Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #275 : 30.01.2010 klo 14:41:56 |
|
Oukkidoukki! Nähdään tuossa bussipysäkillä.
e. Niin ja jos hotsittaa, niin voidaan aikaisemminkin mennä. Eiköhän Liverpool-Bolton tai Fulham-Aston Villa tarjoa sen verran hulluja hetkiä, että kelpaa katsoa.
Niin. Mulle on aivan sama, mennäänkö viideltä vai seitsemältä. Voisin napata jonkun ateriankin sitten siellä. Mitenkäs muut? Sopiiko jo viideltä?
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #276 : 30.01.2010 klo 15:00:09 |
|
Niin. Mulle on aivan sama, mennäänkö viideltä vai seitsemältä. Voisin napata jonkun ateriankin sitten siellä. Mitenkäs muut? Sopiiko jo viideltä?
Tule vaikka kymmentä vaille viisi niin mennään katsomaan laatupalloa. ErkkiPerkki on vissiin siellä sitten myös...
|
|
|
|
|
DE3
Paikalla
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #277 : 30.01.2010 klo 15:01:18 |
|
Äänestin vaihtoehtoa håkansilta kakkoseen pukuhuoneen puolella.
|
|
|
|
|
Iso Erkki
Poissa
|
 |
Vastaus #278 : 30.01.2010 klo 15:16:18 |
|
juu olen!
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #279 : 30.01.2010 klo 15:19:18 |
|
Tule vaikka kymmentä vaille viisi niin mennään katsomaan laatupalloa. ErkkiPerkki on vissiin siellä sitten myös...
Okkipokki. Ja tulen siihen Kaskenkadun pysäkille sitten. Äänestin vaihtoehtoa håkansilta kakkoseen pukuhuoneen puolella.
Olet varmasti hieno ihminen. "  " e. Niin, saatiin Mr. Robotdancekin mukaan reissulle 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.01.2010 klo 15:23:11 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #280 : 30.01.2010 klo 21:08:46 |
|
Ilmaisen oluen tuloa ei voi estää. Ainakaan silloin, kun on autolla liikkeellä.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #281 : 31.01.2010 klo 16:11:07 |
|
Kenttä oli äsken ihan hyvässä kunnossa, eli illalla treenataan normaalisti.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #282 : 31.01.2010 klo 18:30:01 |
|
Ehkä yksi maailman seksikkäimmistä keskikentän pelaajista, jotka pelaavat numerolla 22 FC Interin kakkosjoukkueessa. Niin totta, niin totta...  Mahtaakohan Riku olla ihan ajantasalla tuon ilmoittautumisen kanssa, kun ei ainakaan läsnäoloa ole merkattu tuonne palveluun. Eli jos joku huikkaa miehelle asiasta; helpottaa kummasti tuota sakkojen laskemista. Ja Berner voi vaikka ilmoittaa mulle "luvattomat poissaolijat".
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #283 : 31.01.2010 klo 18:37:08 |
|
Niin totta, niin totta...  Mahtaakohan Riku olla ihan ajantasalla tuon ilmoittautumisen kanssa, kun ei ainakaan läsnäoloa ole merkattu tuonne palveluun. Eli jos joku huikkaa miehelle asiasta; helpottaa kummasti tuota sakkojen laskemista. Ja Berner voi vaikka ilmoittaa mulle "luvattomat poissaolijat". Mistä tuo lainaus on peräisin?
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #284 : 31.01.2010 klo 19:18:53 |
|
Mistä tuo lainaus on peräisin?
Arvaa... Tai käy katsomassa. On taas runokynä heilunut keskikentän sankarilla. 
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #285 : 31.01.2010 klo 22:52:50 |
|
Oli hyvät reenit...
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #286 : 01.02.2010 klo 20:16:37 |
|
Tänä vuonna taidetaan jäädä viime kauden 101 äänestä. Helmiä sioille.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #287 : 01.02.2010 klo 23:45:00 |
|
Tässä o vielä aikaa äänestellä. Jos vaikka äänestät kakkosnikillä?
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #288 : 02.02.2010 klo 00:30:00 |
|
Jos vaikka äänestät kakkosnikillä?
Karismalla taitaa olla jo kakkosnikki..?
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #289 : 02.02.2010 klo 01:11:17 |
|
Karismalla taitaa olla jo kakkosnikki..?
Haistanko tässä "lievää" kuittia, vai olenko vain vainoharhainen kun yhdistän tämän aikaisemmin esiintyneeseen tekstipätkään?  e. Karisma nyt ainakin on mielissään tästä  .
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.02.2010 klo 01:24:09 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #290 : 02.02.2010 klo 01:34:47 |
|
Täällä ollaan myös erittäin mielissään tuosta! Tosin kisastudioon on tullut jo kutsu... e: Pitäiskö HK meidän mennä jo nukkumaan, että jaksetaan huomenna Rautakäden kuntopiiri??
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #291 : 02.02.2010 klo 10:49:20 |
|
Juu ensi su-ma yö meneekin hotdoggeja, nachoja ja koffia juoden. Mä pidän täällä kotona "trailerpark" -tyylisen superbowlyön. Sääli vain, että matsissa on aika tylsät joukkeet... Mutta perinteet ovat perinteitä, ja meikäläisellä niihin kuuluu kyseisen matsin katsominen  Tuota suomenkielistä lähetystä katsoessa on se vika, et siinä pelissä aina joku suomalainen kaveri selittää enemmän sääntöjä kuin itse matsia... Saisko muuten HK:lta kyytiä illan höntsiin?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.02.2010 klo 10:51:28 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #292 : 02.02.2010 klo 13:39:27 |
|
Täällä ollaan myös erittäin mielissään tuosta! Tosin kisastudioon on tullut jo kutsu...
e: Pitäiskö HK meidän mennä jo nukkumaan, että jaksetaan huomenna Rautakäden kuntopiiri??
Olin jo mennyt nukkumaan tuolloin  Juu ensi su-ma yö meneekin hotdoggeja, nachoja ja koffia juoden. Mä pidän täällä kotona "trailerpark" -tyylisen superbowlyön. Sääli vain, että matsissa on aika tylsät joukkeet... Mutta perinteet ovat perinteitä, ja meikäläisellä niihin kuuluu kyseisen matsin katsominen  Tuota suomenkielistä lähetystä katsoessa on se vika, et siinä pelissä aina joku suomalainen kaveri selittää enemmän sääntöjä kuin itse matsia... Saisko muuten HK:lta kyytiä illan höntsiin? Sais kyytii. Puol ysi alkaa, joten oon sun kohdilla taas siinä vartti-kakskyt yli kahdeksan.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #293 : 02.02.2010 klo 15:41:32 |
|
Olin jo mennyt nukkumaan tuolloin  Sais kyytii. Puol ysi alkaa, joten oon sun kohdilla taas siinä vartti-kakskyt yli kahdeksan. Asia on tällä selviö. Millos me nähää taas RC-autosta vilaus futikseen liittyvissä kähinöissä? Innolla odotan illan lihaskuntosettia ja albaanialaisia rekkipunneruksia.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #294 : 02.02.2010 klo 17:56:59 |
|
Asia on tällä selviö. Millos me nähää taas RC-autosta vilaus futikseen liittyvissä kähinöissä? Lauantaina lupasin tulla toimitsijaksi...
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #295 : 02.02.2010 klo 18:38:24 |
|
Vielä tänään vedän treenit, torstaina mukana juoksuissa ja sunnuntaina taitaa olla jäähyväisten aika Inter-paidassa. Lahti kutsuu työläistä jo parin viikon päästä.
Oisko jollaki "läksiäishommia" lauantaina, nii otetaan sellaset tumut, ettei sunnuntaista tuu mitään?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.02.2010 klo 18:39:43 kirjoittanut Rautakäsi »
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #296 : 02.02.2010 klo 19:52:14 |
|
Vielä tänään vedän treenit, torstaina mukana juoksuissa ja sunnuntaina taitaa olla jäähyväisten aika Inter-paidassa. Lahti kutsuu työläistä jo parin viikon päästä.
Oisko jollaki "läksiäishommia" lauantaina, nii otetaan sellaset tumut, ettei sunnuntaista tuu mitään?
Sääli joukkueen kannalta, mutta onneks olkoon työpaikasta  Ja jos reippaaseen meinaat mennä, niin jonkun näkönen kasvattaja/jalostaja -seura korvaus kuuluu interille 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #297 : 02.02.2010 klo 22:51:56 |
|
Onnea työn johdosta! Lauantaina on tietenkin WGTBN, jossa ilmeisesti joku Interisti on käymässä. Itse tietenkin Peltolassa, mutta mahdollisuuksien mukaan näihin kekkereihin tulossa. Tietenkin meillekin voi tulla; kämppis vissiin muualla, ja tuskinpa tuota haittaisi vaikka olisikin paikalla. Eli jos porukkaa löytyy niin meille vaan... "  " e. Onko mitään hajua missä tuo perjantainen liigacupin peli pelataan? Vitonen vai Yläkenttä? Muita tulossa?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.02.2010 klo 23:01:03 kirjoittanut rc-auto »
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #298 : 03.02.2010 klo 00:05:25 |
|
Onnea työn johdosta! Lauantaina on tietenkin WGTBN, jossa ilmeisesti joku Interisti on käymässä. Itse tietenkin Peltolassa, mutta mahdollisuuksien mukaan näihin kekkereihin tulossa. Tietenkin meillekin voi tulla; kämppis vissiin muualla, ja tuskinpa tuota haittaisi vaikka olisikin paikalla. Eli jos porukkaa löytyy niin meille vaan... "  " e. Onko mitään hajua missä tuo perjantainen liigacupin peli pelataan? Vitonen vai Yläkenttä? Muita tulossa? Vitosella. Toivottavasti kenttä saadaan vaan pelikuntoon...on tuota lunta tullut sen verta paljon.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #299 : 03.02.2010 klo 00:39:05 |
|
En tiedä onko ollut vain laitamainokset, jotka vihertävät, mutta Yläkenttä on viimeisen viikon aikana näyttänyt olevan ihan jees kunnossa. Ainakin siis tältä näyttänyt parin sadan metrin päähän. Voisin toki käydä huomenna vaikka koulun jälkeen kääntymässäkin. (Tottakai hifistelisin mielessäni samalla tulevaa kesää, tsaijai!) Mutta joo, eiköhän tuo matsi silti Kuppiksella pelata, ettei yleisöllekään liian lämmin tulisi tuulen vaikutuksen puutteessa. Ja kenttä saadaan toki pelikuntoon, kun siellä käy aurauskalusto pyörähtämässä. Nyt on kuitenkin Liigacup kyseessä, eikä minkään piirisarjajengin treenit  . Ja mitä viinaan tulee, niin kyllähän mäkin voin lähteä mukaan :  . Matsia nyt ainakin tulen seuraamaan. Ja Rautikselle vielä onnea! Niin ja kysytään samalla, että oliko se laskettu kuoriutumisaika jo tällä viikolla, rc?
|
|
|
|
|
|
|
|