FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
07.11.2025 klo 13:12:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 55

Kirjoittaja Aihe: FC Inter/2 2011 - TotaalSexyVoetball™:ia jo ties monettako vuotta  (Luettu 45920 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!

Vastaus #100 : 13.01.2010 klo 11:02:00

Ketäs tulee futsalia pelaamaan v-loppuna?

"Määrittelemätön esine ohittaa maan keskiviikkona"... Hitto?
« Viimeksi muokattu: 13.01.2010 klo 11:30:31 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
Hiljainen kostaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35

Vastaus #101 : 13.01.2010 klo 12:49:23

"Määrittelemätön esine ohittaa maan keskiviikkona"... Hitto?
Taitaa liittyä tähän:

Kyseeessä siis Sheriffin rankkari :D.

Nyt sitten odotellaan vielä Kolmosen otteluohjelmaa julkaistavaksi, jotta tiedetään milloin päästään edustuksen matseihin ja milloin ei. Perse ratkeaa, jos derbyihin en pääse!
« Viimeksi muokattu: 13.01.2010 klo 14:42:07 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus

Vastaus #102 : 13.01.2010 klo 14:48:50

Taitaa liittyä tähän:Kyseeessä siis Sheriffin rankkari :D.

Nyt sitten odotellaan vielä Kolmosen otteluohjelmaa julkaistavaksi, jotta tiedetään milloin päästään edustuksen matseihin ja milloin ei. Perse ratkeaa, jos derbyihin en pääse!
Ollaan tietääkseni pyydetty lauantaita pelipäiväksi, mutta tuskin noin myöhään meidän peliä on ja ainahan noita pystyy muuttelemaan...
rc-auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka

Vastaus #103 : 13.01.2010 klo 15:33:47

Ollaan tietääkseni pyydetty lauantaita pelipäiväksi, mutta tuskin noin myöhään meidän peliä on ja ainahan noita pystyy muuttelemaan...

Ja ilmeisesti yleinen linjanveto on, että edustuksen peli ei saa olla samaan aikaan kuin junnujen peli... Näin olen ymmärtänyt. Aikaa pelipäiväasian ratkaisemiseen on jonkin verran vielä, niin ehditään sitä käymään läpi lauantaina.
Iso Erkki

Poissa Poissa

Vastaus #104 : 13.01.2010 klo 16:03:56

Minä, karisma, jippo, ruskon pojat, jetro?,Wassu? ja Antton?
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #105 : 13.01.2010 klo 16:57:18

Ja ilmeisesti yleinen linjanveto on, että edustuksen peli ei saa olla samaan aikaan kuin junnujen peli... Näin olen ymmärtänyt. Aikaa pelipäiväasian ratkaisemiseen on jonkin verran vielä, niin ehditään sitä käymään läpi lauantaina.

Edustus voi pelata, vaikka tiistaisin.

Viiminen matikan tentti ja samalla vimppa kurssi läpi tyylikkäästi ykkösellä! Hiiaahoihoi! Olin ihan varma et ois tullu hylsy, mut näköjään ylitin itseni :) Viskiä & binomijakaumia...

Yks tai kaks tarvittais vielä futsaliin. Seitsemän tai kaheksan + mokke olis hyvä saada.
« Viimeksi muokattu: 13.01.2010 klo 17:00:56 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
No niin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuvaajat

Vastaus #106 : 13.01.2010 klo 17:04:31

Yks tai kaks tarvittais vielä futsaliin. Seitsemän tai kaheksan + mokke olis hyvä saada.
Oli ton juniorin kanssa juttua, et hän vois tulla, jos tarvitaan (=porukasta pulaa).
Valitettavasti tarkoittaa sit sitäkin, et tulen räpsimään kuvia....
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #107 : 13.01.2010 klo 17:18:31

http://www.youtube.com/watch?v=8g_wh1hxwoM

Mistä ensi kauden huoltaja?
Iso Erkki

Poissa Poissa

Vastaus #108 : 13.01.2010 klo 17:50:45

Oli ton juniorin kanssa juttua, et hän vois tulla, jos tarvitaan (=porukasta pulaa).
Valitettavasti tarkoittaa sit sitäkin, et tulen räpsimään kuvia....
Mukaan vaan!!
Hiljainen kostaja

Paikalla Paikalla

Vastaus #109 : 15.01.2010 klo 02:26:45

Oli valunut toiselle sivulle, joten pieni spämmi on tässä kohtaa iltaa paikallaan.

Mikäs olikaan se ultimaatein saunailtajuoma? Minttu? Ysivitonen pirtu? Onko joku mahdollisesti kiinnostunut tulemaan lauantaina viiden jälkeen mun luo katsomaan Valioliigaa ja aloittelemaan? Martista sitten Torreen raapustamaan oikeat vastaukset ja lopulta pelipaikalle. Screw the birthdays, saunanight is only three(?) times in a year!

Vuodesta puheen ollen: 2012 on aivan jäätävää kuraa. Yltää ehkä jopa juuri ja juuri samalle tasolle Day After Tomorrowin kanssa.

Jollei vielä jollain ole keittohaluja, niin näiden kahden pään räjäyttävän suorituksen jälkeen takuulla on:
Jonttu räppää kaverinsa Empen kanssa
Nuudeli on hyvää

Jos ei työt maistu, niin kokeilkaa monta maalintekijää osaatte luetella. Taisin itse saada kasaan vain 55/200.
Rautakäsi

Poissa Poissa

Vastaus #110 : 15.01.2010 klo 07:18:25

Jollei vielä jollain ole keittohaluja, niin näiden kahden pään räjäyttävän suorituksen jälkeen takuulla on:
Nuudeli on hyvää

Jos ei työt maistu, niin kokeilkaa monta maalintekijää osaatte luetella. Taisin itse saada kasaan vain 55/200.

Ei jumalauta...

Kuka ottaa videokameran?
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus

Vastaus #111 : 15.01.2010 klo 09:06:07

Oli valunut toiselle sivulle, joten pieni spämmi on tässä kohtaa iltaa paikallaan.

Mikäs olikaan se ultimaatein saunailtajuoma? Minttu? Ysivitonen pirtu? Onko joku mahdollisesti kiinnostunut tulemaan lauantaina viiden jälkeen mun luo katsomaan Valioliigaa ja aloittelemaan? Martista sitten Torreen raapustamaan oikeat vastaukset ja lopulta pelipaikalle. Screw the birthdays, saunanight is only three(?) times in a year!

Vuodesta puheen ollen: 2012 on aivan jäätävää kuraa. Yltää ehkä jopa juuri ja juuri samalle tasolle Day After Tomorrowin kanssa.

Nuudeli on hyvää

Muista sitten, missä kunnossa pitää olla "virallisessa" osuudessa...muistuu mieleen Ison E:n puheenvuorot, joka ei enää muistanut puheenvuoron saatuaan, mistä piti puhua! Ylos
« Viimeksi muokattu: 15.01.2010 klo 09:09:20 kirjoittanut Berner »
Hiljainen kostaja

Paikalla Paikalla

Vastaus #112 : 15.01.2010 klo 09:30:55

Muista sitten, missä kunnossa pitää olla "virallisessa" osuudessa...muistuu mieleen Ison E:n puheenvuorot, joka ei enää muistanut puheenvuoron saatuaan, mistä piti puhua! Ylos
:D

Muistamattomuuskohtauksia varten on sitten olemassa palaverimuistio, jonka joku noheva jj aina tekee ;).
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #113 : 15.01.2010 klo 09:48:19

http://www.youtube.com/watch?v=nYc2JWSpSvI

No niin

Poissa Poissa

Vastaus #114 : 15.01.2010 klo 17:18:50

Mites tuo huominen Futsal menikään? Juniori olis tulossa, ja mä kuvaamaan, mikäli tilaa vielä on?
Rautakäsi

Poissa Poissa

Vastaus #115 : 15.01.2010 klo 17:36:23

Meillähän on kauden avajaissaunaillassa perinteisesti larpattu. Ite oon linnanneito ja Karisma vissiin kuningas (taas). Rc-ritari ja Aggis narri. Juniorille ois siis vielä joku rooli tarjolla, jos sopiva asu vaikka Punanaamiosta vielä löytyy...

Tuossa vielä No niinille lisätiedot. Ja kaikille muillekin.

http://www.larp.fi/wiki/Mitalarppaaminenon/
Iso Erkki

Poissa Poissa

Vastaus #116 : 15.01.2010 klo 17:43:48

Mites tuo huominen Futsal menikään? Juniori olis tulossa, ja mä kuvaamaan, mikäli tilaa vielä on?
Paikalle vain. Kokoontuminen on puoli kahdelta piikkiön liikuntahallilla.(sama kuin viimeksi)
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #117 : 15.01.2010 klo 20:53:54

Kyyti hommattu, tullaan antonin kaa :)
« Viimeksi muokattu: 15.01.2010 klo 20:59:56 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
No niin

Poissa Poissa

Vastaus #118 : 15.01.2010 klo 21:28:30

Meillähän on kauden avajaissaunaillassa perinteisesti larpattu. Ite oon linnanneito ja Karisma vissiin kuningas (taas). Rc-ritari ja Aggis narri. Juniorille ois siis vielä joku rooli tarjolla, jos sopiva asu vaikka Punanaamiosta vielä löytyy...

Tuossa vielä No niinille lisätiedot. Ja kaikille muillekin.

http://www.larp.fi/wiki/Mitalarppaaminenon/

Just.... Ja seuraavissa pitsinnypläystä ja karaokea? ;)
rc-auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka

Vastaus #119 : 16.01.2010 klo 15:29:30

JAUPAU! Kohta mennään! Tuoppi

Onko joku mahdollisesti kiinnostunut tulemaan lauantaina viiden jälkeen mun luo katsomaan Valioliigaa ja aloittelemaan?

Mä tulen jos jaksan... ja ehdin. Torressa kuitenkin viimeistään; vopite olla että saan meille kyydinkin.
Hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao

Vastaus #120 : 16.01.2010 klo 15:33:05

Rutiinivoitolle ja rc-auton heittomaalille Ylos Tuoppi
Hiljainen kostaja

Paikalla Paikalla

Vastaus #121 : 16.01.2010 klo 15:33:18

JAUPAU! Kohta mennään! :t uoppi:

Mä tulen jos jaksan... ja ehdin. Torressa kuitenkin viimeistään; vopite olla että saan meille kyydinkin.
call me! ;)TuoppiYlos
Hiljainen kostaja

Paikalla Paikalla

Vastaus #122 : 16.01.2010 klo 15:35:08

Rutiinivoitolle ja rc-auton heittomaalille Ylos Tuoppi
Mitä mitä? :D Paljon päättyi?
Hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao

Vastaus #123 : 16.01.2010 klo 15:43:56

5-2 voitto (0-0). Kun ei muut sitten saaneet palloa maalin, päätti rc-auto rankaista toisen puoliajan alussa ja <Karisma laittaa tähän jonkun jenkkifutisukon nimen>tyylisellä heitolla sitten teki avausmaalin. Joskin vihulaisen muuten ihan hyvin pelannut veskari auttoi touhussa "hieman"...

Kuinkas monta maalia Rautakäsi ahnehti? 3 vai 4?
Iso Erkki

Poissa Poissa

Vastaus #124 : 16.01.2010 klo 15:44:29

Mitä mitä? :D Paljon päättyi?
Olikohan 5-2.Wassu yks,juki yks ja jippo x3.

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 55

Siirry: