu tuskin olen penaalin terävin kynä ja juuri siitä syystä minua jaksaa vituttaa kaltaisesi kusipäät. Jopa niin paljon, että oikeasti haluaisin nähdä naamasi ja yrittää ymmärtää tätä paskan jauhamista. En tiedä onko se edes mahdollista mutta tiettyyn pisteeseen asti minunkin talipääni pystyy käsittelemään puhetta...
Sori. Karavaani kulkee kohti kutosta ja koirat räksyttää.
Kettutyttö79

Poissa Poissa

Vastaus #1583 : 07.10.2010 klo 14:54:46

Sori. Karavaani kulkee kohti kutosta ja koirat räksyttää.
Miten niin kohti? Siellähän me jo ollaan? Onko sulta jäänyt jotain ymmärtämättä? Me tiputtiin kutoseen, kun käytettiin edustuskelvotonta pelaajaa ottelussa Sohoa vastaan. Tuolla ylhäällä on aiheesta enemmän... Ja joo harmittaa ja vituttaa mut minkäs teet. Tyhmiäkin virheitä sattuu aina välillä!
Rodney Marsh

Poissa Poissa

Vastaus #1584 : 07.10.2010 klo 14:58:28

Miten niin kohti? Siellähän me jo ollaan? Onko sulta jäänyt jotain ymmärtämättä? Me tiputtiin kutoseen, kun käytettiin edustuskelvotonta pelaajaa ottelussa Sohoa vastaan. Tuolla ylhäällä on aiheesta enemmän... Ja joo harmittaa ja vituttaa mut minkäs teet. Tyhmiäkin virheitä sattuu aina välillä!
Ollaanko Melodyssa tehty joku tyhmä virhe?
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde

Vastaus #1585 : 08.10.2010 klo 00:11:45

Ollaanko Melodyssa tehty joku tyhmä virhe?

Meldessä ei ikinä tehdä "tyhmiä virheitä",ainoastaan harkittuja.

Toisekseen:jos ei pannu kestä,osta Hagman,mielummin Matti.
jiisaazi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, ManU, NePa, Soho SS ja sit ne änäripommit.

Vastaus #1586 : 08.10.2010 klo 02:10:08

Sitten ei muuta kuin Kirja-Kärkkäiselle teroitin-ostoksille... Samaa paskaa se taitaa olla livenäkin tuon kaverin jutut... Itse en tiedä mutta kaverit on kertonu.
VEIjari

Poissa Poissa

Vastaus #1587 : 08.10.2010 klo 04:44:57

Sitten ei muuta kuin Kirja-Kärkkäiselle teroitin-ostoksille... Samaa paskaa se taitaa olla livenäkin tuon kaverin jutut... Itse en tiedä mutta kaverit on kertonu.
Kaverit??? Onko muka jollain foorumilaisella kavereita? En usko!
Kettutyttö79

Poissa Poissa

Vastaus #1588 : 08.10.2010 klo 09:41:52

Mää olen ainakin yksinäinen. Siks tänne kirjoittelen. Anteeks. Ja oikeesti mul ei ole terää kynässä ollenkaan. Yritin puukolla teroittaa mut katkes lopullisesti.. Joo ja mua vaan harmittaa toi tippuminen älyttömästi siks lähdin tähän keskusteluun mukaan. Olen pahoillani aiheuttamastani mielipahasta. Olen turhautunut.
TP-T

Poissa Poissa

Vastaus #1589 : 11.10.2010 klo 12:57:10

Tampereen Peli-Toverit elikkäs TP-T hakee vielä muutamaa uutta aktiivista pelimiestä ensi kauden neloseen. Jos löytyy innostusta niin allekirjoittaneeseen voi ottaa yhteyttä tämän foorumin kautta tai soitella numeroon 0400-524805. Tavoitteena olisi saada joukkue kasaan mahdollisimman pian vaikka taukoa muuten potkupallosta pidetäänkin.
Vuoristoneuvos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: UrPS

Vastaus #1590 : 24.10.2010 klo 16:07:15

Nostellaan vielä sen verran, että heitetään linkki videoon UrPSupportersin kuluneen kauden tunnelmista.

http://www.youtube.com/watch?v=5GUu5SO2fDE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Melody, Pelikassit ja As Roma

Vastaus #1591 : 24.10.2010 klo 17:11:26

Nostellaan vielä sen verran, että heitetään linkki videoon UrPSupportersin kuluneen kauden tunnelmista.

http://www.youtube.com/watch?v=5GUu5SO2fDE
Vitosdivarissa saman tasoista fani/kannattaja toimintaa kun Veikkausliigassa.Toisaalta ihan siistiä mutta Veikkausliigan kannalta säälittävää.....
Stürmer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: YJPKKÄ & Suomen naiset.

Vastaus #1592 : 24.10.2010 klo 20:05:01

Vitosdivarissa saman tasoista fani/kannattaja toimintaa kun Veikkausliigassa.Toisaalta ihan siistiä mutta Veikkausliigan kannalta säälittävää.....

Ensi kaudella myös Ylöjärvellä? 8)

fat mike

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toips, LeiF

Vastaus #1593 : 25.10.2010 klo 14:20:29

Aijjumalauta Pennywisea!

Sivuja: 1 ... 63 [64]

Siirry: