rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #225 : 24.01.2010 klo 22:57:19 |
|
...ei.
No, vitullako se sitten pitäisi hoitaa? Jotain pitää vissiin keksiä.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #226 : 24.01.2010 klo 23:12:11 |
|
No, vitullako se sitten pitäisi hoitaa? Jotain pitää vissiin keksiä.
Tosin leighton huuteli muutamaan otteeseen, että kellä on vuoro tiistaina, jotta vois antaa avaimet treeneissä. Ketään ei vastannut, niin otin avaimet ja lupasin toimittaa. Vuorossa tiistaina Karisma, joka kuitenkin istui n. 5 metrin päässä leightonista...:  Eli mun suositus on, että otat vain johonkin yhteyttä/laitat tekstaria tms. menemään. Porukoilla ei vaan päät toimi treenien jälkeen...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #227 : 24.01.2010 klo 23:29:54 |
|
Eipä leightonin huhuiliut kuuluneet mulle asti?
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #228 : 24.01.2010 klo 23:35:15 |
|
Eipä leightonin huhuiliut kuuluneet mulle asti?
No, joka tapauksessa mulla on avain sulle, joten voidaan varmaan huomenna nähdä yliopistolla, niin saat avaimesi.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #229 : 25.01.2010 klo 01:11:20 |
|
No, joka tapauksessa mulla on avain sulle, joten voidaan varmaan huomenna nähdä yliopistolla, niin saat avaimesi.
No en o varma tuunko koululle huomenna. Pitäis yhdistää siivoominen, pyykkääminen ja lukeminen, jote joudun jäämää kotia...
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #230 : 25.01.2010 klo 01:17:11 |
|
No en o varma tuunko koululle huomenna. Pitäis yhdistää siivoominen, pyykkääminen ja lukeminen, jote joudun jäämää kotia...
Olen tiistainakin yliopistolla, joten silloinkin käy.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #231 : 25.01.2010 klo 20:52:14 |
|
Joko on saatu selville kuka on keskiviikkona vuorossa? Mulla on avain, kenelle toimitan vai pidänkö itselläni ja hoidan tuon rc:n vuoron?
Keskiviikkona on sitten kiva aurailla taivaalta satanutta shittiä. Missä ihmeessä ovat muuten Mannerheiminpuiston kentän lumikolat? Eivätpä ainakaan olleet siinä pukukopissa, joka oli ainoa, minkä sain auki.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #232 : 25.01.2010 klo 20:54:19 |
|
Soitapa sunrunnerille... Lupasi hoitaa mun vuoron. Hieno mies ja todistetusti kova juomaan viinaa! 
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #233 : 25.01.2010 klo 21:21:02 |
|
Soitapa sunrunnerille... Lupasi hoitaa mun vuoron. Hieno mies ja todistetusti kova juomaan viinaa!  Soitin, homostelin ja sopisin asian kuntoon.  On muuten tuo The Fast and the Furious hieno leffa "  ". Vähe kahen litran OHC turbo kolmosen/nelosen puhaltimella ja Sierra jättää sen. Psssstphihhihhihpsssstphihhihhih... Bling bling, v***n köyhät!
|
|
|
|
|
No niin
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuvaajat
|
 |
Vastaus #234 : 25.01.2010 klo 22:04:55 |
|
Soitin, homostelin ja sopisin asian kuntoon.  On muuten tuo The Fast and the Furious hieno leffa "  ". Vähe kahen litran OHC turbo kolmosen/nelosen puhaltimella ja Sierra jättää sen. Psssstphihhihhihpsssstphihhihhih... Bling bling, v***n köyhät! Jaa tollanen sierrako? Ei niistä mihinkään näköjään ole.... 
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #235 : 25.01.2010 klo 22:08:08 |
|
Jaa tollanen sierrako? Ei niistä mihinkään näköjään ole....   Selvästikin sukua Ferrarille.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #236 : 25.01.2010 klo 22:14:19 |
|
Keskiviikkona on sitten kiva aurailla taivaalta satanutta shittiä. Missä ihmeessä ovat muuten Mannerheiminpuiston kentän lumikolat? Eivätpä ainakaan olleet siinä pukukopissa, joka oli ainoa, minkä sain auki.
Miksi ajattelit kolailla sitä shittiä? Jos sieltä kola puuttuu, niin ilmoitus siitä sitten mulle, niin pistän tiedon eteenpäin.
|
|
|
|
|
No niin
Poissa
|
 |
Vastaus #237 : 25.01.2010 klo 22:18:14 |
|
Jaa tollanen sierrako? Ei niistä mihinkään näköjään ole....  ..toisaalta joskus on myös hyvä jättää turha kiire pois 
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #238 : 25.01.2010 klo 22:45:53 |
|
Miksi ajattelit kolailla sitä shittiä? Jos sieltä kola puuttuu, niin ilmoitus siitä sitten mulle, niin pistän tiedon eteenpäin.
Tuossa kentänhoitajan tehtävälistassa mainitaan lumen auraus pois kentältä, mutta antaa olla. En ainakaan nopealla vilkaisulla löytänyt sieltä kolaa, mutta yhtä lukkoa en myöskään saanut auki avaimella, joka mulle oli annettu. Veikkaan, että siellä lukon takana se kapistus lymyää. ..toisaalta joskus on myös hyvä jättää turha kiire pois  Jos nyt muistan oikein, niin Renaultillakin on tuollainen mainos. Sitten ei enää tarvitsekaan ihmetellä, miksi omistan Clion... : 
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #239 : 25.01.2010 klo 22:47:40 |
|
Tuossa kentänhoitajan tehtävälistassa mainitaan lumen auraus pois kentältä, mutta antaa olla. En ainakaan nopealla vilkaisulla löytänyt sieltä kolaa, mutta yhtä lukkoa en myöskään saanut auki avaimella, joka mulle oli annettu. Veikkaan, että siellä lukon takana se kapistus lymyää.
Luetaan niitä sähköposteja...: 
|
|
|
|
|
No niin
Poissa
|
 |
Vastaus #240 : 25.01.2010 klo 22:52:57 |
|
Mites muuten 2010 Errea?
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #241 : 25.01.2010 klo 23:01:35 |
|
Luetaan niitä sähköposteja...:  No voi jumankauta!  Eikun lueskelemaan sanasta sanaan, vaihteeksi... Ja tässä vielä tämä Renault Clio-versio, ei ollut mainos, mutta kuitenkin...
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #242 : 25.01.2010 klo 23:06:09 |
|
Mites muuten 2010 Errea?
Perinteisesti osallistutaan ja tiputaan rankkarikilpailussa viimeistään toisella kierroksella! 
|
|
|
|
|
No niin
Poissa
|
 |
Vastaus #243 : 25.01.2010 klo 23:16:20 |
|
Perinteisesti osallistutaan ja tiputaan rankkarikilpailussa viimeistään toisella kierroksella!  No jos "kaava" on aina sama, kannattaako sitten....  Kysyin vaan, kun on kuningaslajin puutteessa pitänyt kuvata muuta 
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #244 : 26.01.2010 klo 11:51:57 |
|
No voi jumankauta! Eikun lueskelemaan sanasta sanaan, vaihteeksi...Ja tässä vielä tämä Renault Clio-versio, ei ollut mainos, mutta kuitenkin... Löysitkö jo ohjeet arkipäivistä?  e: Tuli tuossa mieleen, kun katselin tuota lisensseihin saatavaa vakuutusta, että olisiko porukoilla kiinnostusta, jos pyydettäisiin joistain muista vakuutusyhtiöistä tarjoukset vakuutuksista? Joukkueessa ei tainnut olla monikaan, joiden vakuutus kattaisi myös futiksen...?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.01.2010 klo 11:57:59 kirjoittanut Berner »
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #245 : 26.01.2010 klo 14:27:33 |
|
Nyt kyllä repes perse kun luin Errea-Cupin uusia sääntöjä... "Tasorankkarit"? Mitä vittua??!!?  "  "
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #246 : 26.01.2010 klo 14:42:07 |
|
Nyt kyllä repes perse kun luin Errea-Cupin uusia sääntöjä... "Tasorankkarit"? Mitä vittua??!!?  "  " Varo, ettet joudu uuteen leikkaukseen verenhukan takia! 
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #247 : 26.01.2010 klo 15:23:25 |
|
Tasorankkarit...
Tarkottaako tämä nyt sitä, että me ollaan tiputtu jo ennen ensimmäisen pelin alkamista? Ei nimittäin oo tuo meidän track record rankkareista kovin vahva...
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #248 : 26.01.2010 klo 15:30:51 |
|
Tarkottaako tämä nyt sitä, että me ollaan tiputtu jo ennen ensimmäisen pelin alkamista? Ei nimittäin oo tuo meidän track record rankkareista kovin vahva...
Jos vastustaja on vaikka kutosesta niin saavat kolme rankkaria ilmaiseksi. Jos/kun tekevät kaikista, niin meidän pitää tehdä varsinaisella peliajalla se kolme maalia, että päästään edes rankkareille. e. Jollain on kyllä korkki narahtanut aika pahasti...
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #249 : 26.01.2010 klo 16:30:21 |
|
Löysitkö jo ohjeet arkipäivistä?  Löysin.  Jos vastustaja on vaikka kutosesta niin saavat kolme rankkaria ilmaiseksi. Jos/kun tekevät kaikista, niin meidän pitää tehdä varsinaisella peliajalla se kolme maalia, että päästään edes rankkareille.
e. Jollain on kyllä korkki narahtanut aika pahasti...
 Mitäs helvettiä siellä piirissä taas puuhastellaan. Ei tarvitse tuoda mitään Kongon Cupin sääntöjä tänne mantereelle. Kohta varmaan otetaan käyttöön myös nappulaliigasta nykyisin tuttu ylivoimasääntö. Kaameeta kuraa... e. rc:llä kova lisäys suosikkijoukkueisiin...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.01.2010 klo 16:32:25 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
|
|
|
|
|
|
|