Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #200 : 23.01.2010 klo 01:23:14 |
|
Mitäs se HK vielä tähän aikaan hereillä? Nukkumaan, et oot pirteenä huomenna 
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #201 : 23.01.2010 klo 01:38:27 |
|
No sitten en ehdi. En taida edes tietää missä asut. Muutenkin on khröhöm menoja tuohon aikaan. Ei sitten mitenkään mahdollista, että tulisin noutamaan ne klo 12 työpaikaltasi? Kuitenkin sillä alueella liikun. (Ellet sitten ole vaihtanut työpaikkaakin...)
Otan pallot mukaan autoon ja töihin, joten jos liikut siellä päin, niin tule hakemaan. Ja sitten nukkumaan...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #202 : 23.01.2010 klo 01:43:44 |
|
Ja berner kans, sulla on kympiltä töitä. 
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #203 : 23.01.2010 klo 01:45:13 |
|
Mitäs se HK vielä tähän aikaan hereillä? Nukkumaan, et oot pirteenä huomenna  Kyllä mä jo kahden maissa olen pelikunnossa  . On tuo unirytmi ollut pidemmän aikaa jo päin Karjalan ainoata mäntyä, kun kahdeksan aamuja ei ole yhtään. Otan pallot mukaan autoon ja töihin, joten jos liikut siellä päin, niin tule hakemaan.
Ja sitten nukkumaan...
Soittelen kahdentoista maissa kun olen pihalla!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.01.2010 klo 01:47:35 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #204 : 23.01.2010 klo 01:50:11 |
|
... kun kahdeksan aamuja ei ole yhtään.Soittelen kahdentoista maissa kun olen pihalla!
Ei hitto, mä soitan sulle huomenna kasilta...
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #205 : 23.01.2010 klo 01:59:28 |
|
Ei hitto, mä soitan sulle huomenna kasilta...
Älä ihmettele sitten, jos en syötä sulle huomenna  .
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #206 : 23.01.2010 klo 02:00:27 |
|
Ei se vastaa... Menet vaan liikkeeseen sisään rohkeasti. Ei ne pure!
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #207 : 23.01.2010 klo 02:01:09 |
|
Älä ihmettele sitten, jos en syötä sulle huomenna  . Jos tolle linjalle, niin mä syötän sulle kaikki passit 6 metriä liikkeeseen 
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #208 : 23.01.2010 klo 02:05:45 |
|
Ei se vastaa... Menet vaan liikkeeseen sisään rohkeasti. Ei ne pure!
Ja sinäkin täällä vielä. Kipulääkettä naamariin ja vintti pimeäksi!  Milläs muuten olet huomenna paikan päälle raahautumassa? Klenkaten kylmästi kepeillä? Jos tolle linjalle, niin mä syötän sulle kaikki passit 6 metriä liikkeeseen  Okei, ehkä mä voin sitten syöttää sullekin. 
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #209 : 23.01.2010 klo 02:10:57 |
|
Okei, ehkä mä voin sitten syöttää sullekin.  Katotaa nyt saadaanko edes peliaikaa  Meillä jäi sunnuntain reenit välistä...
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #210 : 23.01.2010 klo 02:24:32 |
|
Katotaa nyt saadaanko edes peliaikaa  Meillä jäi sunnuntain reenit välistä... Jep. Mikäli vain olen oikein ymmärtänyt, niin ei mitään liikaa pitäisi porukkaan paikalle tuleman. Toivottavasti sitä pari minsaa pääsisi kirmaamaan. 
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #211 : 23.01.2010 klo 02:46:46 |
|
Jep. Mikäli vain olen oikein ymmärtänyt, niin ei mitään liikaa pitäisi porukkaan paikalle tuleman. Toivottavasti sitä pari minsaa pääsisi kirmaamaan.  No toivotaan et irtois jotai minuutteja. Meinaan vain, että sivusta kahtelemisessa tulee vilu. Meinaaks tehä maalin huomenna?
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #212 : 23.01.2010 klo 03:04:31 |
|
No toivotaan et irtois jotai minuutteja. Meinaan vain, että sivusta kahtelemisessa tulee vilu. Meinaaks tehä maalin huomenna?
Teen, jos syötät tarpeeks hyvän jalkaan maalintekosektorilla. Homostelut sikseen. Nyt lopultakin pehkuihin.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #213 : 23.01.2010 klo 03:17:17 |
|
Ok, kokellaan mut sun pitää ekaa kirmata sinne boxin lähelle... Vai vedätkö puolesta kentästä? Mä meen kyl ihan omaan sänkyyn, mee sääki 
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #214 : 23.01.2010 klo 09:22:23 |
|
Joo, kuten rc jo mainitsikin, niin en pysty omaan puhelimeeni vastaamaan työaikana. Sisälle vaan...en mä sulle mitään yritä myydä! 
|
|
|
|
|
sunrunner
Poissa
|
 |
Vastaus #215 : 23.01.2010 klo 11:13:16 |
|
Tänään EI siis pelata. Huomenna treenit jos vaan sää sallii.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #216 : 23.01.2010 klo 13:25:45 |
|
Tänään EI siis pelata. Huomenna treenit jos vaan sää sallii.
On tä vaan niin synkkää  . No onneksi telkusta tulee taitoluistelua. Harmi, kun Pöykiö joutui jättämään kisansa kesken.
|
|
|
|
|
No niin
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuvaajat
|
 |
Vastaus #217 : 23.01.2010 klo 14:19:33 |
|
Olis ollu loistava keli kuvatakin 
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #218 : 23.01.2010 klo 23:55:54 |
|
Jätkät ovat taas jossain kaupungilla rillustelemassa tietenkin?
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #219 : 24.01.2010 klo 00:03:35 |
|
Jätkät ovat taas jossain kaupungilla rillustelemassa tietenkin?
Pöh pöh. Mä ainakin keskityn huomisiin treeneihin.  Tuo viimeviikonloppuinen örvellys saattoi osin myös vaikuttaa päätökseen. : 
|
|
|
|
|
No niin
Poissa
|
 |
Vastaus #220 : 24.01.2010 klo 00:20:59 |
|
Täällä sitä vasta örvelletty onkin... Pettyneenä peruuntuneseen kupittaan kuvauskeikkaan piti keksiä korviketta, eli tänään 3 junnujen lätkämatsin kuvausta. Klo 1830 kotiin, ja en tuntenut sormiani lainkaan.... Kun lopulta tunto palaili noin 30min kotiintulon jälkeen , niin alkoi kuvien muokkaaminen... Valmista ei vieläkään. Luovutan.....
|
|
|
|
|
Lemmy@JyTy
Poissa
|
 |
Vastaus #221 : 24.01.2010 klo 10:51:37 |
|
Ei. Eikä niitä juuri muidenkaan joukkueiden otteluissa liiemmälti ole näkynyt kolmosen tasolla.
Ajatukseni oli vaan kertoa, että tällainen paperikin on olemassa, jota juuri kukaan ei PYSTY noudattamaan. Melko "kohtuuttomia" vaatimuksia siellä osa on, tai jos ei kohtuuttomia, niin kustannuksia aiheuttavaa, esim. järjestysmiehet, käsiohjelma (tosin vaan suositus), virvokkeet tuomareille jne.
Tosin siellä on myös asioita joiden toteuttaminen on mahdollista, mutta niitäkään ei joukkueet oikein tahdo osata tai viitsiä tehdä. Esimerkkinä vaikka pöytäkirjojen toimittaminen tuomareille täydellisinä, tai pelipallojen toimittaminen tuomareille hyväksyttäväksi 30min ennen ottelua....
No itse asiassa aika monessa meidän matsissa on kyllä ihan ollu pallopojat. Suurempaa tuskaa tuottavat esim. kentän laidalle vaadittu pelikello esim. Impivaaran kentän osalta.
|
|
|
|
|
No niin
Poissa
|
 |
Vastaus #222 : 24.01.2010 klo 11:39:03 |
|
No itse asiassa aika monessa meidän matsissa on kyllä ihan ollu pallopojat. Suurempaa tuskaa tuottavat esim. kentän laidalle vaadittu pelikello esim. Impivaaran kentän osalta.
Poikkeukset vahvistaa säännön, ja pitää todeta, että pari kertaa "viran puolesta" paikalla JyTyn otteluissa olleena on asiat olleet kohdallaan. Tämä pelikellon puuttuminen on niitä asioita, jotka joko kuuluu kentän "varustukseen" tai ei. Eipä sellaista kukaan joukkue ole varmaankaan mukana raahannut, eikä sitä varmaan piirikään edellytä.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #223 : 24.01.2010 klo 22:32:38 |
|
Oliko hyvät treenit? Ottiko joku mun keskiviikon kenttävuoron?
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #224 : 24.01.2010 klo 22:50:51 |
|
Oliko hyvät treenit? Ottiko joku mun keskiviikon kenttävuoron?
Oli ja ei.
|
|
|
|
|
|
|
|