Zupizareetta
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU
|
 |
Vastaus #950 : 15.07.2010 klo 22:27:05 |
|
Ai joku on nousemassakin. Voi olla muuten vaikeaa. Lohkovoittajat karsivat nelosen 5. viimeisen kanssa ja vain yksi niistä pääsee ensikauden neloseen. Aika tylyä kyllä.
Mitä olen nelosen pelejä käynyt katsastaan niin eipä taso juuri päätä huimaa. Ikämies-sarja. 
|
|
|
|
|
Bonhof
Poissa
|
 |
Vastaus #951 : 15.07.2010 klo 22:38:51 |
|
Itse pelin taso ei tosiaan päätä huimaa nelosessa mutta ihan kovin montaa säännöllisesti pelaavaa ikämiestä (35v. ja yli) joukkueista tuskin kovin montaa löytyy .. vai löytyykö? Olis ihan kiva tietää...? Kolmosessa sitten onkin jo melkein 45v. pelureita, ja pari tiedänkin eli ainakin toijalassa yks ja tikruissa toinen!
|
|
|
|
|
Zupizareetta
Poissa
|
 |
Vastaus #952 : 15.07.2010 klo 22:58:32 |
|
No voit olla oikeassa. Soitin valkeakoskelaiselle kaverilleni niin sääksmäen sopu:ssa ainakin 4kpl. Lisäksi tiedän viialasta yhden ja tampereelta pari. Mutta eikös kaikki yki kolmikymppiset ole ikämiehiä meille "junnuille"? 
|
|
|
|
|
jiisaazi
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU, ManU, NePa, Soho SS ja sit ne änäripommit.
|
 |
Vastaus #953 : 15.07.2010 klo 23:23:40 |
|
Mitä olen nelosen pelejä käynyt katsastaan niin eipä taso juuri päätä huimaa. Ikämies-sarja.  Nelosen kärjessä kekkuloivan Nepa:n rosterissa viitisentoista yli 30-v peluria ja ikämiehiäkin löytyy reilusti. Joten kyllä tässä teini on ihan oikeassa, tasoton ikämies-sarja kyseessä. Onneksi Vitosessa pelataan paljon laadukkaampaa jalkapalloa...
|
|
|
|
|
Zupizareetta
Poissa
|
 |
Vastaus #954 : 16.07.2010 klo 00:02:48 |
|
Nelosen kärjessä kekkuloivan Nepa:n rosterissa viitisentoista yli 30-v peluria ja ikämiehiäkin löytyy reilusti. Joten kyllä tässä teini on ihan oikeassa, tasoton ikämies-sarja kyseessä. Onneksi Vitosessa pelataan paljon laadukkaampaa jalkapalloa...
Noo..haluatko että muistutan täällä sitten KUN joku akselilta ACE-VAKP-Oldschool pudottaa jonkun nelosenporukoista? Ja juu. Olin teini joskus kymmenisen vuotta sitten. 
|
|
|
|
|
Strikah
Poissa
|
 |
Vastaus #955 : 16.07.2010 klo 02:16:19 |
|
Noo..haluatko että muistutan täällä sitten KUN joku akselilta ACE-VAKP-Oldschool pudottaa jonkun nelosenporukoista? Ja juu. Olin teini joskus kymmenisen vuotta sitten.  muistaakseni kauden alussa KooTee persraiskasi acen ja on tällä hetkellä kolmantena omassa sarjassaan et pidetään pienempää suuta siellä I lohkon puolella  Niin, peli päättyi 5-4 vaikka ottelu oli ohi 25 min pelin jälkeen. Se on kun heittää 6 kaveria kentälle joita ei oo ikinä nähtykkään.. Mut ei se mitään, ei nähdä tulevaisuudessakaan 
|
|
|
|
|
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Melody, Pelikassit ja As Roma
|
 |
Vastaus #956 : 16.07.2010 klo 04:20:22 |
|
Kestikö Ryhdin pää koska YPalla ei kestä kun lähetään ilma vaihtomiehiä NoPyä vastaan. Ompahan ainakin hyvä nurmi tiedossa......
|
|
|
|
|
Ulrich Van Goppel
Poissa
|
 |
Vastaus #957 : 16.07.2010 klo 07:25:21 |
|
Ryhti haki pisteet reissupelistä leikitellen. Ekat 80min tuhlailtiin paikkoja ja viimesen 10min aikana 3-1 tappioasemasta 4-3 voittoon.
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde
|
 |
Vastaus #958 : 16.07.2010 klo 07:42:42 |
|
Mitä olen nelosen pelejä käynyt katsastaan niin eipä taso juuri päätä huimaa. Ikämies-sarja.  Ei jatkoon..asteikolla 1-10 provo oli tasoa 2.
|
|
|
|
|
Poissa
|
 |
Vastaus #959 : 16.07.2010 klo 09:58:43 |
|
Ryhti haki pisteet reissupelistä leikitellen. Ekat 80min tuhlailtiin paikkoja ja viimesen 10min aikana 3-1 tappioasemasta 4-3 voittoon.
Jaa että Teivo on tehny suomenmaajoukkueet.... 
|
|
|
|
|
termosH
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Teivo, Ilves
|
 |
Vastaus #960 : 16.07.2010 klo 10:15:04 |
|
Jaa että Teivo on tehny suomenmaajoukkueet....  Hieman sellaista oli ilmassa. Kolme viimeistä maalia vieläpä uskomatonta tunarointia. Ensin vapari muurin läpi, sitten maalivahti torjuu helpon päätyrajan suuntaisen keskityspallon omiin ja viimeisenä 2min ennen loppua teivolaisen helposta, prässittömästä purkupaikasta täydellinen syöttö Ryhdin keskikentän jalkaan rankkualueen viivalle... Ryhdillä oli omastakin takaa mun silmiin ihan riittävästi paikkoja, ei ois välttämättä tarvinnu meitin tarjoilla.
|
|
|
|
|
Podolski
Poissa
|
 |
Vastaus #961 : 16.07.2010 klo 14:21:20 |
|
Hieman sellaista oli ilmassa. Kolme viimeistä maalia vieläpä uskomatonta tunarointia. Ensin vapari muurin läpi, sitten maalivahti torjuu helpon päätyrajan suuntaisen keskityspallon omiin ja viimeisenä 2min ennen loppua teivolaisen helposta, prässittömästä purkupaikasta täydellinen syöttö Ryhdin keskikentän jalkaan rankkualueen viivalle...
Ryhdillä oli omastakin takaa mun silmiin ihan riittävästi paikkoja, ei ois välttämättä tarvinnu meitin tarjoilla.
tokassa maalissa kävi englannit mut vähä eri tavalla. keskityspallo kävi ainakin metrin päätyrajan väärällä puolella. käväsin sitten kysymässä linjalta että mikäs homman nimi oli mut sano että kuulemma viivalla oli. tosiaa se linjamies ei seissy ees siellä päätyrajan lähellä vaan ainaki 5 metriä liian kaukana eikä se perkeleen seniili nähny sen takia mitää
|
|
|
|
|
futaaja99
Poissa
|
 |
Vastaus #962 : 16.07.2010 klo 15:26:59 |
|
Siinä keskityspallomaalissa se pallo oli yli 1,5metriä viivan vääräl puolella, onneks räikällä oli rosvot vieny rajat =)
|
|
|
|
|
sputnik
Poissa
|
 |
Vastaus #963 : 16.07.2010 klo 15:34:25 |
|
Urjalassa pitäisi alkaa ensi viikolla Urheilukentän remontti. Tartanit uusitaan jne. Valitettavasti tämä tarkoittaa myös jalkapallokentän käyttökieltoa, koska 3 viikkoon ei saa mennä uudelle tartanille. Kentänhoitaja lupaili, että ensi perjantain ottelu ACEa vastaan voidaan vielä kentällä pelata, mutta Melody- peli jouduttaneen siirtämään Punkalaitumelle pelattavaksi.
|
|
|
|
|
juokse lujempaa
Poissa
|
 |
Vastaus #964 : 16.07.2010 klo 16:19:39 |
|
tokassa maalissa kävi englannit mut vähä eri tavalla. keskityspallo kävi ainakin metrin päätyrajan väärällä puolella. käväsin sitten kysymässä linjalta että mikäs homman nimi oli mut sano että kuulemma viivalla oli. tosiaa se linjamies ei seissy ees siellä päätyrajan lähellä vaan ainaki 5 metriä liian kaukana eikä se perkeleen seniili nähny sen takia mitää
Kannattaa ens kotipelissä pitää huolta, että kentällä on rajat. Hyvin tuomarit veti siihen nähden, että ei ollut rajan rajaa kenttään vedetty.
|
|
|
|
|
Zupizareetta
Poissa
|
 |
Vastaus #965 : 16.07.2010 klo 16:59:52 |
|
muistaakseni kauden alussa KooTee persraiskasi acen ja on tällä hetkellä kolmantena omassa sarjassaan et pidetään pienempää suuta siellä I lohkon puolella  Niin, peli päättyi 5-4 vaikka ottelu oli ohi 25 min pelin jälkeen. Se on kun heittää 6 kaveria kentälle joita ei oo ikinä nähtykkään.. Mut ei se mitään, ei nähdä tulevaisuudessakaan  Viime kauden perusteella kootee on ihan ok. Ei enempää eikä vähempää. Tietenkin voi olla pirun kova tai sysipaska tällä kaudella. Vaikea sanoa kun en ole peliäkään nähnyt.
|
|
|
|
|
batteri
Poissa
|
 |
Vastaus #966 : 16.07.2010 klo 17:14:23 |
|
Viime kauden perusteella kootee on ihan ok. Ei enempää eikä vähempää. Tietenkin voi olla pirun kova tai sysipaska tällä kaudella. Vaikea sanoa kun en ole peliäkään nähnyt.
Viime kaudesta KooTee on kovempi ja enemmän joukkue kuin monena vuonna aiemmin. Uudet tuulet kuulemma puhaltaa...
|
|
|
|
|
Stenfårs
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid, Chelsea, Tamu, Werder Bremen, TaPa
|
 |
Vastaus #967 : 16.07.2010 klo 19:48:55 |
|
Kristallipalatsi - TaPa 3-0 (2-0)
Ei jossiteltavaa, varsin ykspuolinen näytös, meillä oli 1-2 paikkaa. Peliä ei helpottanu helle, 2 vaihtomiestä ja kenttäpelaaja maalivahtina. Voidaan olla tyytyväisiä ettei hävitty enempää...
|
|
|
|
|
Podolski
Poissa
|
 |
Vastaus #968 : 16.07.2010 klo 20:03:24 |
|
Kannattaa ens kotipelissä pitää huolta, että kentällä on rajat. Hyvin tuomarit veti siihen nähden, että ei ollut rajan rajaa kenttään vedetty.
tuota mitäs väliä sillä on onko rajoja vai ei jos pallo on ilmassa??? jos pallo käy ilmassa yläriman väärällä puolella niin eikös se sillon oo yli?? mun mielestä se maali on yleensä päätyrajalla?? pitääkö paikkansa??
|
|
|
|
|
batteri
Poissa
|
 |
Vastaus #969 : 16.07.2010 klo 20:24:59 |
|
HST-KooTee 0-5. Kootee hallitsi palloa ja peliä suvereenisti. Silti HST:llä pari erinomaista läpiajopaikkaa josta olisi pitänyt pistää maali ja samalla tasoitus ekalla puoliajalla. Myös toisella puoliajalla oli HST:llä paikkoja, mutta kun ei voi mitään KooTeen pallonpyörittelylle ja taidolle mitään niin ei sit.
|
|
|
|
|
Pekka#9
Poissa
Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia
|
 |
Vastaus #970 : 16.07.2010 klo 20:33:39 |
|
Daltonit taisi nousta voitolla Vapsista ensimmäisen kerran tällä kaudella putoamisviivan yläpuolelle, 2-1 lopputulos.
|
|
|
|
|
Poissa
|
 |
Vastaus #971 : 16.07.2010 klo 20:46:50 |
|
NoPy-YPa 0-12.
|
|
|
|
|
juokse lujempaa
Poissa
|
 |
Vastaus #972 : 16.07.2010 klo 20:57:58 |
|
tuota mitäs väliä sillä on onko rajoja vai ei jos pallo on ilmassa??? jos pallo käy ilmassa yläriman väärällä puolella niin eikös se sillon oo yli?? mun mielestä se maali on yleensä päätyrajalla?? pitääkö paikkansa??
Kun kerran kysymyksiä noin monta esitit (yhdeksän kysymystä jos kaikki merkit lasketaan), niin vastataankin sitten. Kyllä pallo on yli, jos se käy ilmassa yläriman väärällä puolella. Ja eiköhän maali päätyrajalle laiteta yleensä. Eilen sitä tosin saattoi olla vaikea siihen mallata kun ei ollut rajaa, johon sihdata. Kenttämies kävi liput tikkaamassa kenttään sinne tänne. Taisi olla pari metriä normaalia kapeampi kenttä. Räikkä kun ei muutenkaan leveimmästä päästä ole. Ja jos kerran niin hyvin itse näit pallon lentoradan, niin sinun täytyy olla varmaan sitten Teivon maalivahti. Tosin Teivon molari vaikuttaa sen verran kouluja käyneeltä mieheltä, että luulisi suomen kielen säännöt isoista alkukirjaimista yms. olevan hallussa paremmin. Jos kuitenkin olet veskari, hyvin pelasit. Rankkaritorjunta ja muitakin komeita koppeja tuli otettua. Saattaa moinen pieni pelin tuloksen kannalta oleellinen moka ketuttaa, mutta ei muutakun keskittymään seuraavaan peliin.
|
|
|
|
|
Pekka#9
Poissa
Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia
|
 |
Vastaus #973 : 16.07.2010 klo 21:08:07 |
|
Teivo-Daltonit -pelissä viivat olivat myös tosi huonot. Eikä edes koppeja saatu auki helteellä, aika säälittävää toimintaa kotijoukkueelta. Aika turhaa selitellä, että kun ne kunnan miehet ei tee mitään... Munatonta sakkia sanon minä.
|
|
|
|
|
Poissa
|
 |
Vastaus #974 : 16.07.2010 klo 21:17:35 |
|
Teivo-Daltonit -pelissä viivat olivat myös tosi huonot. Eikä edes koppeja saatu auki helteellä, aika säälittävää toimintaa kotijoukkueelta. Aika turhaa selitellä, että kun ne kunnan miehet ei tee mitään... Munatonta sakkia sanon minä.
Minä kävin avaamassa maalit lukoista ennen kyseistä peliä ennen kun lähdin hämeenkyröön omaan peliin. 
|
|
|
|
|
|
|
|