FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
12.11.2025 klo 08:44:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 22 [23] 24 ... 37

Kirjoittaja Aihe: Turun Piiri 5. div. vuosi 2010  (Luettu 81119 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #550 : 04.08.2010 klo 09:25:32

Täysin oikeutetusti tosiaan jäivät kolme pistettä Raisioon eilen. Palloveikoilla ei ollut oikein mitään ideaa pelissä ja tehtiin liikaa helppoja virheitä, joista Ryhti rokotti kovalla prosentilla. Oranssit eivät onnistuneet missään vaiheessa pelaamaan omilla vahvuuksillaan ja näin ollen Raisiolaiset pääsivätkin jyräämään omillaan.

Paltsareiden olis syytä kaivaa munat esiin jostain ennen seuraavaa matsia. Mutta eipä siinä, näitä tulee. Usko omiin on kova edelleen!
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä

Vastaus #551 : 04.08.2010 klo 20:22:41

FC Turku voitti Åbo IFK:n 2-1.
Kalza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF

Vastaus #552 : 04.08.2010 klo 21:15:48

Kuumat Huulet - Kisurit 6-1 (3-0). Kisurit tsemppas ja yritti hyvin ekan puol tuntia, mutta maaliinpäin vetoja ei saatu mistään.
thevillan

Poissa Poissa

Vastaus #553 : 04.08.2010 klo 21:22:52

Litulla vähän huonoa tuuria, kokoonpano-ongelmia, vastatuuli molemmilla puoliajoilla ja Nagulle 8 tsägämaalia :)
Eipä tästä paljoa käteen jäänyt...paitsi ehkä arvokasta kokemusta b-junnu debytanteille.

Nagu - LTU2    8-0 (3-0)
Vicmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sun City Raisio 2 TePa

Vastaus #554 : 05.08.2010 klo 21:24:25

NU-SCR  1-1

Et semmost. NU oli parempi ku kevääl ja SCR huonompi. Pelitapahtumiin nähden aika oikeutettu tulos.
The_EviL

Poissa Poissa

Vastaus #555 : 05.08.2010 klo 21:48:30

Eipä ollu peliä nähden oikea tulos ku kerran FC NU Hallitsi peliä noin 70% - 30%,paitsi et se voittomaali ei oikein halunnu tulla...varmoja maalintekopaikkoja FC NU-lle 7 ja sit taas SCR sai aikaan 2 kunnon maalipaikkaa...joten ollaan rehtejä ja myönnetään että FC NU vei ja SCR vikisi...
Champion

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kakka tulee.

Vastaus #556 : 05.08.2010 klo 21:52:48

Litulla vähän huonoa tuuria, kokoonpano-ongelmia, vastatuuli molemmilla puoliajoilla ja Nagulle 8 tsägämaalia :)
Eipä tästä paljoa käteen jäänyt...paitsi ehkä arvokasta kokemusta b-junnu debytanteille.

Nagu - LTU2    8-0 (3-0)

Hyvä tuuri käynyt Nagulla :) Ylos
Vicmo

Poissa Poissa

Vastaus #557 : 05.08.2010 klo 21:58:25

Eipä ollu peliä nähden oikea tulos ku kerran FC NU Hallitsi peliä noin 70% - 30%,paitsi et se voittomaali ei oikein halunnu tulla...varmoja maalintekopaikkoja FC NU-lle 7 ja sit taas SCR sai aikaan 2 kunnon maalipaikkaa...joten ollaan rehtejä ja myönnetään että FC NU vei ja SCR vikisi...

Just. Voittomaali ei halunnu tulla.. No jospa se haluu tulla sit ens kerral
JeJe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Milan/Italy/Lops/R.I.P RTP/TPS

Vastaus #558 : 06.08.2010 klo 00:29:37

The _Evil...

Älä vikise jalkapallo on maalintekopeli
« Viimeksi muokattu: 06.08.2010 klo 00:31:43 kirjoittanut JeJe »
Gollum

Poissa Poissa

Vastaus #559 : 06.08.2010 klo 08:57:50

Saas taas nähdä paljon Wilppaalla on edustuksen miehiä, tänään käydään Wilpas - Hammik ottelusta varmaan ei peliaikaa saaneet tulee huomenna pelaamaan!!

Tuo "edustuksen" miehet termi on siinä mielessä hiukan hämäävä, että suurin osa näistä avuista on pelannut viime kaudella tai aiemmin Wilppaan kakkosessa ja ovat nyt nousseet edustuksen rinkiin. Oikeastaan yksi tällä kaudella pelannut kaveri ei ole "alunperin" kakkosen mies. Ylälohkon viimeisessä pelissä meillä oli teitä vastaan kaksi edarin pelaajaa jotka molemmat pitivät olla kakkosen miehiä tällä kaudella ja olivat sitä viime vuonna. Ei mun tarkoitus ollut mitään herneitä vetää, mutta oli pakko vaan puuttua tuohon. Enemmänkin edustus ja muut Salon jengit ovat vieneet viime kauden "profiilipelaajia". Uusia kavereita on tullut toki sisään, mutta ei ihan korvaavia ja monella ollut kauan taukoa pelaamisesta.

Itse en ollut paikalla sunnuntain väännössä. Siksi hävittiinkin :). Harmittavan paljon oli muutenkin ollut puuttumisia, mutta meidän oma vika ja sama se on kaikille muillekin. Itse asiassa olin yllättynyt, että hävittiin vain 0-2 ilman vaihtureita.
Kuningaspallo

Poissa Poissa

Vastaus #560 : 06.08.2010 klo 16:02:00

Tuo "edustuksen" miehet termi on siinä mielessä hiukan hämäävä, että suurin osa näistä avuista on pelannut viime kaudella tai aiemmin Wilppaan kakkosessa ja ovat nyt nousseet edustuksen rinkiin. Oikeastaan yksi tällä kaudella pelannut kaveri ei ole "alunperin" kakkosen mies. Ylälohkon viimeisessä pelissä meillä oli teitä vastaan kaksi edarin pelaajaa jotka molemmat pitivät olla kakkosen miehiä tällä kaudella ja olivat sitä viime vuonna. Ei mun tarkoitus ollut mitään herneitä vetää, mutta oli pakko vaan puuttua tuohon. Enemmänkin edustus ja muut Salon jengit ovat vieneet viime kauden "profiilipelaajia". Uusia kavereita on tullut toki sisään, mutta ei ihan korvaavia ja monella ollut kauan taukoa pelaamisesta.

Itse en ollut paikalla sunnuntain väännössä. Siksi hävittiinkin :). Harmittavan paljon oli muutenkin ollut puuttumisia, mutta meidän oma vika ja sama se on kaikille muillekin. Itse asiassa olin yllättynyt, että hävittiin vain 0-2 ilman vaihtureita.
Niinhän se taitaa joka joukkueessa mennä jossa "edustus" löytyy, että sinne ne paremmat "otetaan" Tottakai käyttäisimme itsekkin "edustuksen" pelaajia jos semmoisia löytyisi.
Ja ei siitä mitään herneitä tarvitsekkaan ottaa, kunhan mainitsin asiasta, kun yleensä itse joudumme lähtemään teitä vastaan ja varsinkin SALOON, yhdellä tai kahdella vaihtomiehellä ja kyllä se jotain vaikuttaa kun on 2-5pelaajaa jotka pelaa pari pykälää korkeammalla.
Tällä kertaa kävi tuuri (kiitos puhelin ringin) että saimme mukaan 5vaihtomiestä, itse pelissä
olisi ollut paikat tehdä enemmänkin maaleja ja täytyy sanoa että puolustus selvisi tällä kertaa erittäin helpolla.
Ja mitä kevääseen tulee niin itse en ollut silloin mukana (sen takia voititta ;) ) ja samana päivänä oli yhden pelaajan polttarit eli keväällä siellä oli erittäin rikkonainen joukkue!!
The_EviL

Poissa Poissa

Vastaus #561 : 06.08.2010 klo 16:15:11

SE ON MAALINTEKOPELIÄ mutta ku kerran joukkueena pelas paljon paremmin kuin SCR niin minkä vitun takii mennää heittelemään ihan mettäst kommentei jois ei oo mitään perää...ei voi muuta sanoo ku joko teitä vituttaa tai sit ette ymmärrä jalkapallopelist paskaakaan...
Kuningaspallo

Poissa Poissa

Vastaus #562 : 06.08.2010 klo 17:17:28

SE ON MAALINTEKOPELIÄ mutta ku kerran joukkueena pelas paljon paremmin kuin SCR niin minkä vitun takii mennää heittelemään ihan mettäst kommentei jois ei oo mitään perää...ei voi muuta sanoo ku joko teitä vituttaa tai sit ette ymmärrä jalkapallopelist paskaakaan...
^^KORKKI KIINNI!!
Jos se oli niin vitusti parempi sun mielest ni miksei se TEHNYT SITÄ MAALIA?? Tai voittanut?? Ehkä nu ei osannut tehdä niitä maaleja tai jos scr puolusti niin hyvin, vaikkei se "HALLINNUTKAAN" peliä!!
JeJe

Poissa Poissa

Vastaus #563 : 06.08.2010 klo 17:24:52

Sä näytätki olevan varsinainen insinööri :D hahahha et edes huomannut puhuvas eri joukkueen kaverille Ylos vinkki seuraaviin harjotuksiin,HARJOTELKAA MAALINTEKOA. ja kai SCR poikia vituttaa hävitä huonommil ;)
RonaltQman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pool tietty

Vastaus #564 : 06.08.2010 klo 20:09:28

JEJE: kait ton TASURIN voi häviöks laskee ku vastas oli mitä oli ;)
RedKicker

Poissa Poissa

Vastaus #565 : 06.08.2010 klo 21:09:35

JEJE: kait ton TASURIN voi häviöks laskee ku vastas oli mitä oli ;)

Se on totta että NU:n pitää harjoitella maalinekoa. Ja aika pirun paljon pitääkin :) sen verran huonosti viimeisteltiin paikoista. Se että ei tehty enempää maaleja ei ollut missään määrissä SCR:n puolustuksen saavutus, vaan ihan pelkästään NU:n huonon viimeistelyn syytä. Toisaalta SCR:n miehet eivät kyenneet edes luomaan montaa paikkaa, joten viimeistely prosentti oli heillä aika kohdallaan.

SCR: miehet saavat olla tyytyväisiä että saivat sen yhden pisteen tuosta pelistä, sen verran olivat vastaantulijoita.
Vicmo

Poissa Poissa

Vastaus #566 : 06.08.2010 klo 21:12:57

NU piti varmast enemmän palloo pelin aikan, mut toi teitin maalipaikkalaskuri ny ei oo aivan ajan tasal. Laskurinne periaate on ilmeisesti se, että jos NU:n Ibrahim vetää kahestkympist metrin ohi niin se on maalipaikka, mutta jos vastaavasti SCR:n perus-Jorma vetää samast paikkaa kuus metrii ohi niin se ei sitte ilmeisesti teiän matikal oo maalipaikka... Ja Evil saat rauhassa olla sitä mieltä et NU oli ihan fityst parempi joukkue, mut ite jalkapallosta mitään ymmärtämättä oon sitä mieltä, että 1-1 oli ihan oikeutettu tulos. Jos jomman kumman olis pitäny peli voittaa, niin ehottomasti SCR:n. Ja tottakai vituttaa aivan huolel pelata tasan ennalta heikompaa joukkuetta vastaan.
RonaltQman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pool tietty

Vastaus #567 : 06.08.2010 klo 23:25:49

Toisaalta SCR:n miehet eivät kyenneet edes luomaan montaa paikkaa, joten viimeistely prosentti oli heillä aika kohdallaan.

SCR: miehet saavat olla tyytyväisiä että saivat sen yhden pisteen tuosta pelistä, sen verran olivat vastaantulijoita.

Ja vitunko väliä sillä on ketä sitä kuulaa pitää ku tämä on EDELLEEN MAALINTEKOPELI. Sehän riittää ku paikoist laitetaa sisää. Oli niitä paikkoja sit yks tahikka vaikka jopa kaks.

Jos kahdel maalipaikal tehdää yks maali ja saadaa pongo mukaa resoo ni mun mielest on vastustaja on ollu iha vaa kohtalaisen paska porukka, varsinki jos niit "maalipaikkoi" oli oikeesti joku sata mut se VOITTOMAALI ei vaan tullu siält.
Ei muuta ku PAREMPI ONNI VOITTOMAALILLE ensi kerralla. =)
Champion

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kakka tulee.

Vastaus #568 : 06.08.2010 klo 23:29:57

Nyt korkit kiinni ja rauha maahan :) Tuoppi
Ahmedi

Poissa Poissa

Vastaus #569 : 06.08.2010 klo 23:45:19

Perjantai-illan viihteestä vastaa mamut sekä peppukaverit Jere ja Kapa. Pussatkaa jo, kun ei tuollaista kiukuttelua jaksa kukaan pidemmän päälle.

t: vitosen kovin ja vahvin kaveri
The_EviL

Poissa Poissa

Vastaus #570 : 07.08.2010 klo 00:00:36

maalipaikat pitää paikkaansa niinkui ylemmäs olen mainninut,ei se ibrahim vetäissy palloa metrin yli vaan targetis oli,mutta ei vaan yksinkertaisesti menny,tässä on vain se että siin joukkuees on näitä IBRAHIMEJA joita ette halua nähä pelaavan missään suomessa,ja jos vastaavanlainen "kova joukkue raisiost oli aika lähel hävitä niil niin ei se mun mielest olekkaan niin hyvä joukkue kuten monet tässä väittää...
Mua vituttaa vain se et jos kerran FC NU hallitsi paremmin sitä peliä niin minkä vitun takii mennää sanomaa et oli aika tasaista vaikka ei niin OLLUT MISSÄÄN nimessä...yrittäkää edes olla "insinöörimäisiä" ja koittakaa arvostaa sitäkin "IBRAHIMIN JALKAPALLOA" joka sattuu olemaan ihailtavaa kerran toisensa jälkeen...
Mä en missään nimees sanonu et SCR olis paska joukkue,sillä he pelaavat aika hyvin joukkueena,mutta tässä ottelussa FC NU oli parempi monella tavalla...Teillä on oikeus omiin ajatuksiin vaan totuutta pitää edes yrittää sanoa vaik he ovatkin ulkomaalaisia niin ei sen tarvi olla syy siihen et niit vihataan tolla tavalla...
Kuningaspallo

Poissa Poissa

Vastaus #571 : 07.08.2010 klo 05:54:18

Meinaatko että noi kommentit johtuu pelkästään siitä että vastassa oli FC NU tai 100 Ibrahimia???
Nyt oli aika kaukaa haettua!!!!
Eikä se veto ollut silloin targetissa jos se meni ohi?? vai veteleekö se tahallaan ohi?? vai onko sen targetti siellä metrin verran tolpan vieressä??

Ja jos mun täytyy henk. koht. valita niin kyllä mielummin pelaan teidän joukkuetta vastaan kuin
esim. Bosnaa jonka peleissä yleensä sattuu ja taphtuu huomattavasti enemmän, eli teidän joukkue
ansaitsee kyllä siitä maininnan että ainakin yleensä olette siisti porukka.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2010 klo 05:59:36 kirjoittanut Kuningaspallo »
Kuningaspallo

Poissa Poissa

Vastaus #572 : 07.08.2010 klo 05:56:50

JeJe

Poissa Poissa

Vastaus #573 : 07.08.2010 klo 06:20:48

Perjantai-illan viihteestä vastaa mamut sekä peppukaverit Jere ja Kapa. Pussatkaa jo, kun ei tuollaista kiukuttelua jaksa kukaan pidemmän päälle.

t: vitosen kovin ja vahvin kaveri

Ihan putkeen meni :D vitosen kovin ja vahvin! AllaH! :D ;)
Dinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barca

Vastaus #574 : 07.08.2010 klo 18:07:10

Atletico Ispoinen - PaiHa  2-1.
Ispoinen heti alussa pilkulla johtoon. Paiha tasoitti siinä 80min kohdalla kovan painostuksen päätteeksi. En tiedä tuliko paihalaisille hyvänolontunne vai mikä, mutta niin vaan Ispoinen teki voittomaalin hetki ennen päätösvihellystä. Dumarit ja olosuhteet ok!

Sivuja: 1 ... 22 [23] 24 ... 37

Siirry: